آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

تولدم...

زمستان را دوست دارم،خنکای روزهایش را به گرمای تابستان نمی دهم...سپیدی برف هایش را با سرسبزی بهار معامله نمی کنم...

برای من زمستان پر از یکرنگی و صداقتی ناب است....

و اوج مستانگی هایش که بهمن نام گرفته!!!


نفس های گرم دخترکی آریایی با یخ های بسته شده ی شراب مستانه ی بهمن،عجین گشت!

و تو چه می دانی چه شد؟!


زمستان پایکوبی می کرد... می غرّید... می بارید.... می وزید و


                                                                همه او را به هم تبریک می گفتند...


انگار پیوند من و آسمان و ستارگان،از همان اولین نفس هایم آغاز گشت!

پیوندی دیرینه و آشنا...


آری،من،از دل زمستان برخواسته ام      از قلب بهمن ماه     و امروز بیست و یکمین زمستان زندگانی ام را به تماشا نشسته ام...

بر این باورم که گرمای وجودم،هرم نفس هایم،قلب تپنده ام،همه و همه گواه خنکای آرامش بخش زمستان است...


دوباره کنار پنجره ی تنهایی هایم ایستاده ام  ...  می گشایمش

ذره ذره ی وجودم،لبالب از عشق می گردد

قطره قطره ی هستی ام، با خنکای مطبوعی به آرامش نشسته است

تکه  تکه ی بودنم، اکسیژن عشق و شور و شیدایی را استشمام می کند...


آری،انگار شکوفه های قلبم جوانه زده اند...دوباره زنده می گردم...

عشق و شور و شیدایی و نشاط را از سر می گیرم....گویی به پاکی ِابتدای بودنم رسیده ام!


گفتم عشق!

و چه زیباست که مهربان ِبی منتهایم،بار دیگر منّت بر سرم نهاده و مرا از روز عشق ایرانی،آغاز نموده است...

شادی هاتان

عشق هاتان

همه و همه گلباران باد...


 

 تصاویر متحرک زیبای تولدت مبارک - taknaz.ir


نظرات 55 + ارسال نظر
آرمان جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 07:19 http://www.fun-center.blogsky.com/

_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
تولد ،تولد، تولدت مبارک ، مبارک، مبارک، تولدت مبارک
سلام فریناز جان . تولد 21 سالگیتون مبارک
انشاءا... که 120 ساله بشید
خوشحال شدم که به عنوان اولین وبلاگ تبریک میگم

سلام آقا آرمان خوش خنده
ممنون
120 سال که کمه
ایشالله 1200 ساله شیم

آره دیگه محمد بهفمه میکشتت
ممنون بازم

آرمان جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 07:24 http://www.fun-center.blogsky.com/


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
خیلی خوشحالم ، همین وطر دلم مخواد نظر بدهم
قالب وبلاگم رو به همین مناسبت ، کمی شادتر کردم
امیدوارم که همیشه شاد و سربلند باشید

وااااااااای ممنون
راحت باش
امروز تولده دیگه
ممنون آرمان جان

ستوده جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 07:26 http://saba055.blogsky.com

حیف شد دوم شدم .
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها را فوت کن
که صد سال زنده باشی .
سلامممممممممممممم منم بهت تبریک میگم فریناز جان .
من گز میخوام شیرینی تولدت .
البته کادو بهت توت میدم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟

وااااااااااااای ببین کی ابنجاست
سلام ستوده جونم
ممنون
بله الانه میذارم
تو فر مونده
هووووووووراااااااااااا کادو

آرمان جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 07:26 http://www.fun-center.blogsky.com/

________________________________________________$$$$$$$$$
___________________________________________$$$$$$$$$___$$$
_______________________________________$$$$$$$$_____(&)_$$$$
__________________________________$$$$$$$$$$____________$$$$
_______________________________$$$$$$$$$$$$$$$____§§§§_____$
____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§_§§§_____$
__________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§§_§____$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___§§§__§_$
________________________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$______§$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_____________________$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$
___________________$$$$$$$$_§$$$$$$$$$§$$$$$$$$_$
_________________$$$$$$$_$$§§§$$$§$$§§$$$$§§$_$$$
________________$$$$$$_§§§$$§§$$§§§$$§§$$§§$_$$$
_______________$$$$$_$§§§$$$$§§§$$$§§§§§$$_$$$$$
______________$$$$$_§§§§§§$$§§§$$§§§§§§§_$$$$$$
_____________$$$$_§§0§§§§|§§§§§§§§§|§§§_$$$$$$$
____________$$$_000§§§00§§§§§000§00§_$$$$$$
____________$$_0000§§0000§§§00§0§_$$$$$$
___________$_0000§§00000§0000_$$$$$$$
________§§_00000§000§0000_$$$$$$$$
______§_00000§0000000_$$$$$$$$$$
______000§00000§_§§§§$$$$$$$$$$$$$_______
___0000§00§_§§§§§§$$$$$$$$__$$$$$$$$§§§§§
_000§0_____§§§§§§$$$$$$$_§000_$$$§§§_
00________§§§§§$$$$$$$_§§00000_$§§§_
__________§§§§$$$$$$$_§§§_’’______§§§__
_________§§§$$$$$$$
________§§$$$$$$$$
________$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$
____$$$$$$$$
___$$$$$$$$
__$$$$$$$$
طوطی هم زبان باز کرد : باز هم تولدت مبارک
راستی در نظر بالا به جای طور نوشتم وطر ، ببخشید
خوب چکار کنم دیگه هول شدم

واااااااااای ممنون آرمان جان
چه طوطی نازیه
عیب نداره شنونده عاقله

حالا کیکو ببینی چی میگی؟

ستوده جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 07:27

وای من که چهارم شدم ببینم این آقا آرمان کیه که صبح به این زودی بیداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ستوده جون که همیشه اوله
این آقا آرمان خوش خنده ی وبلاگ ماست

آرمان جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 07:42 http://abdozdak.blogsky.com/

تبریک میگم
انشاله 1000سال دیگر افزون بر این 21سال خداوند به عمر شما بیافزاید

اما نه اینکه هزار سال دیگه همچه روزی بنویسی امروز تولد 21سالگی ام هست و از این حرفا

من نفهمیدم چرا کنتر عمر خانما به 20 و 21 که میرسه از کار میفته
همش در جا کار میکنه

بازم تبریک میگم
آخه دختر خوب! کسی روز تولدش هم مناجات می نویسه
ضمنا گزش کو؟
کیکش کو؟
پولکی اش کو؟

تشنه اومدیم گرسنه رفتیم
یه لیوان شربت می ذاشتی هم بد نبود
یه پوست شکلات هم جهت خیال پردازی ذهن ما روی زمین می انداختی هم بد نبود
آخه بعضی مثل ما (نه شما) عقلمان تو چشممانه
البته در مورد من فرق میکنه
گاهی عقلم تو شکممه گاهی هم ... نه همون تو شکممه
پس بازم میگم:
کیک و شیرینی اش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون
از کجا معلوم الان 21 سالم باشه؟!
شایدم 1000+21

شما که هنوز گزاتو داری فکر کنم
کارخونه که به نامت شد
حالا گزشو شما بیار

کیکمون تو فره
آماده شد میاریمش
شما سحرخیزیا

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 07:52

ااااااااااوا سلام....اه من می خواستم اول شم اینا چقد سحر خیزننننننننننننننننن؟؟!!
سسسسسسسسسسسسلام سلام به فریناز گلی خانومی تفلد ۲۱ سالگیت مبارک ایشالا ۱۰۰ ساله بشی...
هورااااااااااا دست دست
آهان بیا وسطططططططططط
تتتتتفلد فریناز جججججججونمه راستی کیکو شمعات کو؟؟؟؟؟؟؟
صبحیه اومدم صبحونه کیک بخورما
تا کیکارو ببری من دوباره اومدم....
بچه ها بیکار نشینید دوبس دوبس

سلااااااااام بر مهمون ویژه ی امروز ما
تو که ویژه ای عزیزم

ممنون صدف جووووووووونم
وااااااااای داره دوکس دوکس میره ها جا محمد و برو بچ خالی
منم میام


الانه میارمش
هووووووووراااااا

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 08:08


$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)

صدف جونم خودت گلی عزیزم
ممنون

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 08:13

. . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
به نیت همین یه گل آرزو می کنم زندگیت گل بارون باشه..
وبه نیت همین یه قلب آرزو می کنم بهترین و عاشق ترین قلب دنیا مال تو باشه...

منم به نیت امروز آرزو میکنم خوشبخت ترین صدف دنیاااااااا بشی عزیزم....

ممنون یه دنیااااااا

بانوی شرق جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 11:29

تولد
تولد
تولدت مبارک
هووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااا

ممنون رویا جووووووووووووونم


پاشو بریم اتاق بغلی بچه ها دارن میرقصن

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 20:46

امشب اینجا تفلده؟؟؟؟
ساعت چنده؟؟
جا واسه ما هست یا جشن خصوصیه؟؟

سیلام سیلام عزیزم
من که هستم الانه۱۰:۴۰به وقت ایرانه

سلام
خوبی؟
بابا تو که مهمون ویژه ای
خصوصی و غیر خصوصی نداره که
آره امشبه آجی فریناز بیاد شروع میکنیم
تونستی بیا

صدف جونم واسه شما بودا
مهندس کاملا درست میگه

صدف(برای محمد) جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 21:26

سلام..ممنون خوبم سعی می کنم بیام واسه آجی فریناز..
الان دارم کانال ۵ فیلم کاراگاه گجتو نگاه می کنم تموم شد میام آخه خیلی قشنگه..
صدف ۲ ساله از تهران

هووووووووووورااااااااا کاراگاه گجت...
منم میخوااااااااااام صدف جونی

محمد این واسه تو بودشا

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 22:38

اااااااای وای ساعت شد ۱۱:۳۰ هههیکچی اینجا نیس؟؟؟
چه تفلدیه همه خوابیدن؟؟؟
حالا که اومدم کسی نیس
ظهری رقصاتونو کردید الان همه کمر درد گرفتین نه؟؟؟؟

فرینازی من فردا صبح زود کلاس دارم میرم امیدوارم بهتون خوش بگذره

من که هستم الااااااااااانه

ممنون صدف جونم
کاش تو هم وبلاگ داشتی میتونستم بیام پیشت

میگم عزیزدلم نمی دونم اونا کجان فکر کنم بدن درد گرفتنا

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 22:41

ای وای اشتباه لپی بود ساعت ۱۰:۳۰ هستش

اشتباهاتو هم عشقه جونم

سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:02 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی میگم این داداشی ما رو دعوت کرد اما خودش نیومده...
آجی فرینازم برات چند تا هدیه ی مخصوص دارم...فقط واسه خودت...

http://www.up.iranblog.com/images/kx0regqu2s2yfx2jj6my.jpg

http://www.up.iranblog.com/images/0urg170cf0yx1dfieix.jpg

http://www.up.iranblog.com/images/ncoyappnujo40rd4yr5.jpg

http://www.up.iranblog.com/images/wyorffh5c41466ao3nib.jpg


http://www.up.iranblog.com/images/9j0emib9pe77771wahqk.jpg

وااااااااااااااای سوفیا جونم ممنون یه دنیاااااااااااااااااا







به خدا شرمنده ی شرمندم کردی آجی

سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:04 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی میخوام بمونما...اما این داستانه نمیذاره....

اگه زود تموم شد میام دوباره...

قربونت برم آجی....

باشه آجی برو به سلامت
منم منتظرم تو آپ کنی بالاخره

آجی من اومدم
میگم مثله اینکه کسی نیست
آجی چه روزه خوبی بود مگه نه؟
کلی خاطره شد برامون
خسته نباشی
کلی زحمتت دادیم

خیلی خوش گذشت
باورت میشه تا حالا اینطوریشو ندیده بودم
ولی مثل تفلد واقعی شده بود محمد

ممنون یه دنیاااااااااااا ....ایشالله تولد و عروسی خودت

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:17

فرینازی هستی هنوز؟؟

آره عزیز دلم
هستم

آجی میگم دیگه باید چراغها و کاغذ کادو ها رو جمع کنیم
هی چی بگم خیلی خوشحالم فقط همین

منم خوشحالم....
نمی دونی چه قدر ظرف دارم باید بشورم
....
کسی نمیاد کمک؟!

صدف میگم من موندیم و تو و آجی فریناز
من که میخوام وایسم کمکش کنم تو مرتب کردن سالن

ممنون داداشی
اونقد صبح تا حالا زحمت کشیدی دیگه بقیش با خودم
تو برو بخواب فردا مگه کلاس نداری؟!

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:21

منم هستم..
البته دارم دارم دوباره وبمو را می ندازم..
هی...

هوووووووووراااااااااا خب پس 3 تایی بریم اینجا ها رو تمیز کنیم
میگم صدفم منم آدرس میخوام خو

سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:23 http://www.sufiyastory.blogfa.com

هی هی هی....
از دست شما ها...
ما هم اومدیم کمک...

واااااااااااای سوفیا جونم تو که صبحم امتحان داشتی تو دیگه چرا آجی؟!
برو به آپت برس
امشبه آپ کنیا

سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:25 http://www.sufiyastory.blogfa.com

هی هی...

اه اه اه...

چقده ی بخارین همتون...

معمولا تفلد شبا شروع میشه...

آجی صدا اون آهنگو کم نکن....

زیادش کن...


آها...دوکس دوکس دوکس

میگم سوفی تو نمی خوای آپ کنی مگه؟
خب خودت خواستیا...

بدویین بیاین وسسسسسسسسسسط




سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:27 http://www.sufiyastory.blogfa.com

نگاه کن تو رو خدا آجی...

تا من میام همشون فرار میکنن...

آخه مگه من چیکار کردم باهاتون...

نه قربونت برم
من که همینجام

اونا رفتن اتاق بغلی رو تمیز کنن

حالا بیااااااااا


دوکس دوکس دوکس دوکس

سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:28 http://www.sufiyastory.blogfa.com

سوفی به دلداری نیاز داره....

سوفیا محمدم اومد

بیا قربونت برم
یه سوفی دارم هیج کی نداااااااااااره

سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:29 http://www.sufiyastory.blogfa.com

تا کسی نیاد منم نمیام....




مریم گلی کجایی سوفی تهنا مونده

الهی قربون گریه های سوفی بره این بقال در کوچه

بابا منو محمد و صدف هستیم در خدمتتون

آجی سوفی من هستما
شماها هستید
یوهوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

هووووراااااااااااااا محمدم که اینجاست

سوفیا بدووووووووو

میگم مریم گلی نیستا همتون گرفتید نشستیدا
اون که انقدر جو گرفته بودش فکر کنم امشب تو خوابم برقصه

الانه تو مهمونیه
من میترسم پاشه وسط مهمونی به اون رسمیت برقصه و قر بده

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:33

من ههههههههههههستم گلیه نکن سوفی خانومی همگی به فریناز کمک می کنیم...

ببخش صدف جونا
همه زحمتا افتاده گردن تو

سوفی جوووووووووونم کجایی پس؟!

آجی بیا اینجا رو نگاه کن ببین چی پیدا کردم
کفشهای مریم گلی
بیچاره رو پا برهنه فرستادی خونه؟؟


میگم همونیه که زد تو سرت؟!

صدف جون جات خالی بود....یه لنگه میخورد تو این چشمش
یکی میخورد تو این یکی

سوفی آجی کوچولو هستی؟؟
بابا یکی پاشه بره وسط منم دست میزنم براتون

إإإإإإإإإإ من اون موقع تا حالا وسطم انگاری کورت کرده اون تا کفشای گلی

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:38

بیا داداش محمدتم هست برقصین همتون ببینم من که بلد نیستم برقصم ظهرم که نبودم قراتونو ببینم ییییییییییییییالا..

نه دیگه صدفم خودت بیا وسط...نیگا اینجوریه


حالا میریم یه آرکو میزنیم

حالا میریم رو ویییییییییییییبره





دستتو بده ببینم

میگم مریم گلی نیست ولی یادگاریش زیر چشم ما مونده
یکی نیست بهش بگه دییییییییییییییییییییییییینگ
آخه اون دییییییییییییییییییییییییییییینگ
چرا هی سانسور میکنی؟

این سانسورات منو کشنه محمد

میگما الانه که دو به دویین
پاشو دیگه داداشی

اصلا خودم باید جفتتونو بکشم وسط

صدف دستتو بده ببینم
محمد تو هم بیا

حالا ااااااااااااااااا برییییییییییییم







میگم ملت دارن لاو میترکوننا

میگم سوفی کجا رفت
نگاه نشسته ته اتاق داره داستان مینویسه وسطشم بلند میشه قر میده



آره منم دیدمش...
اول فکر کردم یه...دیییییییییییییییییییینگ

....
چرا سانسور شد؟!

صدف جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:43

شرمندم یه مشکلی برام پیش اومد سریع باید برم..
بهتون خوش بگذره..
فرینازی بازم تولدت مبارک..

باشه عزیز دلم
ولی یادت باشه نرقصیدیا

ممنون یه دنیااااااااا صدف جونم....ایشالله تولد خودت

آجی آفرین هو هو
فریناز باید ...
از ...نترسه

عججججججججججججب

این واسه یه چی دیگه بودا

یووووووووووووووووو هووووووووووووووووووو

آجی اه اه اینا که همه رفتن
ضایعست فقط منو تو موندیما مثله دیوونه ها تو میرقصی منم دست میزنم که چی شه؟؟
الکی خوشیما

آره دیگه داداشی گله الکی الکی خوشیم

میگم نکنه فردا سر کلاس پاشم برقصم؟!

آخه این دُز قرصای ظهر خیلی زیاد بوده انگاری



سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:49 http://www.sufiyastory.blogfa.com




آخ جون میبخشمتون...
سوفی با ویبره اومد....


یوووووووووووووووووووهووووووووووووو

بدو بیا سوفی جونم
من وسطما









آره آجی قرصاش اکستامینوفن ۱۰۲۴ بوده
خیلی قوی بوده
میگم دیگه دستو بگیر پشت کمر که باید جارو کنی سالن رو

بالا تر بوده ....
اون شربت تو هم که خیلییییییییییی همچینی قوی بودشا

آره دیگه داره میشه 12

سوفی اومدی؟
آقا اون سیستم رو قطع نکن این آجی ما ویبره هاشو بزنه

میگما بچه ها 12 که شد میشه 30 بهمن و من میشم....
.........
.................
..........................
یک ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال و
یک روززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززه

هووووووووووووووووووررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااا

فریناز چرا ۳ تا چشم در آوردی تو اون جوابای بالا که دادی؟

اونا ویبره ان داداشی

رقصم بلد نیستی؟!

میگم یعنی الانه گلی شام دعوت بوده؟!

تنهااااااااااااااایی؟

خبب دیگه لامپا رو خاموش کنید بخوابید
امشب برای همیشه تو خاطر من که میمونه

محمد جوابتو بیام وبت بدم یا آن میشی؟

آجی تفلدت مبالک
ایشالا همیشه خندون و شاد باشی
ایشالا غصه نخوری
جاش پسته بخوری

برم ونبال یکی بگردم واسمون پسته بیاره

ممنون یه دنیااااااااااااااا داداش خوب و مهربونم
خیلی خیلی امروزو دوست داشتم
هیچ وقت یادم نمی ره تفلد 21 سالگیمو

آجی راستی کیکت خیلی خوشمزه بود
ناهارتم که ته ماهی دودی بود
خیلی خوش گذشت شرمنده خیلی خستت کردیما

تو که دوبله کیک داشتی داداشی
نوش جونت....
به قول مامان جونم گوشت بشه به تنت

نه بابا من شرمنده همتونم....
3 دقه دیگه میشه 30 بهمن

سوفیا جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 23:58 http://www.sufiyastory.blogfa.com

بابا یکی منم رو بلند کنه....

خسته شدم از بس داستان نوشتم...

خب بدو تمومش کن دیگه سوفی جونم....منتظرما...

گرچه فکر کنم باید حالا حالا ها داستاناتو بخونم آخه هنوز نمی دونم داستانات از چه قرارن؟!

آجی من که مشکلی ندارم
تو اذیت میشی شبه کلیم امروز خستت کردم
خواستی بیا وبم بگو

باشه الانه آنم
ولی میام وبت

آجی سوفی شما هم خسته نباشی
داستانت رو به آپ بیایم بخونیم دیگه
آجی من از دو روز دیگه ام آزادیم به پایان میرسه
ولی در کل خوش گذشت همگی خسته نباشید

سوفی جون واسه شوماست

میگم محمد من که سه هفته ست دارم میرم هنوز تق و لقه

واااااااااااااااااااااااااای قشنگ 00:00 نظر گذاشتی...
یعنی آخرین نظرو
دیشبم اولین نظر از تو بود

سوفیا شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 00:03 http://www.sufiyastory.blogfa.com

هی ....

همتون که دارین میرین....

ولی من فردا با...میام...

محمد قضیشو داره....

خدافظ..

سوفی جونم حرص نخور....
داداشی رفت لا لا...بیچاره این جند روزه بیچااااااااااااره شد واسه تدارکات
خیلی خوش گذشت
ممنون عزیز دلم

ما رفتیم
روزگار بر همه خوش
همه خسته نباشید
مخصوصا آجیا
بدی خوبی از ما دیدید حلال کنید
اگر بار گران بودیم رفتیم
اگر نامهربان بودیم رفتیم
منظورم دانشگاستا
آجی من وبم هستم بیا بگو بعد دی سی میشم
تا بعد

داداشی بازم ممنون...
شب و روزت خوش عزیزم

باشه میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد