آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

دل من،این بار نمی گذارم مجنون گردی...!!!

نه خواهش می کنم دل من.... !!!              الان نه.....!!!  

دست از تپش های تند و سریعت بردار.... 

نمی خواهم دوباره اسیر شوی..... 

نمی خواهم دوباره مجوز تپش هایت را از برق چشمانی دیگر دریافت نمایی...  

نه خواهش می کنم دل من.... !!! 

به چشمانم سپرده ام که در چشمانش جا خوش نکنند.... 

به احساسم سپرده ام که پرتو های آتشینش را دریافت ننمایند... 

و به تو.....به تو دل قشنگ و آرام من.... 

قول بده که با نگاه های زیبایش ربوده نشوی.... 

قول بده که برق دیدگانش تو را نگیرند.... 

قول بده که چشمانش تا عمق وجودت جاری نشوند... 

بگذار این بار تو  لیلی باشی نه مجنون... 

بگذار تا قلبی برای تو بتپد نه اینکه قلبی را وادار به تپیدن برای خودت نمایی.... 

دل من،بیقراری هایت را حس می کنم.... 

و اینکه چه قدر این روزها بهانه می گیری.... 

ولی صبر کن....  

                           سکوت کن....  

                                                   آهسته تر به تپش هایت ادامه بده.... 

او اگر مجنون تو باشد، می آید.... 

ولی این بار نمی گذارم که تو مجنون شوی.... 

آزاد باش....تو تازه از بند مریم رهایی یافته ای... 

دل من...بگذار برای مدتی خالی باشی از تمام خاکیان این روزگار... 

بگذار تا ترمیم شوی بعد دوباره سرگردان قلبی آشنا گردی....  

 

می دانم که او را دوست داری ولی این بار دیگر نمی گذارم.... 

تو به اندازه ی کافی برای مریم مجنون بوده ای....!!!!
حال فقط تو را به کسی می دهم که تو را برای لیلی شدن بخواهد .... 

و لیاقت پاکی و زلالی ات را داشته باشد.... 

 

 

خدایابه قلب کوچکم رحم کن.... 

                  اگر او همانی نیست که باید باشد،از جلوی دیدگانم محوش کن.... 

                                      خدایا قلبم را به تو می سپارم....یاری اش کن....  

 

  

نظرات 38 + ارسال نظر
فرشاد-مسافر شهر باران سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 23:02

فقط منتظر یک تحول عظیم در وجودت باش تحولی که میگه این همان همدم همیشگی توست... آن را دریاب

پاکی عشق در نوشته موج میزند

راستی عکس وبلاگم رو تغییر داد ببینشون

ممنون آقا فرشاد...
من ددیگه نمی خوام مجنون باشم همین...

باشه حتما میام میبینم...
واقعا ممنون

مهران چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 03:24 http://rozhaibigharari.blogfa.com/

سلام....

آپت خیلی قشنگ بود ولی فریناز خودم عاشق شدن دست خود

آدم نیست که اگه دست آدم بود هیچ وقت گدا عاشق شاهزاده

نمی شد هیچ وقت پیر عاشق جوون نمی شد هیچ وقت

شاکرد عاشق استاد نمی شد هیچ وقت.....

مرسی که به من سر میزنی بای

سلام..
آره راست می گی دست آدم نیست...
ولی این دفعه واقعا می خوام کنترلش کنم....
یادته توی پستت که مربوط به همین موضوع بود گفتم میخوام لیلی باشم ....به اندازه ی کافی مجنون بوده ام ....
مهران واسم دعا کن...

وظیفمونه خدمت برسیم آقایی

مهسا چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 07:18 http://www.medade-meshki.blogfa.com

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خودم اول شدم ............
آخ جون .............
نظر اولو بگیر تا کسی اول نشه جز خودم

عزییییییییییییییییزم....
تقصیر منه که دیر تایید می کنم.....
ولی شما همیشه اولییییییییییی مهسا جون

مهسا چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 07:20 http://www.medade-meshki.blogfa.com

چه شعر قشنگی نوشتی عزیز دلم .......
خیلی قشنگ بود ...........
تمام احساساتت رو میتونم بفهمم .... شمرده و آروم و پراحساس ....
خیلی قشنگ بود عزیز
بهت تبریک میگم

من که شعر ننوشتم مهسا خوشگله...

بله اون که حق با شماست....
تو درک نکنی از کی انتظار داشته باشم!!!!

ولی نمی خوام....
می خوام کنترلش کنم....

مهسا چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 07:22 http://www.medade-meshki.blogfa.com

فریناز جونم ممنون ازینکه خبرم کردی که آپی ........
خیلی خوشحالم کردی عزیز دلم ..........
امیدوارم همیشه شاد باشی .....
راستی به قلبت بگو که آهسته تر بتپد...... خیلی آهسته ....
مبادا که اسیر شود .....
این بار تو باید لیلی باشی ......
ممنونم خوشگلم .... بای
بهم سر بزنی .... خوشحال میشم عزیز

وااااااای مرسی مهسا جونم....

آره برام دعا کن...
ما اومدیییییییییم

ابوالفضل چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 07:39 http://mosed.blogsky.com/

آبجی فریناز! مثل آبجی خودم هستین. ولی مواظب باش اون قورباغه که دلت را برده ناغافل قورتت نده. از این قورباغه ها هر کاری بگی بر میاد. اول ببین میشناسدت بعد آشنایی بده.
بعد از این اینکه قورتت داد دنبال یه پروانه دیگه میگرده. پس خوب نگاش کن . ببین اون در شان یک پروانه است یا نه؟ آیا ارزش دارد یه پروانه عاشقش بشود یا نه؟
دهان دلت را چسب بگیر و گوشت را ببند آنگاه به چشمانت اعتماد کن و از عقلت فرمان بگیر. باور کن پشیمان نمی شوی.
خدا را فراموش نکرده ای که این بهترین کار توست.
مجنون بودن در شان شما نیست. شما برای لیلی بودن خلق شده اید.

مرسی داداشی جونم....
اونقدر خوب بهم گفتی راه و چاهو که حس می کنم توانایی کنترل این نیروی بزرگ را دارم....
دهان دلم را سفت گرفته م...
سمت نگاهم را هم همینطور...
واسم دعا کن....

مریم دختر بود و این پسر...
و برای یه پسر باید به ظاهرم که شده لیلی باشی....
مگه نه؟؟؟؟

فرشاد -مسافر شهر باران چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 17:44

سلام فریناز عزیز

درست گفتید ما از ساحل وصال فاصله بسیار داریم
دوستان حال خود را دریابیم تا به آن ساحل با درایت بیشتر نزدیک بشیم.
راستی اون آهنگ منو دراخل پست دانلود کردید؟

ممنون

سلام....
اومدم الان...
ولی آهنگی از شما را ندیدم واسه دانلود....!!!!

گل مریم چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 19:00 http://www.forever.blogsky.com

وقتی میگیم عشق، تفکیک لیلی و مجنون خیلی سخت میشه! هر دو هم مجنون هستن و هم لیلیه طرف مقابل!
.
.
.
به هر حال زیاد بهش اهمیت نده، اگه مصمم باشه ثابت می کنه!

این واسه ی عشق ۲طرفه صادقه عزیزم...

نظرت یه جرقه انداخت واسم که یه پست در این رابطه بذارم...

منم اصلا اهمیت نمی دم...
فعلا که فقط در عقلمو باز کردم نه قلبم....

مرسی عزیییییییییییییییزم

نازنین پسر چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 20:22 http://www.nazaninpesar.blogsky.com

سلام فریناز خانوم

شرمنده دیر به دیر خدمت می رسم

سرم شلوغه ... درسام زیاده ....

ولی اینا دلیل نمی شه که به شما کم سر بزنم .... شرمنده ...

در مورد مطلبتون:

من طی تحقیقات گسترده ای که در زمینه روابط بین دختران و پسران داشتم .... به این نتیجه رسیدم که :

هر چه قدر یه دختر خانم عاشق کسی بشه نباید خودش رو راحت تقدیم پسری بکنه ... چرا ؟؟؟؟ به خاطر اینکه دختر تو وجودش یه گوهری داره به نام عفت و پاکی که نباید صرف هر کس و نا کسی بشه .... خب نتیجه اینکه لیلی بمونید و یه وقت مجنون نشیدا

ببخشید زیاد حرف زدم ... ولی به نظرم جا داشت بگم

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

سلام آقا پسر نازنین...
آره منم اینو به وضوح دیدم...
واسم دعا کنین ...
نمی خوام حتی پیش خودم هم واسش مجنون بشم...


ممنون که اومدین...
شما بیاین...دیر به دیرم باشه عیب نداره

آفرینش چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 20:37 http://asmani7.blogfa.com

سلام خوبی؟

خیلی قشنگ بود...خیلی لطف داشتی به وبلاگم

خوشحال میشم دوباره بیای

وای چه خوشگله

سلام مرسی خوبم ...
ممنون
چشم حتما میام...

چشمات قشنگ می بینه عزیزم

سارا پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 00:23 http://alachigh77

شلام شلام عزیزم خوشحالم که دوباره اپ کردی گلم این پستت مث اونا غااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود بازم میام.بوس

شلام شارا جون....

مرسی گلم...
ایشالله تو هم تو کنکورت موفق بشی گلم...

وب خودتونه تشریف بیارین

مهسا پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 10:56 http://www.medade-meshki.blogfa.com

سلام فریناز جونم ...... خوبی عزیز ؟
عزیز دل مهسایی بدو بیا که من آپم آپم .... آپم آ ........
منتظرت مهسا
آجی دیر نکنی

سلااااااام مرسی مهسا جون...
هوووووووووووووووورا بگیر منو که اوووووووووووووومدم

خودم پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:10 http://ne3a.blogsky.com

فریناز جونم ممنونم
عزیزم
مرسی از دلگرمی هات شیطنت خاصت خیلی واسم جالبه!
عشق درعین شیرینی مثل زهرتلخه
واست دعا میکنم به هرچی میخوای برسی

وظیفه بود گلم...
امیدوارم که از اون حال وهوا دربیای....
خدا همیشه باهاته عزیزم...
اینو مطمئن باش....
امیدوارم شادو خوشحال باشی همیشه خودم جان

حمید پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 18:16 http://www.hamidshams.blogsky.com

دختر آبادانی بیقراره
عاشق شده و خبر نداره
می بینم که خانوم خانوما کم کم عشقیده

هه هه ....
بعداینهمه غیبت اومدی به من برچسب عشق و عاشقی میزنی....
نه خیر از این خبرا نیست...
درست بخونی می فهمی حمید خان....

آفریـنش پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 21:57 http://asmani7.blogfa.com

سلااام دوست عزیز خوبی؟

خیلی خوشحال شدم اومدی

با اسم وبلاگت لینک میکنم اگه اشتباه لینک کردم بیا بگو عوضش کنم

منو با اسم گلپونه ها لینک کن

مرسی

سلام مرسی آفرینش جان...

لینکت کردم دوست خوبم...
اومدم....

فریناز خانومی ممنون که به وبم سر زدی
من شمارو لینکیدم

ممنو ن ثریا جون....
منم با افتخار لینکت کردم...خوش اومدی عزیز....

نازنین پسر جمعه 21 آبان 1389 ساعت 20:54 http://www.nazaninpesar.ir

سلام فریناز خانوم

ان شا الله که خوب باشید

راستش اومدم دیدم آپ نکردید ... ولی انصافا آهنگ وبلاگتون زیباست

در پناه حق ... شاد و سر زنده باشید

سلام آقا پسر نازنین....
منم مثل شما خیلی گرفتار درس و زندگی مم ...نمی رسم زود زود یه آپ قشنگ کنم.....
آره آهنگ خوشگلیه.....

مهسا شنبه 22 آبان 1389 ساعت 10:39 http://www.medade-meshki.blogfa.com

سلام آجی خوشگلم ....... خوبی عزیز ؟
ممنون که اومدی .....
خیلی خوشحالم کردی ناناز ....
راستی منو با این حرفای قشنگت خجالت زده نکن دیگه آبجی ....
خیلی قشنگ حرف میزنی عزیزم .... دوستت دارم عزیز ....
میبوسمت

سلام مهسا جونم.....مرسی خوبم...

تو خوشگل می خونیشون....
امیدوارم بهترین ها از آن تو بشه عزیزم.....

یاسین شنبه 22 آبان 1389 ساعت 11:09 http://yasingrami.persianblog.ir/

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

یاسین شنبه 22 آبان 1389 ساعت 11:13 http://yasingrami.persianblog.ir/

زیبا بود وبا تمام احساس......ایشالله بتونید سکان این کشتی رو در دسست بگیرید....وبه ساحل خوشبختی هدایت کنید....

ممنون.....
ایکاش همه بتونن این سکان را توی دستشون بگیرن وخوبم هدایتش کنن به کمک خدای مهربون

یاسین شنبه 22 آبان 1389 ساعت 12:13 http://yasingrami.persianblog.ir/

ممنون که اومدین ونظر دادین......بازم منتظرت هستم.....

چشم بازم میام.....

پونه شنبه 22 آبان 1389 ساعت 13:05 http://www.tit-bijor.mihanblog.com

سلام گلم وبتو دوست دارم .دوست دارم لینکت کنم .موافقی؟ ازت دعوت میکنم بهم یه سری بزنی . دوست دارم .

سلام پونه خانوم....
چه اسم نازی داری....
از نظر من که اشکالی نداره....
الان میام.....

مسافر شنبه 22 آبان 1389 ساعت 13:41 http://598i.mihanblog.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
خوشحال میشم وب مرا هم ببینید و ردی از خود در آن به جا بگذارید..
موفق باشی ...

سلام.....
ممنون...
الان میام

انسیه شنبه 22 آبان 1389 ساعت 16:58 http://ensiehta.blogfa.com/

سلام نوشته ات خیلی زیبا بود بازم بهت سرمی زنم اگه دوست داشتی سری بهم بزن خوشحال میشم
نازنین اگه دوست داشتی همدیگر را لینک کنیم بهم خبر بده
همیشه موفق و شاد باشی

سلام ممنون الان میام....

فرشاد -مسافر شهر باران شنبه 22 آبان 1389 ساعت 19:17

سلام خانم فریناز باز هم باعث افتخار است از دوست با محبتی چون شما. به آف ها جواب دادم...
راستی آهنگ رو دانلود کردید؟
لینکش رو گذاشته بودم


سلام...بله اجرا نمی شد ولی .....

حمید شنبه 22 آبان 1389 ساعت 19:20 http://www.hamidshams.blogsky.com

سلام

علیک سلام

مینا شنبه 22 آبان 1389 ساعت 22:55 http://silveraster.blogsky.com

سلام به فریناز ناز...

سپاس از تمام لطف و مهربونیت...

اگر دوست داری به اسم *سرزمین پیچیده* و اگر دوست داری به همین اسمی که الان لینک کردی... سپاس مجدد نیز هم.

در پناه خدای مهربون باشی مهربون

سلام به مینای ما....

باشه عزیزم...به اسم سرزمین پیچیده لینک می کنم....

ممنوم...شاد باشی عزیزم...

خودم یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 00:53 http://www.ne3a.blogskay.com

عزیز آپ کردم
مرسی بهترم
تو دوست خیلی خوبی هستی که درعین ندیدن نگران آدم میشی!
ممنونم

دوست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد.....
دوست آن است که هر لحظه به یادت باشد....

hamid یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 10:44 http://www.hamidshams.blogsky.com

سلام ابجی خانوم.ظاهرا که حالا حالاها قصد اپ نداری.انشاالله که مشغول درس و مشقت باشی.همچون همیشه موفق و سربلند باشی

سلام آقا داداشی....
درس و دانشگاه از یه طرف،،،ولی بیشتر در گیرو دار تدارکات اومدن مامانم ایناییم.....

ساناز یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 11:24 http://sara3767.persianblog.ir/

سلام گلم مرسی از حضورت خیلی ناز نوشتی خودت رو به خدا بسپار او همیشه بهترین رو برات در نظر میگره فقط توکل کن

سلام عزیزم....
ممنون...
آره فعلا که بهترین کار همینه....
توکل به خدا

اگر دروغ رنگ داشت
هر روز،شاید
ده ها رنگین کمان
در دهان ما نطفه میبست
و بیرنگی کمیاب ترین چیزها بود
اگر عشق، ارتفاع داشت
من زمین را در زیر پای خود داشتم
و تو هیچگاه عزم صعود نمیکردی
آنگاه شاید پرچم کهربایی مرا در قله ها
به تمسخر میگرفتی
اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت
عاشقان سکوت شب را ویران میکردند
تقدیم به فریناز خانومی خودم
من آپم گلم

یه دنیا ممنون ثریا جونم....
فوق العاده بود....

اووووووووووووومدم عزیز

یاسر یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 14:39 http://yas-m.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی باحالی داری ومطالبت ازاون باحال تر.
حاضری بامن تبادل لینک کنی.منکه شمارولینکردم(با افتخار)
لطفا اگرمیل بودید منرا هم لینک کنید.بای تا بعد.

سلام...
ممنون...
الان میام پیشتون......

انسیه یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 15:25 http://ensiehta.blogfa.com/

سلام عزیزم که بهم سرزدی منم لینکت کردم از خوندن مطالبت خیلی لذت می برم
بازم بهم سربزن خوشحال میشم
خوش باشی

سلام انسیه جان...
حتمامیام....
شب خوش...

حمید یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 17:59

اخ جون سوغاتی
دقیقا کی میان که ما تشریف فرما بشیم برا سوغات

اینجا چه خبره؟؟؟
مگه کسی قراره از جایی بیاد؟؟؟!!!
آقا حمید اشتباه گرفتی فک کنم


یاسر یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 22:26 http://yas-m.blogsky.com

سلام
خیلی ممنونم که به من سرزدید من رو لینک کردید.تابعد.

یه دوست دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 07:56

آبجی فریناز هنوز داری با دلت حرف میزنی؟ بابا سر اون بیچاره رو بردی. میگن خانما خیلی حرف میزنن ولی فکر نمی کردم اینقده با دلشون هم فک بزنن.
مگه نشنیدی نرود میخ آهنی در سنگ.
ولش کن بره سرش بخوره به سنگ خودش میفهمه.
بزار اصلن ببرنش. دل کارش ولگردیه. خودش بعد صد سال بر میگرده. البته با موی سفید و قد خمیده.

اسمتو هم که ننوشتی شما....

دو دفعس دارم می نویسم ولی سیستم خارج میشه .....
منم خیلی حرسم گرفت....
گفتم دیر آپ کنم.....

hamid دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 08:46 http://www.hamidshams.blogsky.com

سلام.صبح زیبای پاییزی بخیر.روز خوبی داشته باشید.

علیک سلام....
ظهر گرم پاییزی شما هم بخیر و خوشی....

یه دوست دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 13:13

اسمم یه دوست است
حتما نت با من مشکل داره که سیستم خارج میشه.
یادم اون روز هم که به دنیا اومدم جمعه بود تاکسی گیر نمی اومد.
اون روز هم که میخاستم برم کلاس اول مدرسه مون رفت زیر آوار ناشی از ترکیدگی لوله های آب
بازم بگم...
شما دوستاتون رو هم نمی شناسین؟ باهوش!!!!

شما اسما یه دوستین و از جانب خودتون....!!!!!

اگه راست میگی خودتو معرفی کن....
اگه راست نمی گیم پس دوست نیستی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد