آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ


نظرات 5 + ارسال نظر
مقداد جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 08:38 http://Mazerouni.blogsky.com

سلام و تبریک به مناسبت عید مبعث
خدا بچه هاتون رو حفظ کنه و ان شاالله که فرزندای صالحی باشن براتون. اسم فرشته هاتون چیه؟
مهرناز خانم که هنوز نیومده جواب سلام ما رو علیک بده.
خدارو شکر منم متاهل شدم و بازم خدارو ۱۰۰ هزار مرتبه شکر که زندگی آروم و خوب و خوشی دارم. فعلا بچه ندارم ولی دوتاییتون دعا کنین برام.

به به سلام آقای داماد
خیلی باحاله میبینی دوستای چندینو چند ساله ت همه به سر و سامون رسیدن و حتی بچه دار شدن
بچه ی مهرناز سوفیا
بچه ی من سجاد
ان شالله که به زودی یه نی نی خوشگلم میاری

فاطمه شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 22:58

چقدر ذوق کردم دیدم صندوق پستیم اسم وبت هست
چقدر سوت و کور شده همه جا
چرا هیچی ننوشتی پس؟

الان بعد شیش ماه رسیدم بیام اینجا میبینم چرا من یه پستی دارم که خالیه!
اصن خودمم تعجب کردم...
و یادم نمیاد حتی که نوشته بودم یا دستم خورده

مهرناز یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 12:59 https://naziweb-94.blogsky.com/

سلام آقا مقداد
خوبین؟
ببخشید که دیر دیدم کامنتتونو.
خوشحال شدم دیدم اینجایین‌‌...
خداروشکر که زندگی خوب و خوشی دارین انشاللّه که خدا به شما هم یه فرزند خوب و صالح بده‌.
من یه دختر خوشگل و ناز دارم که اسمش سوفیاست الانم ۱۵ ماهشه
انقدر شیرینه که نگووو...خدا از این شیرینیا نسیبتون کنه
اگر بازم اومدین به خونه ی منم تشریف بیارین...آدرسشو گذاشتم.
البته اونجا هم داره خاک میخوره هر چند ماه یه بار یه گله شکایتی از دار دنیا توش ثبت میشه
حال دلتون خوب باشه الهی

از مهرناز به مقداد

mst پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 09:53

و فرینازی که دیگر نیست...


بچه داری خوبه ها ولی یه سری هم بزنی به اینجا یه گرد گیری کنی بد نیست...

بعد سوال اساسی اینجاست، دستت درد نگرفت این همه نوشتی؟ من که چشمم درد گرفت این همه خوندم

وااااای ام اس تی تو هنوز زنده ای؟؟؟؟؟؟

ببین! یعنی همه ی عالمم کرونا بگیره تو هیچیت نمیشه

فکر کردم رفتی سرای آخرت خبری ازت نیست

فکر کنم دستم خورده که پست شده

mst پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 13:17

اه... فریناز، معلوم هست کجایی؟
به اندازه یه خط هم وقت نداری بیای؟
این همه آدم منتظر باید باشن؟ خجالت داره واقعا،
نه، تو خجالت نمیکشی؟ میخوام بدونم توووو خجالت نمیکشی؟؟؟ بگووووو دیگه، عهههه
شیطونه میگه پاشم برم اصفهان ببینم دقیقا داره چیکار میکنه ها...
اههه... هی من هیچی نمیگم، هیشکی هیچی نمیگه، دیگه سکوت بسه... من زیر بار این ظلم نمیرم، دیگه به اینجام رسیده (در حالی که دستم رو زیر گردنم گذاشتم)، تکلیف منو مشخص کن، ما مثلا نسبت خانوادگی مجازی داریم، اینجوری که نمیشه

باورت میشه الان هشت ماهه که نخوابیدم درست
یعنی وقت کنم فقط یکم میخوابم اصن نمیرسیدم بیام اینجا

این وروجک شیطون ما کل تایمم رو گرفته

حالا تو حرص نخور یه وقت خدایی نکرده موهات میریزه کچل میشی پس فردا رو دستمون میمونی هیچ کی زنت نمیده ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد