آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

هشتمین جمعه ی انتظار


آقای خوبی ها سلام....


می بینی دارد بهار تمام می شود!یادت هست چه قدر مشتاقانه به استقبالش رفتیم؟

یادت هست با خدای مهربان چه ترانه ها که برای آمدنش نسرودیم؟

یادت هست دلم روشن گشته بود به بهار ِ۹۰ و آمدنش با شور با عشق با اشتیاق....

یادت هست آن شب تا صبح بیدار بودیم تا برای تحویلش جشن بگیریم؟

و چه شبی بود آن شب ...

برایم گشت خاطره ای فراموش نشدنی....تولدی بود و طلوعی و تحویل سالی و...

شب ِخوبی بود

یادت هست همان لحظه ی حضورم سر سفره ی هفت سین با تو عهد بستم بهارم را با تو آغاز کنم؟!

قرار شد ۴۰ جمعه من بگویم و تو با گوش جان نیوش کنی.

قرار شد۴۰ جمعه من پروانه باشم و گرداگرد تو بچرخم تا مگر شعله ی عشقت وجودم را در آتشی گرم و آرام برقصاند.

قرار شد تو با بهار باشی.نه! اصلا قرار شد تو با بهار و تابستان و پاییز و زمستان ِ۹۰ من باشی

......

....

...

..

آقای مهربانم!

چرا بهار برای من ناز کرد؟مگر من دوستش نداشتم؟مگر همه ی قرارها را به یُمْن ِ آمدنش نگذاشتیم؟

پس چرا اردیبهشــــتش هم برای من اردیجهنــــم گشت؟!!!! 


مهدی جان!

بودنت چون خود ِبهار برایم پر از شادی و نشاط و سرزندگی ست

اما....

نکند مثل بهار،شما هم از من روی گردانی؟!!!

دیگر نه تاب و توان ناز و نیاز برایم مانده و نه تحمل ِفراق و جدایی ها!

شما بیا و بر دل ِپر درد ِمن مرحم باش


آقا جان!

این روزها در جهنمی گیر کرده ام که چه پاک باشم و نباشم می سوزم!

و نجوای نفْسم که می گوید "پس بگذار به مجازاتی تو را بسوزانند"مرا به نیستی می کشاند....

کمکم کن تا بر این نفْس ِسرکش غلبه یابم.نگذار مرا قلقلک دهد!

به یاری ام بشتاب که آتش دارد وجودم را نیست می کند!


بگذار اگر هم می سوزم در آتش ِپـــاکی و پـاکــدامــــنی بـــاشد!


آقای من

بیشتر از همیشه نیازمند ِیودنت گشته ام

کاش آتش را برایم گلستان کنی

تنم دیگر طاقت این همه حرارت را ندارد

ندارد

ندارد...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


اللهم عجل لولیک الفرج


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید





رگبار1:یکشنبه 25 اردیبهشت تولد رویای عزیز مونه

همون بانوی شرقی که از شرقی ترین کهکشان ِغربی می نویسد و با بهار ِ90 ؛حضورش دقیقه نودی گشت!!!

 رویای عزیزم تولّدت مبارک.بهترین ها رو برات آرزو دارم



رگبار۲:گاهی نبودن ها دست ِخودت نیست!مجبوری که نباشی...مجبوری مدتی در سکوت مطلق و آروم جاخوش کنی...وقتی در سیاهی ها فرو رفته باشی!وقتی دیگه نتونی نفس بکشی!



منم این چهار تا رو کنار ِهم خیلی دوست دارم


      


من هم امیدوارم

به زودی....