آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

چهارمین جمعه ی انتظار

سلام آقای خوبی ها


این روزها که نیستی اینجا باد آنچنان می وزد که صدایش انگار برایم مانند جیک جیک گنجشکان، عادی گشته است

در این باد بهاری ایستاده ام

گوش هایم را تیز تر از همیشه کرده ام


دلم می خواهد از شما برایم پیغامی بیاورد...

دلم می خواهد سلامی از شما بر جسم و جانم بنشیند و من هم به طراوت و شادابی برگ های درخت همسایه مان در باد از شوق و شور، رقص ِبرگی،بروم!

دلم می خواهد بدانم گل های شمعدانیه باغچه ی ما هم منتظر شما هستند؟!

آخر با هر ساز ِباد ِبهاری دارند می رقصند!!!


آرام می نشینم روی مبل تنهایی هایم کنار پنجره ی همیشگی

گوش هایم را در سو سوی باد رها می کنم

انگار منادی ندا می دهد همین نزدیکی هایی...


نفسی می کشم به عمق دریای دل بیتابم

بوی یاس می آید

همان یاس یاسی که قرار بود به استقبال ظهورت آیند...


مهدی جان چقدر نزدیکی به من این روزها...

دلم تمنای بودنت را دارد

و باد

این بار

بیشتر از همیشه می وزد بر گوش های جانم


منادی ندا می دهد تو همین نزدیکی هایی


همیــن نزدیــکیــــ هــا...



تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


اللهم عجل لولیک الفرج


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 94 + ارسال نظر
سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:11 http://www.sufiyastory.blogfa.com

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول...



تبریـــــــــــــــــــــــــک عزیز دلم

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:11 http://www.sufiyastory.blogfa.com

هیچ کس جز من حق دوم شدن نداره....


آره دیگه
همه کنار

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:12 http://www.sufiyastory.blogfa.com

سومم رو گرفتم تا ان ممدو گلی نیان...



هوووووورااااااا
به تو می گن سوفی زرنگ

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:13

حالا که چشتون دراومد برم آپ آجیم بخونم...

عجبا
اول مقام می گیره بعد می خونه!
باشه برو آجی

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:15

آجی خوندم آپتو....
مثل همیشه زیبا و قشنگ....

خیلی دست نوشته هاتو دوست دارم...

دو دقه ای خوندی؟
چه سرعتی بابا

ممنون عزیزم

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:17

آجی تو آپت گفته بودی گل شمعدونی...

منم دیروز داشتم گل شمعدونی رو روی بوم نقاشی میکردم...

ما تو باغچمون داریمش

خوش به حالت عزیزم
خیلی وقته نرفتم سراغ بومم

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:18

آجی میگم راس راسی انگار چشاشون دراومدا...

فک کنم الان دارن با بالش میزنن تو سر و کله ی هم دیگه...

نه بابا الانه در خواب نازن جفتشوووووون

کم کم پیداشون می شه

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:21

آجی میگم انگار واقعا سر و کلشون پیدا نیست...
خوش به حال من...
میزنم وبتو منهدم میکنم...

آره حسااااابی در خواب جمعه می باشند

نه قربونت حیفه وبم

حالا حالاها می خواد زندگی کنه بیچاره

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:22

آجی تو هم نقاشی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخ جوووووووووووووووووووون...

خب آجی خودمی دیگه...

آره عزیزم
وقتای بیکاری و فراغت نقاشی می کشم
من عاشق نقاشی ام
تو فقط یه قلم کاغذ بهم بده اونوقت..

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:24

آجی از این وبت خوشم میاد...
خیلی باحاله...
کلاس داره...

آره منم خیلی دوستش دارم
کلاس؟؟
نمی دونم با عینک تو حتما هم داره

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:25

آجی میگم از خودت بگو....

خوش میگذره؟؟

از اون آدمای پیچیده خلاص شدی؟؟؟یا میخوای تیرکمونمو بدم بهت راحت تر خلاص بشی...

خودمم خوبم
اومدم آپ کنم و برم سراغ درسای فردام
شنبه ها از ۷ صبح تا ۸ شب دانشگاه می باشیم
یعنی منهدم می شم آجی

دیشب گلی و محمد که اومدن حالم بهتر شد آجی
نه بابا این دفه رو عفو می کنیم

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:28




















ورزش صبحگاهیه؟؟؟

آجی اینطوری شدما




سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:29

آجی این اسمایلای بالا رو نیگاه کن....

آدم سر گیجه میگیره وقتی نیگاشون میکنه...

آره ببین اون بالا گفتم چه جوری شدم

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:31

آجی خیلی ذوق مرگ شدم تو هم نقاشی میکشیااااا...
آجی حالا بگو چه سبکی کار میکنی؟؟؟؟

حرفه ای که نیستم استاد سوفی!
واسه همین نمی دونم سبکاش چه جوریاست

واسه دل خودم می کشم
بهم آرامش می ده

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:33

آجی منو نیگاه اینجا دارم میترکونم فردا خودم امتحان دارم...

چش سفیدیم واسه خودماااا

واااااااااای الانه دیگه باید شوتت کنم سر درساتا

آجی ممنون که اومدی عزیزم
برو سراغ درسات تا خیال منم راحت بشه

راستی امتحان چی داری؟

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:35

آجی میگم گلی و ممد بیان اینجا چی میگن به نظرت؟؟؟

میگم بذار یکی دیگه از اون شکلکا بذارم نکنه سر گیجه گرفتن...ما هم کمی خندیدیم...

میگن وااااااااااااااای ما در خواب نازیم و قلندر بیدار

حقشونه اونی که خوابه قسش به آبه

نه بابا پاشو برو سر درسات الانه خودتم گیج می زنی یا

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:36






















اینا واسه ممدو گلی...

محمد و گلی تحویل بگیرن

اینم از طرف اونا










سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:39

آجی پس فک کنم سبک رئال کار میکنی....

یعنی طبیعت گرا...

منو فاطیما عاشق سبک رئالیم...یعنی سبک کار دوتامون هم همینه...

ولی من جدیدا یه گرایشی به سبک امپرسیونیسم هم داشتم...یعنی کار با لکه های رنگی...یعنی بدون این که قلمو رو روی بوم بکشی...فقط رنگو میذاریو بر میداری...تازه تو این سبک نیازی به پالت نیست...باید رنگو روی بوم مخلوط کنی...
اون شمعدونیا رو به سبک امپرسیونیسم کار کردم...
خیلی خوشگل شده...

آره هم طبیعت هم چهره می کشم

واااااااااااای چه سبک با مزه ایه
کار میکنن بچه های آموزشگاه ولی خب اسمشو نمی دونستم

آجی خیلی خوشحالم یه آجی مهربون و خوب و استاد نقاشی و نویسنده دارم

الانه دارم پرواز می کنم آجی

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:44

آجی فردا امتحان مکاتب دارم....

درس سختیه...ولی خب دیگه عملی نداره...فقط تئوریه...
همینش خوبه...

ایشالله موفق بشی عزیزم
با یه نمره ی خیلیییییییییییییییی خوب

مثلا ۲۲ از ۲۰

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:47

آجی خوش به حالت چهره کار میکنیاااا...
به ما هنوز چهره یاد ندادن...
چهره واسه وقتیه که رفتیم دانشگاه...

آجی منظورم از رئال سبک طبیعی بود...
یعنی همه جیز رو عین چیزی که هست میکشید...و هیچ تغیری توش ایجاد نمیکنین...مثلا پشت زمینشو یا خود مدلو تغییر نمیدی...

مثل کارای داوینچی و استاد خودمون کمال الملک...

آره وقتی اومدیم خودش باهامون چهره کار کرد تا زودی یاد بگیریم

واسه استادمون چهره خیلی مهمه

ایشالله به اونجاشم میرسی خانومی

ممنون که توضیح دادی عزیزم
آخه میدونی من تفریحی میرم تازه آموزشگاهه ولی تو درس و رشتته دیگه استاد جان

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:50

آجی فک کنم ۲۰ تا نظر دادم واست...
خوبه دیگه...حالا مطمئنم چشاشون درمیاد...
اینم یه تنبیه واسه آدمای خوابالو...

ایندفه زود پا میشن...تضمینیه...

آره تازه اگه بیشتر نشده باشه

راستی جواب آفاتو دادما

آره حقشونه
تنبل همیشه خوابه جاش توی رختخوابه قسشم به آبه


شعر گفتما

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:52

آجی دیگه فک کنم دوتامون باید بریم درسامونو بخونیم...
مگه نه؟؟؟؟

ایشالا که تو هم موفق میشی...

آجی کاری باری نداری؟؟؟
فیعلا باییی...

آره دیگه ...

ممنون عزیزم تو هم موفق و سربلند باشی خانومی

نه قربونت
به سلامت آجی


سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:53























همش واسه آجی مهربونم...

ممنون شرمنده ام نکن دیگه


دارم آب می شما


















روزت خوش عزیزم

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 09:55

اینا هم واسه ممدو گلی که میدونن اگه بیشتر بخوابن با سلاح های من طرفن...






















آخی الـــــــــــــــــــهی

گناه دارن بیچاره ها

ولی حقشونه

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:07

دوم

اوهوم

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:09

آجی میگم این پستات چرا واسه من سقوط کرده این پایینه وبت؟
سوفیم که زده اینجا رو منهدم کرده ماشالا

نمی دونم چرا واسه شماها اینطوریه؟!!!
واسه خودم که درسته آخه

آره دیگه

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:10

آجی فکر کنم بچه ها هم به مشکل من برخوردن که تا حالا نیومدن
آخه پستات این پایینه آدم نمیبینتشون

آره نمی دونم حالا چرا؟!

دوباره کدشو می ذارم شاید واسه شماها هم درست بشه

آخه برای من مشکلی نداره

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:11 http://otaghak.blogsky.com

سوفی چیکار کرده؟!!! حسابی جای خالی بقیه رو پر کرده ها.. دیگه نظر مارو میخوای چیکار

انتظار قشنگتو خوندم.. همیشه احساساتشو همچین میپاشی تو صورت آدم که هرکی بخوندش بی نصیب نمیمونه...
دفه بعدی مجهز میام --->

امروز چت آنلاین بود آخه

آره دیگه ولی هر گل یه بووووووووویی داره امین خان

یه زره سنگی بیاریا آخه تیر احساس از تموم زره ها عبور می کنه

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:11

خب بزار منم عجیب شم


تو که عجیب هستی
مگه بابات بهت نگفته؟

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:17 http://otaghak.blogsky.com

نازنازی محمد راست میگه ها.. پست هات پایینه وبلاگته.. قالبت یکمی مشکل داره انگار..

واللا نمی دونم چرا آخه!!!
واسه خودم درسته اما واسه شما ها نه!!!

دوباره کدشو می ذارم شاید درست شد...

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:17

بیشتر بدانیم
فتنه ی دجال:
از علایم حتمی آخر الزمان
موجودی بسیار بسیار بد سیرت و بد صورت به نام دجال
فقط یک چشم دارد
چشم چپ که مایل به مرکز صورت است
روی پیشانی اش عبارت کافر حک شده
در آخر الزمان می آید و آیین خود پرستی را رواج می دهد
انسان پرستی
گویند از حوادث حتمی قبل از ظهور است

بفرمایید
میدونی منظورش چیه؟
یعنی چشم باطن نداره!
وگرنه امکان نداره یه چشم داشته باشه فقط!!!

استادمون یه دفه خیلی راجع بهش صحبت کرد اما الان یادم نیست درست که واست بگم

خرافات زیاده محمد
گوش نکن بهشون

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:20 http://otaghak.blogsky.com

زیباترین بهارم پایان انتظار است/هرگه رسد نگارم بهار در بهار است

چه قشنگ بود...
بهار در بهار

ممنون

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:22

مهدی جان چقدر نزدیکی به من این روزها...

دلم تمنای بودنت را دارد


ایشالا میاد آجی
ایشالا میاد

ایشالله بیاد
اما اولش باید ما هم آماده ی اومدنش بشیم

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:25 http://otaghak.blogsky.com

تقدیم به تو دوست خوبم فرینااااز :
من به خود می بالم که در این عصر یخی دوستی دارم که دلش آینه است






واااااااااای مرسی امین جان
دل تو هم مثل آینه پاک و قشنگه



محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:25

آجی ایشالا خدا بهت سلامتی و توان بهمون بده این چهل جمعه رو با هم باشیم
راستی امیدوارم تو آجی سوفی تو درساتون موفق باشین
فعلا

جمله بندیت منو کشته داداشی

ممنون منم امیدوارم به اهداف قشنگت برسی

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:29 http://otaghak.blogsky.com

این نظر رو هم همینجوری دورهمی میذارم که کم نیارم... آخه محمد هم هی داره نظر میذاره
عمرا اگه مغلوب بشم

دور همی دیگه
میگم یه کاسه تخمه و چند تا چیپس و پفکم می وردی خب

دور همی یه ها

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:29

نگاه کن تو رو خدا جمله بندی منو:
ایشالا خدا بهت سلامتی و توان بهمون بده
وای دارم ریسه میرم
آخه داشتم اس ام اس بازی میکردم نفهمیدم چی تایپوندم
ولی مهم نیتم بود که میخواست بگم
ایشالا خدا بهمون این افتار رو بده تا با وب آجی این چهل تا جمعه رو کنار هم باشیم و برای اومدنش دعا کنیم

متوجه شدم حواست هپروته داداشی
کُشتی منم از خنده


میخواست نه دلبندم
میخواستم

افتار نه پسر خوب
افتخار

محمد راستشو بگو کدوم باغ داری سیر می کنی و می تایپونی؟؟؟

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:31

چرا جمله های من اینجوری شده
ولی مهم نیتم بود که میخواست بگم
بدین وسیله تصحیح میگردد
ولی مهم نیتم بود که میخواستم بگم

بــــــــــــــله
شنونده عاقله آقا داداش

ولی خیلی سوتی می دی امروزا

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:32 http://otaghak.blogsky.com

میگم فریناز.. میخوام تورو سفارش بدم به چین یه سری ۱۲ تایی ازت بسازه بفرسته تو بازار..



خدا نکُشدت امین با این ایده هات

مُردم از خنده

ولی فریناز اصل نمی شه ها!!
حالا خود دانی

محمد جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:35

هورا نظر قبلیم غلط نداشت
میگن چوب خدا صدا نداره همینه ها
دیشب از مریم گلی غلط املایی گرفتیم اینجوری شد
امین جون ما تسلیمیم از همین الان
دیشب مغلوب گلی شدیم امروز مغلوب شما
آجی من دیگه برم
فعلا

بازم جای شکرش باقی بود یه دفه بی سوتی به سر بردیا

امین میدون اومد دست خودت فکر کنم

به سلامت داداشم

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:37 http://otaghak.blogsky.com

ببینم.. این لب تاپه که گذاشتی رو میز مال خودته؟!
قهوه ات یخ نکنه!
حتما الان چادر زدی رو کتاب و جزوه داری ورق ورق میخوریشون نه؟!
ببینم میتونی این ترم مشروط شی یا نه..!

آره شبیه مال خودمه
میخوای بیا بخورش تا فالتو بگیرم

به کوریه چشم دشمنان اسلام هم که شده پیروز می شویم

چی گفتما

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:41 http://otaghak.blogsky.com

آفرین محمد..
با زبون خوش رفت کنار.. داشتم آستینامو بالا میزدما

میخوامت داش محمد.. این آواتارت تا حالا چندتا کشته داده؟!

نه دیگه امین آستیناتو بکش پایین
خوبیت نداره تو در و همسایه

إإإإ محمد خان تحویل بگیر

منو که هنوز نکشته ولی گل مریمو انگاری شهیدش کرده

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 12:44 http://otaghak.blogsky.com


فریناز.. به نظر من این قسمت نظرات وبلاگت بیشتر از مطالبش طرفدار داره ها!
میگم جاشونو عوض کن

داشتیم امینی؟؟؟
ولی انگاری راست می گیا!
خوبه خودمم بیام واسه خودم نظر بدم

نه دیگه
جای خودمو عوض می کنم

امین [اتاقک] جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 13:07 http://otaghak.blogsky.com

اینم یه هنرنمایی از من










خودم درستش کردما فقط برای تو

وااااااااااااااااااااااای
محشر شده امین

چه پروانه ی نازی شده
ممنون عزیزم

n برابرشم واسه خودددددددددددددت

فاطمه جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 13:10

هستم و خوندمت....
نمی دونم چی بگم...
سبز باشی...عریزم....

ممنون فاطمه جونم

شاد و آروم باشی همیشه عزیزم

باران جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 13:28

آنگاه که می رفتی

گفته بودی که جمعه روزی خواهی آمد

از آن روز همه جمعه ها را پاس داشته ام

به همان سان که همه هفته را

در انتظار جمعه مانده ام

جمعه بوی تو را می دهد

جمعه امید را پر رنگ تر از هر زمان

در دلم زنده می کند .



کوروش جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 14:17 http://korosh7042.blogsky.com

فریناز عزیز

آدینه ات به شادکامی باد

ممنون استاد مهربونم

شاد باشین


سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 14:42 http://www.sufiyastory.blogfa.com

آجی محمد راس میگه...
پست هات انگار دارن آب میشن میرن تو زمین...
خواستم بهت بگم ...گفتم شاید فقط واسه من اینجوری...
احتمالا اشکال از قالبته...

نمی دونم چرا!!!
واسه خودم که اینطور نیست آخه

درست نشد عوضش می کنم

سوفیا جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 14:45

آجی انگار درست شد وبت...

من چرا اینقد زود ضایع میشم...؟؟

واقعا درست شد؟؟؟

سوفی دفه دیگه که اومدی هم بگو درسته یانه!

ممنون

آرمان جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 14:55

انشاله که بیاید
دلها خسته از این ریاکارن است

انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد