آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

آغاز خنده هایت زیبایت مبارک

تو که می خندی گل های باغچه ی مادربزرگ، شرمسار گُل ِگونه هایت، سر بر گریبان فرو می برند..پرندگان نشسته بر چوب های خشک درخت تاک،به پرواز در می آیند و گرداگرد خنده هایت طواف عشق می روند...

تو که می خندی تک درخت گردوی خانه ی قدیمی مادربزرگ،جان می گیرد..یادت هست با دستان کوچکت آن را کاشتی؟چند سالی از تو کوچک تر است اما قد و قامتش به آسمان ها می رسد...

تو که می خندی گل لبخند بر لبان ما شکوفه می زند...

تو که می خندی فرشتگان آسمان برایت دست تکان می دهند و شب و روز به امید دیدن روی زیبایت گرد سجاده ی پاک و باصفایت مستانه می رقصند...

تو که می خندی می شوی خورشید آسمان...می شوی مهتاب شب های سیاه و حیران...

تو که می خندی می شوی همان چشمک زیبای ستارگان... می شوی قطره آبی در دل خشک کویرستان...

تو که می خندی می شوی نسیم سحری... پر از یاد خدا...پر از عطر یاس باغچه ی خانه ی مادربزرگ...پر از گل های خوشبوی محمدی...

تو که می خندی طنین آوایت در جانمان بذر عشق می پاشد...باران نگاهت آن را سیراب می کند و می شود نهال زیبای عشقی جاویدان درون سینه هایمان...

تو که می خندی دنیای من زیباتر می شود....

تو که می خندی با گـُل خنده هایت زمستان، بهار می شود...


دنیایی است دنیای تو... دنیای صبر و سکوت و خنده های همیشگی ات... دنیای سادگی و ساده دلی هایت... دنیای راستی و صداقت کیمیایت....

دنیایی است دنیای تو... دنیای روزهای سرد و سخت... دنیای همراه و همدل و همسر بودن... دنیای مهربانی و صبوری و مادر بودن... دنیای بنده ی پاک و زلال و بی ریای خدا بودن...

دنیایی ست دنیای تو مـــادرم... دنیایی ست دنیای تو...

کاش می دانستی خنده هایت دنیای مرا زیباتر می کند

کاش تا همیشه باشی...

تا هـمیــــــشه بـمــــــانی...

تا همیشه بخنــــــدی مـــادرم


رسیده ام به آغاز نخستین خنده هایت...


    آغـــاز بـــودنـــت

لمس مهربانی ات

میــلاد پاکی ات

تــولّــــــــدت

مبــــــارک بــاد


http://s1.picofile.com/file/7250038816/ey_1_.jpg


نظرات 23 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 16:27

من نفهمیدم چی شد
یعنی تولد مامانته
هنوز درست نخوندم

خب آره دیگه
امروز تولد مــــــــــامــــــــــــــــانمه

نازنین یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 16:30

فریناز یعنی با این حساب مامانت یک روز از من بزرگتره

تولدش مبـــــــــــــــــــــــــــــــارک
امیدوارم هزاران سال سایه شون روی سرت باشه
شاد و سلامتــــــــــــــــــــــــ



خب حالا یعنی که چی مثلا؟! می خوای بگی فردا تولد تو إ ؟

حالا کیه که واسه تو کادو بیاره
راستی میگما دیگه پولام تموم شده از من انتظار کادو اینا نداشته باشیا


ممنون. با اینکه نمی خونن اینجا رو ولی از طرف ایشون تشکر مینماییم



مهرناز یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 17:33

باریک به خودم که دو روز از مامانت بزرگترم
دیگه باید بهم احترام بذاری چاره ای نیست
راستی با تو هم هستم نازنین
من دوباره دارم با گوشیم جانفشانی میکنم

جانفشانیات منو کشته آجیییییییییییییی

منم که از همتون کوچولو ترم

زیبا یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 17:36 http://zibarastegari.blogsky.com

کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا می بوسید تمام دردهایم از یادم میرفت
دیروز زمین خوردم دردم نیامد اما به جایش تمام بوسه های مادرم به یادم آمد
و زمان چه زود میگذرد قدر مادرمان را بدانیم.............................
تولد مادر تون رو تبریک میگم..............

اتفاقا این پستو دیدم توی وبلاگتون

خوش اومدین

ممنون

مهرداد یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 18:16 http://Friendly90.blogfa.com

دنیایی است دنیای تو... دنیای صبر و سکوت و خنده های همیشگی ات...
انشاالله خودشون واسه گل دخترشون و گل دخترشون واسه خودشون و کلا همه برا هم بمونید
فریناز با تو نیستما با گل دختر مامانتم
مبارک باشه

ممنون مهرداد

خیلی لووووووووووووسی حالا دارم برات
اگه بهت کیک تولد دادم

مهرناز یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 18:21

آجی تولد مامان گلت مبارک
ایشالا که تا همیشه سایشون بالای سر تو و داداشای خوبت باشه...و همیشه قدرشون رو بدونی..
منم الان باید برم تولد یه دی ماهی دیگه رو تبریک بگم
بعدشم برم سراغ درس و مقشام
التماس دعا آجی...
فعلا

ممنون عزیزم

آره دیگه ختم به خیر میشه با آخرین تولد
ولی من کادو اینا ندارما
گفته باشم

جوجه اردک زشت یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 21:06

به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد


سلام

لبخندشان مانا

بهشت لبخندهای مادرم است...

سلام گرامی

سپاس الطافتون

مریم یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 23:37 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

نیمی از من مال تو
نیم دیگر هم مال تو
تمام قلب و احساسام وقف تو
به خدا دگر چیزی ندارم
همان هم مال تو
جان ناچیزم فدای موی تو
مادرم
ای عصاره ایمان
ای چکیده ایثار
ای خود عشق
عاشق بودن و عاشق ماندن
را به من هم بیاموز
تولد بارونه اینجا
به به تولد مامانت هم مبارک
ایشالله سایه اش هزاران سال بر سرتان مستدام باشه
میگم فرینازم خانوم گل تو که امتحانات تموم شده حالا چرا یه سر به مریم نمیزنی؟
دلم تنگ شده برات خو چیکار کنم

تمام هستی من از آن تو
بابونه های احساس
در لطافت لبخندهایت
گل می کنند
و عشق
آری عشق
قل قل می کند

سلام مریم نازم
من اومدم خدمتت بانو جان. حتما کامنتم ثبت نشده
بازم میام

حمید دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 08:44

سلام
من اومدم
اخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
تولد
شرینی
شرینی
شرینی
شرینیم مبارک
بیا کیکا را شوت کن

هرکی شرینی نمیخواد سهمشو بده به من

سلام
چه عجـــــــــب!
حمید انتظار نداشته باش شیرینی واست مونده باشه ها

شرمنده همشو دادم همسایه ها خوردن تموم شد

کیکو شوت میکنی؟ مگه توپ فوتباله

آره بعدشم من می رم ازش می گیرم

فاطمه دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 09:59

وووووووووووواااااااااایی

اینجاروووو

چقده تولد......

و ما چقدر دیر رسیدیم

می بینم که یه ذره کیکم واسه ما نذاشتین....

خدا می بینی دوستامونم اصا مارو فراموش کردن!!!

تولد هموشون اول از همه مامانت و بعد هم دوست گلت مهرناز خانوم مبارک باشه...هر چند که ایشون مارو نمیشناسن اما تولدشو از ته دل تبریک میگم و براش بهترینارو می خوام از خدامون...


و حالا میرسیم سره اصله مطلب:
بانو فریناز خودمون چطوره؟خوبی بانو؟اوضاع چطوره؟

ما حسابی میس یو شده بودیما

بهت که گفتم جات خیلی خالیــــــــــــــــــه

شرمنده هر چی بود دیگه حمید برداشت برد با خودش

من فراموشت کردم که اس میدم حالتو می پرسم دیگه

ممنون خانومی.کلا این دی ماهی یا هی واسه هم هندونه قاچ می کننا

خوبم بانو. این روزا که همش تولد داریم و امتحانا تموم شده خلاصه خوش میگذره

منم لایک یو وری میس یوووووو

فرداد دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 10:02 http://ghabe7.blogsky.com

خدایا یعنی قشنگ تر از این روز آفریدی؟...
روز تولد مادر....
از ته دل تبریک میگم...خدا سایه شونو بر سر شما حفظ کنه و شما دختر مهربان و گل رو برای ایشون حفظ کنه...
مبارکه

فکر نمی کنم
ممنون فرداد عزیز
شما هم رفتین تو کار انرژی دادن ها

مهرداد دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 10:08 http://kahkashan

واژه ها فربه میشوند با یاد تو ای مادر، شاید دوست داشتن به ظاهر نحیف به نظر آیداما دم عشق که به گل واژگان ساختار تندیس مادر (م ا د ر ) دمیده گردد ،چه قدر بارز می گردد براستی که در بزرگی آسمانی مادر ، نامت بر بلندای طاقچه ی دل زیبنده ترین است مادرم
سلام فریناز
تبریک عرض می کنم و آرزوی سلامتی دارم برای مادر عزیزت...

ممنون مهرداد کهکشانی
چه زیبا دلنوشته ای بود و هدیه ای ارزشمند برای مادرم
سلام و هزاران سپاس به پاس تبریک کهکشانی تان

داداش محمد دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 10:35

تولدت تولد

تولدش مبارک
بیا شمع را فوت کن که مادرم صد سال زنده باشی
بر گونه خنده هایش اشک شوق ریختن زیباست

دنیایی مادران خاک زیر قدم های ماست
سلام ابجی فریناز مهربان
تولد بهترین مخلوق جهان...مادر...به مادر گرامی و دوست داشتنیتان
تبریک میگم.انشالله 155سال عمر با عزت داشته باشند

حالا چرا برف نمیاد نکنه شیطونی کردی خدا قهرش گرفته

آخ نگاش کن چه قشنگ شعرو تحریف میکنه
سلام
ممنون داداش محمد
حالا چرا 155 سال!

اگه به شیطونیه پس کل اصفهانیا شیطونن که برف و بارون دیگه نمی باره رو سر و شهرشون

دختر مردابی دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 11:01 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

تو که می خندی آسمان انگار تمام بیکرانگی اش را به قلب من می بخشد تا قلبم پهنه ای وسیع برای حضور همیشه ات باشد
تو که می خندی سهم من از تقدیر به قدر مهربانی بی حد تو بزرگ می شود و من می شوم قهرمان شکست ناپذیر سرنوشت

سلام فریناز عزیز
اول اینکه تولد مادر مهربان و دوست داشتنی ات رو بهت تبریک میگم امیدوارم که سایه ایشون سال های سال بالای سرت باشه
و دوم اینکه این نوشته ات واقعا قابل ستایش بود به نظرم یکی از بهترین نوشته هایی بود که تا حالا ازت خونده بودم

داشتم فکر میکردم دختر مردابی کاش بیاد...
وقتی دیدم همون ساعت کامنت گذاشتی بانو از خوشحالی یه جیغ کوچولو زدم
سلام سمیه ی عزیزم

ممنون بانو جان.وقتی شما مُهر تایید بر دلنوشته بزنین باید به خودم امیدوار بشم و افتخار کنم
چرا زیباست خنده های مادری از سر مهر و شور و نور و پاکی
خنده های خداست...

مهرداد دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 11:42 http://Friendly90.blogfa.com

http://s1.picofile.com/file/7251014408/Unknown_Artist_Unknown_Album_02_Track_2.mp3.html

خیلییییی ممنون مهرداد
به حکم هدیه پذیرفتم

نازنین زینب دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 12:03 http://zendegikon.blogsky.com

مبارکه ایشالا
از طرف منم لوپشو ببوس البته ببخشید با یه کم تاخیر

ممنون بانو جان
عیب نداره یکی دو روز مجازه

نازنین دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 13:56

سلام علیکم
احوالات

من الان از وسط درس خوندنم پا شدم اومدم
میگم بیکاری قربون دستت نمیخواد بری کادو بگیری
چند تا مقاله میدم ترجمه کنی بجای کشک سابیدن
اکی؟؟؟!!!

علیکم السلام حاج خانوم
رفته بودیم کادو بخریم دیگه دیر گفتی

ستوده دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 14:02 http://saba055.blogsky.com/

من هی میای ومیرم هی تولد میبینم اینجا .چه خبر شد .
تولد مامان فرینازی هست .
خب به افتخارش یه دست با رقص با حال بزنید .
تولدت مبارک مامان فرینازی
دختر خوب چی خریدی واسه مامانت

سلام ستوده جون
آره دیگه توی این 6 روزه 4 تا تولد داشتیم

ممنون بانو جان

یه ظرف خوشگل silver با نگین های عنابی

خیلی قشنگ بود بانو...ایشالله واسه تولد شما دیدمتون براتون میخرم

باشو دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 14:17 http://13365686.persianblog.ir


حدیث (1) حضرت زهرا سلام الله علیها:
مَن اَصعَدَ اِلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِه اَهبَطَ اللهُ عَزَّ وَ جَلَّ اِلَیهِ اَفضَلَ مَصلَحَتِه؛
کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد.

بحار الانوار ، ج 70، ص 249

این حدیث هدیه من به مادر محترمت :تولد مبارک

ممنون باشو جان

نرجس دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 18:04 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

ای وای ! من شرمنده شادونه خانوم ! تولد مامانی بوده و من دیر رسیدم ؟! الهی !!!! ببخش تو رو خدا !
خب حالا با کلی شرمندگی و با کلی دعاهای خوب , تولد مامان شادونه گلم رو تبریک میگم . ایشاله صد و بیست سال سایه پرمهرشون بر
سرتون مستدام باشه . در کمال صحت و با عزت .
بازم تولدشون مبارک مهربون من .

سلام نرگس جون
خوش اومدین
دیگه داشتم ناامید می شدم
من دلم کوچیکه ها

ممنون بانو.بانوهای دی ماهی همشون خوبن
مثل شما

سایه دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 22:12 http://shadowplay.blogsky.com/

قربون دختر گلم بشم که برای مامانش تولد می گیره ...
مامان خوبت متولد دی هستند ؟!
مبارکشون باشه الهی صد سال سایه ی مهربونیشون بالای سرت باشه فرینازم

خدا نکنه بانوی ناز
بله 25 دی
ممنون
سایه جون شما نگفتی دی ماهی بودی یا بهمن یا اسفندا

ندا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:28 http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

ای وای کی تولد ما میرسه
یکی ما رو دوست نداره.....

ندا جون تولدت کیه آخه؟
من چرا نمی دونم؟

زهرا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 14:44 http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام سلام
خیلی خیلی مبارک باشه تولد مامان جونی
انشالا به همراه بابای مهربونت ۱۲۰ سال
سایه پرمهر و با برکتشون بالاسرت باشه عزیزم
تو بهترین هدیه برای مامان و بابات هستی مطمئن باش
حالا تولد خودت کی هستش گلم؟

سلاااااااااااااااااام زهرا
تو کجایی دختر خوب؟
خیلی وقته اصلا ازت هیچ خبری ندارم
ممنون عزیزم
ایشالله تولد خودت
من بهمنی ام


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد