آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

بزم شبــانه

امشب از آن شب های عجیبی ست که چشمانم با خواب قهر کرده اند...

دوباره منم و پنجره ی تنهایی هایم و تکه ای از آسمانِ خدا که فقط و فقط برای من است...

راستی امشب آسمان هم فقط یک ستاره دارد... و چه قدر بزرگ و درخشان است...

می شود ستاره ی من باشد؟؟

به ماه سلام می کنم. گفته بودم که شغل جدید من است. اما امشب آسمان کمی ابرهای تکه تکه و سیاه دارد...  می ترسم ماه پشت ابرها خودش را از من و نگاه خیره ام دریغ کند...

کاش کسی به او می گفت نگاه من در دل این شب سیاه، پاکِ پاک است!

اما ناخواسته می رود و پشت ابرها پنهان می شود... و حس می کنم تمام مشکلات زندگی هایمان چون همین ابرهایند...

خواسته یا ناخواسته گریبان گیرمان می شوند!!!

و ماه پس از تحمل سنگینیِ ابرها بر خودش، با افتخار جوانه می زند و انگار رستمی را شکست داده در کارزار حماسه...!

حس می کنم درخشان تر از قبل گشته است... شاید ابرها لایه ی غبارگرفته ی رُخش را زدوده اند... همچون مشکلات و سختی ها که دل های زنگار گرفته مان را می زُدایند....


چشمانم را می بندم...

نسیم خنکی می وزد و من هنوز بر این باورم که باد، بوسه های خداست بر دل های بندگانش... به عمق تمام بودنم نفس عمیقی می کشم و بوی اسپند می آیند انگار از دل این شب آرام و بی ریا...همان اسپندهایی که برای عروسی ها آتش می کنند...می خندم و می گویم  ممنون خدای مهربانم، بزممان کامل گشت....


چشمانم را باز می کنم

حالا دیگر اشک هایم هم سرازیر گشته از این همه بودن در بزم شبانه ی من و خدای مهربانم...

و اشک، به جای تمام واژه های سکوتِ من است....

به جای تمام ناگفته هایم با تو مهربان بی منتهایم...


چه کسی می تواند این شور و بزم و عشق و سُرورِ شبانه را در کلمات جای دهد؟؟؟

شب نشینی های دو نفره مان را چه کسی به تصویر خواهد کشید؟؟؟


مهم نیست.... مهم حک شدن این روزها و این لحظه ها و ثانیه ها در قلب کوچک من است که تا ابد می ماند و مرا سرخوش از عطر حضورت می کند معبود بی همتایم...


به ماه می نگرم... ابری عظیم در کمینِ نگاهش است...

دعایی نیست فقط کاش گردش زمین سریع تر میگشت تا ماه زودتر از پشت این ابرهای عظیمِ در کمینش، نگاه عاشق مرا به تماشا بنشیند...


http://pegah63.persiangig.com/image/mahtab.jpg


می روم سراغ سجاده ام...

آن جا هم که خوب می دانی حرف هاییست عاشقانه بین من و خدایم...

حرف هایی که تا همیشه بین ما دو نفر، راز خواهد ماند...حرف هایی از جنس همین بزم شبانه


راستی می دانی سخت ترین لحظه ها چیست؟

لب چشمه باشی و نتوانی جرعه ای آب بنوشی برای عطش بی پایانت...

در سجاده باشی و نتوانی....



عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR22.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی




رگبار1: دانلود رمان * خلوت خلود* 

رمز: www.98ia.com

فکر کنم از معدود رمان های ایرانی باشه که دختره چشم رنگی و پوست سفید و اندام مانکنی نداشته و همین می شه آغاز ماجراهای بعدیش...

فقط یه کم غلط تایپی هاش زیاده اما ارزش خوندنو داره

بازم قابل توجه آقایون...



نظرات 53 + ارسال نظر
ستوده سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 06:33 http://saba055.blogsky.com/

شلام .
اول شدم یالا جایزه بده زودتر از همه اومدم در خانه ات

سلام نه شلام

تبریـــــــــــک می گم خانومی

چشم جایزتونم میاریم درخونتون

ستوده سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 06:35 http://saba055.blogsky.com/

دوم .
حالا چرا خوابت نمیاد .
دختر مگر تو خواب نداری هی میشنی با خدا حرف میزنی چرا وقتش را میگیری بذار یه کم هم به ما برسه

مثل اینکه حالا شما خواب نداری

خب شبا شماها خوابین ما میشینیم شب نشینی

ستوده سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 06:36 http://saba055.blogsky.com/

در آن سجده های شبانه ات هم یادی از ما بیچارگان ودر راه ماندگان ومفلسین کن .
دستت درد نکنه من کتاب نتی نمیرسم بخونم اگر داری واقعیش را برام بفرست

شما بیچاره باشی بیچاره ها کجا برن؟

جان شما ندارم.... داشتم که خودم پی دی افشو نمی خوندم

اینطوری بهتره ها
حالا دیگه خوددانی

ستوده سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 06:38 http://saba055.blogsky.com/

تو چرا در این بزم شبانه ات سری به کلبه ما بیچارگان نمیزنی .
چرا پیدات نیست کجایی
من برم بخوابم صبح به خیر

واقعا چرا پیدام نیست؟

دختر بدی شدم مگه نه؟

جبران مینماییم

سهبا سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 09:24 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام نازنین . خوشا به حالت با این بزمهای عاشقانه دو نفره !‌ خوشا به حالت که اینقدر زیبا می نگری به ماه و ابر و باد و همه آن چیزهایی که آفریده خالق این زیبایی ها هستند .....
کاش همه ما چنین لحظات زیبایی را خلق کنیم در گذر ثانیه هایمان .
موفق باشی عزیز دوست داشتنی .

سلام سهبای عزیزم
لحظات زیباتر از اینا رو براتون آرزو دارم سهبا جان

یادتونه .... بهتون گفته بودم چه دنیای قشنگی دارین

نازی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 10:27

سلام آجی...

چه جالب با استعاره های خاصی با خدا راز و نیاز میکنی
من با این که زیاد مینویسم...اما هر وقت مامانم متنهای مناجاتمو میخونه میگه انگار این مناجاتو یه دختر کوچولوی ۱۰ ساله مینویسه

سلام نانازی جونم

اتفاقا اونا هم خیلی قشنگن....من عاشق مناجات بچه کوچولو هام
البته به خودت نگیری یا

نازی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 10:32

آجی منم دیشب تا ۳ و نیم بیدار بودم...میگفتی با هم بیایم با خدا راز و نیاز کنیم

دیشب از ۱۲ تا ۳ داشتم دالان بهشتو میخوندم
شب اول بود که میخوندم...فک کنم ۱۰۰ تا صفحه خوندم...

این رمان رو هم دانلودش کردم ولی فک نکنم وقت کنم بخونمش
مگر این که فشرده تا آخر رمضون هر دوشو بخونم

نه تو بشین رمانتو بخون...خیلی از من عقب موندی یا

من دارم یکی دیگه رو شروع میکنم بدو دیگه

من توی سه روز این دو تا رمانو خوندم

قشنگ که باشن آدم هی دوست داره بخونتشون

نازی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 10:33

آجی یه چیز جالب و واجب و باید بهت بگم...

هر وقت آن بودی میگویم بهت خواهر

چی آجی؟

اونوقت دیشب که آن بودم چرا بهم نگفتی؟

خواهرو خوب اومدی آباجی

نازی سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 10:34

خو من برم دیگه...انگاری نیستی آجی

فدات آجی...

نماز و روزت قبول

نه دیروز نبودم

به همچنین عزیزم

MST سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 12:31 http://www.mrmostafa.blogsky.com/

بعد میگه بیا نظر بده! اینجا که جای نظر نیست!
اینجا فقط نوشبابه باز میشه!
قابل توجه خانوما!

ولی من هنوزم بر این باورم تو استعدادشو داری!

اولا که سلام
دوما علیک سلام

میگم ام اس تی ! فک کنم اشتباه شده ها!!! این پست من رمزدار نبود که پیدات شدا

حالا ایستک باشه یه چیزی... من از نوشابه خوشم نمیادا

استعداد کچل کردن تو رو؟

مهسا سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 12:39 http://Www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

سلام آبجی خوبی خوشی سلامتی روبراهی؟



آبجی الان لپ تاپم داره خاموش میشه ... متنت بمونه بعدن میخونمش ...

فدات شم این خلوت خلود هم خوندم ... واقعا بهترین رمانیه که تاحالا خوندم ...

اولین باره دختره زشت و چاقه ... و داستانش به واقعیت هم نزدیکه واقعا محشره!

سلام مهسا جان.ممنون خوبیم

باشه عزیزم...

دقیقا اولین بار بود که من رمان ایرانی میخوندم دختره به خیلی ازدخترای دنیای واقعی نزدیک تر بود....

آخه یکی نیست بگه به رمان نویسا چرا فک میکنن دختر باید حتما چشماش یا سبز باشه یا آبی

اوهوم محشره

ر ف ی ق سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 14:40 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

به تو می اندیشم
و زمان را لمس می کنم
معلق و بی انتها
می وزم ، می بارم ، می تابم
آسمانم
ستاره ام
و زمین
و گندم عطر آگینی که دانه می بندد
اگر که از چشمه ات مرا آبی باشد ...
هزار آفتاب خندان در ناز توست
هزار ستاره ی گریان در تمنای من
عشق را
ای کاش زبان سخن بود
سلام فریناز عزیز
با آنکه همیشه و همیشه واژه ها را در جان سبز خویش رقصانده ای با اینهمه دو دلنوشته ی آخرت مرا تا آسمان ها رهنمون داشته ...

و من نیز به تو می اندیشم...
و کمی اینطرف تر از ستاره ها شاید به رجعتی می نگرم که پاکی ات یگانه مسافر آن گشته است...
سلام رفیق نازنینم

شما که خود از جنس آسمانی... به روشنایی و پاکی و معصومیت دانه به دانه ی ابرها و ستارگان و ماه و خورشید...

شرمنده ی حضورتان مهربان


مهسا سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 15:40 http://Www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

آبجی بدو آپم خواستی بیا فدات

چقد همیشه من دیر میام!

چشم عزیزم الان میدوم میام

نازنین سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 17:07

امروز صبح وقت نماز زیر نور ماه
همه ش توی فکرت بودم

نمیدونی اینجا آسمون چقدر قشنگ بود
مثل آسمون کویر پر ستاره
دب اصغر و دب اکبر
سیاره زهره
همه رو دیدم
هر کاری کردم عکس بگیرم ستاره ها نمی افتادن توی عکس
میبینی امروز یه حس رو داشتیم
تا چند دقیقه فقط به آسمون نگاه میکردم
میخواستم یه پست درباره ش بذارم
که دیدم تو خیلی خیلی قشنگ گفتی
ممنونم

به به نازنین جون بابا تحویل بگیر
خانومی تو معلومه اصلا کجایی؟
نمیگی دلم برات تنگ میشه؟

آره خب از اون دوربینای حرفه ای رو میخواد
از این یه حسا من و تو زیاد داشتیم مگه نه خانومی؟

خب میزدی.... تازه می شدیم دو قلو های افسانه ای

دیگه نبینم نباشی یا

نازنین سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 17:09

این روزا میومدم و میخوندمت
فقط آروم بی صدا

خیلی خوبه که اینجا تنها نیستی

خیلی بدی

خب یه خبری میدادی یه چایی کیکی هندونه ای چیزی پیدا می شد بالاخره

حالا درسته اصفهانی ام ولی تو مهمون نوازی دست و دلبازیما

چرا همه همین حرفو میزنن؟؟؟

ziba سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 17:35 http://zibaaa.blogsky.com/

سلام به تک ستاره وبلاگ نویسای بلاگ اسکای

فریناز عزیزم تو که قربونت برم نتت پر سرعته تو چرا کم لطفی میکنی

چند وقتیه خونه شده همش تنهایی اومدم مسنجر ان نبودی یه مقداری حرف تو دلم بود باید به یکی میگفتم

ولی کسی رو به اندازه تو راز دارو همدم ندیدم

میگم تو که هیچ وقت خواب نداری مطمئنی ادمیزادی اخه به فرشته ها میمونی

سلام به زیباترین زیبای وبلاگستان

واللا پاهام درد میکرد اینه که تو خونه خودم بس نشسته بودم

دیشب که بودم چرا حرف نزدی پس؟

خانومی این قد هندونه می دی به ما فکر روزه بودنمونو هم بکن تو را خدا

ziba سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 17:42 http://zibaaa.blogsky.com/


نازنین سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 18:07

تو چرا نیستی آیا؟!
خب نمیگی اینجا یه ملتی دلشون برات تنگ میشه

یادت باشه ام وقتی معروف میشه دیگه متعلق یه خودش نیست
متعلق به همه س

حالا یه روز نبودما
خونمو گذاشته رو سرش

اونوقت تو که دم به دقه نیستی من چی بگم؟

به در میگی دیوار بشنوه نازی جونم؟

مهسا سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 18:10 http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی عالی بود عزیزم
منم آپم بیا نظراتم بگو

ممنون چشم در اولین فرصت

کوروش سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:02 http://korosh7042.blogsky.com/

شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد
تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد




درود بر کورش عزیز

احسنت بر این انتخاب به جا استاد


امین اتاقک سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:19

سلام ف
خوبی ف ؟

میگم موضوع چیه همه زدن تو کار رمان و اینجور چیزا؟!
حالا چیزی هم یاد میگیرد اینهمه رمان میخونید یا فقط میخونید که به همدیگه پز بدید؟؟

راستی اون ستاره هه که گفتی صاحاب داره ها
برو واسه خودت یکی دیگه پیدا کن

سلام ...
اسمت چی بود؟ خمپاره... نارنجک.... مین... آها مینا... نه امین

این *ا* چه ها که نمیییییی کنه ها

واللا من که یاد میگیرم اما تو بخونی میدونم هیچ اثری نداره روت

نه خیرم... اون ستاره به اسم خودم سند خورده بود...
برو دنبال ستاره خودت بچه جون

شیرفهم شد؟

رمانتیک سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 22:27 http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام آجی
خوبی
واقعا خوش به حالت چقد راحت حرفای دلنشین میزنی
خیلی خوب بود
تو را خدا برای من هم دعا کن
مرسی گلم
شبت به خیر و خوشی

سلام زهرا جان
ممنون.
من همیشه دوستامو دعا میکنم... منو هم یادت نره خانومی

مهرداد چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 00:34

و ماه پس از تحمل سنگینیِ ابرها بر خودش، با افتخار جوانه می زند و انگار رستمی را شکست داده در کارزار حماسه...!

مهرداد...
بابت دیشب ببخشید

دیگه اینکه... دست گذاشتی رو قسمت حماسی و بُرد داستانا

سایه چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 00:59 http://shadowplay.blogsky.com/

من هم شبهایی که خوابم نمی بره به ماه نگاه می کنم تماشای رقص ابرهای پاره پاره هم مقابل ماه دیدنی است ... حس زیبایت را درک می کنم هر چند به قدر تو قلبم و روحم پاک نیست ...

هر شبت ستاره باران فریناز عزیز

سلام سایه جون

خوشحالم از داشتن دوستانی چون تو عزیزم که خوب درک میکنن اون لحظات رو...

و لحظه به لحظه ی زندگی ات پر از نور ماه و ستاره و خورشید عزیزم

بانوی شرق چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 02:49

مرا
تو
بی سببی
نیستی.
به راستی
صلت کدام قصیده ای
ای غزل؟
ستاره باران جواب کدام سلامی
به آفتاب
از دریچه ی تاریک؟
کلام ار تو شکل میبندد
خوشا نظربازیا که تو آغاز میکنی!
پس پشت مردمکانت
فریاد کدام زندانیست
که آزادی را
به لبان بر آماسیده
گل یرخی پرتاب میکند؟
ور نه
این ستاره بازی
حاشا
چیزی بدهکار آفتاب نیست

نگاه از صدای تو ایمن میشود
چه مؤمنانه نام مرا آواز میکنی!

و دلت
کبوتر آشتی ست
در خون تپیده به بام تلخ
با این همه
چه بالا
چه بلند
پرواز میکنی!!!


خدا را شکر دوباره شدی همون بانوی شرقی

با این همه
چه بالا
چه بلند
پرواز میکنی!!!


ممنون رویایی.... مثل خودت خیلی قشنگ بود

مقداد چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 06:48

چه خبره؟ چقدر داد و بیداد میکنین شماها؟ نمیگین مردم خوابن؟! تو نصف شب میشینی با خدا حرف میزنی نمیگی خدا خسته ست و میخواد بخوابه! حاجتات قاطی میشه دیگه

کی داد و بیداد کرده خو؟
نکنه صدای خودته به اسم بقیه سند میزنی؟

نه دیگه... خدا همیشه در سلامتیه کامل به سر میبره

الیسا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 07:09 http://www.negahemannegaheto.blogsky.com

سلام
مرسی بابت لینک رمان
خیلی دلم رمان میخواست
متنتم فوق العاده بود فریناز جووون

سلام الیسا جان
خواهش میکنم عزیزم

ممنون محبت هات عزیز

مقداد چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 07:13

مگه آدم صداشو میتونه سند بزنه؟! من که داد نزدم، در گوشی باهات صحبت کردم

اینجا هر ناممکنی ممکنه

خب حالا ناراحت نشو دادش گلم

باشه؟

مقداد چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 07:54

باشه

خب خدا را شکر بدون خون ریزی ماجرا حل شد

فاطمه چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 10:35

سلاااااام....

خوبی؟؟
ازون روزی که برات نظر دادم نشد بیام نت...
این روزا دیگه معده داره همچین به حورایی اذیت می کنه...بچه ی بدی شده ولی من که از رو نمی رم...

هه...
حالا بی خیال خودت چطوری؟خوبی؟

مطلبت به دلم نشست و خوب تونستم درکت کنم که از چه حسی گفتی...
چون من شب های خیلی زیادی رو زیر آسمون گذروندم...هم تو سرما هم گرما...

خوب می قهمم که چه خبر بوده تو بزم شبانت بانو...
چند شب پیش که بارش شهابی برساووشی بود نمی دونی چه خبر بود...حتی اینجا باوجود آأودگی نوری بازم کلی شهاب دیدم...

سبز باشی بانو...

سلاااااام بانوی دریا

ممنون تو چطوری؟
اگه واست ضرر داره روزه نگیر فاطمه
سلامتیت واجب تره عزیزم

خودم... خوبم عزیزم. هم جسمی هم... روحی

میدونم میفهمی عزیزم... تا حالا نشده بود تا ۶ صبح بیدار باشم و بشینم به آسمون و ماه و ستاره ها نگاه کنم... رکورد شکستم فاطمه

خوش به حالت... من هنوز تلسکوپ نخریدم... اما با این وجود زیباترین لحظه هام همین خلوتای شبانه ست...

نازنین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 16:45

واااااااااااای منم اون روز کلی شهاب دیدم
ینی اون شب
خیلی خیلی قشنگ بود

خوش به حالت نازی
تو و فاطمه یه پا منجمینا

چشمات قشنگ میبینن

نازنین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 16:47

میگم من که گفتم ادم معروف
من که معروف نیستم
تو باید همش باشی
این یک دستوره

اونوقت مگه تو آجیه من نیستی؟
پس منو تو نداره که

ولی دستور من جدیتره ها

گفته باشم

نازنین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 17:15

آجی ینی الان منم معروفم

خب منو که میدونی یه کم جنبه م کمِ

راستی دستور جدیدت چی بود؟؟؟
آهان

بــــــــــــــله عزیزم تو هم معروف شدی

نه بابا چیزی که داریم جنبه س ماشالله

یکیش خود من

یعنی اینکه فعال باشی عینهو ساعت ۲۵ ساعته

نازنین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 17:35

اگی

فقط منو که میدونی
اختیارم دست خودم نیست
تا میام اینجا یکی صدام میکنه
دقیقا عین الان که باید برم دیگه

آها
دوباره مامان صدات میکنن؟

باشه عزیزم برو به کارات برس

نازنین چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 17:36

میگم تو به خونه من چیکار داری؟

نمیخوام بگم خونه م کجاست مگه زوره

مگه من گفتم آدرس خونتو بگو

تااااازه نمیگفتمم باید زودتر آدرس میدادی میام اونجا آواره نشم

سها چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 18:28

سلام بانوی من. خوبی؟؟؟؟؟ ببخش چند وقتی نبودم. سرم شلوغ پلوغ بود.
می دونستی چقدر شیفته این عکست هستم؟؟؟؟؟؟
مهربون یادت نره تو بزم های شبانه ما رو هم دعا کنیا

سلام سها جان
ممنون.
جات خالیه وقتی نیستی خانومی

هر کسی که راز شبو بدونه شیفته اش میشه

شما صاحب دعایی خانومی
+
فاطمه ی مهربونمون

گل مریم چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 20:02

سلام
بزم شبانه راه انداختی شبا نسیم میاد دلتُ با خودش می بره آسمون! خاصیت شبای تابستون اینه که من دوسش دارم
چطوری عزیزم....... دوست داشتم اینجا بودی بغلت می کردم، مجازی بودن دیگه خستم کرده

سلام
جات خالی گلی...میگم تله پاتی داریم نگو نه... اتفاقا همون شب یاد تو و دوست داشتن شبای تابستونت افتادم... حق دادم بهت عزیزم

مجازی بودن همه رو خسته می کنه....
منم دلم می خواد... شدیـــــــد

آب چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 22:58 http://BavarKonim.Blogsky.com

آپم....همین.

فقط
همین؟

نازی چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 23:49

یکیم منو بغل کنه

منم خسته شدم خو

گلــــــــی...فریـــــــناز...منم بغل میخوام خو


بدو بیـــــــــــا بغل آجی{اسمایل آغوش باز یاهو }

آجی بدو بیا دیگه

شکیبا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 23:55 http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام فرینازی

چقده زیبا...

منم خیلی وقته که دلم برای بزمهای شبانه دونفره تنگ شده اما نمی دونم چرا......

این شبهای پربرکت برای منم دعا کن خانومی باشه؟

سلام شکیبا جون

خب برو بشین کنار سجاده خدا رو صدا کن میاد بشینین تا خود صبح حرف بزنین
اون عاشق تر از هر عاشق زمینه به خدا

حمیـ ـد پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 00:49 http://sokoot-man.blogfa.com

سلام فریناز جان
خوبی
ممنون که اومدی تو وبممممم خیلی خوشحال شدمممم
ببخشید که دیر سر زدممممممم

سلام آقا حمید گل

تعریفتو زیاد شنیدم از مهرناز

خواهش میکنم...
خوش اومدی

حمیـ ـد پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 00:51 http://sokoot-man.blogfa.com

میگم خوب اومدی حال این دو تا ابجی های ما رو گرفتیا مهسا که نزدیک بود بیاد کار دستت بده ها
میگم خوبه هنوز زنده ی داری نفس می کشی
بخه نظرم کار خوبی کردی دیگه سر اول شدن با هم دعوا نکردن

آره اومد حسابمو رسید

ولی حقشون بود

آره بابا منو میبینی هزارتا جون دارم

حمیـ ـد پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 00:54 http://sokoot-man.blogfa.com

میگم اینجا چرا پنجره نظراتش اینجوریه ؟
وب جالبی دارینا خیلی خوبه مثل وبه من نیست که ادم بیاد دلش بگیره اینجا کلی بهت روحیه میده

چطوریه نظراتش؟

ممنون لطف داری

واسه همینه بهت میگم یه قالب روشن تر بذاری بد نیستا

به ما هم بیشتر روحیه میدی

سینا پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 12:41 http://omide-ma.blogsky.com

بازم شبا نخوابیدی.
بازم داری ستاره و سایر اجرام آسمانی رو می شماری.
بازم داری گریه می کنی.
بازم داری یه رمان معرفی می کنی.
اون منظورت از آقایون کی بود؟

مشکلی هست سینا؟

کامنتت بودار بود

تو که اصلا نبودی

امین اتاقک پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 16:47

یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که یادم بیاری که همیشه به یادتم. یادت هیچ وقت از یادم نمی ره. اینو یادت باشه

چه یاد تو یاد شد

ممنون امین جان

نازنین پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 17:04

خب منم یکی بغل کنه
الانه گریه میکنما
آجی

گریه نکن خانومی

بدوووووووووووووووو بیا تو بغل آجی

علی احمدی پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 18:34 http://www.suite.blogfa.com


زیر باران بیا قدم بزنیم حرف نشنیده ای به هم بزنیم
چتر را تا کنیم و خیس شویم لحظه ای پشت پا به غم بزنیم....

سلام مرسی از وب سایت.


سلام
ممنون از شعر زیباتون

سمیرا(ترپچه!!) پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 19:01

سلام فریناز جون .ایول هروقت ماهو کامل دیدی منو از ته دل دلت دعا کن.
راستی رمان باحال بودا بازم از دست این مردا

راستی این قالب نظرت هم جالب شده ها
خونت کجاست؟تو باغچه

سلام سمیرا جان

به چشم خانومی... شما رو هم یادمونه

آره من که خیلی دوست داشتم رمانشو

به خاطر همین به خودت میگی تربچه؟

حمیـ ـد پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 19:37 http://sokoot-man.blogfa.com

به دلیل درخواست خیلی زیاد مخاطبان قالب وبلاگ به زودی عوض میشه لطفا تا پیدا کردن قالب جدید کمی شکیبا باشید
با تشکر

یاد اخبار آقای حیاتی افتادم

شکیبا میباشیم

حمیـ ـد پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 19:42

سلاممممم فریناز جان
خوبین ؟
ببینم شما مثل اینکه مثل ابجی مهرناز اپتون هر روزه نیست نه؟
قالب نظراتتون ایرادی نداره فقط یه کم جالبه مثلا این شکلک ها همین کناره خیلی راحت تره
منظورم اینه که خیلی خوبهههههههه

سلام آقا حمید گل
ممنون

این روزا خیلی کار دارم وقت نمی کنم بنویسم...

نه زمان بندیه خاصی نداره آپ کردنام

ممنون لطف داری حمید خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد