آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

آدم های پیچیده!

آدم های پیچیده رو دوست ندارم!

ساده می پیچن تو زندگی ت اما دائم باید حلشون کنی!!!مثل معادله n مجهولی می مونن!یه جواب ندارن!!

تو شخصیتشون لق می زنن... امن نیستن! آدم نمی تونه بهشون اعتماد کنه!

حتی اگه خیلی مهربون باشن...حتی اگه گوش خوبی باشن حتی اگه درکت کنن حتی اگه...!!!


امشبم دلم یهویی شکست

دوباره اشکم در اومد




کاش یاد بگیریم:

ساده باشیم اما ساده نپیچیم!!!


زود و نابجا قضاوت نکنیم!!!



نظرات 37 + ارسال نظر
گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:01

ای بابا!

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:03

کی دلتو شکونده! دلش ریز ریز بشه

چی بگم...
همونی که پشیمونم الان!

محمد پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:03

دوم

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:04

ببینم من که نبودم؟!

نه خانومی خدا نکنه
اون بوده...

محمد پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:04

منظورم سوم بودا

دوباره شما دوتا به هم رسیدین؟

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:04

اه! محمد! بازم تووووووووووووووووو

به محمد می گم شما دو تا مثل جنگ ایران و عراق می مونین

محمد پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:05

بی خیال آجی به قول خودت دلت رو دریا کن
ایشالا دل هیچ کسی نشکنه

آره ولی خب خیلی کلنجار رفتم با خودم نتونستم ننویسم

نوشتم الان آروم ترم داداشی

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:06

ببینم کی می گفت هزار تا کار داره نمی تونه به وبش ( وبشون ) سر بزنه

الان گلی تو ایرانی یا عراق؟
محمد تو گفتی این حرفو؟؟؟

محمد پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:07

وب آجی فرینازم حق ندارم بیام؟

گلی خانوم با شماست فکر کنم

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:07

مثل این که نظرا داره یکی در میون میشه ها راستی بی خیال فریناز! برو بالای برج میلاد قلبشو بنداز پایین له شه

آره ببینم کی پیروز می شه تو جنگ

نه بابا گناه داره بنده خدا
ولی بد فکریم نیستا

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:08

راستی برج میلاد نه! برو رو سی و سه پل بنداز تو رود خونه! اسمش چی بوووووووووووود! آهاااااا!‌ زاینده رود

گلی یکی رفتی جلو
آفرین

آخه اونا که اصفهان نیستن!!!
باید بگم قلبشو پست کنه!

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:10

محمد این قیافه () رو به خودت نگیر! اسمایل مخصوص خودمه

سر اسمایل هم کل کل دارین؟

آره محمد مگه نمی دونی سندش به نام گلیه

محمد پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:10

کارام رو کردم مریم گلی
اصلا وقت دارم چون وقتی وب فریناز میام احساس نمیکنم وقتم هدر رفته
بعدشم آجی من همیشه تو صلحم وقت جنگیدن ندارم

آفرین داداشی که صلحو بر جنگ ترجیح میدی

گلی یاد بگیر

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:11

کی اینجاست؟!

هستیم در خدمتتون

ندا پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:12 http://neday-zendegi.blogsky.com

اولا که خدا نکنه دلت بشکنه غصه بخوری
بعد هم موافق حرفاتم

سلام ندا جونم
خب حالا که شکست!!!
صداشو نشنیدی؟

ممنون

محمد پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:14

اسمایل هم واسه تو برو ذوق کن
آجی اونو ولش میگم آجی به نظرت آدم پیچیده با عجیب چه فرقی داره؟
آخه بابام میگه بعضی موقعها عجیب میشم
این بد هستش یا خوب؟
هر چند که من هیچ وقت قصدم بد بودن نبوده

گلی اسمایلو گرفتیا

آدم عجیب یه معادله چند مجهولی نیست محمد!یه معادله است که ممکنه جوابش یه عدد مختلط بشه یا بینهایت!!!

اما آدم پیچیده یه معادله n مجهولیه که اصلا نمی تونی به جوابایی که در میاری ازش اعتماد کنی...

تو که همیشه خوبی میدونم هم نیت و هم قلبت همیشه پاکه

گل مریم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:15

بای بچه ها

ممنون عزیزم
شبت خوش

محمد پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:19

آجی منم بای
منتظر چهارمین جمعه انتظارت هستم
امیدوارم فردا هم باشم!...

شب تو هم خوش داداش گلم
جمعه که شد می ذارمش حتما

برام جالب بود تو سراغ بگیریا!
اون دفه گفتی از این دید نوشتن من بهش نگاه نکردی آخه

باران پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:32 http://ehsase-barani.blogfa.com/

خدا نکنه دلت بشکنه آبجی خوبم
نمیگم خدا دلشو بشکنه که دلتو شکست.دعا میکنم دیگه هیچ دلی توی دنیا نشکنه.
راستی این آهنگ وبلاگت منو یاد زلزله بم میندازه ، هر بار میام گریه م میگیره فریناز

خب حالا که شکستنش

آره دعای قشنگی کردی
منم راضی نیستم دل اون بشکنه
چرا بم؟
مگه تو بمی هستی خانومی؟

نازنین پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 23:54 http://sokoot989.blogfa.com

فریناز جون سلام
برو خصوصی برات یه کامنت گذاشتم برای دیشب
ازت خیلی خیلی ممنونم
آدمها پیچیده!!! این آدمها رو زیاد دیدم
امیدوارم من جزو اونا نباشم
فعلا خانومی

سلام خانومی
من کاری نکردم که همش وظیفه بود

کاش ما جز پیچیده ها نباشیم!
کاش زودم قضاوت نکنیم

Dead Man جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 00:34 http://mardmorde.blogsky.com

سلام

خیلی جالب نوشته بودین . . .

ادمای ساده خوبیشون اینه که ظاهر و باطنشون یه جوره ...

اگه تو جعبه لینکاتون جایی برای یه مرده هم هست میخواستم تبادل لینک کنیم . البته اگه دوس دارین ...

سلام
آره سادگی خیلی قشنگ تره

چرا مرده!!!
شما که زنده این با قدرت مردونگیتون
حتما چرا که نه
میام پیشتون

Dead Man جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 01:02 http://mardmorde.blogsky.com

مرسی که لینکم کردین


این دلیلم : ترجیح میدم بین این همه زنده که روحشون مرده ... حداقل به حرمت زنده های واقعی اسمم مرد مرده باشه تا ظاهر و باطنمم یکی باشه ...

بازم مرسی

خواهش می کنم

ولی من امیدوارم شما جزء این همه زنده ی روح مرده نباشی!!!

هم خودت زنده باشی هم روحت

یکتا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 01:27

آخی ....
اما من آدمای پیچیده رو دوست دارم...


ممنونم فریناز...فکر نمیکردم تو هم....
ممنون درکم میکنی...امروز کمی بهتر بود حالم...
تصمیم گرفتم فراموش کنم..


باشه حتما به وقتش بهت میگم

یکتا؟؟؟
خب اینم نظریه واسه خودش!!

یعنی آدی هم پیچیده بوده که...!!!

آره خانومی منم زمانی..

ولی الان دیگه نه!!!
تمام این مراحل تو رو گذروندم واسه همینه که میگم فضای اطرافتو عوض کن خانومی

ممنون امیدوارم وقتش برسه

MST جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 02:34

آخههههه چرا این همه مطلب میزاری؟ نمیگی یکی دیر به دیر میاد

البته من که نیستم

ببین این دو باره اومده ها
خب دلم می خواد...
تو زود زود بیا
رفته واسه من عشق و صفا!

MST جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 02:37

"...آدم نمیتونه بهشون اعتماد کنه" دقیق و به جا بود...

این دلت دیگه دل بشو نیستا... یه هویی واسه خودش میشکنه... یه کم آموزشش بده خوب...

آره دیگه من همیشه دقیق و به جا می گم

نه بابا خیلی نازک شده
تقی که بخوره می شکنه

MST جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 02:39

میگم، نمیخوای بگی مطلب پایینیتو هم نخونم که؟؟؟!

آفرین نگو

اونوقت الان یعنی چی اینا؟؟؟

درست بلد نیستی بگی رمز می خوام؟

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 08:59 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی منم از آدمای پیچیده بدم میاد....

آجی نکنه دلت از من شکسته؟؟؟

آره غیر قابل اعتمادن

آجی؟؟؟
نه قربونت برم من که خیلی تو رو دوستت دارم

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:01

آجی هستم تو نت تا جمعه انتظارتو آپ کنی...
میخوام اول شم...
تا چش گلی و ممد دراد

دارم می نویسمش آجی

نگو بیچاره ها گناه دارنا
دیشب جات خالی جنگ بود

باران جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 13:20 http://ehsase-barani.blogfa.com/

نه عزیزم بمی نیستم ولی اون روزا همش این آهنگ از تلوزیون پخش میشد.

خب یادم نیست واسه همین پرسیدم

آرمان جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 14:57

پیچ آدمهای پیچیده را با پیچ گوشتی اعتماد به نفس باز کن
همه ادمها هر از چند گاهی نیاز به یک اچارکشی دارند

ولی زمان آچار کشی که نباید کوتاه باشه!!!

میتونن تشریف ببرن مکانیکی آچارکشی بشن نه اینکه بپیچن و دل یه بنده خدا رو بشکنن!!!

ستوده جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 16:36 http://saba055.blogsky.com

سلام فزیناز خانم .
چقدر با هم اتفاق نظر داریم اتفاقا منم آدم های پیچیده را دوست ندارم .
آدم هایی که همش دوست دارن سر از کار دیگران در بیارن وخیلی وقت ها دل ادم را میشکنن اما چون آن ادم ها بلد نیستن که دل شکستنشون را فریاد کنن دیگران به خودشون حق میدن هر طور دوست دارن در موردشون قضاوت کنند .
حالا دیدی چقدر ما به هم شبیه هستیم

سلام
خوبه یه نفر پیدا شد به من شبیه باشه!
ستوده جون اما قضاوت نا بجاست که باعث این فریادا می شه...

ارزش دوستی ها شاید خیلی بیشتر از قضااوت های عجولانه است!

negin جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 19:43 http://www.mininak.blogsky.com

سلام عزیزم...
راستش من منظورتو از آدم های پیچیده دقیقا نفهمیدم ولی اگه اون چیزی که تو ذهنه من باشه منظورت باشه رو من دوست دارم
یه جورایی زود از آدما خسته میشم ولی از آدمای پیچیده نه...
شایدم واسه اینکه همه معتقدن من خیلی خیلی آدم پیچیده ای هستم

سلام

اتفاقا از پیچیده های مد نظر من زود خسته می شی
چون همشه می ذارنت توی یه شک ۲۲۰ ولتی!!!

پیچیدگیه تو شاید قشنگ باشه
این مدت که من از تو اون پیچیدگی رو ندیدم خانومی

درنا شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 10:06 http://www.dornah.blogfa.com

خوبی خانومی؟؟؟
کی فریناز جون منو اذیت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوشنبه:
سلام
ممنون عزیزم
یه سوء تفاهم و یه قضاوت عجولانه بود...

الان بعد جند روز دیگه یادم نیست

کوروش یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 03:06 http://korosh7042.blogsky.com

چی شده فریناز مهربون مارو؟؟؟


غمین نبینمت که زیبنده تو فقط شادی است و بس

فریناز عزیز هیچکس پیچیده نیست . این مائیم که نمی شناسیم
آنهارا
وقتی به کشف میرسی می بینی که اشتباه بود

مثل حل یک مسئله ی ریاضی

دوشنبه:
نمی دونم شایدم حق با شماست!
اما گاهی نمی شه پیچیدگی ها رو انکار کرد...

من عاشق ریاضی و حل مسائلشم اما ببینین چی بوده که منو اینطور به هم ریخت!

شاد باشین کورش مهربان


گل یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 07:00

سیلامممم پس شما هم دلت شکست بالاخره درکت میکنم من هم چند ماهی هست دلم شکسته بد جوری من الانه دو روزه نخوابیدم گفتم یه سری بهت بزنم ببینم چرا بی معرفت شدی دیگه پیش من نمیای حرف دارم زیاده ولی نمیتونم تایپ کنم خسته ام برم بهتره بای

بله شکست!!!
سلام عزیزم
کجایی دیگه پیدات نیست گلی جان؟
خدا بد نده عزیزم

کاش تایپ می کردی
من که همیشه می خونم حرفای قشنگتو عزیزم

آرمان. یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 16:32 http://abdozdak.blogsky.com/

ویروس وبزدگی عاقبت به تو هم سرایت کرد آره؟
ببینم تو هم میتونی مثل من سر سالم ازش بیرون ببری یا نه؟

این ویروس پوست کلفت فقط چاره اش است

بله منتها منتظر یه تلنگر بود که خوب پخش بشه!

وقتی با کامپیوتر سر و کار داشته باشی تمام این ویروسا زود گذر می شن اما خب مقاومتتو کم می کنن ...

الانم مقاومت من واقعا کم شده!

زهرااااااا دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 16:59 http://doniiiia.blogfa.com

سلام عزیزم .....وب لاگ نازی داری دلم گرفت ... موفق باشی دوست غریبت زهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد