آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

بیست و یکمین جمعه ی انتظار

سلامی گرم بر مردِ مردان خدا


نه گرمای درودم مرا خسته می کند و نه خطابِ واژه ی مرد برای شما...


کاش می آمدی تا درس مردانگی دهی بر مردان این روزگار...

کاش می آمدی تا بدانند مرد بودن به قدرت نیست،‌به هیبت نیست... مرد بودن به مردانگی ست... به مرد ماندن است...

و همیشه می مانم از یک یک مردان این روزها که الگوی بودنشان ۱۳ برابر ما زنان است و چرا و چرا و چرا یادشان می رود که باید خوب باشند خوب بمانند و چون شما و اجداد معصومتان مردانگی را به معنای واقعی به اثبات زمین و زمان برسانند...


چرا این روزها مرد ماندن، این چنین دشوار گشته است؟؟؟


پُر از سوالم... پُر از نیازِ پاسخ... پُر از حس دلتنگی برای وجود مردی واقعی که بشود روی آن قسم خورد...

پُر از  خواهشم... خواهشِ آگاه گشتن... خواهشِ پاک شدن و پاک ماندن...

و پُرم از اینکه چرا نمی خواهند خیلی ها خوب بمانند...

پُرم از بُهت... پُرم از چراهایی که چرا نمی سازند؟ چرا ساخته هایشان را هم ویران می کنند؟؟


کسی ویران می کند که بسازد ولی اینجا می سازد که روزی برای اثبات قدرتش ویران کند هر آنچه برای آجر به آجرش زحمت کشیده و دیگر یادش نیست آن روزها را و فقط و فقط و فقط از مرد بودن، اعمالِ قدرتی کذایی را به یدک می کشد...


این ها درد است... وتو که مردی و از جنس مردانی خوب می دانی چه دردی می کشم من از یکایک این صحنه ها و وقایعی که این روزها کم نمی شنوم و کم نمی بینم و کم نمی خوانمشان !!!


کاش می آمدی تا یادشان می دادی مردانگی می شود در عطوفت باشد.. در مهربانی... در کمک به کسی که سراپا نیاز است... در پایبندی به عهدها...

کاش می آمدی تا می دانستند ارزش مرد بودن و مرد شدن و مرد ماندن چه قدر بالاتر از تمام این افکار سطحی اذهان این روزهاست... 


آنوقت شاید خدای مهربانمان نمی فرمود بهشت زیرپای مادران است!!!


کاش می آمدی... آنوقت می فهمیدند مرد واقعی که باشی از حضورت چنان به وجد می آیند که دیگر برای اثبات وجودشان نیاز به قدرت های کاذب نخواهد بود...


خورده نگیر بر من آقا جان...

فقط کاش می آمدی تا خدا هم دلش به نَفَسِ انسانی به معنای واقعی خوش می گشت

حس می کنم خدا هم از این آدمیان آدم نما خسته گشته است....


دلم نمی خواهد بیشتر برایت بگویم... فقط همین بس که بگویم کار از دلم گذشته است... 


عقلم هم برای آمدنت تنگ تنگ تنگ گشته است...




تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید


اللهم عجل لولیک الفرج


تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید



رگبار۱: این دلنوشته دلیل بر خوب بودن تمام زنان هم نیست!!!  آسیاب به نوبت


نظرات 21 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 15:29

به خاطر خستگی ها لطفا بیا امام زمان...
سلام
روز جمعت به خیر فریناز

سلام
شب و روز تو هم به خیر داداش گلم

فاطمه جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 21:37

خوندمت بانو....

Amir جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 22:38 http://line68.mihanblog.com/

سلام فریناز جان خواهش میکنم قابلی نداشت
کوروش عزیز و دوستان گرامی خیلی بیشتر از اینها به گردن ما حق دارن
موفق باشی عزیز

سلام آقا امیر
در هر صورت ممنونم ازتون

نازی شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 00:22

سلام آجی

چرا دروغ...متنتو هنوز نخوندم...ایشالا فردا میام میخونم

فقط التماس دعا آجی
شاد و آروم باشی...تو این ماه عزیز

سلام خانومی

فک کنم حسابی سر درساتی یا
دیگه نیستی خانوم خانوما

باشه عزیزم عیب نداره

برو بخواب سحر بیدار شی

محتاجیم به دعا

غوغا شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 00:38 http://naughty1369.blogsky.com

سلاااااااااااااممممممممممممممممم سلام فری ناز ناز خانوممممممممم
نماز روزه هات قبول باشه گلمممممممم
ما که تا اونجایی که لایق هستیم دعا میکنیم
ایشالله قسمتمون بشه یه جهان پر از خوبی و عدل ببینیم

سلاااااااااااااااااااااااااااام خانوم خانوما غوغا جون

قبول حق باشه. به همچنین

ایشالله

نازنین شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 00:49

مرد بودن خیلی سخته فریناز
مرد واقعی رو من که ندیدم
کاش زودتر خود آقا بیادش

منم ندیدم!!!

کاش

نازنین شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 00:50

در مورد خانوما نبینم بد بنویسیا
وگرنه با من طرفی

گفتم که

آسیاب به نوبت خانوم خانوما

مهسا شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 08:56 http://www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

السلاممممممممممممممممم من اومدم آبجی ... مهمون میخوای ؟؟؟

سلامٌ علیکم یا آبجی

قدمش روی چشم

مهسا شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 09:00 http://www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

ما که الجمعین و جمعا مهمون خداییم ...

راستی آبجی آپت حرف نداشت ... واقعا به دلم نشست ... کاش بیاد ... بعضی وقتا بی حد دلتنگش میشم ! اما میدونم کوتاهی میکنم تو همه چی ... خیلی وقت شده خودمم فراموش میکنم ...

آیا این گناهام بخشیدنیه ؟؟؟

چه خودشو تحویل میگیره

راستی مهسا جونم بهت بگم من 40 تا جمعه نذر دارم که بنویسم.. الان 21 گذشته
اینو گفتم که بدونی هر جمعه آپ من چیه آجی

وقتی توبه می کنی آره چرا که بخشیدنی نباشه

مهسا شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 09:04 http://www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

آبجی جون اولا بگم نامرد خودددددددددددددتی دومااااااااا من چیکار کنم این سایتای خوشگل خوشمل پیدا میکنم ؟؟؟ خب مام که حسابی جو گیر ... سریع چپوندیمش تو وبمون

با چی چپوندیش حالا؟

آره دیگه مهسای ما یکه ... تکه.... تک ماکارونه

میدونم که سلیقت به خودم رفته آجی

مهسا شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 09:06 http://www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

آبجی من فعلا میرم یه سر به بچه های دیگه بزنم ! دوست دارم آبجیه قشنگتر از گلم

باشه عزیزم
هفته ی خوبی رو واست آرزو میکنم

منم دوستت دارم سفیدبرفی

سایه شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 09:36 http://shadowplay.blogsky.com/

وقتی داری با این قلب مهربونت اومدن آقا رو می خوای ... واسه ما هم دعا کن عزیز...

محتاجیم به دعای پاکت سایه جون

ر ف ی ق شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 11:23 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

تو دریایی و من تشنه ُ چی میشه
بیای پهلو بگیری توو سرابم
چی میشه من کبوتر باشم وتو
یه شب گندم بپاشی تویه خوابم
همه میگن که ما بد کردیم اما
مگه تو سهم خوبایی همیشه
خجالت می کشم آقا اجازه
مگه آدم بده عاشق نمی شه
سلام فریناز خاتون
کلی پنبه ی آقایون را پیش آقا زدی ها...
اما با اینهمه زیبا بود
وما منتظریم ببینیم رویه قولتون هستید و آسیابتون واسه خانوما هم می چرخه !!!!!

سلام رفیق عزیز
ممنون از شعرزیباتون

نماز روزه هاتون قبول...

چشم خیالتون راحت.گفتم که آسیاب به نوبت
ولی حالا نوبت چندم باشه رو خدا میدونه

شما و مردونگی تون مستثتی ست... گفتم که از من و متنی که نوشتم دلگیر نشین


مهسا شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 12:57 http://www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

آبجی آپم ....

انقده گفتی آپ آپ آخرم آپ کردم

پس بدو بیااااااااا

یهوووووووووووووووووو
الانه میام

پروانه شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 14:59

به منم یه سری بزن

لااقل آدرس میذاشتین

نازی شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 16:31

آجی من هنوز متنتو نخوندم

بعدا میام میخونم

راستی آجی چرا یهو رفتی؟؟

تو یه وقت خسته نشی

دیروز تا حالا هی میره هی میاد میگه میخونم

خب بابا بی خیال میخوای اصن نخون

نازنین شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 19:14

ولی خوب که فکر کردم یه مرد واقعی دیدم
فقط یه دونه

خوش به حالت نازنین
حالا کی بود؟

همین حوالی یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 04:35 http://haminhavaly.blogsky.com

اللهم عجل لولیک الفرج

فقط همین

آمین

شکیبا دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 03:17 http://kavirbienteha.blogsky.com

مردها ذاتا خشن هستن
اگر اونا از خشونتشون به جا استفاده نکنن به ناچار منفجر میشنو آثار انفجار هم روی نزدیک ترین و عزیزتریناشون میمونه...

فقط ای کاش زودتر آقا ظهور کنند...

بله
متاسفانه انگار خیلی هاشون پیچ کنترل ندارن یا هرز شده

منم امیدوارم...

ندا دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 11:26 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

با این دل پاکت برات بهترین ها را آرزو میکنم همیشه دلشاد باشی

ممنون ندا جونم
پاک تر از تو وحضور پر مهرت که نیست عزیز

ندا دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 12:07 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

واسه ما هم دعا کن خیلی دعا کن مهربون

ندا جون امروز خیلی لوسم کردی یا

محتاجیم به دعای پاکت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد