آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

سلامی به آرامش دریا

سلام  

سلامی به پاکی قلب هایتان 

سلامی به عمق نگاه هایتان 

سلامی به عظمت وجودتان 

سلامی به قداست حضورتان 

   بالاخره تصمیم گرفتم بیام و خیلی راحت و صاف و ساده وصمیمی بگم براتون از زندگیم... 

از روزهای سخت و آسونش... 

از تک تک نفس هام تا به الان... 

از ۲۱سال زندگی کردن نه فقط زنده بودن... 

   اینجا یه محیط کاملا دوستانه و صمیمیه.یه جاییه که میتونی خود خود خود خودت باشی و بشی؛فارق ازدغدغه ها و روزمرگی هات؛ 

   اینجا دلی هست که می شنوه صدای قلباتونو؛ومی فهمه با تک تک سلول های وجودش درد دلای آسمونیتونو...دیگه خجالت و رودربایستی جایی نداره...بیا و خالی کن دلتو ازحرفایی که جایی واسه گفتنشون نداشتی...بیا دوست باشیم وشریک در غم و شادی های همدیگه.... 

**زلال باشید**  

نظرات 17 + ارسال نظر
غیاثی پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 17:36 http://www.shefaat.net

سلام
ارادتمندیم و خسته نباشین
امیدوارم شما هم محبتتون شامل حالم بشه و بیاین
برا این پستم به طور وی‍ژه ازتون دعوت میکنم که تشریف بیارین
امیدوارم دوستی محکمی داشته باشیم
یا علی ما را هم دعا
راستی اگه اومدین قسمت پستهای برتر یادتون نره دوست گلم
نظرتون رو هم محبت کنین
ما را هم دعا...[گل][گل][لبخند]

mahmood پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 17:38 http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

MoHseN HoseiNi پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 20:30 http://RedStars.mihanblog.com

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

حمید سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 14:50 http://www.hamidshams.blogsky.com

سلام
سلامی چو بوی خوش اشنایی
منم با نظرت موافقم واقعا برا منم وب همچین محیطیه

آره الان خیلی اینجا را دوست دارمخیلیییییییییییییی

محمدرضا چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 13:58

محمدرضا دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 12:26

محمدرضا دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 21:06 http://mamreza.blogsky.com

خدای من!!! تو باز رفتی اوله کار؟!!!

محمدرضا سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 08:27

اوله کار کجاهست؟
کارخانه است؟حقوقش خوبه؟
من اینجا چی کارمیکنم اصا؟

اصن شما کی هستین؟

محمدرضا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 20:48

من کیم راستی؟

بستنی کیم

محمدرضا شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 10:18 http://mamreza.blogsky.com

بستنی کیم ؟!
چی هست؟خوردنیه آیا؟
په مال واس ما کو په؟

میگم محمدرضا جا قحطه میری پسته اول؟

ای بابا:دی

آره خوردنیه ولی ما می خوریم نه شوما

محمدرضا یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 09:09

سلام
محمدرضا کیه؟
پسته اول؟
پله است اینجا نه پسته.
اخه اینجا خیلی حالتر میده.
ای مامان.
نوش جان .ما میریم میستونیم خودمون

سلام
نمی دونم

خب می خوای از اول پستا بخون بیا جلو

بستونید خودتون با عیالتون بخورید

محمدرضا دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 13:21 http://mamreza.blogsky.com

سلام
منم که آی دونت نو!
یعنی اینقدر بی کارم؟!
عیال؟
چی هست؟

سلام
ای بابا دیگه وقتشه ها
پیر شدی رفتشا

دیگه پسر که رسید به 20 باید به حالش گریست

محمدرضا سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 10:23

سلام
آره دیگه باید آستینامو بزنم بالا.
حالا بزار دوروز بگذره از تاریخ نومزدکنونت بعد تریپ نصیحت مجردین رو بردار.
واالللا
آخه باید واکسن بزنم.
خدابیامرزتم پس.
میگم چرا همه دارن گریه میکننا.منو بگو فک کردم به حال خودشونه نگو به حال من بوده

سلام

فقط سرده هوا سرما نخوری

اصن تو از کجا می دونی من مجردم

اشکه شوقه جدی نگیر

محمدرضا چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 08:44

سلام

خوب شد گفتیا.پس سریع آستینامو میدم پایین سرمانخورم باز.
نیشتو ببندی بد نیستا.انسان سرماخورده که خنده نداره.
باید براش شلغم بیاری با کمپوت آناناس اینا تا خوب بشه.
وای حواسم نبود فریناز واین حرفا.خرید؟کمپوت اونم برای یه نفر دیگه!!
مگه من گفتم مجردی؟؟؟
اشک شوق به خاطر وجود پربرکت من؟

سلام
شما نمی گی با این سرعت بد بلاگ اسکای من تا اون پست باید کشیده بشم؟

خودمم شدید سرما خوردم فعلا اصن با من صحبت نکن تب دارم می گیرم یکیو می زنما!


چقد خودشیفته این شما

محمدرضا یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 11:53

سلام.
سرعت بلاگ اسکای خیلی هم بهتره(الکی)
شما تنبلیت میاد چارتا پله بیای پایین.
کم تو آسمونا سیر کن خب.
الان بهتری؟یا زدی بدبختو ناقص کردی فرستادی تعمیرگاه.؟
من خودشیفتم؟داریم اصا؟

محمدرضا چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 11:09

منم دلم امام رضا میخواد

تو باز رفتی اونجا؟!

...
ایشالله می ری

محمدرضا چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 14:26

اونجا کجاست؟
من که اینجام؟
از دست رفتیا.
امام رضا شفا میدع دست خالی بر نگردی
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد