آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

باد می رقصد

باد می رقصد


قاصدک بی تاب است

پرستوهای اندوه بازگشته اند

درختان، برهنه ی وفا

شاخه هاشان خشک

برگ هاشان تهِ دره ی عدم


باد می رقصد


بیرقی در دست

دستی بر سر

طبلی بر دوش

علمی بر فراز آسمان

زنجیری فرو می رود بر داغ سینه

خورشید بی فروغ

زمین و زمان سیاه

سربند یا حسین

شال سبز یا ابوالفضل

آوایی می رسد به گوش

خبری در راه است...


باد می رقصد


باد می سوزد

باد می نالد

اشک می آید

آه می آید

سوز می آید

گداز می آید

شور می آید

عزا می آید

نوحه می آید

ضجه می آید

ماتم می آید...


دل می آید

شکسته می آید

خسته می آید

تنگ می آید


محرم می آید

کربلا می آید

خدا می آید

حسین می آید

عباس می آید



باد می رقصد...


باد همچنان در نامِ تو می رقصد...


                                               رقص مرگ...

                                                                رقص شهادت...


http://www.shia-leaders.com/wp-content/uploads/2011/08/images1.jpg




رگبار1: دلم نذر می خواد....شما بگین چه نذری؟! نذر آشتی کودکان بازیگوش نور بر بستر نیلوفرین ِ مرداب...

دلم عجیــــــــب نذر می خواد...


نظرات 18 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 5 آذر 1390 ساعت 22:30 http://Friendly90.blogfa.com

سلام
امشب داشتم با خودم فکر میکردم که محرم رو خوب شروع کنم،با یه حال خوب که بتونم این حال رو بهتر هم کنم
همیشه سهم داشتی توی خوب کردن حالم فریناز
به دلم نشست

سلام
خوشحالم
فقط همین...

گل مریم شنبه 5 آذر 1390 ساعت 22:44

باد می سوزد

باد می نالد

اشک می آید

آه می آید

سوز می آید

گل مریم شنبه 5 آذر 1390 ساعت 22:47

این یه تیکشو خیلی دوست داشتم

سلیقه ت خوبه ها

حمید شنبه 5 آذر 1390 ساعت 22:54 http://sokote-eshgh.blogsky.com

محرم اومد وای خیلی دوس دارمممم محرم رو عزاداری هاش شور و شوقش لحظه شماری میکردم ولی امسال..
خوب دیگه فریناز جون چه خبر چیکار میکنی خوش میگذرهه؟؟

امسال میتونه بهتر از پارسال باشه
کافیه خودت بیشتر همت کنی

ممنون خوبم...

راستی ناراحت نشدم اما از این جور شوخی ها خوشم نمیاد
شرمنده

ر ف ی ق یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 09:30 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

مرگِ پرنده ها را
در خیمه ها گریستن
شب ها
با روضه ها شکفتن
خفتن با لاله های خونین

در چشمه های باران
نام تو را شنیدن
بوی خون ِ گل ها را
بوییدن
بیدار شدن
با دست های بریده ی
عباس (ع)

ترا نامیدن
ترا ندیدن
ترا گریستن
عجب شور و حال دارد
محرم
سلام بر فریناز عزیز
وبلاگت چه لباس قشنگی پوشیده

خونه خیالی 1: ای شیطون بلا !!!


می دونین خوبیه دوستای خوب چیه؟
حرفای پنهانو آشکار می کنن...
وقتی دیگه توان توصیف نداری به کمکت میان

سپاس رف ی ق همیشه شفیق

سلام مهربون
حالا می فهمم چرا سلاماتونو آخر می گین

رگبار۱: فکر میکردم کمکم کنین!!!

کجایین رفیق؟

محمد یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 12:07

منم دلم میخواد

پیشنهاد نداری محمد؟

فکر میکردم راه بدی بهم

مریم یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 14:29 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

این الحسن و این الحسین
این ابنا الحسین
صالح و بعد صالح و صادق بعد صادق...
این بقیه الله التی لا تخلو من العتره الهادیه
سلام فریناز نازنینم
خوبی خانومی؟
قالب وبت محشره عزیز
این ایام رو هم بهت تسلیت می گم

سلام مریم جان
ممنون به همچنین بانو جان

دعا کن... خیلی ها به دعای پاک این روزات نیاز دارن مریم جان

یکتا یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 15:05

در تو هنوز شور محرم هست؟
نمیدونم جرا اینجا دیکه هیجی شور قدیما رو نداره
نه شور عید هست نه ماه رمضون
نه شبای احیا نه محرم نه عاشورا
همش بوی سردی میاد
من هر سال همه ی اینا رو حس میکردم و جقدر حال خوبی داشتم
اما هر سال داره کمرنک تر میشه
شهر من انکار که مرده

چرا نباشه!!!
بیشتر از هر ساله اگه قدر همون نباشه

شاید شور عید دیگه مثل قدیم تو سرم نباشه
شاید رسیدن تابستون دیگه منو خوشحال نکنه
شاید از شب احیای امسالم بدترین خاطره برام مونده!

اما محرم و تاسوعا عاشوراش هر سال برام پر رنگ تر میشه....

نارون نمیدونی دلم کجاست...
دلم داره پر میزنه واسه حرمش...

شهرت نمرده... خودت کشتیش
الانم جز خودت کسی نمیتونه احیاش کنه

این ۱۰ روزو از دست نده...ناری مطمئن باش معجزه می شه

مهرانا یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 23:14 http://ahhedel.persianblog.ir/

من حسینم که جهان واله و حیران من است

ابر و باد و مه و خورشید به فرمان من است

جد من احمد مختار قریشی نسب است

پدرم حیدر کرار امیر عرب است

مادرم فاطمه خود خلقت جهان را سبب است

من حسینم ضربان دل من یا زهراست

نقش دیوار و در منزل من یا زهراست

-----------------------------------------------------

سلام دوست عزیز

تسلیت این ایام بر شما

سلام
سپاس مهرانا جان

منم تسلیت میگم

نگین دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 00:33

ندای دلتو گوش کن

سلام


سلام نگین جان
خوش اومدی

ر ف ی ق دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 10:29 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

نذر دلت این باشد :
که در باران
به تماشای رود بگذری
و همیشه ، همچون گل ِ آفتابگردان
از ماهتابِ تاریک و روشن
خورشید را تمنا کنی

راستی سلام
بر دختری با احساس ِ ناب

در باران
عطش می شوم
عطشی نه از جنس شبنم
نه از جنس نور
نه از تبار حریر
که از جنس عشق...

عشق به او که تمنای تمام وجودم گشته است



سلام و سپاس بی نهایت شفیق عزیز

فرداد دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 12:16 http://ghabe7.blogsky.com

سلام فریناز عزیز
چقدر این فضای وبلاگت دلچسبه...
چقدر راحت از این روزا می گی..
چقدر...
خوش به حالت.
قبول باشه.

سلام فرداد خان
محرم شده دیگه
رگبارم هم در فضای حسین به آرامش می رسه

و شما هم چه زیبا و راحت عکس می ذارید...

سپاس...به همچنین

مقداد دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 14:40

پس من کجام؟ فک کنم اینجا کامنت دادما!

مقداد دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 14:41

اینجا چرا تاییدی شده؟ ملتو زور میکنی که تاییدشونو بردارن خودت تاییدی میکنی نظراتو؟!

بنا به دلایلی

مهرداد دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 15:40 http://Friendly90.blogfa.com

لطفت همیشه شامل حالمه
اصلا تو خیلی فرق داری با همه
اجازه دادی به تو دل ببندم
تا فهمیدی به تو علاقمندم
خودت دلیل این علاقه بودی
چه بد بودم روزایی که نبودی
نه آبرو داشتم نه عشق و میلی
تو خیلی با محبتی،تو خیلی
باز اومدم آبرو داری کنی
برای دردم تو یه کاری کنی
بهت بگم از همه دل بریدم و
تموم مردونگیاتو دیدم و
باز اومدم تا که بگم
دار و ندارم،صبر و قرارم
گره افتاده به کارم
سلام آقا
سلام خدای احساس
درمون درد من
حضرت عباس
صد دفعه گفتم و دوباره میگم
آقای من آقای خوب دنیاس
اون هنوزم فکر یه قطره آبه
به فکر اون بچه ایه که خوابه
به فکر اونیه که از تشنگی
لباش ترک خورده،حالش خرابه
عموی بچه ها نجاتم بده
یه قدری مهربونی یادم بده
سایتو از روی سرم بر ندار
صدات که میزنم جوابم بده
خدای احساس
نجاتم بده...

ممنون مهرداد..

شعر زیبایی بود
این آهنگم هست یاا فقط شعره؟

یکتا دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 22:06

خوش به حالت که می دونی دلت کجاس
من حتی نمی دونم کجاس؟
اصلا هست هنوز یا نه

پیداش کن...
یه موقع هایی نباید روی زمین دنبالش بگردی
شاید یواشکی رفته پیش خدا قائم شده ولی میترسه به روت بیاره

مقداد سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 09:20

عجب!

ندا شنبه 12 آذر 1390 ساعت 08:59 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

مفهوم نذرت را نفهمیدم ؟

عیب نداره...
یه نذره واسه سلامتی یه عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد