آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

سخنانی به ارزش مروارید 2

کودکی که لنگه کفشش را دریا از او گرفته بودروی ساحل نوشت:
 
دریا دزد کفشهای من !
مردی که ازدریاماهی گرفته بود ،روی ماسه ها نوشت:
 
دریا سخاوتمندترین سفره هستی ! 

موج آمد و جملات را با خود شست .....

تنها برای من این پیام را گذاشت که برداشتهای دیگران در مورد خودت را ،در وسعت خویش حل کن تا دریا باشی.... 
 
http://mashrooti.com/img/images/119fm8znbk1q7afhrt2r.jpg


رگبار۱:
خیلی خوشم اومد از عمق کلامش...امیدوارم واسه شما هم مفید باشه....من که خیلی فکر کردم تا فهمیدم چی می گه!

رگبار2:گاهی فکر می کنم همه خوبن!چـــرا؟!!!

رگبار3:امروز 40 روز از عهدم می گذره....یه قول 40 روزه به یه دوست عزیزی که نمی دونم چه قدر تونستم برای اولین بار موفق باشم!؟
ولی همین جا ازش تشکر می کنم


نظرات 22 + ارسال نظر
گل مریم جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 10:41

همه خوب نیستن! ولی اگه این جور فکر کنیم گاهی وقتا برامون خوبه و گاهی وقتا نه!

آره گاهی ضربه خوردم اما یه حس خوبی دارم وقتی فکر می کنم همه خوبن

فرشاد-مسافر شهر باران جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 10:59

سلام فریناری عیدت مبارزک....

و من میگویم :
تمام شکست هایت رو بر روی شن ساحل بنویس تا آب آن را ببرد و پیروزی هایت رو بر روی سنگ مرمر

شیرینی هم شاید به صورت زورویی وارد شدم اونجاااااااا و دادم

سلام فرشاد جان.عید تو هم مبارک

ممنون کلام زیبا یی بود....

تو جرات داری بمون تا بعد ۸م اونوقت من میدونم و تو

خداییش زرویی وارد نشی یا

به دعوتم نکردیا یادت باشه خسیس

فاطمه جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 11:31

زیبا بود عزیزم

فقط همینو تونستم بگم...
و این که آرزو می کنم که همیشه سبز باشی و تو این سال جدید سبز تر از همیشه...

سلام فاطمه جونم

ممنون.
منم سال خیلیییییییییی خیلیییییییییییییییییی خوبی رو برات از خدا می خوام عزیزم

آفرینش جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 15:17 http://asmani7.blogfa.com

سلام فریناز جون خوبی؟

من گرفتم منظور جمله رو

چه خبرا کجایی؟

دو وبلاگم آپ کردم رسیدی بیا...

بــــــــــــه ببین کی اینجاست
سلام آفرینشم
ممنون خوبم

آفرین می دونستم خیلی باهوشی

هستیم در خدمتتون...تو کم پیدایی و نیستی چرا؟!

حتما میام....عیدتم مبارک خانومی

امین [اتاقک] جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 15:26 http://otaghak.blogsky.com

برداشت من خیلی پیچیده است هی خواستم بگم.. گفتم کسی متوجه نمیشه..
PHD میخواد واسه درک کردنش

1 ضرب المثل هست که میگه دزد همه رو دزد میبینه
الان توام چون خودت خوبی، همه رو خوب میبینی

آهان بــــــله

یعنی برای ماها که High PHD داریم درکش خیلی LOW إإإإ دیگه

چه ضرب المثل جالبیه نشنیده بودم تا حالا

ممنون این یکی رو خوب اومدی پسر خوووووووووووب وبلاگا
.
.
.
.
.
ولی من زیادم خوب نیستم امین دوستام خیلی خوبن

شکیبا جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 15:31 http://kavirbienteha.blogsky.com

فرینازی جونم همین خوش بینی زیاد از حد بود که شگیبا رو تقریبا از هستی ساقط کرد...
انسانها فقط انسان هستند که میتونند گاهی پاک تر از فرشته باشند و گاهی خیلی پایین تر از یک حیوان درنده!
واقع بینی به نظر من بهتره عزیزکم
دوست دارم

با شکیبا تازه آشنا شدم...نمی دونم چه روزایی داشتی عزیزم ولی خوشبینی دست منم خیلی کارا داده تا الان

ولی دوستش دارم...اینکه حس میکنی الان این شکیبا واقعا شکیباست و خود خودشه و خیلیییییییییییی خوبه بهم آرامش می ده حضورت...
اینو واقعا می گم شکیبا

دوست دارم یه موقع هایی واقع بینیم به خوش بینی مایل باشه....
گرچه این نظر منه و نظر تو برام قابل احترامه خانومی

بانوی شرق جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 16:12 http://www.royavash.blogsky.com

یاد این افتادم:
« دریا باش
تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرن
و بعضی ها که لیاقت تو رو ندارن در تو غرق بشن»

عالی بود رویا...
همیشه گل می کاری تو باغچه ی وبلاگم خانومی

واقعا دوستش داشتم...ممنون

انسیه جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 16:22

سلام عزیزم خوبی
زیبا بود مانند همیشه
برام دعا کن این روزها خیلی گرفتارم

سلام انسیه جون...
خوش اومدی

حتما...الان میام پیشت

محمد و صدف جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 18:04

آجی من کلا طرف هر کسی نمیرم میدونی که
ولی به نظر من همه آدمها خوبن و قابل احترام مگه اینکه خلافش اثبات شه

آره داداشی خوب می شناسمت

آدم ها همه خوب آفریده می شن اما گاهی اون یکی نفسشو بهشون غلبه می کنه محمد....
این یه واقعیته و به اراده نیاز داره...
ولی در کل منم همه رو در نگاه اول خوب می بینم

محمد و صدف جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 18:09

آجی به نظر من همه آدمها خوبن و قابل احترام مگه اینکه خلافش ثابت شه
چند وقت بود میخواستم بگم تو این آیتم در سطح جهانیت یه چیزی بذارا آخر سر خودت گذاشتی
زیبا بود


آیتم در سطح جهانی

دلم می خواد اگه هم مطلب غیر از دست نوشته هام می ذارم یه کلام خیلی خوب باشه....

هر وقت هر کدوم به دلم بشینه می ذارمش داداشی

ممنون

تـــــــــــــرانه جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 18:15 http://taraneeh.blogsky.com/

خـــــــــــ-انومی خیلی زیبا بود

برداشت من به زیبای برداشــــــــــت تو نبودگلم ولی خیلی دوستش داشتم
مرسی

برداشتت هر چی باشه حتما قشنگه عزیزم

امیدوارم واسه ی همتون مفید باشه....

نظر بانوی شرقی رو بخون....توی برداشت من که خیلی تاثیر داشت

ترانه جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 18:17

اینم بگم منم همــــــــیشه میگم همه خوبن اتفاقا چند وقت پیش توی یه سایتی که عضوم دقیــــــــــقا همینو پرسیده بودن برای همین نظرم جلب شد

منم کاملا موافقم هـــــــــــمه خوبن

این خودستایی نیست ولی چون خودمونو خوب میبینیم این حس رو داریم

تو هم عزیزم چون خودت خوبـــــــــــــــــی فک میکنی همه خوبن

ممنون ترانه جون
تو هم مثل بقیه ی دوستان واقعا مهربون و خوبی
دارم به همین نتیجه می رسم منم...

اینکه شاید خودمون خوبیم....
اما مطمئنم همه ی شماها از من یکی که خیلیییییییییییی بهترین....


راستی گلم من احتمالا فردا صبح دیگه بی حرف پیش به قول مامن بریم مسافرت
شاید یه چند ورزی نبودم

اگه دوست داشتی سر بزن
من نظراتو بدون تایید کردم

خوشحال میشم

امیدوارم عزیزم سال خوبی داشته باشی

فدای دختر دل پاک بای

به سلامت عزیزم
سفر خیلیییییی خوب و بی خطری داشته باشی ترانه جون

حتما میام خانومی....
اولین تبریک سال دیگه رو خودم بهت می گم

ممنون تو هم سال خیلیییییییییییییییییی خوبی رو داشته باشی
من که خیلی بهش امیدوارم

همه خوب نیستند فریناز جان. تو خوبی؟
راستی ببخشید که تو پست قبلی نظر ندادم ولی این پستت خیلی قشنگه
راستی الان من هم آپم و منتظر حضورت
راستی چرا امروز دو تا آپ کردی ؟

ممنون خوبم
عیب نداره...خب برو الان نظر بده

چه قدر سوال می کنی نوبهار

من توی یه روز ممکنه ۵ تا آپ هم بکنم ...زیاد سخت نگیر

باشه حتما میام

پلاک16 جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 19:23 http://pelak16.blogsky.com

سلام دوست عزیز
دوست دارم شما هم به این سوالم جواب بدی
این کارو می کنی
پس بهم سر بزنو مطلب اولمو بخون !!!؟
مرسی بیا تو وبلاگم ممنون می شم تو نظر سنجی باشی ؟؟؟


http://pelak16.blogsky.com

سلام

حمید جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 19:33 http://hamidshams.blogsky.com/

سلام
قبلا این متن را خونده بودم
ولی قشنگه
۱-منم همینطور
۲- ولی من اغلب فکرمیکنم همه خوابن
۳- امیدوارم موفق باشی وبه قولت عمل کرده باشی
منم ازش تشکر میکنم

سلام
تو هم که همه چی رو یا قبلا خونده بودی یا تو وبت بوده یا....

دیدیش خیلی ازش تشکر کن...به آجیت خیلی کمک کرده تا الان

محمد و صدف جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 20:33

آجی میگم دم عیدی بدجور ترکوندیا
اون از خودت و شیشه خونتون که انقده پاکشون کردی نامرئی شده بودن
اینم از خوش قولیت
به قول خودت آیکن دست و هوررررررررررررررررررررررررررررااااااااا

آره دیگه!
هی می خوام بگم این آخرین آپه ولی انگاری نمی شه

نمی دونی محمد چه قدر غرهای منو تحمل کرد بیچاره
ولی خوشحالم که الان بعد ۴۰ روز میتونم با افتخار بگم که تونستم


داداشی ممنون...فکر نمی کنی دارم الانه خیلی پر رو می شم؟

آفرینش جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 22:13 http://asmani7.blogfa.com

دوباره سلاااام ممنون که اومدی خیلی خوشحال شدم
راستش تولدم ۱۱ فروردینه

ببخش کم سر میزنم ولی مطمئن باش به یادت هستم

سلام عزیزم
وظیفه بود خانومی
۱۱ فروردین مسافرتم ولی قبلش حتما میام تبریک می گم....
اصلا همین الانه می گم آفرینشی جووووووووونم تولدت مباااااااارک

عیب نداره خانومی

منم به یادتم

نازنین پسر جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 23:27

سلام فریناز خانوم گرامی

خیلی متن زیبایی بود ... واقعا هر کسی می تونه از اتفاقات برداشتای متفاوتی داشته باشه ... ولی یافتن حقیقت خیلی سخته !

در پناه حق .... سال خوبی داشته باشید

سلام آقا رضا

درسته سخته اما مهم اینه که بتونیم دریا باشیم....
دریا همه ی بدی ها رو در خودش حل میکنه....
دریا همیشه آرومه
حتی امواجشم توش غرق می شن....

ممنون به همچنین

شکیبا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 03:18 http://kavirbienteha.blogsky.com

گرچه آرشیوهای اولیه وبلاگم تلخه ولی اگه میخوای بدونی چی به شکیبا گذشته اگه دوست داشتی آرشیوهای اولیه وبلاگمو بخون عزیزم...
مرسی عزیزم لطف داری
و من خوشحالم که زمانی که واقعا خودم شدم باهات اشنا شدم...
دوست دارم فرینازی

حتما عزیزم یه سری می زنم....
آرشیو اولیه ی وب منم شاید زیاد جالب نباشه....
درست روز رفتن دوستم من این وبو زدم....
دوستانی بودن که خیلی کمکم کردن بیشتر از همه هم یه دوستی که هنوزم کنارم

منم خیلی خوشحالم شکیبا جونم که دوستی مثل تو دارم...
کاش اون زمان باهات آشنا شده بودم تا می تونستم کمکی بهت کنم خانومی

منم خیلی دوستت دارم عزیز دلم

کوروش شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 13:08 http://korosh7042.blogsky.com

مدتی تاخیر داشتم میدانم. جتما تمام نخوانده ها استفاده خواهم کرد

سلام بر فریناز عزیزو مهربان
همانطوریکه قول داده بودم که فضای این کلبه ی محقر را تغییر دهم
دادم


امیدوارم
یاران و عزیزانم
احساس خانه تکانی انجام شده را کرده
با روحیه ای شاد و سلامتی همراه
به استقبال بهار و نوروز بروند

شاد و سلامت باشی نازنین



سلام کورش مهربون
عیب نداره الان همه درگیر عیدن دیگه

خیلی خوب بود....
اومدم و خیلیییییییی خوشحال شدم از شعری که گذاشته بودین

سپاس کورش مهربون....

خانه تکانیه خیلی خوبی بود استاد

بهاری باشه دلتون همیشه

شهریار شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 15:27 http://beautyroom.blogfa

سال نو مبارک
[گل][گل][گل]

ممنون سال نو شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد