آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

دحو الارض

کعبه ی تو


       امـــــروز


       از میان آب ها


       بر می خیــــزد


کعبه دلم را


کِی


مجالِ سر برآوردن است؟؟؟



http://www.shirazi.ir/monasebat/images/dahv.jpg



یه اتفاق خوب

یه روز خـوب


باور کن میشه همین امروز باشه...

روزی که خدا  رحمتشو بر بنده هاش تموم کرده...

روزی که دعوت شدیم به روی زمین...

زمینی که فروتنانه ما را در میان آب های بی کرانش جای داد...



دنیا دنیا حال و اتفاق خوب براتون آرزو دارم...

به یاد ما هم باشید در چنین روزی...



رگبار1: خوشحالم... من، فاطمه و دوستش، مهرناز، نازنین و گل مریم و فرشاد قراره روز بگیریم و برای هم دعا کنیم... برای همه ی دوستای خوبمون... برای تک تک شما... برای دختر مردابی... برای نارون عزیزم... برای تموم دل های عاشق...


امروز روز دعاست


یادتون همیشه با ماست



نظرات 27 + ارسال نظر
نازی شنبه 30 مهر 1390 ساعت 22:41

آجی پیشاپیش نماز و روزت قبول آجی

خوب نیستم آجی...خودت که میدونی...
امروز اصلا نمیفهمم حال خودمو


فعلا آجی

ممنون عزیزم

خوب باش آجی
اینم میدونم

خدایی خیلی رو داریا با این همه حرف زدن بازم میگه خوب نیستم

فردا روزه بگیر خوب میشی

گل مریم شنبه 30 مهر 1390 ساعت 23:12

منم روزه می گیرم+ دعا واسه x , y که نوشتی...
:::::::::::::::::::
بچه ها محتاجیم به دعا

خب میخواستم زودتر بگی که توی اسامی بنویسمت

کلا خوشم میاد همیشه پایه ای گلی

ما رو یادت نره ها

سینا شنبه 30 مهر 1390 ساعت 23:48 http://omide-ma.blogsky.com

تا اونجایی که من میدونم انسان به زمین دعوت نشد بلکه تبعید شد !!!!!!!!!!! آری این چنین بود خواهر
اگه میخوای روزه بگیری و دعا بخونی لطفا به نیابت از من هم اینکارا رو بکن

حالا تو هر چی میخوای فکر کن

آدم باید یه جوری فکر کنه که بهش راحت بگذره

من اون طوری راحت ترم

خب چرا خودت نمیگیری سینا؟

میتونی که

من فردا باید برم دانشگاه و چون دانشگاهمم یه شهر دیگه ست نمیشه روزه گرفت دیگه!
یه جورایی مسافرت محسوب میشه، کاش میشد کلاس صبح رو نرم و بعد از اذان ظهر راه بیفتم . اینجوری روزه مو هم دارم و باطل نمیشه! ولی نرفتن مساویست با رد شدن چون شدیدا سختههههههههه

ای خدااااااااا
این روزه هه از دستم پرید

خب خانومی علم و دانش مهم تره

نیتشو داری دیگه

روزم محسوب میشی تو هم

دو روز دیگه کارم به فتوا دادنم میرسه ها

منو از یاد نبرید لطفا

به دعاهاتون خیلی احتیاج دارم ... خیلی..
بیشتر ازونی که فکرشو بکنید...

خوش به حالتون که دانشگاهتون توی شهر خودتونه

دیشب میخواستم بیام بهت بگم زودترش اما یادم افتاد به دانشگاهتو و یه شهر دیگه و ...

این هفته هم که حدس زدم رفته باشی خونتون نه خوابگاه
نیومدم

کجای کاری
من واسه فوقم میخوام بزنم یه شهر دیگه

خسته شدم از اصفهان

یکتا شنبه 30 مهر 1390 ساعت 23:57

آخی
جه قشنک نوشتی
هممممممم

با وی لی یو

همممممممممم

شوما روزه نگیری یه وقتا

بخور هر روز بیشتر از دیروز تپل مپل بشی

مراقب باش نترکی فقط
باشه؟

مراقب خودت باشی یا

یکتا شنبه 30 مهر 1390 ساعت 23:59

ایشالا هر کی به هر جی میخواد برسه
آمین

ایشالله...

مهرداد یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 08:15 http://kahkashan51.blogsky.com

اللهم اشف ِ کل مریض.
فریناز عزیز لطفا" منو هم دعا کنید .

آمین

حتما کهکشانی...

به همچنین

ر ف ی ق یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 09:11 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

ای دیر سفر !!
پنجره ای بگشا و تماشا کن
این راه غبار آلود
این زنگی شب فرسود
وین شام هراس آور یلدا را
این پنجره بگشای !!
که مرغ خوش الحان
می خواند
شادمانه
دریا را ...
سلام فریناز عزیز
هرچه سهم من است از دعاهای امروزت را ُ بگذار برای دختر مردابی عزیز
حتی چشم هایم را به ازای چشمهایش می دهم
...

آن مرغ خوش الحان را
گو رو پسِ هر موج عظیمی
که خدا
خوب
بر آن
نقش رخ ِ یار کشیدست....

سلام ر ف ی ق شفیق
دعا های من سهم ندارند...
دریاییست پر از امواج یا خدا یا خدا یا خدا...

همه غرقند... چه رسم شنا بلد باشند و چه نه!

همه به یک میزان غرقند....

و چشم هایم را ارزانی چشمانش میکنم تا دوباره واژه هایم در مردمک دیده اش جا خوش کنند...

سپاس مهربان... در زلال ناب خواسته تان کم آورده ام...





محمد یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 10:06

آجی این جمله آخرت امروز روز دعاست یادتون همیشه با ماست منو یاد جمله خاله شادونه میندازه که میگه:
آخرین حرف خاله شادونه به بچه های توی خونه
خداحافظیم مثل سلام همیشه یادت بمونه!!

مگه تو هم خاله شادونه میبینی؟

فقط یه کم واست سنگینه برنامشا محمد

همین در حد خاله گلی و مل مل واست کافیه فعلا


تااااااااااازه بازم ازش شعر بلدم
میخوای بخونم؟

محمد یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 10:07

کلا یا ریخت و قیافه زمین حال نمیکنم زیاد به نظرم اگر تا ۲۱۰۰ ةمریکا شهرک مریخیش رو بسازه خیلی خوب میشه
زمین تکراری شده

منم میام

اصن قراره با ورود من افتتاح بشه ها

پسر خوبی بشی قول میدم میذارمت تو چمدونمو و میبرمت مریخ

فاطمه یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 11:27

سلام بانو...
امیدوارم روزه هممون قبول باشه و امروز هممون یه اتفاق خوب رو تجربه کنیم...
التماس دعا...
به یادت خواهم بود...

سلام عزیزم

منم امیدوارم

امروز جات خالی توی آزمایشگاه چند بار خدا رحمم کرد...

ولی خب بازم گفتم ممکن بود اتفاق بدتری بیفته که نیفتاده

منم بودم به یادت عزیزدلم

سها یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 11:52

منم دعا کنید. همه.
مخصوصا تو بانوی ارامش.
راستی. اپ ابان و شعر ابان رو گذاشتم. حتما بخون
در پناه حق اسمونی باشی.

به یادت بودم سهایی

به چشم بانو جان...
میام حتما

این دعاتو خیلی دوست دارم

یکتا یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 13:05

نه حواسم هست
من میخورم نکران نباش
فریناز ارشد میری یه جا دیکه؟
کجا میزنی منهمونجا بزنم
نه اینکه بهت علاقه دارماااا نه
به این دلیل که باید کتک بخوری
بله



خب پس فردا میترکی میمونی رو دستمون

تو هر جا باشی من نمیام

گفته باشم

حتی شده بهشت


اونوخ به چه جرمی؟

آنا یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 13:13 http://lapeste.blogsky.com

سلام
سپاس از حضور گرمت ارامش

سلام بانو

خوش اومدی

فاطمه(رفیق) یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 15:34 http://rafigheshafigh.blogsky.com

سلام
حالا منو می شناسی
با بقیه فاطمه ها اشتباه نمی کنی؟
---
خیلی خیلی برای منم دعا کن

یادت نرهااااااااااااااااااا

سلام
آره اینطوری خیلی خیلی بهتره

یا آدرس بذار یا همین رفیقو جلوش

خیلی خوب شد بانو

به یادت بودم عزیزم...
خیلی خیلی

ستوده یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 17:40

سلام
منم منتظر چنین روزی هستم .
به امید آن روز

سلاااااااااااااام

به امید همون روز خوب

ستوده جون...
امروز سر نماز دحوالارض یه دفه یادت افتادم

خوبی بانو؟

نگین ( همین حوالی ) یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 18:42 http://haminhavaly.blogsky.com

به به ستوده جون رو بالاخره اینجا زیارت کردیم
سلام خانوم معلم


فریناز اگه اصفهان رشته تو داره،هیچ وقت شهر دیگه نزن.

ارزش شهر خودت یه چیز دیگه ست!

دوشنبه از خوابگاه انصراف دادم بنا به دلایلی اما شهر خود ادم یه چیز دیگه ست!

منم خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم اومده

ستوده جون خطو بگیر

خب آره ... ولی شایدم زدم تهران...

البته همه چی بستگی داره به آینده ای که فعلا نامعلومه...

خودمم نمیتونم زیاد خوابگاه باشم.. اما دلم میخواد تجربه اش کنم

بنیامین یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 18:47 http://dreammind.blogsky.com

شما هم به یاد ما باشید

چشم جناب

به همچنین

رضا دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 03:10 http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

انگار من جا موندم..
نه زیادم فرق نداره شاعر میگه نست مهمه
من فردا روزه میگیرم

نیت که صد البته
اما عملم مهمه

اگه میدونستم زودتر بهت گفته بودم رضا
ایشالله سال دیگه

رضا دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 03:11 http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

یعنی همون نیت مهمه

خواننده عاقله

فرداد دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 12:45 http://ghabe7.blogsky.com

وقتی فهمیدم این روز را از دست دادم..انگار آب یخ رو سرم ریختن....
حسرتش موند تا سال بعد...اگه عمری باشه.
سلام فریناز عزیز
خوش به سعادتت
قبول باشه.
یاحق.

سلام فرداد خان
شرمنده... خودمم دیر فهمیدم وگرنه زودتر اطلاع میدادم بهتون...
از این روزهای خوب بازم هستن جناب...

انشالله دفعه ی دیگه همه با هم روزه میگیریم

ممنون

نگین ( همین حوالی ) دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 18:43 http://haminhavaly.blogsky.com

چشم

چشم

چشم

فکر میکنم
مرسی فریناز

خیلی خیلی مرسی بابت حرفای قشنگت

آفرین
آفرین
آفرین

نگین خانومی

فکر کردن خیلی خوبه

همیشه فکر کن

MST چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 01:03

حالا میمردی واسه اون کوچولوی دوست داشتنی ما هم یه دعایی میکردی؟ حتما باید همه جا نشون بدی که خساست تو وجودته؟

چه قد امشب بی ادب شدی یا

میمردی یهنی چی ام اس تی یی

تااااااااااازشم واسه اون که دعا کردم اما واسه تو ! نچ

واسه تو خساست عینهو نماز مستحبی ثواب داره

به جون تو

سایه چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 10:33

دلت شعر می خواد ، شعرهای ناب ! برای همین اینجا نوشتم چون شعر نیست !
فریناز عزیزم دیشب به یادت بودم و می خواستم امروز بهت سر بزنم که کامنت قشنگت و دیدم . باور کن دلم برای همه دلهای بارونی تنگ شده ولی چون وقت ندارم بهشون سر بزنم نظرات و بستم .خوشحال شدم گفتی هر روز میای . باز هم بیا و شادم کن . عزی قدر دل مهربونت و بدون . برات آرزوی موفقیت دارم ...

سخن تو هر چه باشد عزیز است بانو

خوش اومدی سایه ی مهربونم
دل به دل راه داره دیگه بانو

دل های بارونی هم دلشون واسه تو رگباری شده...
مگه نمیبنی تهرانتون داره یکرییز میباره

من همیشه هستم در خدمتت عزیزم.. موفق باشی بانوی سایه ها

علی.. چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 21:36 http://kavir1234.blogfa.com

سر کوه بلند فریاد کردم امیرالمومنین را یاد کردم
امیرالمومنین ای شاه مردان دل ناشاد ما را شاد گردان




سیه چشمی که در زیر پلاسه اگر یک بوس بدی جونت خلاصه

اگر حالا نمیدی شب بخیدا که بوسا عاشقی بی التماسه

ممنون

ندا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 11:30 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

دعایت قبول حق

ممنون بانو
به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد