آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

دومین عطش

ماهی قرمز نامت بر امواج قلب موّاجم،موج سواری می کند حسین جان... 

 

همین روزهاست 

که برنده ی مسابقه شود 

مسابقه ی لیز خوردن بر امواج 

 

ماهی قرمز نامت 

بال بال می زند 

جست و خیز می کند 

بالا و پایین می پرد 

 

در آغوش می گیرمش 

و عجیـــــــب  

آرام می شوم...  

  

ماهی هنوز

تا عمق امواج 

شیرجه می زند...

نظرات 9 + ارسال نظر
سهبا دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 18:07 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

ماهی قرمز نامت را .... نه ! من خود را به دریای مواج عشقت می سپارم تا در آنجا ماهی قرمز نامت را در آغوش بفشارم و آرام شوم .... چه باک اگر نفسی بیش زنده نمانم ...

سلام شادونه نازنینم . خوبی مهربون ؟

خیلی قشنگه سهبا جون وقتی سوگلیه دریای دلت همون ماهی نام مولا باشه...
بی باکی شرط اوله بانو...

سلام بانوی نرگس
خوبم...اما این خوبی اونی نیست که من می خوام

فاطمه دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 18:36

سلام بانو...
خوبی؟

چه کار قشنگی بانو...
تا روز ۱۰هم مینویسی؟

منم این ماه نذر کردم...امیدوارم معجزه ای که هر دو منتظرشیم اتفاق بیفته...

بانو می خونمت...می دونی که من در کنار نذرهای قشنگت هستم...

سبز باشی...

ما ارادت داریم خدمت شما

سلام فاطمه جون
ممنون
دیدم نذرای من تو قلمم خلاصه می شن...

نذرای بیرون نت هم قشنگی های خودشو داره...

فکر میکنم اولین کسی باشم که نذر نتی رو اختراع کرده باشه

همینطور که میخونی دعا هم بکن

ما خاک پاتیم بانو

نگین دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 21:16

خوشحالم که به ندای دلت گوش دادی

نگین دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 21:17

امیدوارم بعد از آخرین عطش ، سیراب شی بانو

ما رو از دعات محروم نکنی ها

این عطش داستان ها داره

پس بخون تا آخرشو بفهمی چی میشه...

تو هم به یاد ما باش... به یاد همه ی دوستات

مهرداد سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 07:02 http://Friendly90.blogfa.com

سلام
آهنگشم هست فریناز رو وبم گذاشتم
منم در کنار این نذرا هستم و از این همراهی خوشحالم
خوب باشی همیشه آبجی

سلام
ممنون میام گوش میدم

ممنون که هستی...امیدوارم بتونی ارتباط برقرار کنی باهاشون

فاطمه سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 10:36

سلام بانو...

این روزا حس می کنم یه جوری هستی...شاید ناراحت و دلگیر...دلم که به شدت اینو می گه...این غم حتی پشت نوشته هات هم معلومه...بهت که گفته بودم چون خودمم غمام رو پشت نوشته هام قایم می کنم می تونم نوشته های این مدلی رو تشخیص بدم...چند وقتی هست می خوام بگم اما راستش روم نمیشد اما حالا می بینم بهتر نشدی بانو...
بیا پیشم اگه دوس داشتی...
سبز باشی

سلام عزیزم..
شدید...
گفتنی نیست...
چه خوبه که تو می فهمی فاطمه

یه حرفایی هست هیچ وقت نمیتونی بگی چرا که دل خودت بهشون بی نهایت بها میده و ممکنه دیگران خوردت کنن...

نه...این روزا یه محرک قوی هم دارم واسه بی تاب بودن... دیگه نورعلی نور

ممنون

ندا سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 11:02 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

ما رو دعا کن عزیزم

مهرداد سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 13:29 http://kahkashan51.blogsky.com

ماهی ِ تنگ بلورم


عاری از هر چه غرورم




گر چه آزادی ندیدم !




لیک سر تا پا سرورم!!




قصه ها بسیار دارم




از قشنگی های دنیا ،




می شود روزی خدایا ، گردد از دریا عبورم ؟




بارها در خواب دیدم ماهی ِ آزاد هستم ،




بر خلاف ِ موج انگار ، ره بدریا می نمودم




یا که چون پروانه بر گل ،




زنگ دل را می زدودم .




باز میبینم همان مستاءجر ِ محبوس ِ آن تنگ بلورم ،




عاری از هر چه غرورم




گرچه آزادی ندیدم ،




لیک سر تا پا سرورم !
................................
چشم هایم را میبندم!
تا فقط فانوس نگاه تو ،
ماهی ِ کوچکم رابه ساحل عشق برساند!!
ستاره ها فریبکارند .
............................
سلام بر یار دل های بارانی .

شرمنده کردی منو داداش

این همه شعر قشنگ

ممنون پسر رهسپار دیار رهایی...

ر ف ی ق سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 13:54 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

محرم است
سرت را بر روی شانه های آرام بخش خدا بگذار و
های های گریه کن
خودت را به خدا بسپار و
از خدا سیراب شو
سرریز شو
آنچنان که بتوانی
دست زیر پیکر پاره پاره ی حسین (ع) بگیری و
اندیشه اش را فریاد بزنی و
به خدا بگویی که
شفاعت ِ حسین را نصیبمان گرداند
سلام بر بانوی نذرهای بی بدیل

مرا بُرد تا شانه هایی که از یادم رخت بربسته بودند...
شانه های خدا...

نذرهای من انگار شامل لحظه های شما نیز گشته رف ی ق عزیز...
و شاید زکات قلم، گفتن از عشق های حقیقی باشد...
گفتن از حسین.. از آقای خوبی ها...
و سهمتان انگار در تک تک روزهای نذری ام بیشتر از تمام دل های بارانی بوده رفیق شفیق

ممنون ِ بودنتان... چرا که دعاهای گروهی با قدرت بیشتری تا خدایمان پرتاب می شوند...





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد