آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

مگه زوره خو؟!

اندر حکایت دو روز دوندگی و گرسنگی ما ...


دیروز:


قرار بود قرمه سبزی داشته باشیم...

ظهر فرزانه آورده بود اما دستپخت مامانشو دوست ندارم.. به بهونه ی گزارشکار نوشتن نخوردم و رفتم آزمایشگاه...که خدا من و فاطمه رو رحم کرد... داشت دستمونو اسید سولفوریک۹۶.۸٪ می خورد اونم از روی دستکش به اون محکمی!

ساعت ۵:۳۰ رسیدم خونه... خسته و گرسنه و خلاصه پنچر و تانکر معدمونم حسااااابی خالی شده بود... (تمام تریاهای دانشکده ها رو بستن! دو تا مونده که کلی راهه تا اونجاها!گرسنگی بیشتر می صرفه در این جور موارد غذای سلفم به مفت نمی ارزه...۲۴۰۰ که سهله    تاااازه خیلی یم دوره به دانشکده ها )

دیدم مامانی برنج و آبگوشت پخته

دیگه داشت اشکام میومد

رفتم بادمجونای شب قبلو خوردم اما با گریه واسه قرمه سبزی


من قرمه سبزی می خوام 



***********************


امروز:


گزارشکار آز تجزیه نوشتن عینهو بیستون کندنه

تاااااازه این که هیچ! تحمل اخلاق کریمیان و قر و فرای ایزدی دیگه صبر ایوب میخواد که ما جفتشو داشتیم

سرکلاس اندیشه۲ نشستن و تحمل نجاری هم که دیگه غیرقابل توصیفه .. همیشه ایرانسل میذارم تو گوشیم و سر کلاسش کلا تو نت می چرخم

امروزم که بحث داغ حراست و سیاست، بود! کلا از پارسال تا حالا دانشگاهمون مضخرف شده... از هر لحاظ! چه غذاهاش که از ۲۰۰ تومن شده ۲۴۰۰ تومن! چه از تفکیک کامل کلاسای اصلی و پایه! چه از نظر حراست های وحشتناکی که به بهونه ی چکاب تیپ و ظاهرت یه دل سیر نگاهت میکنن!چه از بلیط اتوبوسای خود دانشگاه که از ۳۰ تومن شد ۶۰ تومن بعدشم شد ۴۰۰ تومن!

امروزم همه  دلامون پر بود  ریختیم رو سر این نجاریه بیچاره

نمی دونم چرا! ولی هرکی یه عبا پوشیده و یه ع م ا م ه فکر می کنیم تقصیر اونه!!


حاج آقا دهنوی (برنامه ی سمت خدا) اومده بود آمفی تئاتر.... از بعد اون اغتشاش ۱۳۸۸دیگه مراسمی توی آمفی تئاتر اونم مختلط برگذار نشده بود...

دهنوی حرف میزد اونم با موضوع ازدواج 

این قدر باحال بود این بشر که گفتم الانه حراست میاد میگیرتش به جرم خندوندن و دو جناهه کردن جو سالن

واسه پسرا میزد، دخترا دست و جیغ و هورا... واسه دخترا میزد، پسرا چند برابرش

خودمونیما! پسرا صداشون همیشه بلندتره


خلاصه ساعت ۶ گرسنه و خسته و تشنه و خلاصه از کربلا برگشته اومدم خونه...

غذا چی بود؟؟  گوشت چرخی


و من بازم دوست نداشتم

منم دیدم الانه که از گرسنگی یا هلاک بشم یا شهید در راه علم و دانش و تعطیلیه تریاهاش!


رفتم کوکو سیب زمینی پختم... یه تخم مرغ زدم. بعد رفتم یکی دیگه بردارم زدم بقلیشو شکوندم...خلاصه ۳ تا تخم مرغ شد

بعد دیدم سیب زمینی ها کم شد! دوباره یه سیب زمینی دیگه گذاشتم بپزه و نشستم به حرفای دهنوی فکر کردم... راست میگه خو! اون بد بداشو نمیگم... یعنی اصن بی خیال حرفاشو اینجا نمیگم.

بالاخره پختیمشو و مامان بابا رسیدن.... کلی غر زد مامانم که اینا چیه داری می پزی و اون از دیروزت اینم از امروزت! چرا تو گوشت نمیخوری و پس فردا ضعیف می شی و ...از این نصیحتا دیگه!

خلاصه بدهکارم شدیم


...

تا اومدم ظرفا رو بشورم و بیام سر میز، دیدم  مامان بابا زودتر اومدن خوردن

حالا غراشو من خوردما   غذاشم اونا

بد نشده بود...

جاتون خالی


ولی خودمونیما دو روزه از غذا ناکامیم


من دلم قرمه سبزی می خواد... لازانیا... ماکارونی... خورشت ... ساندویچ...

من دلم گوشت و اینا نمیخواد خو

مگه زوره بخورم؟

من غذای خوشمزه می خوام


جای من بودین نمی نشستین موهای سرتونو دونه به دونه بکشین؟

نظرات 37 + ارسال نظر
hossein rezaei چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 21:25 http://rezaei307.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مطلب خوبی گذاشته بودی
منم آپ شدم
اگه قابل میدونی سر بزن
مرسی

سلام
ممنون
واللا وقتشو نمیکنم به دوستامم سر بزنم

شرمنده

yektaaaa چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 21:42

hala mano dark kardi???
Ke onrooz goshnam booodaaa asabam rikhte bood be hamm...
Vay midonam che hesssiiie..
Vahshatnaakk..


Ee dehnavi onja ham omad?

اتفاقا یاد اون شب تو افتاده بودم

یه چیزی بدتر وحشتناک

منم رفتم سراغ سیب زمینی... سرخ کردش نه! با تخم مرغ

آره...مگه اونجا هم اومده بوده؟

فسیل چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 22:14 http://www.fosil.blogsky.com/

گشنه ی طفلکی

ممنون

گل مریم چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 22:30

چه دانشگاه مزخرفی دارید شما!
یعنی چه طوری از ۲۰۰ تومان به ۲۴۰۰ رسیده!!! تریا ها رو چرا بستن! برعکس دانشکده ی ما که هم آش به منوش اضافه شده هم ذرت مکزیکی

کلاساتونم جدا کردن!!
حراست شهید بهشتی که رتبه ی اولو داره (بره بمیره) از این غلطا نکرده!

گوشت چرخی چه نوع غذاییه آیا؟! راهنمایی لطفا

آها راستی یه بار دست منم با اسید سوخت! HCL غلیظ! خدا رحم کرد

خب دیگه نظرامو جسته گریخته هر چی از متن یادم بود نوشتم
برم بازم چیزی یادم اومد میام

توهین نکنا

خیلی یم دلت بخواد

چون هیش کی نمیرفت سلف!
تاااااااااازه تو تریاها اختلاط شدیدی به وجود میومد مخصوصا تو چمنای اطرافشون

دیگه بستنشون که شئونات اسلامی حفظ بشه

خیلی یم حفظ شده جون خودشون

نمیدونی چیه؟!

گوشت+ پیاز+ نمک+فلفل+فلفل سبز تازه+ گوجه+ رب گوجه+ آبلیمو+ نون


هاش سی ال که از خودمونه... این سولفوریک اسید بود بابا... بیچاره میشدم اونوخ

چه قدرم این حافظه ات قویه تو

یهنی بازم میخوای بیای؟

بسته دیگه خو

یکتا چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 22:48

آره بابا اینجا هم اومده بود
کارش اینه بره این دانشکاه اون دانشکاه


وای خیلی اعصابم خورده
نمیدونم جرا..

امروزم تو تی وی بود

کلا میخواد همه ازدواج کنن

بهش گوش کن ناری
اعصابت خوب میشه ها

از من گفتن بود

نازی پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 00:13

آجی داستان خیلی جالبی بود...

تفاهم هم داریم منم گوشت دوست ندارم...امروزم کوکو خوردم

آجی هستیم دیگه...چه کنیم

در مورد اسید هم...
یه بار داشتم پشت آینه نقاشی میکردم...پشت آینه هم که بخوایم نقاشی کنیم باید با اسید یا جوهر نمک جیوشو از بین ببریم...منم جوهر نمک ریختم رو جیوه یادم رفت دستکش دست کنم...یه نمه ریخت رو دستم تا یه هفته جاش میسوخت بس که پوستم نازک شده بود

دیگه نظری ندارم..
راستی من برگشتم

به به بــ بــــــ بــــــــــــــــــــــــــــه بـــــه

ببین کی اومده

خوش اومدی آجی صفا آوردی کاش سوغاتی و خوراکی می آوردی

آره دیگه افسانه ایم

همه دالتونا هم که با مواد خطرناک سرو کار دارن

خطرناکه حسن

نه ببخشید مهرناز

خسته نباشی

نگین(همین حوالی) پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 10:07

سلام

گوشت چرخی رو لطفا توضیح بده که چیه و چجور پخته میشه؟؟

حالا من یه نقطه ضعف دارم و اونم اینه که اگه ناراحت باشم ( حالا به هر دلیلی) عمرا سراغ غذا نمیرم.دست خودمم نیست!

پس گرسنگیتو خوب درک میکنم

منم این ترم اندیشه ۲ دارم. خداییش خیلی سخته تحمل مردن این درس و خصوصا استادهاش.
جالبه که از اندیشه ی یک هیچی یادم نیست بعد حالا باید نبوت و امامت رو هم اضافه کنم به دانسته های قبلی
خدایا به دادمون برس لطفا


سلام
رجوع شود به جواب گل مریمی

نه دیگه
از خودت بگذر و از شکمت نه

تحمل کردن دیگه

اندیشه یکمون خیلی خیلی خوب بود استادش...یه روحانی بود اما محشر بود

این یکی فقط به شکمش میرسه

هر روز بزرگ تر از دیروز

آره لطفا

نگین(همین حوالی) پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 10:09

تحمل مردن نه!‌
تحمل کردن

چرا تریاهارو بستن خب؟؟
عجب کارایی میکنن اصفهانیا

اعتراض نمیکنین؟؟

به این حاج آقا دهنوی بگو پیش ما هم بیاد

خودم فهمیدیم

باهوشما

بازم رجوع شود به جواب گل مریمی

تو نکنه خود گل مریمی که سوالات مشترکه؟

اعتراض کردیم اما کیه که گوش بده!

باشه الان بهش زنگ میزنم میفرستمش اونجا

امر دیگه ای نبود؟

تعارف نکنی یا جون نگینی
زشته

نگین(همین حوالی) پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 10:10

منم کوکو سیب زمینی رو بسی دوست دارم و خیلی هم خوب میپزم

منم هر وقت غذا درست میکنم همین بلا سرم میاد . اونا میخورن من میمونم و ...

آره دیگه

کدبانوییه و هزارتا درد سر

نگین(همین حوالی) پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 10:48 http://haminhavaly.blogsky.com

میگم منظورت خوراک گوشت ِ چرخ شده نیست احیانا؟؟

رجوع شود دیگه

ستوده پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 11:02

بااااااااااااااااااااااااااااااااانو

کجایی که دلم ...

فقط
چرا سکوت؟

خوش اومدی

محمد پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 13:53

کلا میدونی اخلاقم چیه؟
با یه تیر زیر دو نشون بزنم عارم میاد
الان با این تیر شما به قرمه سبزیت من به هدفم که مقایسه غذای سلف یونیهای ایران با فرانسه آمریکا و ژاپنه
http://s1.picofile.com/file/6206111666/a2hpjb751kk0ia0exjpe.jpg

نچ

عارم میاد؟؟؟

آخخخ گفتی قرمه سبزی

از این ۴ تا بازم قرمه سبزیشو ترجیح میدم

البته نه چمنای سلف دانشگاهو

محمد پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 13:54

تفکیک جنسیتی!
بچه های ما تفکیک ناپذیرند

الــــــــــــــــــــــــــهی

خودت چی؟

محمد پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 13:56

حراست یونی ما که بدون اجازه ما آب نمیخوره!
یعنی بیچاره راه دیگه ای نداره میاد بیرون میبینه بچه ها زاتا خوشگل و خوش تیپن نمیتونه بگه که ذاتت رو عوض کن که

آبو لااقل اجازه بدین بابا
یه وخ نبودین عزرائیل اومد تشنه از دنیا نرن

ولی اینجا مخصوصا به دخترا گیرایی میدن که خودمون خجالت میکشیم از اینکه یه مرد چنین تذکری بده!

خاک به سرشون
خودشون بدترن

باشو پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 13:56

سلام عزیزم خداقوت .سرغذابرای شکمت سخت نگیر که اگه شکمت قهرکنه بدمیشه ها!!!!!بهم سربزن

سلام بانو

این ایراد گرفتن از هفت نسل قبلمون بوده

مامانم بدتر از ماهاست

خلاصه ارثیه دیگه

محمد پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 14:00

نسبت به کلمه ازدواج زوجه عروسی و قر دادن حس جالبی ندارم!

ولی دو یا سه روز پیش یونی تو جاهای مختلف زده بودن ثبت نام ازدواج دانشجویی به بچه ها هم اس داده بودن مثلا برای ثبت نام چه کنید کم مونده بود روی وال فیسبوکمون بنویسن ازدواج دانشجویی
امروز من به بچه ها پیشنهاد دادم بریم یه ثبت نامی بکنیم ببینیم چی میشه
شنبه یه بلایی سر سایتشون بیاریم...
150 تا بچه های گروه الکی میخوایم بریم ثبت نام
ولی به عواقبش فکر نکردیم...

ایشالله قسمتت بشه با اون استقلال فکریت

کلا این باکستون خیلی خنگین

خب ثبت نام واسه جشنه نه اینکه مراسم آشنایی باشه محمد

چه قدرم که تو مشتاق نیستی اصلا

تاااااااازه میخوان دسته جمعی زن بگیرن باکسشون تکمیل بشه

میخوای بیام رو فیست بنویسم؟
ولی برو شاید فرجی بشه از دستت خلاص شیم

میگما از باکستون چه خبر؟

خوش میگذره؟

مهرداد پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 14:04 http://Friendly90.blogfa.com

سلام
برنامه ی آقای دهنوی گلبرگه نه سمت خدا
میگم فریناز فکر کن تو تنها دختری باشی که بعد دانشگاه میای و ظرفارم میشوری
در ضمن آره خب زوره،خیلی چیزا زوره

سلام
آفرین آره برنامه خانوم نیلچی زاده سمت خداست

از این کوزتا زیاده مهرداد

بیخود زوره

من که زیر بارش نمیرم

گل مریم پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 15:14

محمد این چه عکسی بود گذاشتی! حالم به هم خورد ظرفای فلزی!!!

فکر کنم آمریکاییه بهتر باشه؛ البته بد نیست فیبرشو بیشتر کنه

واسه چی خو؟

واسه ما هم ظرفای فلزیه

ببخشیدا تو شهید بهشتی با آرکوپال بهتون غذا میدن نکنه؟

ولی قرمه سبزی یه چیز دیگه س

MST پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 15:20

وای که چقدر دلم واسه نظر دادن تنگ شده بود

وقت نمیشه که !

سلام، چطوری؟

میگم شنیدم داری کوچ میکنی به کلبه ای دیگر... بی خبر بری شیرمو حلالت نمیکنم... حواستو جمع کن!

ولی من دلم واسه تو تنگ نشده بود

اصرار نکن دیگه
خب هنوزم گشاده

سلام
خوبم

تو هم که حتما خوبی که الان در جوار منی دیگه

شیرکاکائوتو دیگه؟

جمعم خوب نیست تفریقش میکنم بهت خبر میدم

دیگه دیگه

MST پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 15:23

یه دختر خوب، هر غذایی بزارن جلوش میخوره! غر نمزنه که... (البته این جمله خیلی ربطی به تو نداشت، چون گفتم یه دختر خوب! )

ولی یه جورایی خوب شدا... بالاخره باید به فکر لاغر کردن باشی دیگه... این که نشد زندگی!

ضمنا اینقدر هم ساندویچ نخور... خوب نیست... بخر بده من میخورم،

خوش باشی

خب بله دیگه ما فرشته ایم

این همه لطف داری بهم آب میشم میرم تو زمینا


چاق خودتی و قیافتو و اون گذر موقتت

یه وعده غذا نخورم از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم میشم ام اس تی

نه بابا... دیگه امری فرمایشی... سالاد نوشابه دلستر؟؟؟

چیز دیگه ای نمیخوای؟

جون فری فرشته تعارف نکنی یا

زشته

دورافتاده پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 15:49 http://khe-mesle-khoda.blogsky.com

چه جالب !
جای شما خالی ... کوکو روزیِ ما هم بود روز گذشته ... !
بهرحال ما هرچه داریم از همین نوک طلایی هاست و ببئی ها !
با اینکه منم از پیاز بدم میاد اما بخودم میگم نخوردنش به پکر شدن عزیزی نمی ارزد ...

سلاااام ...
شما خوبید ؟
خیلی فضای شادی داشت این مطلب ...
ممنونم از شما ...

آرزوی سلامتی و عدم گرسنگی ...

ولی من شام و ناهارم یکی شد...
خدا نخواد واستون

چه جالب...
خوشم اومد از این روحیه ی فداکاریتون... اما غذای بی پیاز که نمیشه!

عادت کنید واستون خیلی بهتره

سلام
ممنون

تااااااازه میخواد دستور یه غذا رو بذارم... تشریف بیارید بازم

آخخخ ممنون بهترین دعا بود

سینا پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 17:58 http://omide-ma.blogsky.com

مواظب باش اسید خطرناکه
قبلا هم گفته بودی که خیلی قرمه سبزی دوست داری ولی زیاد خوب نیست که به یه غذا وابسته ای
گوشت چرخی رو تابحال نشنیده بودم
این دهنوی نخود هر آشیه همه جا هست
تخم مرغ به این گرونی رو حیف و میل کردی
آفرین آفرین رو دست پختت کار کن یه چند وقت دیگه باید بری خونه ی شوهر

آره ... این ترم ۴ تا آزمایشگاه دارم که همش با اسید و قلیاهای خطرناک کار میکنیم

خب آخه مامانم بهم قولشو داده بود... واسه همین منتظرش بودم بعددیدم جناب آبگوشت اومده

چرا هیش کی نشنیده

بابا من از کره مریخ نیستما

خب چی کار کنم... خودش شیکست

حالا چرا میزنی سینایی؟خسیـــــــــس

مگه میخوام کلفتی کنم؟
خونه شوهر فقط خانومی میکنیم

بره یه کلفت بگیره واسش غذا بپزه
به من چه

مهرداد پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 18:18 http://Friendly90.blogfa.com

آپم
اگه حال داشتی بیا

اومدم

نگین(همین حوالی) پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 18:22 http://haminhavaly.blogsky.com

آره همون خوراک ِ گوشت ِ چرخ شده س که من گفتم!

خوشمزه ستا !! چرا نخوردی؟؟؟؟؟؟؟؟

خب یه خوراک نگفتما

فک کردین مریخی ام؟

منم ایرانی ام به خدا

نچ
من گوشتی و اینا کلا زیاد دوست نیمی دارم

محمد پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 18:30

آجی اون تلفظ بَکسه نه باکس
بعدم ما میدونیم برای مراسمه
میخوایم بریم دفتر فرهنگی یونی اذیتشون کنیم

خواستم تو را بسنجم وگرنه من که میدونم

مگه هویجن آخه؟

خدا بکستونو باکس کنه بلند صلوات

محمد پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 18:33

راستی ما هم این ترم کارگاه جوشکاری و ورق کاری داریم
رفتیم کارگاه استاد میگه خب اگر حواستون نباشه این کپسول گاز منفجر میشه میرید بهشت
بعد میگه این انگشت منو میبینی؟!
آهان نمیبینی چون رفت زیر گیوتین بی انگشت شدم
اینور صورتمو میبینی؟!
نمیبینی؟!
چون تو سابکو بودیم کار میکردیم سوخت
بچه ها همه اینجوری بودن
خلاصه گفت یا میرید بهشت یا مهندس میشید
آجی حلالمون کن...

آخخخ یادش به خیر
ترم ۱ داشتم محمد...
جوش برق خیلی خطرناکه مراقب باش به تنظیمای ولتاژ برقش دست نزنی یا

با اون لباسای مسخره که میدن بپوشیم

من شدم ۱۹.۹
یهنی به نامردی ۰.۱ بهم ندادن! گفتن امکان نداره کسی کارگاهشو ۲۰ بشه

آره... گیوتینه که خیلی بده

من که نمونه هامو میدادم به پسرای گروهمون واسم میزدن

به ما هم از اینا میگفتن

استادای گاز و برق و لوله و ورق یه نمه خل و چلنا

گل مریم پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 20:16

دقیقا درست حدس زدی عزیزم... آرکوپال با طرحای آبی یا صورتی

خوش به حالتون
بابا آرکوپااااااااااااااااااااااال

ما که همین سینی فلزی یاست

گرچه من فقط ترم ۱ رفتم بقیشم مهمون قابلمه های مامانم بودم

ر ف ی ق جمعه 29 مهر 1390 ساعت 01:12 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

چه دنیای بی انتها و ساکت !!! و سرشاری داری فریناز ...
تو مثل چشمه ی اشکی هستی که از یک ابر می بارد ...
ودلت که به وسعت دریاست ...
آبی و آرام و بی پایان باشی دوست عزیزم
ومثل همیشه مهربان و سرشار و شفاف
راستی سلام
این روزها ناهار واسه من هم معضلی شده
رزیم گرفتم و باید مراقب باشم

منتظر جمعه ی انتظارت هستم

دنیای من اما ساکت نیست ر ف ی ق!

کاش ...
شاید خود ابرم.. ابری که از جانش می بارد و ...
اگر باران بودم نه غصه ای بود و نه قصه ای!

بودم...
زمانی قطره ای بودم اما بعد ها قطره ها که جمع شدند ابر شدم...

بگذریم..
بوی دریا دهی همین کافی ست... بوی خدا در جانمان موج میزند آنگاه و می شویم خدایی...





سلام
مردهای ایرانی اصولا در تمام عمرشون یا تو رژیمن یا قصد رژیم گرفتن دارن اما هیچ وقت لاغر نمیشن

بهتون نمیاد چاق باشین

نازنین جمعه 29 مهر 1390 ساعت 01:21

اووووووووووه
من که بیشتر روزا ناهار نمیخورم
باورت میشه
اگه دست خودم بود که اصلا نمیخوردم
ولی مامانم نمیذاره

نه دیگه!
نمیشه
فسفر کم میاریم خداییش

حتما یه چیزی میخوریم... حالا ناهار نشد کیک و آبمیوه یا کیک و شیر...

خلاصه نمیشه نخوریم! آزمایشگاه جون میخواد... و هشیاریه کامل که اگه گرسنه باشی نمیشه

نازنین جمعه 29 مهر 1390 ساعت 01:25

سلف ما همیشه غذا میده که
دو نوع شده 290 تومنی و 350 تومنی
ما به قورمه سبزیش میگیم خورش علف

راستی باهوش دهنوی مال برنامه سمت خدا نیست
واسه گلبرگِ

خوش به حالتون

ما می گیم خورشت چمن

آخه همیشه روز قبلش چمنا رو حرس میکنن

به مهردادم گفتم...
آره واسه همونه...

خانوم نیلچی زاده سمت خداست

نازنین جمعه 29 مهر 1390 ساعت 01:26

میگم من که تا حالا آشپزی نکردم
به منم یاد میدی

ته تغاری دیگه

لوسی

از من یاد بگیر چقد مستقلم

محمد جمعه 29 مهر 1390 ساعت 11:39

آجی چرا نیومدی این جمعه
یعنی دیر کردیا
نکنه مشکلی پیش اومده؟!

مشکل که...

بله پیش اومده بود...

رسوندم خودمو اما

نوشتم الان

فاطمه جمعه 29 مهر 1390 ساعت 12:42

پس جمعه ها بانو؟؟

مینویسم

مهرداد جمعه 29 مهر 1390 ساعت 12:53 http://Friendly90.blogfa.com

الان با خودم فکر میکردم با اینکه هنوز جمعه ی انتظارت رو ننوشتی اما ما مطمئنیم که میای و مینویسی
این اطمینان به آدم آرامش میده
انتظار با اطمینان چقدر خوبه ها!
روزت به خیر آبجی فریناز

خیلی خوبه...

ممنون مهرداد... خودش شد یه دلیل واسه نوشتن یه جمعه ی دیگه

ممنون به همچنین

نازی جمعه 29 مهر 1390 ساعت 15:42

آجی پس کو جمعه انتظارت؟؟

مینویسم...

ســـینــــا شنبه 30 مهر 1390 ساعت 23:51 http://omide-ma.blogsky.com

این غذا واسه استان خودت دیگه معلومه که من نشنیدم.تعجب نداره که !!!
مثلا تو "ترش تره" شنیدی؟ " کال کباب" چطور؟
ولی مطمئنا میرزا قاسمی و باقلا قاطق رو شنیدی

واللا واسه اهواز و تهرانیا هم هست

اینا چی چی بود دیگه؟

خب بابا خوراک گوشت چرخی جامع ست دیگه... شما هم دارین مطمئنم

آره اونا رو تازه خوردمشونم

ندا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 11:27 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

نازی قربون دلت برم خودم برات میپزم

مرسی خانومی
یه دنیاااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد