آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

دریای کیش :)

وقتی دلت فقط و فقط  دریا بخواد اونوقت دیگه برات فرقی نمی کنه حتی اگه گرم ترین و شرجی ترین دریا هم بری !

مهم دریاست و بودنِ تو کنارشو و رفتن تو عمقِ امواجِ موّاجشو یه دنیا شادی و آرامش گم شده ای که اونجا منتظرته...

چه حسّ خوبیه تکرارِ شب نیشینی ها در جوارِ یارِ دریاییت

دیگه گرمای هوا و چیک چیکِ عرق واست مهم نیست! مهم فقط و فقط دریاست

.

.

.

دارم می رم کیش


http://www.kish.ir/_DouranPortal/images/Jazebeha/marj.jpg



تا سه شنبه هفته ی دیگه نخواهم بود!

در مورد *جمعه ی انتظار* هم اگه بتونم حتما آپ می کنم یا اینکه به یکی از دوستان می گم برام آپ کنه

مراقب خودتون باشین تا من برگردم

دیگه همتونم حلال می کنم

جای همگی خالی


در پناه حق شاد و آروم باشید همیشه


نظرات 58 + ارسال نظر
امین اتاقک دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:16

اول

اشک شوقه دیگه؟

امین اتاقک دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:17

یعنی مارو اینجا تنها میذاری.. خودت تنهایی میری عشق و حال؟!!

دوم

تنها که نیستم! وگرنه عشق و حال حال نمیداد که

جات خالی امین

نمیای؟

یکتا دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:18

دوم
خوش بکذره
وعده ما
کییییییییییییش

بـــــــــــــــه


آره دیگه وعده ی ما اسکله ساحلیه کیــــــــــــش

امین اتاقک دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:20

حالا که اینجور شد ایشالا آفتاب بسوزونتت.. جزقاله شی

بعدش برگردی تا ۲ هفته پوست بندازی

سوقات برام ۱ مارماهی بیار



سوم

نامرد!

دلت میاد من بسوزم؟ تو نسوزی؟

مارماهی؟؟؟؟

خب لااقل میگفتی پریه دریایی

نه دیگه چهارم

امین اتاقک دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:21

ااااا یکتا چرا نذاشتی هتریک کنم سوم هم خودم بشم؟!!

واااااااای دعوا نکنین بابا

برای جفتتون سوغاتی میارم

نازنین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:22

فریناااااااااز
من بدون تو چیکار کنم
دلم برات تنگ میشه

من که در خدمتم آنلاین عزیزم

منم دلم واسه نازیه اینجا تنگ میشه

نازنین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:23

منم دلم سفر میخواد
چرا هیشکی منو نمیبره سفر
چرا هیشکی منو دوست نداره

ایشالله تو هم میری سفر خانومی

اونوقت ما بهت میگیم واسمون سوغاتی بیار

نازنین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:25

خب حالا که نه تو هستی نه سوفی منم نمیام
وای اشکال نداره من 5شنبه میخوام برم یه عروسی خیلی توپ

سوفیا یکی دو روز دیگه برمیگرده

خوش به حالت

عرووووووووووووووووسی

خوش بگذره خانومی

نازنین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:27

فکر کن بعد این همه لباس سیاه و عزا بالاخره داریم میریم عروسی
فقط این فامیلمون حالش خرابه دعا کن اتفاقی براش نیفته عروسی بهم میخوره

آره خدا را شکر که یه عروسی دارین

نه ایشالله که زنده میمونه

یکتا دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:28

اااااا امین
من دومم

امین!
آره دیگه حقشه خو

نازنین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:30

خانومی ایشاا... بهت خیلی خیلی خوش بگذره و بری و سلامت برگردی
جات خیلی خالی میشه ها ولی خب سفر برای عوض شدن روحیه ت خیلی خوبه
دعا کن منم یه سفر برم که اینجا دارم میپوسم

خانومی دلم برات خیلی تنگ میشه
در پناه خدا باشی

سوغاتی هم یادت نره ها

ممنون عزیزم

چشم خانومی حتما

منم همینطور

مراقب خودت باشی یا نانازی خانومی

یکتا دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:31

آخی نازی
خوب توام بیا
آخه منم دارم میرم بیش فریناز

اوهوم
کاش تو هم میومدی نازی

ناری که داره میاد کیش

یکتا دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:34

نازی مشهد به اون باحالی
دلت میکیره میری حرم کلی حاله

نازی این ناری بدم نمیگه ها

نازنین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:37

ناری توهم با فریناز میری کیش

خیلی بدین پس چرا نگفتین منم بیام

ناری یه دفه شد سفرش خو

وگرنه خیلی دوست داشتم تو هم میومدی عزیزم

نازنین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:42

من دلم میخواد یه سفر از ایران برم
حرم خیلی خوبه ولی دلم میخواد یه آب و هوایی عوض کنم
قبل عیدی رفتم تهران و اونورا
حالا دلم میخواد یه سفر برم اروپا
یا آرژانتین پیش خاله م
کاش میشد

نارونی ایشاا... بهتون خوش بگذره
به هردوتون
یاد منم باشید

اُ اُ شما فازتون خارجه میچرخه

ایشالله با هم میریم ترکیه

اینقدر خوش میگذره

هم نزدیکه هم خارجه دیگه

شکیبا دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 16:56 http://kavirbienteha.blogsky.com

خوش بگذره فرینازی

جای ما رو هم خالی کن

چشم شکیبا جونم

گل آبی ببینم یاد تو میوفتم خانومی

sara دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 17:37 http://alachigh77.blogfa.com

saalam golam fek konam akhar shodam heheeeeeee vali be golam sar zadam moheme

سلام
عیب نداره عزیزم

آره مهم اومدنه

نگین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 19:14 http://www.mininak.blogsky.com

من به معنای واقعی عاشقه کیشم
شاید بگم تنها مسافرتیه که از ته دل بهم خوش میگذره!
خونواده ی من حالتی دارن که اگه هتعطیلی کوچیک هم پیش بیاد میرن مسافرتخیلی اهله سفرن!(من نیستم به اندازه ی اونا واسه همین گفتم تنها سفری که واقعا از ته دل بهم خوش میگذره کیشه!
عاشق ساحلشم! و اون خرچنگ های کنار ساحل
ایشالا بهت حسابی خوش بگذره عزیزم
جای ما هم خالی کن
سوغاتی یادت نره ها

خرچنگاش؟؟؟

نگین کوتاه بیا بابا

آره حالا ساحلشو بگی یه چیزی ولی من کلا با نژاد حیوانات مشکل دارم

میدونی که
از همسترات اینقدر میترسم که نگووووووو


ممنون عزیزم جای شما رو هم حتما خالی میکنیم

سوغاتی هم به چشم

یکتا به نازنین دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 20:03

پس همه ایران و دور زدی مونده اون ور....
یعنی اگه میگفتیم میومدی؟

سفر من یهویی شد..
من و خواهر کوچیکم و دختر داییم داریم میریم
اتفاقی با سفر فریناز یکی شد...
شهریور میایم مشهد...
تو بمون همون جا من میام

یکتا به نازنین

نازی خطو بیگیر


این ناری ایرانگردیه واسه خودشا

فرشته دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 20:21 http://hormateeshgh.blogfa.com

سلام. با مطلب جدید اپم(با دلم قرار گذاشته بودم...!)

کیش بهت خوش بگذره

سلام فرشته جان

چشم در اولین فرصت خدمت میرسم

ممنون خانومی

ziba دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 21:29 http://zibaaa.blogsky.com/

سلام سلام

خوبی گل من

فریناز خوووووووووووووووووبم عزیزم جای مارو خالی کن نت بدون گلی مث تو اصلا صفا نداره

ببین فریناز جونم واقعا کیش زیبا و دوست داشتنیه به وقل نگین منم به معنای واقعی میدوستمش

سوغاتی هم بیار
اونم از نوع خفنش ها

ایشالا به خوشی بری و به سلامتی برگردی عزیزم
بووووووووووووووووووووووووس

سلااااااااااااام به روی ماهت زیبا جونم

گلی از خودت و زیباییه مطلقته عزیزم

آره خیلی منم دوستش میدارم

چشم سوغاتی هم به چشم


بووووووووووووووووووووس

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

فاطمه دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 21:35 http://www.faseleha-30.blogsky.com

اجــــــــــــــــــــــــــــــــی سفربهت خوش بگذله
دلم واست تنگ میشه عزیــــــــــــــــــــــــــزم

ممنون عزیزم

منم همینطور

مراقب خودت و عشقت باش فاطمه جون

فاطمه دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:07

سلام...
اااا...چه خوب...
من عاشق دریام...
من که اعتقاد دارم همه ی دریا ها تنهان...
امیدوارم سفرت بی خطر باشه و به سلامت برگردی...

امسال تابستون احتمالا مام میریم شیراز و حتما اصفهان میایم...
راستش من عاشق شهرتونم...مخصوصا سی و سه پلش...
خاطره ی خوبی ازون جادارم...
امیدورام سفر خوبی برات باشه...

مراقب خودت باش بانو...

سلام منم به دریا برسون...
من دریا رو تو شب خیلی دوس دارم...مخصوصا وقتایی که ماه کامل باشه...
از خوش شانسی تو درست وقتی اونجایی که ماه هم کامل میشه...

فدرشو بدون...

خوش بگذره بانو...
سبز باشی

سلام فاطمه جونم

دارم میرم تنهاییشو لمس کنم این دفه با یه حس عجیب!

وااااااااااااای اومدی اصفهان بگو دعوتت کنما

خودم میبرمت سی و سه پل بهت آب هویج بستنی میدم

آره
فاطمه پارسال هم نیمه شعبان اونجا بودیم

جاتو خیلی خیلی خیلی خالی میکنم عزیزم


ممنون
مراقب خودت باش تا من برگردم

محمد دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:38 http://my-mind.blogsky.com


الان مثلا من تازه فهمیدم آجی میخواد بره تعجب کردم

که تازه فهمیدی ! هان؟؟؟

ای بشکنه این کامنتا که نمک نداره

محمد دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:45 http://my-mind.blogsky.com

وای آجی میگم بری اونجا اونوقت کوسه یه پاتو بخوره البته بلا به دور و گلاب به روتون ایشالا
اونوقت پا چوبی از کجا بیاریم باید از لان جان سیلور بگیریم؟

تو به فکر خوردن پای منی؟؟؟

نکنه با کوسه ها همدستی؟

یالله اقرار کن بینم

وگرنه خودم میدمت به کوسه ها بخورنتا

[ بدون نام ] دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:47

آجی اونجا موبی دیک هم داره؟
یا از این دزدان دریایی
از این شکلکیا
اگه یه وقت دزدای دریایی بهتون حمله کنن چی؟

برو فکر کن ببین داییناسوری کوالایی کروکدیلی چیزی دیگه نیست بیای غصه شو بخوری؟

اینا که همکارای خودمونن تو کیش

آشناییم بابا...با خودیا کاری ندارن

محمد دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:51 http://my-mind.blogsky.com

آجی اگه تو جزیره گم شین چی؟
یعنی مثه آقای رابینسون کروزو اینا بودن باید بیست و خورده ای سال بمونیا تا من بیام نجاتت بدم
اونوقت بچه ها ۲۰ سال اینجا منتظر بمونن که محاسنشون میرسه به کف پاشون



می خوای برم بلیطمو پس بگیرم؟؟؟

نکنه جزیره ی danjer که میگن اونجاست؟؟؟

آره خب اگه ما رو پیدا نکنن چی؟


اونوقت زنا که محاسن ندارن

محمد دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:54 http://my-mind.blogsky.com

خدای من
اگه یه وقت تسونامی (سونامی)بیاد چی؟
همتون رو آب ببره وای نه
آجی عجب دل شیری داریا از این سفرای مخاطره آمیز و هیجانی و پارک ژوراسیکی میریا

محمــــــــــــــــــــــــــد

من دیگه غلط بکنم از اصفهان خودمون برم بیرون

آره راست میگی یا...خطرناکه حسن

ولی به من میگن فری سونامی

سونامی n ریشتریم واسه خودمونا

محمد دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:57 http://my-mind.blogsky.com

ولی آجی دور از شوخی ایشالا سفر پر از شادی و خوشحالی و خاطره و شکلات و هیجان و چمدون پر از سوغاتی برای من و بقیه و عشق و حال و دوکس دوکس داشته باشین
بی صبرانه منتظر بازگشت شما هستیم

دوکس دوکسو خوب اومدی

صبح تاحالا دارم موبایلمو پر از دوکس دوکس میکنم

برگشتم واست شکلات مهندسی میارم

دوست داری که

ر ف ی ق دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 23:57 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام بر فریناز عزیز
سفر خوبی داشته باشی
مطمئنم با دل دریاییت دریای کیش رو مات می کنی ...

سلام رفیق مهربونم

همیشه از این همه لطف سرشارتون شرمسار می مانم و جز سکوت و سپاس کلامی مرا یاری نمیکند

فاطمه سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 00:28

پس تحربشو داری خودت...

حسابی حالشو ببر...جای منم حالشو ببر...باشه؟؟؟
تا میتونی ماهو نگاه کن اونم درست کنار دریای تنها...
سرشار از حسه...

سفرت بی خطر...
دلم واست تنگ میشه...

راستی اگه میتونی قبل رفتن بیا وبم آپ منم بخون...
اگرم نشد باشه واسه وقتی اومدی...

سفر بی خطر...

سبز باشی

یه تجربه ی موندگار

به چشم بانو جان
به چشم

چقدر دلم میخواست سهیمِ این لحظه های زیبا میشدی فاطمه

منم دلم واست تنگ میشه عزیزم


من زودتر از اینکه تو بیای خوندم و نظر گذاشتم واست

به من میگن فری سه سوت


مراقب خودتو و قلب پاک و مهربونت باش دریایی

یکتا به فریناز سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 00:29

تیش تیشششششش...پیام دزیافت شد

میگم محمد راس میگه گم نشیم؟ پیدام کن اگه گم شدم

دریافت شد ناری


محمدو بیخیال بابا

کل جزیره رو با دوچرخه دور بزنی سه ساعتم نمیشه

مگه میخوای بری جزیره ی افق ناریت؟؟؟

مقداد سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 00:30

پس دریای کیش میخوای بری تو که میخوای موجای دریا رو ببینی چرا میخوای بری کیش؟ دریای ما که موجاش بهتره رفتی عوض ما هم نائب الزیاره باش خوش بگذره راستی، لواشک منم یادت نره ها

آره خیلی بهتره اما خب الانه به دلایلی دریای جنوبو بیشتر دوست میدارم

محتاجیم به دعا مقداد

به چشم لواشکم میارم واست

مقداد سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 00:34

فکر بدی هم نیستا، ی خورده پول بدیم به اون کوسه ها بگیم بخورنت یا اینکه خرچنگ بندازیم تو اتاقتون محمد دمت گرم، فکرت عالی بود

مقداد

من تو و محمدو داشته باشم دیگه دشمن نمیخوام

پول نده لواشک بده بهشون

دلت میاد اونوقت؟

مقداد سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 00:56 http://shaperak.blogsky.com

یعنی کوسه ها و خرچنگا لواشک میخورن؟

samira سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 00:57 http://peacegalaxy.blogsky.com

سفرت به خیر عزیزم !به سواحل و دریا حتما برسان سلام ما را
راستی وبلاگم نمی دونم چرا خیلی دیر لود میشه دیگه حوصله طراحی ندارم شاید همه رو پاک کردم یه وب خیلی ساده ای درآوردم از آب

فاطمه سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 01:07

منم دوست داشتم سهیم میشدیم تو این همه زیبایی...

اما حب تو به جای منم ازش استفاده کن...

چه جوری میشه همین جوری هم سهیم شم؟

سبز بااشی....

مراقب خودتم باش...

دختر مردابی سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 09:01 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام فریناز جان
سفر به خیر انشاالله
و امیدوارم بهت خیلی خوش بگذره
تمام دلتنگی ها و دردها و غم هاتو بده دست دریا اون خودش میدونه باید با اونا چیکار کنه
خوش بگذره

سینا سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 11:45 http://omide-ma.blogsky.com

میای اونجا همش رشت رشت می کنی بعد میگی می خوام برم کیش؟!
کیش میش هم با خودت ببر کیش

ziba سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 20:28 http://zibaaa.blogsky.com/

فک کنم دیگه راه افتاده باشی

سوغاتی ما فقط سلامتی خودته عزیزم

ستوده چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 00:43

سلام فریناز جان .
کجا حالا که من اومدم تو داری میری .
تازه اومدم یه کم شیطونی کنم دلم برات تنگ شده بود .

خب اشکالی نداره سفر به گرمستان خوش بگذره

ستوده چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 00:45

راستی منم بذار تو ساکت با خودت ببر قول میدم به هیشکی نگم .
تازه بچه هام را هم نمیارم میذارمشون پیش باباشون تا یه کم هم بابایی از شیطنت هاشون فیض ببره .
منم دریا میخوامممممممممممممممممممممممم

سینا چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 08:44 http://omide-ma.blogsky.com

یادم رفت ازت درخواست سوغاتی کنم
یه نهنگ واسم بیار اخه دریای خزر(کاسپین)نهنگ نداره

امین اتاقک چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 16:33

خوشا به حالت ای فریناز
چه شادو خرم چه با صفایی

الان تو کیش داری حال میکنی نه؟!! منم دلفین میخواااام.. منم کشتی پرتغالی میخوام

حســــــــــــــود خودتیااا



زیاد ولخرجی نکنی

گل مریم چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 18:27

سلام
می بینم که تا سه شنبه کیش شدی رفتی پی کارت
خوش بگذره...

گل مریم چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 18:32

خوندم... ولی دوست ندارم نظر بزارم شاید تو هم مجبور شی یادش بیافتی... میشه نبش قبر خاطره ها...

محمد چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 18:46 http://my-mind.blogsky.com

آجی همونطور که قول دادم مراقب خونه ات هستم
میگم خودت نیستی اینجا ولی قول میدیم خونه ات رو کمتر خراب کنیم

sa چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 21:53 http://www.alachigh77.blogfa.com

saaaaaaaalam aji jonam khoshi baba

ثریا پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 01:08 http://serina.blogsky.com

سلام عزیزم..
خیلی قشنگ بوود..
منم آژم بیا نظرتو بگو خوشحال میشم

ziba پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 09:52 http://zibaaa.blogsky.com/

بازم سلام گفتیم یه سری به خونه اجی عزیزم فریناز بزنم ببینم چراغاش روشنه
خدایی نکرده دزدی راهزنی سارقی نیومده باشه
خب خدا رو شکر همه چی ارومه
بهت خوش بگذره گل من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد