آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

رمان *دالان بهشت*

....خیلی مونده که بفهمی توی زندگی،زن اگه زن نباشه، شیرازه زندگی به هم بند نمی شه.
زن باید همدل و همزبان و همپای مردش باشه، توی خوشی و ناخوشی. این در رو می بینی؟ اگه لولایش توی هم چفت نشه، که هیچی، در اصلا به درد نمی خوره و باز و بسته نمی شه ، ولی اگه چفت شد باید روغن داشته باشه، وگرنه یکسره قژ و قوژش گوش رو کر می کنه.

واسه زندگی هم این زنه که با نرمش باید روغن زندگی بشه تا زندگی بی سر و صدا بچرخه.

مادرجون با همه این که می گن مرد همه کاره س و فلان و چنانه، ولی من می گم زن اگه بخواد می تونه یک مرد فلج رو راه بندازه، اگه نخواد می تونه یک مرد سالم رو هم از پا بندازه....


بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com


....بیش تر آدم ها فکر می کنند ، آنچه خیلی مهم و سخت است به دست آوردن خوشبختی و سعادت است، در حالی که من حالا مطمئنم آنچه خیلی سخت تر است حفظ سعادت است و نگهداری خوشبختی، خود خوشبختی ممکن است با مساعدت الهی یا شانس یا تقدیر و یا.... به دست بیاید ولی آنچه مسلم است حفظ آن بدون عقل و تدبیر میسر نیست.....


بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com


....حالا می فهمم که بیش تر ناسازگاری ها، بدبختی ها و یاس و سرخوردگی های روحی آدم ها از
همین اشتباه محض که شهوت پرستی در آغاز راه است ناشی می شود. درست مثل این که به جای ستون های یک خانه اول سقف را بنا کنی.
ارواح خوشبخت در این عالم آن هایی اند که ستون هایی از مهر و عشق و تفاهم و درک و وابستگی عاطفی و کشش روحی مبنای رابطه شان است و در انتها وصل جسم به عنوان سقف آن بنا می شود.....


بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com


....نمی دانستم همه آدم هایی که از تحول و تازگی و حرف های جدید و دنیاهای تازه می ترسند به نوعی از برملا شدن ضعف های خودشان در هراسند. این را هم نمی دانستم که ذهن برای اعتراف نکردن به این حقایق، بهانه های جورواجور و اسم های مختلف می تراشد. یا منکر ارزش چیزهای تازه می شود و به کل نفی شان می کند یا به مسخره و استهزا پناه می برد و اسم هر چیزی را که غیر از باور خودش است بیهوده گویی و حماقت می گذارد و یا.... و این تمام آن کارهایی بود که من می کردم......


بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com


....بعد از آن برایم مسلم شد که، بر خلاف تصور همگان، برای از بین رفتن یک زندگی، یک عشق یا
یک رابطه عمیق، لازم نیست دلیلی محکم و خیلی بزرگ و اساسی وجود داشته باشد. بهانه های پوچ وجزئی و کوچک، وقتی با عدم درایت و درک، دست به دست هم می دهند و مرتبا تکرار می شوند،برای ویران کردن یک زندگی و یک عشق، کافی که هیچ زیاد هم هست.....


بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com


رگبار1: رمان خوبی بود... پُر از درس بود نه فقط یه عشق بچه گانه! یه رمان ایرانی به درد بخور

رگبار2: لینک دانلود رمان *دالان بهشت*

رگبار3: وقتی دانلود کردین رمز باز شدنش اینه: www.98ia.com


رگبار4: این مطالب بالا تکه هایی از همین رمانه! توصیف من نیست

راستی درسته عاشقانه است اما بیشتر درسِ زندگیه تا عشق و عاشقی ... قابل توجه آقایون

نظرات 23 + ارسال نظر
مهتاب یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:05

سلام آبجی فرینازی چطوریا ؟!؟!!

میگم امروز خواستی با من دوست بشی؟!

مگه منو نمیشناسی ؟!!!

منم مهتاب دیگه

یهو نیومدم وبت

آخه نشد

سلااااااااااام مهتاب جان

چه عجب یاد فقیر فقرا کردی

می شناسمت عزیزم...

مهتاب یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:07

هههههههه اینجا هم اول شدیم

کلا امشب رو مودیم

تبریک میگم

بله دیدم جاهای دیگه هم اول شده بودی

مهتاب یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:08

آبجی میگم آخخخخخخخخخخخخخخخ که چه قشنگ توصیف کردی این در و دیوار رو

همیشه پای یک زن در میان است

ولی خب کاش این آقایون قدرشناس باشن

البته بعضیاشون هستن

توصیف من نیست عزیزم... تیکه هایی از همین رمانه!

گذاشتمش که دستتون بیاد در مورد چیه

این آقایون رو خدا هم ازشون ناامید شده چه برسه به ما

مهتاب یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:10

آبجی میگم دالان بهشت رو خوندی ؟؟!! منم خوندم خیلی قشنگ بود دوسش می دارمممم

راستش یه وب زدم برا دانلود میای وبم البته نمیخوام نظر بدی این حرفا فقط واسه اینکه خودم چون عاشق رمانم رمان های که دوست دارم رو می ذارم

اوهوم خیلی قشنگ بود...

بیشتر واسه این دوستش داشتم که همش عشق مسخره نبود...

تیکه هایی مثل همینایی که گذاشته بودمو خیلی توش داشت که من تو رمان های دیگه خیلی کم دیده بودم

خب آدرسشو میذاشتی عزیزم

حتما میام پیشت خانومی اگه دعوتمون کنی

مهتاب یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 01:11

میگم آبجی چیکار کردی اسم دالان بهش رو گذاشتی میشه روش زد برا دانلود میخوا بدونم من یاد ندارم

من برم دیگه بوووووووووس

خب آره دیگه
روی اسم دالان بهشت کلیک کن لینک دانلودشه

خوشحال شدم عزیزم
بازم سر بزن بهمون

آدرسم یادت نره

محمدجواد یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 03:01 http://shabsyahm.blogfa.com

ممنون که اومدید دست گلتون درد نکنه

من اومدم؟؟؟

عجبا

همین حوالی یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 04:38 http://haminhavaly.blogsky.com

معلومه که رمان قشنگیه
حتما باید بخونمش
اما نمیدونم کی وقت بشه بخونم
علی الحساب دان میکنم تا بعدا

بله خیلی خوب بود

حالا اینو بذار تو اولویت هات
ضرر نمیکنی نگین جان

سینا یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 07:56 http://omide-ma.blogsky.com

من که الان دارم "سانست پارک " اثر پل استر رو می خونم بعدشم باید یه سری کتاب دیگه بخونم بعدشم باید....
بعدشم اصلا حوصله ی این رمانهای عاشقانه رو ندارم
اینا بیشتر واسه دختراست
من بیشتر باید قیام چنگیز و تیمورلنگ رو بخونمیا یه کتاب درمورد هیتلر نازنین
کار نداری؟!خدانگهدار

تو همونا رو بخون بیشتر به دردت میخوره

کلا مرد جماعت یا تو سیاسته یا تو این جنگ و جنایت و این حرفا

خدا هم ازتون ناامید شده دیگه

بروووووووووووووو پس فردا میبینمت زن که گرفتی چطوری دنبال من میدویی از این کتابا بهت بدم

مهسا یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 09:54 http://www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

سلاممممممممممممم به آبجی بزرگه ابجی من این کتاب و دو سال پیش خوندم فدات خیلی قشنگهههههههههههه!

تفسیر قشنگی ازش کردی عزیز واقعا خوشم اومد ...

سلااااااااام به مهسایی خودم

خیلی بهم میگفتن بخون اما تنبلی میکردم
دیگه خوندمش

اینا متنای خود کتابشه ها

مهسا یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 09:56 http://www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

آبجی میگمااااااااااا چه قشنگ تفسیر یه چیزی رو میکنی ... عاشق حرفاتم

ممنون عزیز دلم

من فقط انتخاب کرده بودم این تیکه ها رو

یادم رفته بود بنویسم ... الان دیگه رگبار۴ نوشتم واسه خود کتاب بود

مهسا یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 10:01 http://www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

آبجی فعلا من میرم فدات کار دارم

ممنون خانومی که اومدی

خوشحال شدم

مهرداد یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 11:44 http://kahkashan51.blogsky.com

سلام فریناز
خوشحالم که به یک باور منطقی رسیدی دیدگاهت حالا به زندگی پخته تر شده آفرین
البته در مورد آقایون هم بگم اونا چون کمتر احساساتی میشن ، حواسشون جمع .
موفق باشی .

سلام آقا مهرداد
خوندن این جور کتابا که پُره از درسای زندگی خیلی واسه کسی چون من مفیده...
سپاس

و اما آقایون...

همیشه خودشون رو جنس مرغوب و به دور از احساس میدونن! اما واقعا اینطور نیست! هست؟

همین حوالی یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 11:58 http://haminhavaly.blogsky.com

چشم، سعی میشه خونده بشه تا ضرر نکنم

حالا ماه شدی

من که ۱۲ ساعت تمام نشسته بودم پای پی سی و تمومش کردم

همین حوالی (نگین) یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 11:58 http://haminhavaly.blogsky.com










نازی یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 13:14

آجیییییییییییییییییییییی مررررررررررسی که گذاشتی دالان بهشتو

من خیلی وقت بود دنبالش بودم

آجی دو بند اول پستتو خوندما...ولی باز گفتم نخونم بهتره
آخه اونجوری کیف نمیداد دیگه کتابو بخونم

سلامت کو؟

علیک سلام

خواهش میشه عزیزم... قابل تو و مهربونیاتو نداشت

خب اینا که داستانش نیست! گفته بودم خیلی از این متنا لابه لای داستانشه

خو بخون دیگه! این یه دستوره

سهبا یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 13:44 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . کفشهایم رادراوردم و آرام آمدم تا آرامشت را بر هم نریزم عزیز . رمان دالان بهشت را هم چند باری خوانده ام در سالهای دور !‌همانوقتها که نازی صفوی عزیز کتاب را از چاپ بیرون کشید و روانه دلهای ما کرد !‌ زیباست و پر از درسهای زندگیست ، بخصوص برای نوجوانان و جوانان عزیز ما .
ممنون که نوشتی و قسمتهای زیبایش را جدا کردی برایمان .
آن دکلمه هم شعر باد ما را خواهد برد فروغ عزیز است با صدای نیکی کریمی .
ممنون از حضورت نازنین .

سلام
خوش آمدی مهربانم... به بزم تنهایی هایم خوش آمدی
پُر از درس های زیبایی برای من و ما و تمام آدم های این روزگار..

سپاس سهبای عزیزم که منت نهادی بر کلبه ی آرامشم و ناگاه پُر از عطر خوش حضورت گشت...

سپاس مهربان

مهران یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 15:14 http://rozhaibigharari.blogfa.com/

سلام آبجی فریناز گلم...

خیلی متنایی که گذاشتی قشنگه با این جمله

(زن اگه بخواد می تونه یک مرد فلج رو راه بندازه، اگه نخواد می تونه یک مرد سالم رو هم از پا بندازه....)

کاملآ موافقم.... زن تو زندگی مرد خیلی تاثیر میذاره...

این جمله هم خیلی قشنگه....

(نمی دانستم همه آدم هایی که از تحول و تازگی و حرف های جدید و دنیاهای تازه می ترسند به نوعی از برملا شدن ضعف های خودشان در هراسند)

البته کلآ همش قشنگ بود کتاب جالبی باید باشه دانلودش کردم ولی خیلی طولانیه...فکر کنم اگه هر روز وقت داشته باشم 2 صفحه بخونم نزدیک یه سال طول میکشه...

راستی آبجی حالا چرا نوشتی قابل توجه آقایون یعنی ما این چیزا رو نمی فهمیم دیگه؟!

سلام به داداش مهران خودم

کتاب خیلی خوبی بود... یه رمان ایرانی مسخره نبود... چون این تیکه ها لابه لای داستانش خیلی زیاد بودن

داداشی من توی ۱۲ ساعت یه سر نشستم پای pc و خوندم

چون ارزش داشت... تو هم بشین بخون .. اصلا وقتی بشینی سرش تا تهش هی دلت میخواد بخونی

نه این نکته واسه سینا خان! بود

شما که گلی داداش

شکیبا دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 03:19 http://kavirbienteha.blogsky.com

واقعا قابل توجه آقایون!!

ای شیطون

بانویی شاید از شرق! دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 03:23

فرینازی
یادمه اول دبیرستان بودم خوندمش
...
قشنگ بود
اولش نمیفهمیدم
ولی...


دارم تهی میشم

رویاجونم
تو معلومه کجایی؟
چرا میگی شاید از شرق؟؟؟
...........

ولی من وقتی خوندمش که دیر شده بود...
نمی دونم شاید این طوری عذاب من کمتر باشه!


رویا حالت خوبه؟

ندا دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 11:54 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

واقعا حق با تو است بودن زن خیلی ارزشمند است ...
اما کی است در این دنیا اینو درک کنه و بفهمه

زن ها که خودشون همدیگه رو میفهمن
مهم این مردان که باید یه کاری کنیم این مغزاشون از آکی دربیاد

مقداد چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 06:55

رفتی تو کار فرهنگی! خبریه؟! نکنه میخوای سرانه مطالعه مملکتو بالا ببری؟

تو هم فهمیدی؟

آره دیگه دیدم ایرانیا نمی دونن مطالعه خوردنیه یا خوندنی گفتم یه کاری کنم خلاصه

سلام چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 11:51

سلام فریناز جون خوبی . من که اومدم سراغت همیشه حالتو میپرسم تو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام خانومی

اونوقت چرا اسمتو نذاشتی؟

ببخشید خانومی شرمنده

ziba دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 23:30 http://zibaaa.blogsky.com/

سلام خانومی خوبی فریناز جونم
خوبه که خونده های قشنگتو در اختیار ما میزاری

راستی طاعاتت قبول عزیزم

سلام زیبای خوشگل و ناناز من

بخونیش خیلی قشنگه...

به همچنین عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد