آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

پاییز

بخنـــد مهـــربانم... 


بگذار پاییز از غنچه ی سرخ ِ لبانت،  زرد گردد...   

زردِ زرد...  


و برگ هایش آب گردند... 

خشکِ خشک...


شاید زودتر از همیشه رخت بر بندد...


 

                                                  تو 

                                                فقط  

                                                        بخنـــد


 

نظرات 25 + ارسال نظر
انـــــگولک دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 17:12 http://angoolak.bloghaa.com

نه، پائیــــز فصل گریه‌است‌!

من نگفتم فصل خنده ست!

گفتم بخند تا از رو بره....

عمیق نخوندین دیگه!

من از پاییز بدم میاد

محمد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 18:32


بیا این خنده
گفتی تو فقط بخند ما هم خندیدیم
حله؟!
والا چی کار کنیم دیگه
کم مونده بگه تو فقط برقص

آفرین داداشی
آره دیگه حل حله

حالا این غنچه رو میبینه زودتر میره این پاییز بی مزه

یه قرم بدی بد نیستا

بیا با میثم و پسر داییت وسط.... داداشای منم هستن میان کمک

محمد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 18:33

از پاییز بدت میاد آجی؟!
من میمیرم براش
طراوتش رو دوست دارم بارونهاش که دیگه نگو

آره خیلی....

خدا نکنه
اون بمیره برات

بارون که نداره تو اصفهان! تااااازه خشکیشو برگای زردش بیشتر به رخ آدم میکشن!

من کلا با پاییز ازبچگی مشکل داشتم! چون مهر شروع میشد باهاش! اما بعد که مدرسه تموم شد فهمیدم نه کلاازش بدم میومده ...

دلت پاییزی نباشه داداش گلم

محمد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 18:39

گلی هم که از پس پرده غیبت اومد بیرون یهویی
معلوم نبود این مدت پشت پرده دنبال چی میگشت که تازه میگه میخواد فیلم پشت صحنه هم از وبش پخش کنه
فکر کنم همون فیلم امتحانای پایان ترمش باشه

آره...نمیدونم چشه ولی حالش خوب نیست فک کنم محمد!

فیلم

کو
کجاست؟

بلیطش به حساب تو منم میام

مهرانا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 18:39 http://ahhedel.persianblog.ir/

سلام دوست عزیزم

وبتون واقعا زیباست... خیلی به دلم نشست...

مرسی گلم بابت اینکه به وب های من سر زدی...

این نظر لطفتون هست عزیز..

راستش تفاوت رو خیلی دوست دارم و از آشفتگی بدم میاد..

بازم ممنونم

سلام مهرانای عزیز
خوش اومدی به خونه ی آرامشم

دیگه قشنگ تر از اون شعرای بارونیت که نیست...

ممنون که اومدی...بازم بیایا

مهرداد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 18:41 http://Friendly90.blogfa.com

پادشاه فصل ها
پاییز...

اصلا و ابدا مهرداد!

ولی فقط میدونم باید درکش کرد که من فقط خزان و دلتنگی و زردی تنفرآمیزشو درک کردم...

شاید روزی نظرم عوض بشه

شاید

مقداد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 19:18

سلام بر آجی مهربانم، خوبی؟

سلام...
ممنون تو خوبی عموی خوش تیپ؟

از امیر علی چوچولو چه خبر؟

عمه قربونش بره الهی

نگین(همین حوالی) دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 19:26

سلام فریناز جونم

الان هیچ نظری به ذهنم نمیرسه ...

اما از پاییز بیزارم

سلاااااااام به نگینی یکی یدونه دردونه ی فرینازی

پس
بزززززززززززززن قدش

میگم نگینی پس چرا نخندیدی؟

بخند دیگه بانو

محمد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 20:11 http://9july.766.ir

بابا نگید به مولا اینا ناشکریه
همه فصلا زیبایی خودشونو دارن بستگی به دید ما داره
خوشحال بودن به این معنی که همه چی عالی و کامله نیست...به اینه که شما تصمیم بگیرید اونور عیب و نقصارم ببینید...اونوقته که زندگی به کام همتون میشه.
زندگیم چیه فک کردین؟؟؟
زندگی یه جیره مختصریه مثل یه فنجان چایی که کنارش عشقه مثل یه حبه قند
زندگی رو با عشق نوش جان کنید

من که چیز بدی نگفتم! فقط گفتم یه کاری کنیم که زودی بگذره... همین

خب دید من که به پاییز قشنگ نیست... یعنی خواستم که باشه اما نیست دیگه! خو به من چه

شما چه حرفای قشنگی میزنین

آدم یاد مجله موفقیت میوفته...

ممنون آقا محمد... سعی میکنم دیدمو به پاییزم تغییر بدم...

شاید یه زمانی منم نوشتم که پاییز جان! خوش اومدی ولی فعلا که نه!

شکیبا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 20:22

خدایا بهترین تقدیر را نصیب دوستانم کن تا همیشه لبخندشان نصیب من باشد.

خدایا این دعای قشنگو واسه شکیبای ناز منم مستجاب بنما

آمین

سهبا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 20:28 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

تو همیشه بخند نازنینم .... همیشه بخند ..

سلام فریناز عزیزم . دلت همیشه بهاری .

سهباااااااااا جون

چقدر دلم واست تنگ شده بود

شما که بخندی منم میخندم

سلام به روی ماهت خانومی... ممنون یه دنیا

مریم دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 21:10 http://world-dance.blogfa.com

یک لبخند ناب را هم این روزها به قیمت تن میتوان خرید...


به قیمت تن!؟

لبخند پاک منظورمه بانو

مهرداد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 22:08 http://Friendly90.blogfa.com

خب آره یه حس دلتنگی داره پاییز اما باور کن تنفرآمیز نیست.
نظرت عوض میشه
حالا بذار سال بعد میبینیم
امیدوارم اینطور بشه

به قول شاعر جوجه رو آخر پاییز می شمرن

کاش زودتر آخرش بشه ....

امیدوارم منم

مهرداد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 22:13 http://Friendly90.blogfa.com

میگم فریناز امروز پاییز بهم میگفت من فریناز رو دوسش دارم اما اون نسبت به من حس بدی داره
بعد بهش گفتم این فریناز ما کم پیش میاد از کسی گله کنه ببین خودت چیکار کردی باهاش که ازت دلخوره
حالا رفت که خودشو اصلاح کنه


تو زبون پاییزو بلدی و رو نمی کنی مهرداد؟

خب بهش بگو یه کم بارون بزنه واسه ما که خشکی برگاش و خشک تر شدن هوا اینقدر اذیتمون نکنه...

بهش بگو یه دستی به سر و صورتشم بکشه.. همش زرد و نارنجی و قرمز و قهوه ای

یه کم سبز و آبی قاطیش بشه قابل تحمل تر میشه

دیگه... بقیه ی دلخوری ها سکرته

مهرانا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 22:58 http://manoshab.blogsky.com/

سلام
پاییز زیبایی خودش رو داره ولی من اصولا چون یه اسفندیم از زمستون بیشتر خوشم میاد.. آخه بعد زمستون بهاره...
مهم بودن عیده.. بقیه گذارانه عمره...
موفق باشی عزیزم

اینم واسه شما بود؟؟؟

فکر نمیکردم این وبلاگ هم واسه شما باشه مهرانا جان

منم همینطور... عاشق عروس زمستونم

مخصوصا بهمن ماه

عید که همیشه هست... مهم دلته که بی غبار باشه و پاک پاک... یه کم بخندی عید میشه... حتی تو این پاییز بی مزه

گل مریم دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 23:18

یه صدای لوس داره پخش میشه، فکر کنم از وب توئه!

لوس خودتی

مَهســآ سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 08:24 http://Www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

آبجی من هرکاری کردم بالاخرهـ نتونستمــ یه نمایش آواتور برای خودم بدم ااا

تو میتونی
بیشتر تلاش کن خو مهسایی

مَهســآ سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 08:26 http://Www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

آبجی ممنونمــ کهـ اومدی تولد

خواهش میشه

تولد داداشمون بود دیگه

نامرد یه کیکم بهمون نداد

یادت باشه اومد ازش بگیریما

مَهســآ سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 08:42 http://Www.mano-mano-mano-man.blogfa.com

این شعرتــــ حرف نداشت .. خوشم اومد


ممنون مهسایی

ر ف ی ق سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 09:06 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

پاییز
سرود خیال انگیز
ترانه ی محنت بار
نسیم افسرده
و طبیعت افسونگر
دل من است
سلام فریناز جان
اما با اینهمه پاییز
فصل دلِ من است

سلام ر ف ی ق عزیز
دلتان پر از گرمای دلنشین روزنه های نور در لابه لای ابرهای بی مروت روزگار است...
و اما...
پاییز؟!

شما که پر از تابستانید...پر از تیر...پر از آرزوی پاک کردن اشک های آسمان...

فصل دل ها روزهاست پاییزی گشته...پر از صبر و انتظار و خزان...
فصل بهار را سزاست برای چنین عشقی و چنین رف ی ق شفیقی...دلتان بهاری باد...



مقداد سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 09:54

امیر علی هم توپه، قراره امروز بیاد خونمون

بترکی مقداد

از طرف من کلی ببووووووسش جوجوی عمه رو

محمد چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 13:52 http://9july.766.ir

تیکه میپرونید؟؟؟
خب حقیقتش همینه دیگه ! هیچ زمانی بهتر از الان واسه خوشی وجود نداره !
اگه الان نه پس کی؟زندگی که همیشه پر چالش و پر ازین پاییزا...تا کی هی بگیم زودی بگذره؟
بهتر نیس این واقعیت و قبول کنیم و تصمیم بگیریم با وجود همه این مسائل شاد و خوشبخت زندگی کنیم؟
خوشبختی یه سفره نه یه مقصد...
هیچ زمانی بهتر از همین لحظه واسه شاد بودن وجود نداره!
زندگی کن و از حال لذت ببر

نه بابا تیکه چیه!
ممنون...
حرفاتون واقعا مثل مجله موفقیت میمونه

قبول دارم

دورافتاده پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 15:24 http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

اما پاییز بهار عاشقان است ... !
با تنها دلخوشی عاشقان اینگونه خصمانه مباش ...
با آن جمعه های انتظار، شاید هم داری با بهارت عشق بازی می کنی، ای عاشق ... !
افسوس کز عشق نبوده ام خاطر افروز ...
جمعه های انتظارت را هر بار می خوانم، اغلب صامت، به امید خاطر افروزی ...
و هر اندازه با حس نوستالژی بیشتر آشنا باشی، پاییز جلوه زیباتری دارد پیشَت به گمانَم
و این است که پاییز و زمستان را بیشتر می پسندم ...

و الهی ... دلت غمگین مباد ...

پاییز برای من روزهای باد و بی برگی ست...
و شاید رساندن نامه هایی که هیچ گاه خوانده نشد...

شروع اولین و آخرین عشق زمینیه من

و حالا با این هوای پاییزی جمعه های انتظارم دلگیر تر شده است...
مگر میشود دنیا زرد گردد و دلهای سبز منتظرمان سبز بماند!

باشد که خود بهار را بپاشد بر دلهایمان...با آمدنش

زمستان را چرا...
من عاشق زمستانم...
و شیفته ی بهمنی که مرا در دنیایی پر از خدا جای داد...

سپاس گرامی... گل لبخند همیشه شکفته باد بر لبهایتان

رضا جمعه 29 مهر 1390 ساعت 02:01 http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

سلام اجی..
حال میکنی چه زودخودمونی میشم..
میدونی چرا ستاره هاانقدر تو شبا قشنگن
چون تو اسمون سیاه مثل الماس میمونن ولی تو روز اصلا به چشم نمان
بهارو شکوفه هاش اگه زیباست بخواطر خزون پاییزه
حالادیگه پاییزو هم دوست داشته باششششش

سلام داداشی
عیب نداره تازه بهتر

چشم... سعی میکنم

ممنون به خاطر بودن همتون...
بهم کمک کردین جور دیگه ای به پاییز نگاه کنم...

ندا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 10:21 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

عاشق پاییزم
هر وقت بارون میآید می دوم زیر بارون تا زیرش با خدا نیایش کنم آخه میگن این لحظه برکت عبادت باید کرد
برای من هم زیر بارون دعا کنید

منم عاشق بارونم
اما اصفهان انگار قحط سالی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد