آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

ماه ِمن!

تمام قاب چشمانم را پر کرده ای

چه خوب است که امشب هستی

چرا تنهایی اما؟!چرا امشب ستاره ها نیامده اند برایت لالایی بخوانند؟!

پلک هایم را بر هم نمی زنم تا حتی قدر یک پلک بر هم زدنی دیدنت را از دست ندهم...


چرا من از نگاه کردن به تو و خیره شدن در انوار زیبایت خسته نمی شوم؟!

می خواهی از خجالت آبم کنی که به روی خودت نمی آوری چشمک هایم را؟!


می خواهم آن قدر در تو خیره گردم تا چون تو شوم!

آن وقت مادرم می تواند به همه بگوید:


دخترم مـــــــــــاه است


آری ماه ِزیبای من...

می خواهم چون تو شوم...


این همه زیبایی را از کجا می آوری عزیزم؟

از خورشید؟

دلم می خواهد اما خورشید من،خـــدا باشد

آن وقت می شوم تجلیه زیبای بی منتهایم...


سرم را روی مبل کنار پنجره ی تنهایی هایم گذاشته ام و چشم در چشمان تو ....

انگار نمی خواهم از رو بروم!!!

چه قدر خوب است که امشب می توانم راحت تو را نظاره کنم

چه قدر خوب است که سرم تکیه گاهی دارد...


انگار ستاره ها هم رفته اند لباس عید بخرند....

و تو تک ماه تابان این شب بی نهایت سیاه،گشته ای....


چه خوب است که این چند روز دارد می رود و دیگر می توانم قرار ملاقات هایم با تو را برای سال نود بگذارم...


می خواهم فقط خیره گردم در صورت مــــــاهت ، ماه ِمن!

می خواهم این روزهای آخر 89 تلافیه تمام نبودن هایت را در بیاورم...


ماه ِزیبای من چرا همیشه در تو می نگرم؟!

چرا به پاکی ام شک نمی کنی با چشم هایی که در سیمای تو، چرانی می کنند...


باد هم دارد بید ِگیسوانم را می رقصاند در این بزم شبانه

چه خنکای دل انگیزی بر گونه هایم بوسه می زند

باد را یادم هست همان بوسه های خدا بود


ماه ِمن،یعنی خدا از رخ زیبای تو هم دلربا تر است؟!!!



خداوندا خورشید ِمن تو باش

می خواهم ماهت باشم...



http://iranpixfa-ir-2.persiangig.com/image/(((MaheAsal.jpg



نظرات 58 + ارسال نظر
شکیبا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 03:20 http://kavirbienteha.blogsky.com

چه متن زیبایی
به این میگن یه عشق حقیقی
این جمله آخرت رو برای همیشه به خاطر خواهم سپرد:

خداوندا خورشید ِمن تو باش

می خواهم ماهت باشم...

ممنون....
دیشب شب خیلی خوبی بود برای من....انگار آسمون هم برام جشن گرفته بود...

یه جور وفای به عهدی ۴۰ روزه

به قول سینا بعضی جملات من رو می شه نت برداری کرد

خوشحالم دوستانی مثل تو دارم که عمق کلاممو می گیرن

سلام.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کنم اول شدم شاید هم نشدم
مطلب خیلی جالبی بود . خوشمان آمد
شما هم خوش سلیقه اید فریناز خانوم

سلام ممنون خوبم
نه دیگه دوم شدی

ممنون مرد طلایی...
خوشحالیم که خوشتان آمد

آزاد شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 08:46 http://salsal1353.blogfa.com

سلام وبت با احساسه خوبه قشنگه جی جیه با مطالبی در خصوص عید آپم سر بزن مطمئنم خوشت میاد

سلام
جی جیلو خوی اومدی حالا یعنی چی؟

سینا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 09:55 http://omide-ma.blogsky.com

سلام
خوبی ماه ؟پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم

سلام
خوبم سینا

منم که همه جوره بهت تبریک می گم

گل مریم شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 10:11

سلام فریناز جون، مثل این که دیشب اومدی نبودم! شرمنده خانومی
دیشب که خیلی بهت خوش گذشته! با ماه قرار مداراتُ واسه سال نود تنظیم کردی

سلام گلی خانومی
عیب نداره...حالا رمزتو بده خب

آره دیگه تو سپهرو پروندی ما هم رفتیم تو خط ماه

تو اگه می خوای یکی از ستاره ها رو برات نشون کنم

پلاک16 شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 12:17 http://pelak16.blogsky.com

سلام حتما خیلی خوبو نازی که انقدر دوست داشتنی هستی

ضمنا ممنون که بهم احترام گذاشتی و اومدیو نظر تو گفتی
مرسی یه دنیا

سلام ممنون لطف دارین
وظیفه بود...
بازم تشریف بیارین این طرفا

سوفیا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 12:25 http://www.sufiyastory.blogfa.com

..........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆
بیا بترکون...

ببین کی اینجااااااااااست
اومدم آجی

کوروش شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 13:16 http://korosh7042.blogsky.com

سلام بر تو فریناز شاد و همیشه بهار
عزیز تو آنقدر خوبی که
گمانم مادر روزی چندین نفر را از در خانه می راند
که مزاحم نشوید
او می خواهد به اوج قله های امید و آرزو برسد



حالا هم اگر اشتباهی یکی هم خوردی بد نیست
شگون دارد در این استانه ی تهار

بهارت با زندگی عجین

سلام استاد خوب و مهربونم...
خوبین؟
دیگه حتما آماده شدین واسه عید وسال نو

ممنون استاد زدین تو هدف

الان واقعا از اون لحاظ بیخیالم.. خانواده ام هم می دونن خوشبختانه و راحتم گذاشتن

نه دیگه نمی خوام آخه


چه کلام دلنشینی بود...

بهارت با زندگی عجین

ممنون بهاری باشین بهاری به معنای واقعی استاد مهربون و خوووووووووبم


سینا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 13:18 http://omide-ma.blogsky.com

الان نمی دونم چی بهت عیدی بدم دست و بالم خالیه
کتاب" نفحات نفت" (رضا امیرخانی)رو خوندی؟اگه نخوندی برو بوخون
این عیدیت بود

‌إإإإإ عمو هم عمو های قدیم

میگم واسه عید به هم شیرینی و آجیل و پووووووول و عابربانک و این چیزا رو میدن عمو

من که راضی نمی شم خودتم می دونی
یالله عیدیمو بدههههههههههههههه

ساناز شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 13:59

سلام خوبی گلم چند روزه نبودم خیلی اپ هات نازن مثل خودت که خیلی ماهی

سلام ساناز جان
ممنون لطف داری...

فرشاد-مسافر شهر باران شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 14:00

سلام فرینازی
لحظات جالبی بود از بازی خورشید و ماه و دختر ماه

عیدت هم مبارک و التماس دعا
بعد ۸ ام شاید.............

سلام آقاااااا
پس مگه نرفتین شما؟امروز ۲۸ مه ها

دیشب خیلی خوب بود...ماه شب ۱۴ و فریناز و ....


عید تو هم مبارک فرشاد جان...
زودتر هم التماس دعا مهندس

نه دیگه تو ۶ ام برمیگردی

قرشاد-مسافر شهر باران شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 14:04

راستی خواستم بگم اگر زودتر بیاین خوشحال میشیم دعوتتون کنیم
خوب شیرینی رو اونجا هم میشد داد

بلیطمون واسه ۸ امه آخه

تو شیرینی رو بده به امام رضا ما میریم می گیریم

سفرت خوش و سالی پر از خوبی و شادمانی و ارامش رو شروع کنی اونجا....

فرشاد-مسافر شهر باران شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 14:10

راستی خواستم بگم اگر زودتر بیاین خوشحال میشیم دعوتتون کنیم
خوب شیرینی رو اونجا هم میشد داد

فرشاد-مسافر شهر باران شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 14:49

تو هم سالی خوب و خوش داشته باشی و امیدوارم بهترین روزها در انتظارت باشه.... ما شب راه میفتیم

راستی امشب ماه هم در طی این ۱۸ سال بزرگتر خواهد بود ( نزدیکی به زمین) بیین حتما....
اینم عیدی من

ممنون فرشاد جان
خب پس تا شب تو نتی

واقعا/!!!

حتما می بینم

ممنون عیدی به این ماهی نداشتیم تا حالا

محمد و صدف شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 16:44

سلام آجی فریناز
بی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییال
این نوشته هات رو میخونم یاد دیدن این فیلمهای مستند تو شب میوفتم
عالی بود آجی عالی

سلام داداش محمد
چرا بابا؟؟؟؟

نمی دونی چه شبی بود محمد....
برای من شب واقعا ریباست...یکرنگی شو به هیچ چی نمی دم...

ممنون عزیزم

محمد و صدف شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 16:46

خداوندا خورشید من تو باش
می خواهم ماهت باشم
آجی من تنم میلرزه بخوام همچین ادعایی کنم
ولی امیدوارم موفق شی

الان که فکر می کنم میبینم خیلی دعای بزرگیه...
ولی خب آرزو بر جوانان عیب نیست

امیدوارم تو هم موفق شی داداش گلم

محمد و صدف شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 16:48

آجی ایشالا مثله ماه تجلی نور باشی
ولی ایشالا مثل ماه لک روت نشینه

آمین ...

محمد یعنی همین نکته سنجی هاته که تو رو مهندس نابغه کرده ها

خوشم اومد داداشم

سوفیا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 16:52 http://www.sufiyastory.blogfa.com

سیلام سیلام...
آجی نفسم
خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟
عید قشنگت مبالک...

سیلام علک خدمت سوفی جونی

ممنــــــــــــــــــــــون تو خوبی عزیزم؟

عید قشنگ خود قشنگ ترتم مبارک خانومی

سوفیا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 16:54 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی تو این عسکه چه قشنگ به آقا ماهه نگاه میکنی...

قربون نگاهت آجی...

آجی میدونستی قراره تو عید ولت نکنم...
راستی مسافرت که نمیری؟؟؟

کی گفته ماه آقاست؟

واااااااای یادم باشه دیگه بهش نگاه نکنم فکر میکنه خبریه اونوقت

آجی هستم ولی ۸-۱۲ فروردین می ریم مشهد

در خدمتیــــــــــــــــــم خانوم گلی

سوفیا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 16:56 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی میگم تو واقعا با آهنگ وب من کاراتو انجام میدادای؟؟؟؟

الهی قربونت برم...

آجی به خاطر تو هم که شده هیچ وقت آهنگ وبمو عوض نمیکنم...

آره عزیزم
خیلی دوستش دارم ...خیلییییییییی

واااااااای نه سوفی جونم...هر وقت خواستی عوض کنی بهم بگو تا بذارم رو وبلاگم...

سوفیا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 16:58 http://www.sufiyastory.blogfa.com

راستی آجی من دقیقا نمیدونم ای آهنگ از کیه...
ولی میگردم بهت میگم..

باشه عزیزم...ممنون می شم بهم بگی...

همون جا که کدشو برداشتی نوشته حتما از کیه

سوفیا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 16:59 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی عیدت پیشاپیش مبالک...
























عید سوفی جونم هم همه جووووووووووووووره مبارک...

چه پیشو چه پسو و خلااااااصه همه جوره





عیدت



مبارک



عزیزم

آفرینش شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 17:46 http://asmani7.blogfa.com

سلام خوبی؟

خیلی قشنگ نوشتی...واقعا وبلاگت آرامش بخشه

سلام خانومی
ممنون
خوشحالم که آروم می شی آفرینشم

مهرداد شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 18:02

سلام فریناز خانوم
خوشحالم که حالتون خوبه
میگم من اگه یه روز نیام تو رگبار آرامش خیلی ضرر میکنما
پستای قبلیتون رو هم خوندم، هم اونی که اسم دوستتون رو چند بار توش گفتید و رفتین پارک و ... و هم اون مروارید رو
از اینکه میبینم آرومید خیلی خوشحالم
ببخشید که نمیتونم زود به زود بهتون سر بزنم ولی همیشه به یاد دوستای خوبی مثل شما هستم
خدا نگهدارتون

سلام دوست خوبم

اتفاقا تو فکرتون بودم...
گفتم حتما درگیر تدارکات عیدین و روزگار برشما خوشه خداراشکر

خیلی بده ازتون آدرسی ندارم وگرنه جویای حالتون بودم حتما...

همینجا بهتون سال نو رو تبریک میگم و مطمئنم امسال هم واسه خودم هم واسه ی همه ی دوستان خوبم چون شما سال خیلییییییییییی خوبیه

یه دنیا شادی و آرامش براتون آرزو دارم آقا مهرداد

خدا به همراهتون

خیط شدم . بدجوری هم خیط شدم
ببخشید که امروزه نمیتونم بهتون سر نمیزنم چون بیشتر وقتم تو نت داره صرف وبلاگ میشه
اگه میشه بیا و ببین زود باز میشه یا دیر یا کلا سطح قالب چجوره . باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا خیط؟!

عیب نداره....شما هر وقت خواستین و دوست داشتین بیاین پیشم

بله حتما
الان میام

اوووووووووووه چه خبره

ممنون


انسیه شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 19:12 http://ensiehta.blogfa.com/

نوشته هایت خیلی صمیمی هستی و زیبا
امیدوارم تو هم روز معلم چند تا خوشگل ۵و ۶ ساله بشی
خیلی کارکردن با بچه ها لذت بخش و انرژی دهنده است
موفق باشی
عیدتم پیشاپیش مبارک

سلام عزیزم
ممنون لطف داری
من عاشق بچه هام ولی خب مسیر زندگیم رفت تو خط صنعت و مهندسی و این حرفا...

ممنون عزیز دلم
عید تو هم مبارک

سلام فریناز جان.خوبی؟
خوشحال شدم که نظرت رو گفتی ولی نمیدونمکه چرا تو مرورگر خودم دیر باز میشه
فکر کنم باید ویندوزم رو عوض کنم
درضمن ، آپ بعدی من فردا ساعت 4 بعداز ظهر هستش ، اگه خواستی بیا و اول بشو

سلام ممنون

واسه من که خوب بود

بله حتما میام
مرسی گفتی

منظورم از خیط توی سومین نظر قبلی هم این بود که اول گفتم اول میشم ولی بعد دیدم که دوم شدم . واسه همین گفتم خیط شدم

نه عیب نداره خیط که نشدی

بازم اولی

سینا شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 21:35 http://omide-ma.blogsky.com

کتاب بهت معرفی کردم عیدی ازین بهتر...
اون گل پامچال تو وبلاگ هم تقدیم به تو
این گل لاله هم واسه تو دیگه چی میخوای
http://up.iranblog.com/images/wbjrge00d6m6sm1oavk.jpg

واااااااااااااااااای ممنون
حالا شد عمو

الانه دیگه میگم عیدت خیلیییییییییییییی مبارک

ممنون چه نااااااازه

کورش شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 22:40 http://faalon.blogfa.com

سلام..از نوشته های پر مهرتان ممنونم..حضور زیبای شما بنده را هم به وجد میاره..عیدتان مبارک..بهار عمرتان جاوید

سلام...این آخری رو واقعا خودم هم دوست داشتم...
ممنون کورش عزیز

عید شما هم مبارک باشه دوست خوبم

محسن شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 22:42 http://www.degdar.blogfa.com

تو نیستی هفت سینم چیدن نداره

می‌گن عیده ولی دیدن نداره

یکی خواستش دلو چیزی نگفتم

دل خالی که دزدیدن نداره
سال نو مبارک ساله خوبی داشته باشی

راستی عیدی ما یادت نره اومدی

چه عجب شما اومدی بالاخره

سال نو شما هم مبارک محسن خان
الانه خدمت می رسم عیدی بگیـــــــــــــــــــرم

کوروش یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 00:26 http://korosh7042.blogsky.com

سلام فریناز عزیز
نمی خوام بگویم مناجات که بهتر است گفته بشه
عاشقانه ها

خیلی زیباست
ماهی که از خورشیدتجلیه می گیرد
واینگونه سر بر مبل کنار پنجره می گذارد

احسنت
بسیار عالی است

سلام کورش مهربون

قابل توجه آقا آرمان

ممنون استاد
شما همیشه به من خیلی لطف دارین

براتون بهترین ها رو از خدای مهربونم می خوام....


شما برای من تجلیه مهربونی های خدا هستین...

یاسر یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 03:14 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام فرینازجووووووووون
پیشاپیش عیدنوروز رو به شماتبریک میگم.

سلامی بهاری به یاسر خودمون

ممنون عزیزم
منم عید زیبای امسالو به تو و خونواده ی عزیزت تبریک می گم

░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥
░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥░▒▓▒▒▀▄▀▄♥

بــــــــــــــــله

ممنون نوبهار عزیز

سلام فریناز جان.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اومدم بگم که آخرین آپ وبلاگم در سال 89 امروز ساعت 4 بعدازظهر هستش و اگه میخواهی اول بشی ساعت 4 بیا ونظر بده

سلام ممنون
باشه بابا سومین بارته می گیا

اگه یاعت ۴ بودم خونه حتما میام...
می دونی که شب عیده و کلی خریدام مونده

ممنون که خبرم می کنی دوست خوبم

کوروش یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 09:19 http://korosh7042.blogsky.com

عید تو فریناز
عزیز
فرخنده و قرین سلامت و شادی باد

[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

عید شما هم پر از خوبی و زیبایی و شادی و آرامش باد کورش مهربون


سال خیلی خوبی رو براتون آرزو مندم

آرمان. یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 10:12 http://abdozdak.blogsky.com/

عیدت مبارک
کاش تو سال جدید دست از سر ماه و اسمان بارون ابر همه و همه طبیعت برداری و بذاری سر راحت رو بالین بذارن و تو هم به فکر یه شوور خوب باشی تا این چیزا را واسه اون شبانه روز انشا کنی

البته اگر گیر بیاد
چون بازار شوهر خیلی کساده

ببین کی اینجاست

میگم آقا آرمان این چند روزه داشتی جیباتو می تکوندی نبودی؟
نه دیگه به کورش خان هم گفتم یه دعا دیگه کن این یکی فعلا امکان نداره

پسرا که ریختن اطراف اما پسر خوب نیست
شما مردا استثنا هم ندارین خدا را شکر


عید شما هم مبارک دکی جان

سوفیا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 10:54 http://www.sufiyastory.blogfa.com

سلام آجی خوشگلم ...خوبی؟؟
آجی هستی؟؟؟

سلام عزیزم
نبودم الان اومدم....
۷ ساعت بعد

سوفیا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 10:56 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی میخوام تا ۸ فروردین که داری میری بیام وبتو بترکونم...
راستی آجی میخوای کد آهنگمو بهت بدم؟؟؟
اونوقت میشیم آجیای دو قلو...

ممنون عزیزم
امیدوارم باشم و بتونم بیام نت...

راستی حرفای دیشبو که یاااااادت هست؟!!!
درساتم سر جاشا

کدشو بدی ممنون می شم
جای دیگه ای می خوام بذارم

سوفیا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 10:58 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی گلکم تو نمیدونی این پسرک خجالتی ما کجا رفت؟؟؟
هر چی میرم وبش میگه همچین آدرسی در بلاگ اسکای وجود ندارد...
یعنی وبشو حذفیده؟؟؟
اگه اینطور باشه خودمو نمیبخشم...

نه خبری ندارم ازش
خیلی بی وفا بود ولی

آره هر دوتاشو حذف کرده

نه بابا چی کار به تو داره آخه؟؟؟؟

سوفیا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 10:59 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی احساس میکنم چون داداش کوچولو رو تنهاش گذاشتیم رفته...
ای کاش زود تر بهش سر میزدم...
آجی تو ازش خبر نداری؟؟

نه بابا اون هدف خاصی نداشت واسه وب داشتن....

یه تفریح بود واسش
شاید برگرده دویاره

تو خودتو اذیت نکن آجی گل و مهربونم

سوفیا یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 11:01 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی برو خصوصی میخوام از دیشب بهت بگم...
حالم زیاد خوب نیست آجی...
شاید منم رفتم...

سوفیا برات آف میذارم جوابشو...

یعنی واسه یه دلیل....

آجی بیخیالش
ارزش نداره

کوروش یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 13:28 http://korosh7042.blogsky.com

سلام فریناز عزیز

کاش می توانستم آئینه باشم برای این همه محبتت
و همه را بازتاب دهم به خودت
که شایسته تری



برنامه ماست که 2 یا 3 نوروز اصفهان باشیم
دلم لک زده برای بریانی و بقیه

سلام کورش مهربون

ممنون لطف دارین به پای مهربونیه شما استاد خوبم هیج وقت نمی رسه


استاد بفرمایین در خدمت باشیم
بهترین جا رو انتخاب کردین واسه تعطیلات نوروزی

حالا من می گم ۹۰ خوبه شماها گیر بدین به من

خوش بگذره بهتون کورش خان
عیدتوونم مبااااااااارک


ترنم یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 13:36 http://parastuha.blogsky.com

به نام خدای آبرنگ عشق...بهاری آمد و یاری نیامد...
سلام.باورکن دل بی آروم و قرارم خیلی آروم میشه خوابش میبره وقتی بهت سر میزنم.نوشته هات مث یه لالایی آروم و قشنگه.شاید بعضی وقتا نظر نذارم ولی همیشه میام.سال نو خوبی داشته باشی پر از عشق و آرامش و امید...

سلام ترنم جان
به یادت بودم و اینکه کجایی؟؟؟

ممنون عزیزم
لطف داری تو
عید زیبای امسال رو به تو وخونواده ی عزیزت تبریک می گم

آرمان. یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 14:03 http://abdozdak.blogsky.com/

تبریک عید ، شیرینی گزی چیزی اینجا نمی ذارید؟

چرا بابا
الانه فعلا دارم سفره هفت سین می چینم

آرمان. یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 14:07 http://abdozdak.blogsky.com/

کاش یه کمی از این شیرینی ها که از خونه همسایه ما بردین و هنوز داره نفرین تان میکنه اینجا برای خلق خدا میذاشتین

اون که نفهمید منم

براش امضای آبدزدکو کردم

این آخر سالی نفرینشم اومد پشت سرتا

رهام یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 14:26 http://zeydbazan.blogfa.com/

سلاااااااام
عیدت مبارک

. ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ


ممنون عید شما هم مبارک

فرخ یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 17:05 http://chakhan-2.blogsky.com

وقتی ماه و مهتاب باشد ، چشمهای ما سرشار از تماشاست!
توصیفاتت زیبا و دلنشین بود ... مرا به یاد عاشقی انداخت و به یاد روزهایی که شبهایش پر از مهتاب بود.
.... و امان از دمی که خاطراتم در وجودم بیدار شوند ... دگرگونم میکنند ممنون

دگرگونی گاه زیباترین دقایق عمر یک انسان است...
سلام گرامی
امیدوارم به یاد روز های خوبی بیفتین که براتون انرژی و شور و شوق حرکت به جلو رو در بر داشته باشه

عیدتان مبارک استاد

مهران یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 18:43 http://rozhaibigharari.blogfa.com/

سلام آبجیم چطور؟

به به به به آبجی گل کاشتی چه متن قشنگی نوشتی آبجی یه سوال فنی این متنا رو خودت می نویسی اگه خودت می

نویسی که خیلی قشنگ می نویسی این نوشته مال نویسنده های زبر دسته

آبجیم عیدت مبارک امیدوارم سال خوب و پر از موفقیتی در پیش داشته باشی هه همیشه میگی آپ کن آپم بیا تا آپ سرد نشده آبجی!

سلام مهران
چه عجب
میگفتی یه گاوی شتر مرغی چیزی...

آره همشو خودم می نویسم داداشی

یعنی منم زبر دستم؟

عید تو هم مباااااااااااااااارک داداش گلم

الانه میام عیدیمو بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد