آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

محبوب من

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net 

محبوب من

 

شاید سختی بر من غلبه کند

 

شاید ناامید بشوم

 

اما میدانم در هر لحظه ی تنهایی

 

 یکی هست که مرا دوست دارد

 

تویی که میگویی

 

آرام باش من باتوام

 

همیشه

 

همه جا 


تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

نظرات 14 + ارسال نظر
نازنین پسر پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 10:23 http://www.nazaninpesar.ir

سلام فریناز خانوم

خبرم نکردید ... کاملا تصادفی اومدم دیدم آپ کردید

نیایش زیبا بود ...

به زودی آپ خواهم کرد

در پناه حق ... خوب و شاد باشید

سلام...همین الان آپ کردم....
تبریک...
اول شدینا......
خبرم کنین حتما میام.....

فرشاد-مسافر شهر باران پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 12:18

همیشه آنجاست همان لحظه صقر امید...

خدا را میگویم من دیدم همین امشب زیر سقف بارانی شهر من..

خالصانه بود

آهنگ ویلاگم رو عوض کردم گوش دادید؟


لینک اهنگ رو هم دویاره گذاشتم

ممنون....
آره گوش کردم.....خوشا پیدا شدن در عشق برای گم شدن در یاد....

خیلی دوسش داشتم.....

بابت لینک دوباره هم بینهایت ممنون......

حمید پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 12:34 http://hamidshams.blogsky.com/

.... و سلام بر آنانکه بی خبر آپ می کنند
خوبی فریناز خانوم

شما که کلید دارین .....

یه پا میزبانی آقا حمید....

حامد پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 12:36 http://hammed66.blogfa.com/

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
من تازه با دنیای وبلاگ نویسی آشنا شدم
اسم وبلاگتون را تو وب داداشم دیدم
دوست دارم باهم تبادل لینک داشته باشیم

سلام...
کدوم داداش؟
میام الان پیشتون...

انسیه پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 13:01 http://ensiehta.blogfa.com/

سلام نازنین آپ قشنگی بود موفق باشی
بهم سربزن

سلام...اووووومدم عزیزم....

ستوده پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 15:51 http://saba055.blogsky.com

سلام عزیزم .
عیدت مبارک .
انگار دیر رسیدم همه تبریک گفتن غیر از من .
اشکال نداره ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است .
چه لباس خوشکلی پوشیدی عزیزم مثل فرشته ها شدی .
معلومه که خدا همیشه باهاته .
او خودش گفته من با شما هستم هر کجا که باشید .
موفق باشی دوست خوبم

سلااااااام...
ببین کی اینجاست....

ستوده ی خودمونه ها!!!!
مرسی عزیزم....بالاخره یکی فهمید این خودمم....

تو هم همینطور...خوشحالم که مرخصیت تموم شد....

سارا پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 16:31

سلام سلام اه دیدی چی شد خواستم اولی نظر باشم نشدبوژس گلم

سلام....
ایشالله دفعه ی دیگه گل دخترم....

حامد پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 17:38 http://hammed66.blogfa.com/

سلام فریناز خانوم
داداش حمید را میگم
داداشمه
واقعا تشکر که اومدی پیشم
شما اولین و تنها ترین بازدیدکننده وبلاگ من هستید

سلام....
خوش اومدین....
ایشالله سرت شلوغ می شه حامد عزیز.....

گل مریم پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 18:43

سلام فریناز جون
کد موستم که عوض کردی
میگم این حمید خیلی سر خوشه ها ساعت ۶ صبح واسه من نظر میزاره میگه: سلام! من صبحونه می خوام! چایی شیرین و پنیر لطفا
حالا مثلا این جا اتفاقی اومده امیدوارم اینو نخونه

سلام گلی خانوم....

تازه خبر نداری داششم اومده تو جمع ما....آقا حامد....

فعلا مراعات منو میکنه...میدونه مامانم اینا نیستن از من صبحونه نهار شام نمی خواد.....

باید آستین بزنیم بالا براش.....
این نمی تونه خودش کاراشو انجام بده

خدایم ! مرا متبرک گردان تا چون گلها که به خورشید رو می کنند ، پیوسته به تو رو کنم. باشد که گلی باشم در باغچه تو و عطر من ، شادی کوچکی به زندگی کسانی که از شادی محرومند ، ببخشد!


عزییییییییزم...فوق العاده بود....
مرسی ثریا جونم.....

شاپرک یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 19:04 http://panjereh00.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی ممنون که بهم سر زدی خوشحالم کردی

سلام...
آپ کن عزیزم....
شاد باشی همیشه

سلام فریناز جونم دیروز کلی شرمندم کردی ایشالابتون جبران کنم من برت کادو هم دارم باید بگی تو لدت کیه ها اصفهانی بازی در نیاری ما اصولا کادو میدیم کیک نمیخوایم منکه تو رژیمم دیروزم خیلی کم خوردم پس ناراحت کیک نباشی ها

سلام عزییییییییزم.....
دشمنتون شرمنده ..... وظیفه بود خانومی....

راستی انگار تو اصفهانی تر از منی یا..!!!!!

دیروز که کیکت دیر اومد....ولی ما که به زور گرفتیمش

۲۹ بهمن منم به دنیا میام....اووووووووووووووه حالا حالا هاباید تو شکم مامانم باشم...
راستی بازم میگم تولدت م ب ااااااااااااااااااااااااااا ر ک

یاسر دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 15:08 http://yas-m.blogsky.com/

سلام فریناز جووون
خیلی عالی بود .بایه شعر قشنگ آپمممم.

سلام....به به شما هم که اومدین....
خب دیگه باید آپ کنم

یاسر دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 20:16 http://yas-m.blogsky.com

سلام فرینازززززززززززززززززززززززززززز جون

سنگها

آیینه سر بدزد که کورند سنگها

فرسنگها ز عاطفه دورند سنگها

تاآبها دوباره بیفتند از آسیاب

این روزها چقدر صبورند سنگها

آیینه چون شکست،به تکثیر می رسد

بیهـــوده در تدارک گـــــورند سنگها

باید قدم گذاشت ولیکن به احتیاط

کـز دیر بازسّد عبــورند سنگها

این است حرف تیشه ی آتش زبان که گفت

مثـــل همـیشه تـــــــــــــابع زورنــد سنگها

از سنگ جز سقـوط تـوقّع نمی رود

در قلّه بسکه مست غرورند سنگها

سلام...ممنون یاسر عزیز....

مرتبط میشه به پست بعدیش.....

فرسنگ ها ز عاطفه دورند سنگ ها.......!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد