آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

غیرقابل تصورات ِ من!

یه چیزایی هست که نه تنها هنوز تجربه ش نکردم،


بلکه حتی تصوّرش هم برام سخته   


.

.

.

.

.


ولی می دونم


رسیدن بهشون خیلی می تونه قشنگ و پر انرژی باشه




رگبار۱: بالاخره آهنگ معینو پیدا کردم همونی که گفتم موقع پیتزا خوردن....


گوش کنین ببینین حق با من نبود!؟


نظرات 31 + ارسال نظر
آرمان. دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 13:46 http://abdozdak.blogsky.com/

مثلا چه چیزایی؟
نکنه منظورت لواشک و پیتزاست؟

نه اینا که هم قابل تجربه است هم قابل تصور!

یه چیزای دیگه

یه سری روابط خاص!
یه سری احساسای خاصی که مخصوص بزرگ شدنه

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 14:07

فرینااااااااااااااااااااااااااااااااز
الان گریه میکنم

یه اتفاق بدی افتاد تو همین یکی دوساعت که رفتم
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

یکی افتاده بود دنبالم فرینااااااااااااز

بدنم داره تا الان میلرزه

چی شده نازی؟
کییییییییییییییییییییییی؟؟؟

کی آجی؟؟؟؟

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 14:08

نمیخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

نمیخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

موبوروم!

وای آخه چی شده!!!

تو که تن منو لرزوندی دختر

چرا جواب نمیدی؟
نازیییییییییییییییییییییییییییی

نگین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 14:22 http://www.mininak.blogsky.com

اوووم نفهمیدم ینی چی
ینی فهمیدما ...ولی مثلا هر چی فک کردم نفهمیدم چی هست که بشه بهش رسید و قشنگ باشه
آدم به ناامیدی من دیده بودی؟
بوس


واقعا نفهمیدی؟

اونو ولش حالا!
اما یه چیزایی هست که واسه ذهن الان من غیر قابل تصوره اما میگن وقتی بهش رسیدی قشنگ میشه

یکیشم ش...

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 15:43

فریناااااااااااااااااااااااااز

توروخدا بگو تو داری باهام شوخی میکنی؟

وای خدایااااااااااااااااااااا چیکار کنم؟

تو رو خدا اگه تویی بگو
من قلبم ضعیفه الان سکته میکنم

عزیز دلم
خب گفتم شوخی کنم حالت عوض بشه
واسه چی اینقدر ترسیدی آجی؟

فدات شم حیف تو نیست؟

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 15:44

فریناز الان فقط تو میدونی
توروخدا باهام شوخی نکن

بگو خودت بودی دیگه

نه اونو من نبودم آجی

مهرداد دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 16:29

تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته
جهانی که هر انسانی تو اون خوشبخت خوشبخته...
امیدوارم به تصورات شیرینت برسی

چه تصور قشنگیه
ممنون مهرداد
امیدوارم تو هم یکی از اون خوشبخت ترین مردای عالم بشی

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 17:25

فریناز جونیییییییییی

میگم تا حالا که اس نداده

فکر کنم اشتباهی گرفته بوده

حالا دیگه جدید جدی موبوروم

آره عزیزم حتما اشتباه گرفته

ولی بشین اینو بنویس نازی

سو تفاهم در سو تفاهم دررررررر سو تفاهم

حالا این یعنی تو بِری دیگه

همین حوالی دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 20:09

ای کاش بتونی تا ته راهتو بدون کم اوردن بری
واست دعا میکنم

ممنون عزیزم

من به دل پاک و دعای پاک تر تو واقعا ایمان دارم

مقداد دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 20:22

آخه اون چه چیزه که تجربه نشده و تصورشم واسه آدم سخته؟ چه پستای سختی میزاریا داشتی میگفتی: یکیشم ش...؟؟

بعـــــله

اگه میخواستم واضح بگم که میگفتم خب

خیلی چیزاست که هنوز تجربه نکردم ولی توصیفشو شنیدم....

اما تصورش برام سخته

ش اول شوهره دیگه

سینا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 20:22

اوه یه چیزایی

تو که باهوش بودی سینا

خب حدس بزن دیگه

ر ف ی ق دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 20:59 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام ُ‌احتمالا ازدواج کردن و مادر شدنه

سلام
خب آره اینا هم دوتا از اوناست!
یکی ازدواج و تحمل یه مرده!

یکی هم درد زایمانو...

آفرین شما خیلی باهوشین اما بازم هست

حدس لطفا

شازده کوچولو دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 22:01 http://www.shazdehkocholo.blogfa.com

انرژیت بی پایان و روز افزون باااد

ممنون دوست خوبم

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 22:05

فرینازی میگم امروز اینقدر حواسم پرت شده بود که یادم رفت در مورد این پستت بنویسم

میگم حالا چه چیزایی هست؟!

خب خیلی چیزا
از مسائل عاطفی گرفته تا درس و رفتن خارج و خلاصه خیلی چیزا دیگه نازی

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 22:06

ولی فکر کنم همه اون چیزا برای منم هست

مثلا

اوممممممم
مثلا مامان شدن فریناز

وااااااای این یکی از همشون مشکلتره ولی خب قبلیش بدتره

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 22:07

مثلا حتی ازدواج کردن

ولی فکر نکنم این یکی قشنگ باشه

وااای یاد امروز میفتم

آره دیگه

واقعا غیرقابل تصوره واسم این یکی

قشنگشو خیلی تو دنیای واقعیم دیدم اما میترسم خو

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 22:08

یا قبول شدن توی آزمون phd فکر کن تویه دانشگاه معتبر بین المللی

وااااااای فریناز فک کن

اونو که حتما هستم عزیزم اسااااااااااااسی

آره میشه چرا که نشه

نازنین دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 22:10

راستی برات تو فیس درخواست دادما

دیدی؟!

ادامه داستان امروزمم میخوام بنویسم

ندیدم حالا میرم ببینم

آره خداییی خیلی جنجالی میشه ها

میگم بیا برو بده واسه چاپ

یکتا دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 22:33

مثلا چیاااااااااااا ؟
شکلک دوست داریا...
حالا که دوس داری بیا امشب یه چیز بهت بدم حال کنی

کامنتای بالا رو بخون میفهمی یکتایی

واااااااااای آره من عاشق این شکلکام
اصلا به عشق اینا امروز این پستو گذاشتم

چی؟

آفتاب دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 23:03 http://aftab54.blogfa.com/

سلام فریناز جان .. خوشحالم که دوباره هستی نازنین .
عزیزم خیلی چیزهایی که می خواهیم بهشون برسیم همین اطراف ما هستند .. بودن ها .. افرادی که دوستشون داریم .. کسانی که از نبودن اونها دلتنگ می شیم و...
امیدوارم به تمامی خواسته های مهم زندگیت برسی عزیزم .

سلام آفتاب مهربونم

منم خوشحالم که شما اینجایین

ممنون
یه چیزایی غیر قابل تصورن برام
مثل ازدواج!

آرمان. سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 10:23 http://abdozdak.blogsky.com/

ولی لواشک و پیتزا هم خیلی قشنگ و پر انرژی هستند

آرمان دیدی پیتزایی که سینا واسم آورده رو؟

به تو نمیییییییییییییدم
دلت آأآآآب

آره الانه خیلی انرژی دارم

حمید سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 10:24 http://حمید

سلام.من اومدم.مثلا چی.تصور یه کیک خامه ای به بزرگی اتاق خواب.تصور کن.تصور کردنش سخته.تصور کن جهانی را که توش زندان یه افسانس.همه جنگای این دنیا شدن مشمول اتش بس.

سلام خوش اومدی

اتفاقا تصور عشق تو به کیک خامه ای و شیرینی واسه من اصلا میسّر نیست

خوشم میاد از دم میرید سراغ این شعره شما مردا

تو کار میکنی یا ترانه حفظ میکنی؟؟

آرمان. سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 10:26 http://abdozdak.blogsky.com/

برای بزرگ شدن باید قدت بالای 1.50 و وزنت بالای 45 کیلو باشه
این رو دکی میگه.
باور کن

خب جفتشو دارم
یعنی بزرگ شدم دیگه؟

باور میکنم اگه دکی آبدزدک بگه با کاک های لواشکیش

غوغا سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:05 http://naughty1369.blogsky.com

سلااااااااااااااااااامممممممم بر فریناز خانم
میسی که آمدی به وبلاگم خانمییییییییی

من یه چیزی رو تجربه نکردم اما تصورش فعلا برام راحته و مطمئنم رسیدن بهش خیلی پر انرژیه!

پرواز با پاراگلایدر
در برنامه پنجم توسعه قرار دادمش

سلااااااااااااااااااااااام بر غوغای عزیز

خواهش میکنم
با این اسم جالبت همه جذب میشن

واااااااااااااای منم عاشق پروازم ولی هیچ وقت نرفتم خلبان بشم

شاید یه زمانی برم مهماندار بشم اصلا

آره موفق باشی عزیزم

سها سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:34 http://derakht-anjir.blogfa.com/

بهار آمد پریشان باغ من افسرده بود اما
به جو بازآمد اب رفته،ماهی مرده بود اما
م.امید


سلام. سها منتظره همه برای دین آپ جدیدش بیان.
پس منتظرش نذار ای آسمونی.
در پناه حق اسمونی باشید

سلام عزیزم
باشه حتما میام سها جوووووووووووونم

همین حوالی سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 11:39

اهنگ معین که واسه من لود نشد ولی توی ارشیو خودم پیداش کردم
آره حق داشتی فریناز

واسه خودم که میخونه!

میبینی خانومی

ولی خب الان فقط دوست دارم گوش کنم اما بدون اینکه حالم بد بشه

سها سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 12:26

سلام بانو. امشب خیلی برام مهمه. می دونم یه انتظار بیهوده می کشم. هیچکس از راز امشب باخبر نیست به غیر از خدا...
امشب منمو ....................

سلام عزیزم
چی شده؟
امشب تویی و کی؟
سها!

شکیبا سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 12:38 http://kavirbienteha.blogsky.com

فرینازی این آهنگ معین بوی عشق میده...
یه زمانی وقتی گوش میدادم ساعتها گریه میکردم
اما الان از شدت درد به بی حسی و بی تفاوتی رسیدم...

فرینازی جونم امیدوارم به چیزایی که واقعا قشنگند و به صلاحت هست برسی که من شک ندارم که به لطف و رحمت الهی حتما خواهی رسید

دوسسسسسسسسستتتتتتتتتت داااااااااررررررررررممممممممم

ممنون عزیزدلم
آره این مربوط به اون پست پیتزا میشه دیگه

منم خیلی دوستت میدااااااااااااااااارم شکیبایی جونم



فاطیما سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 13:08 http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
مثل همسر شدن
مثل مادر شدن
مثل مادربزرگ شدن

مثل یه کوه پر لواشک و ترشک
مثل ....

خیلی چیزا هست که نداریم، ولی داشتنش لذت بخشه...

مثل دیدن آقا امام زمان!!!

سلام فاطیما جونم

آره دقیقا

این کوه لواشک ترششششششششششششو خوب اومدی یا

ایشالله ظهور میکنن و میبینیمشون
بذار خودمونو آماده کنیم حالا

مممنون عزیزم که اومدی

مقداد چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 00:48 http://shaperak.blogsky.com

آها، پس 20 سوالیه! ازدواج که قابل تصوره، کجاش غ قابل تصوره؟!! الان باید حدس بزنم چی مد نظرته؟ ازدواج و مادر شدنو که بقیه گفتن، میمونه صاحبخونه شدن که فکر کنم غ قابل تصور باشه(:

همش واسه من غیر قابل تصوره حتی ازدواج و بودن با یه مرد و ....

رمانتیک پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 21:11 http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام فرینازممممممممممممممممممممممم
خوبی آجی
ایول به این احساسات
من درکت میکنم که چی میگی
البته خب هرکسی برای خودش احساس های خاص و شخصی داره
امیدوارم که هرچه زودتر بهشون برسی
بعضی از اونها همراه با ارامش هستن
شبت خوش ارامشم

سلام آجی زهرا
ممنون
اوهوم زندگیه هر کسی بنا به علایقش خیلی متفاوته

ممنون

اون آرامش رو هنوز تجربه نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد