آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

یلدایتان پُــــــر از یاد...

یادم باشـد امشــب

یلــــدای زندگانی ام را

جشــــــــن بگیــــــــرم

به امید کوتاه گشتن شب های سرد انتظار

و مــــژده ی طلــــوع زرّیـــــن نــــور

بر دامن سپید عـــروس زمستان


یادم باشـد امشــب

انار دلــم ترک بخورد

با نــاز

دانه دانه شوم در دهان نیــاز

و طمـــع خـــوش استـغــــنـا

فضــای حنجـــره ها را

لبالب از شراب عشــــق گرداند


یادم باشـد امشــب

در اوج جمعیّـــــتی آشنا

چه بی رحمـــانه، تنهایـــــم

چکاوک خیالم را

می نشانم بر ابریشم حضور تـو

که مرا هر صبح و شام

آرام و بـــی صــــدا

زمزمه می کنی

و قلب من لبریز از امیــــــد

چرا که در خلوت سرای بارانی ام

همـــــواره در جمـــعی پــاک و زلالـــــم


یادم باشـد امشــب

حـــافظ نگـــــــــــــاه تــــــو

می شود نیکوترین تفأل ثانیه هایم...


یادم باشـد امشــب

گـــِـــردِ تـــــو بنشینـــــم

سیـــب سرخی میهمــان لب هایم

تا مگـــر یگانه خویشتن مـــــرا

به تب و تــاب قلــــــب دریایی ات

تا همیــــــشه تبعیــــــــــد گردانی...


یادم باشـد امشــب

پولک دعا بپاشم

بر شـــــبِ نفــــس هایت

و برای شادی و آرامش همیشگی ات

دستانم را تا یکتای بی همتایم

خالصانه بالا بـــــــــرم...



و یادمان باشـد امشــب

برای تمـــام نفــــس های خواهـــش

با خلوص قلب هایی به رنگ خدا

عاشقــــــانه دعــــا کنیم...



یلـــدایتـــان پُـــر از خـــوش تــریـــن یــــادها...


http://multi-download.com/photos/shabe_yalda03.jpg

نظرات 31 + ارسال نظر
گل مریم چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 15:03

سلام
یلدا مبارک... امیدوارم امشبت به قشنگی شعرت باشه...

سلام
یلدای تو هم مبارک عزیزدلم

ممنون...

نازنین چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 15:59

تو که اینهمه قشنگ میباری
خیلی قشنگ

بازم سلام خانومی
اینبار زود اومدم

واسه امشب حس خاصی دارم
امیدوارم امشب بهترین شبی باشه که تا حالا داشتی
و فردا و فرداهات بهتر از امشب

نه به معصومیت قطره های بارون

سلام عزیزم
خوش اومدی

دیشب واقعا شب خوبی بود...
ممنون
و مطمئنم از دعاهای شماها بود که یلدای خوبی داشتم

امیدوارم همیشه و هر جا خوب خوب باشی نازنین
همییییییییشه

نازنین چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 15:59






ممنون



نازنین چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:17

برایت یک بغل گندم
دلی خشنود از مردم
برایت سفره ای ساده
حلال و پاک و آماده
برایت شور پاییزی
که برگ غم فرو ریزی
برایت یک بغل احساس
دو بیتی های عطر یاس
برایت هرچه خوبی هست
دعا کردم

منم همیشه بهترین ها رو واست دعا میکنم
چون میدونم که لیاقتشو داری بارونیه من

امیرحسین چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:20 http://bayern.blogsky.com

اما خوب باهام هماهنگ کردیااااا
اشکال نداره گلی اول شه انگار من اول شدم
یلدات هم مبارک
هندونه رو که خوردی هسته اولش رو که درآوردی یاد من بیافت
انار رو هم که دونه آخرش رو قورت دادی یاد گل مریم بیافت

آره دیگه ما اینیم

تو و گلی نداره؟
عجبا
گلی پس هندونه های یلداتو میدم امیرحسین

ممنون یلدای شما هم مبارک

گلی من جای تو بودم امیر حسینو زنده نمیذاشتم

نگین چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:38

حکایت این هسته ی هندونه و دونه ی انار چیه؟؟

منم اون وسطای انار خوردنت یادت باشه حالا تو هندونه خوردن هم یادت بود دیگه بهتر تر هم میشه

سلام یادم رفت

یلدات مبارک فریناز بانو

از یه قسمت متنت خیلی بیشتر تر خوشم اومد که تو کامنت بعدی مینویسمش

بدو برو کامنت بعدی لطفا

دعوای خونوادگیه

آخی
چه گل وسطشم دوس میداره ها
امر دیگه ای نبود؟

آره دیگه این کانگسترینگات سلامم یادت برده ها

سلام عزیزم
و یلدای تو هم مبارک

بریم ببینیم

نگین چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:40

ادم باشـد امشــب

پولک دعا بپاشم

بر شـــــبِ نفــــس هایت

و برای شادی و آرامش همیشگی ات

دستانم را تا یکتای بی همتایم

خالصانه بالا بـــــــــرم...


اما نه، یادم نبود که امشب باید خواب باشم تا نبینم آنچه را که نیست یا که هست و من نمیبینمش

دقیقا میدونستم کجا رو میخوای بگی

خیلی واسم جالب بود نگین

نه عزیزم...کاش بیدار میموندی و میدیدی که فردا یه خورشید دیگه ای داره طلوع میکنه

نگین چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:41

فکر نمیکردم وب علی ضیا اینجا لینک شده باشه

منم میخوندمش ، خیلی جالبه نوشته هاش
نمیدونم چرا چراغ وبشو خاموش کرده و رفته توی تی وی انگار نه انگار که اینجا هم مینوشته قبلنا

خودمم تازه کفشش کردم

آره ولی خب دیگه خیلی وقته نمینویسه

هنوزم باورم نمیشه اینا واسه علی ضیا باشه ها

کلا زیاد برنامه هاشو ندیدم

فاطمه چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:45

سلام بانو...
دیگه واقعا حسابی داره سبک نوشته هات جون دار میشه...
من این همه زیبایی شدم...

بانو هر وقت اشکات اومدن اونارو هدیه بده به آسمون بالا سرت...می دونم که پاک تر از این حرفایی...
پس مراقب خوبی هات باش...

امشب هم واست آرزوهای خوب می کنم...
فال حافظ امشبو خیلی دوست دارم...

سبز باشی بانو...

سلاااااام به روی ماهت عزیزم

واقعا؟
تو که تعریف کنی یعنی واقعا داره

همیشه هدیه شون میدم به خودش...
دعا کن...مثل راه رفتن رو لبه ی تیغ میمونه فاطمه
اینقدر جاذبه داره که واسه سقوط یه نگاهم کافیه

ممنون منم خیلی دوستش دارم... حافظ پارسالم رو نه اما امسال خیلی جالب بود برام

فاطمه چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:45

راستی یلدات قشنگ بانوی آرامشم

قشنگ بود بانو...
خیلی هم قشنگ بود

سها چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 17:04

یلدات مبارک نازنینم. امیدوارم بهترین فال حافظ رو بگیری

به همچنین بانو جان

خوب اومد بانو...
خوب

ستوده چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 17:24 http://saba055.blogsky.com/

فرینازی .
یلدات مبارک .
دیگه چی بگم که اصلا مخم کار نمیکنه

یلدای تو هم مبارک بانوی عشق

نگران نباش عزیزم
دستبندتم مثل گوشواره ت پیدا میشه

غصه نخوریا ستوده ی مهربونم

مریم چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 17:49 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

من بلندای شب یلدا را تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود ، عجب زجری بود

غم آن شب که شب یلدا بود . . .
سلام فریناز جونم
شب یلدای تو هم مبارک باشه خانومی
به یاد منم فال بگیریآ

گرچه شب تاریک است
دل قوی دار
سحر نزدیک است


سلام بانو
یلدای تو هم قشنگ

به چشم

پونه چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 17:52 http://jojobijor.blogsky.com/

یلدات مبارک عزیزم

پونه جونم
خونه ی نو مبارک

یلداتم خیلی خیلی قشنگ

باشو چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 18:30 http://13365686.persianblog.ir

سلام.امام سجاد (ع):«الرِّضا بِمَکْرُوهِ الْقَضاءِ اَرْفَعُ دَرَجاتِ الْیَقینِ.»:
خشنودى از پیشامدهاى ناخوشایند، بلندترین درجه یقین است.

ممنون

تنها چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 18:42

سلام
یلدا مبارک... امیدوارم امشبت به قشنگی شعرت
و دلت شاد و شاد

سلام
یلدای تو هم مبارک

ممنون و به همچنین

محمد چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 18:49

یلدا اینا مبارک

یلدا اینا!

دیشب حرف یلدا و سیمــ ا و مینـــ ا بود اتفاقا با جماعت مذکر خاندان

به همچنین

گل مریم چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 18:59

هی بالایی! حسابتو می رسم به وقتش

ولش کن بذار خوش باشه

پسرا همینن دیگه

مهرداد چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 19:38 http://Friendly90.blogfa.com

"یادم باشـد امشــب

در اوج جمعیّـــــتی آشنا

چه بی رحمـــانه، تنهایـــــم"
امشبت پر از برکت و شادی و امید باشه فریناز...

واسه تو هم همینطور داداش کوچولو

خوش بگذره مهرداد...
هر جایی که هستی

ستوده چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 19:57 http://saba055.blogsky.com/

یک سوال
این داداش چوچولوی ما چرا رفت ووبش را حذف کرد .
منظورم همون محمد هست

این داداش کوچولوی شما یه مقداری کله شقه

محمد ببین خانوم معلم از دستت ناراحتنا

دفه آخرته حذف میکنی

نسا چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 23:02 http://sokot9006.blogfa.com


یلدای قشنگت مبارک...
عزیز دلم...

یلدای تو هم قشنگ بانو جان...




پونه پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 12:55 http://jojobijor.blogsky.com/

زمستونت مبارک عزیزم
دختر زمستــــــــــــــــــــون

ممنون بانو

جواب نامه مو ندادی یا بهمنی جون

شکیب آنلاین پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 13:05 http://shakibonline.zio.ir

سلام یلدا تون با کمی تاخیر!!! مبارک

سلام و به همچنین با دو برابر همون تاخیر مبارک

مهرانا پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 21:31 http://namnamebaroon.persianblog.ir/

درد را از هـــــــر طرفشــــ بخوانیــــــــــ درد استـــــــــــــ ،


دریغـــــــ از درمانــــــــ


کــــــه عکسشـــ نامــــرد استـــــ


ممنون مهرانا جان
زیبا بود و پر معنا

ر ف ی ق پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 22:39 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

تفالی به حافظ
و جواب این بود :
عالم از ناله ی عشاق مبادا خالی که خوش آهنگ و فرح بخش نوایی دارد
سلام بر فریناز عزیز
دلم برای اینجا و برای نازنین و نگین و گل مریم و مریم فاطمه و استاد کورش و مهرداد و مقداد و برای همه ی آنهایی که جانب اهل خدا را نگه می دارند تنگ شده بود امید آنکه خدا در همه حال نگدارتان باشد
مگر می شود با این همه مهربان، نبود و دمساز نشد


یعنی من اشتباه نمیکنم؟؟؟

سلام شفیق ترین ر ف ی ق دنیا

وقتی کامنتتون رو دیدم ناخودآگاه یه جیغ کوتاه مهمون چشمام شد...
مگر حافظ سکوت آزاردهنده ی شما رو می شکست که شکست و چقدر خوشحالم که دوباره سطر به سطر می خونمتون ر ف ی ق عزیز

اومدنتون یه جورایی مثل همون گل بود تو دقیقه ی نود فوتبال که به پیروزی می رسه...
باید بگم تصیمیم من عوض شد...

فقط سپاس و اینکه باشید چرا که آسمون بلاگ بدون زیباترین پرنده هاش هیچ صفایی نداره

نازی جمعه 2 دی 1390 ساعت 01:09

سلام آجی

آجی یلداتو که بهت تبریک گفتم زود تر از اینا
دلم خیلی واسه نت تنگ شده آجی خیلی

مخصوصا قاصدک
اما یه موقع بهترشو میزنم

آجی دعا کن واسم...اینروزا خیلی سختمه
فدات آجی...
فعلا

مهرنــــــــــــــــــاز؟؟؟

امشب چه خبره اینجا
ر ف ی ق عزیز اومدن
آجی مهرنازم اومده

وااااااااااااااای

سلام به روی ماهت آجی

آره.ممنون
میدونم عزیزم.دلتنگی داره اما عوضش چند ماه دیگه تموم میشه و با شماره دانشجویی برگشتی اینجا

چشم عزیزم... همیشه دعات میکنم

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی با بودنت
اونم درست آخرین جمعه ی انتظارم

یکتا جمعه 2 دی 1390 ساعت 19:36

یلدای من که کوفتم شد..
امیدوارم یلدات خوب بوده باشه دوستم

واسه چی؟!!!

خوب بود...ممنون عزیزم

MST جمعه 2 دی 1390 ساعت 21:01

بر فرض هم که الان دیگه دیر شده باشه! دلیل نمیشه که من نیام نظر بدم! اِهه

اصلا همینی که هست!

یلدای قبلی مبارک، بعدی هم پیاپیش مبارک (یادت باشه من اولین کسی بودم که بعدی رو بهت تبریک گفتم )

عیب نداره.دیدم نیومدی منم سهم هندونه و آجیل و انارای دون شدتو خودم تنهایی خوردم

منم همینه که هست

منم یلدای دو سال دیگه را بهت تبریک میگم(سخته واست اما یادت بمونه که منم اولی بودم واسه دو سال دیگه)

دورافتاده جمعه 2 دی 1390 ساعت 22:30 http://khe-mesle-khoda.blogsky.com


یادم یاد چیزهای دیگری بود ...
اما یادم بود که این هفته، نذر شما ادا میشه؛
و دیدم از تفال حافظ هم گفته اید؛
این هم از نتیجه تفالی به نیت شما ...
http://s2.picofile.com/file/7222647204/Fal.jpg
بنظرم خود همین ادای نذر بهترین نشانه است از قبول شدن آن؛
توکل بر خدا، به آنچه شایسته آن هستید برسید؛

ممنون که یادتون بود...برای من خیلی ارزش داره

سپاس... و چه تفال نیکویی بود

ادای نذر بهترین نشونه واسه قبول شدن...

یادم میمونه
ممنون گرامی

سینا یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 00:13 http://omide-ma.blogsky.com

یه قاچ هندونه و یه انار هم میذاشتی بد نبود

گذاشتم که!

سینا یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 00:19 http://omide-ma.blogsky.com

بسی عذر میخوام مثل اینکه هم هندونه گذاشتی و هم انار



ما که خسیس نیستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد