آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

تو اشتباهی بودی...

از این تصمیـــــــم بیهـــوده، چه چیزی قسمتم بوده

نگو با من از این خواستن، که حسرت همدمم بوده


چی فهمیدی از این گـــریه، چی خوندی از نگاه من

نبــــــودی تو پنـــــاه من، نبـــــودی تکیـــه گــــاه من


تو این تصــمیـــم بیهـــــوده، نشد تکـــرار دلشـــوره

اگه حتی نگـــــاه تو، منــــو می خــواد و ومجبــــوره


فراموشم شده روزی، که بودم به تو وابستـه

توی حرفام غم دنیاس، چقد دلگیرم و خستـه


تو خــواهش می کنی امـــــا، نمی تونم که برگردم

من از دســت رفتـــم و انگـــــار، نمیبینی پر از دردم


کجــــای گریه های مـــــن، رسیــــدی تو به داد من؟

نبــــــودی تو بـرای من، نبــــــودی تـــو به یـــــاد من


نبــــودی تو پنــــــاه من، نبـــــودی تکیــــه گــــاه من


از این تصمیــــــم بیهــــوده، چه چیزی قسمتم بوده

نگو با من از این خواستن، که حسرت همدمم بوده


چی فهمیدی از این گریه، چی خوندی از نگـــاه من

نبــــودی تو پنــــــاه من، نبـــــودی تکیــــه گــــاه من



آهنگ وبلاگ...

*دانلود*

نظرات 24 + ارسال نظر
راضیه سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 20:55

به من خوبی نکن شاید برای هر دو مون بد شه
نشستم تو دل طوفان بزار آب از سرم رد شه
به من خوبی نکن وقتی کنار من نمی مونی
نگو بد می شم از فردا تو که دیدی نمی تونی
چه وقتایی که بد می شی چه وقتایی که آشوبی
تمام درد من اینجاست تو هر کاری کنی خوبی
من از تو از خودم از ما از این احساس ترسیدم
تو باید جای من باشی ببینی در تو چی دیدم
تو باید جای من باشی بفمی من چرا تنهام
بفهمی چی بهت می گم بفهمی از تو چی می خوام

چندین و چند بار خوندمش
ممنون راضیه جون
شاید گذاشتمش توی یه پست جداگانه

راضیه سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 20:56

سلام
راستی این بالا جای کی بود

سلام

کجا بودی این چند روزه؟
همش تولد داشتیم و تو نبودی اصلا
جات خالی بود
جای خودت یا امیر حسین

امیرحسین سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 20:57 http://bayern.blogsky.com

آهنگ قشنگ ولی غمگینی بود
نبینم هیچوقت غمگین باشی!
البته غم هم خودش یه حسیه!
ایشالا همیشه شاد باشی...

غمگینیش قشنگه
کلا علی لهراسبی یه سری آهنگاش همین طوری سرسری نیست و عمیقه

یه روز شادی یه روزم دلتنگی...
ممنون به همچنین

آفتاب سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 21:00 http://aftab54.blogfa.com/

سلام فریناز جونم ...اهنگ خوشگلت رو دانلود کردم نازنین ..تو از گل وبلاگم قشنگتری عزیزم .. لطیفتر و با محبتی فریناز جون ..مرسی از اینکه اومدی و خوشحالم کردی ..راستی قایق منو کجا بردی ؟

سلام آفتاب مهربونم
ممنون. خیلی گل خوشگلی بود.ممنون لطف دارین

قایقتونم یه جای امنه

یکتا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 22:28

چقدر شبیه حرف دلمون بود...
تو چند تا از وبلاگام گذاشتم..
مرسی...به جا بود...دلم خیلی گرفته بود

جدی؟
نگرانتم گل دختر
باید یه صحبت اساسی باهات داشته باشم

پسری از مازندران چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 00:59 http://ham-vatanone.blogfa.com/

سلام...

سلام

مقداد چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 01:50

احیانا این آهنگ جدید علی لهراسبی نیس؟

بله همونه

دیدی مقداد؟
ننوشتم فقط آهنگ گذاشتم و تموم حرفام توش بود

ر ف ی ق چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 09:11 http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

گل ِباغ آشنایی ، گل ِمن ، کجا شکفتی !؟

که نه سرو می شناسد

نه چمن سراغ دارد

(( سرابِ ردّپایِ تو ، کجای جاده پیدا شد

کجا دستاتو گم کردم که پایان من این جا شد ))

گل ِ من

میانِ گل های کدام دشت خفتی !؟

به کدام راه خواندی !؟

به کدام راه رفتی !؟

(( کجای قصه خوابیدی ، که من از گریه بیدارم

که هر شب هرم ِ دستاتو ، به آغوشم بدهکارم ))

گل ِ من

تو رازِ ما را به کدام دیو گفتی ؟

که بریده ریشه ی مهر

شکسته شیشه ی دل

(( تو با دلتنگی های من ، تو با این جاده همدستی

تظاهر کن ازم دوری ، تظاهر می کنم هستی ))

گل ِ من

پرنده ای باش و به باغ ِ باد بگذر

مهِ من

شکوفه باش و به دشتِ آب بنشین

(( توو آهنگِ سکوتِ تو ، به دنبال یه تسکینم

صدایی توو جهانم نیست ، فقط تصویر می بینم ))

سلام بر فریناز عزیز
دیدم کجای قصه خوابیدی خونه ی خیالی ام را کپی کنم واست بهتره
می دونی که حرف ِ مرد یکیه !!!
مرسی از انتخاب قشنگتون

وقتی داشتم شعرشو می نوشتم لابه لای هر بیتش متنی نوشته بودم.اتفاقا یاد این متن شما افتادم ر ف ی ق عزیز
ولی به دلایلی نمیشه اون متنا رو اینجا گذاشت و به گذاشتن شعر تنهاش اکتفا کردم

خیلییییی برام جالب بود الان خودتون همین متنو گذاشتین

سلام ر ف ی ق همیشگی

و شما نمونه ی یک مرد کاملین

حرف مرد که یکی هست حالا اگه یه مرد کامل باشه حرف و پست وکامنتا و همه چی یکی میشه

نگین چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 09:37

سلاااام
متن آهنگ رو خوندم خوشم اومد ولی اینجا اسپیکر نداره گوش بدم الان دچار کنجکاوی شدم واسه گوشیدنش

از امتحانا چه خبر فریناز جون حال و احوالتان چه طور است ؟

سلاااااام نگین آلبالویی
بابا چه عجب ما رو تحویل گرفتی

خب با هنزفری گوش میکردی خاااانوم

اونا که تموم شدن به سلامتی
ممنون خوبم تو چطوری ؟
از آلبالوهای خوشمزه ات چه خبر؟

نگین چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 09:41

به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد
که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع، ولی لبهایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند، نشد

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه، خداوند نشد

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند : نشد!

فاضل نظری

واقعا شعرای مرتبط و زیبایی میذارید
خیلی ممنون نگین عزیزم


هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد...

سلام...

آهنگو قبلا گوش دادم اما الان که شعرشو خوندم بیشتر خوشم اومد....مرسی که متنشو هم گذاشتی

سلام
خواهش میکنم
خوش اومدین

مهرداد چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 12:12 http://Friendly90.blogfa.com

دیگه دوستان گفتنی ها روگفتن

هر گل یه بویی داره

خاطرات یک آتش نشان چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 13:04 http://www.firemanney.blogsky.com

سلام
ممنونم
بسیار زیبا

سلام
خوش اومدین آتشنشان

مقداد چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 15:37

اگه لهراسبی این آهنگو نمیخوند تو میخواستی چیکارکنی؟ کار خوبی میکنی بازم بنویس حرفاتو

خب خودم می خوندم

چشم
بازم مینویسم

ZiZoOo چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:09 http://poweroflove.blogsky.com

زیبا
زیبا
زیبا
زیبا
زیبا
زیبا
زیبا
زیبا
زیبا
زیبا
زیبا


محشر بود ....
بسی خوشمان آمد ...
آفرین بر حسن سلیقه شما ...

مررررررررررررررسی زینب جان

خیلی خوشحالم که خوشت اومد

نازنین زینب چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 18:34

خیلی عالی بود عشقم
مرسی

ممنون نازنین جان
امیدوارم خوشت اومده باشه

پسری از مازندران چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 21:40 http://ham-vatanone.blogfa.com/

سلام..
مرسی که اومدی بازم بیا ..

سلام
چشم

گل مریم چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 21:43

سلام!
من خوشم نیومد ولی صدای لهراسبی رو خیلی دوست دارم

سلام
بی سلیقه ای دیگه
اینطوری نگو نیما ناراحت میشه ها

گل مریم چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 21:45

واااااااااااااااااااااااااای پایین تولده! تولد نازنین!!!

تاااااااااااازه فهمیدی؟!
خب دیگه از کیک و اینا خبری نیس

گل مریم چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 21:46


پستات یکی در میون شاد و غمگین شده


چه میشه کرد
ما متعلق به مردمیم

نرجس چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 22:05 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام عزیز . دارم گوش میکنم ....
چی بگم ؟ یه بزرگتر نباید به خواهر کوچیک مهربونش بگه که دلش تنگه ! میتونه بگه ؟!

سلام نرگس جون.
چرا نتونه بگه خااااانوم
خوش اومدی نرگس مهربون

زهرا چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 22:39 http://nejat-yafteh.blogsky.com

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد
امشب تمامشان را بسوزان
شاید
که بتوانی تنهایی ات را ببینی
..........
فریناز نازنینم.گاهی آدم ها بی لیاقت تر از آنند که بفهمند دلی وذهنی برایشان در هیاهو است.
گاهی ما یک انسان کوچک را بزرگتر از آنی که هست می بینیم.
این خطای دید گاهی تاوان سنگینی برای دل های پاک دارد
.چقدر این شعر زیبا بود..ممنون از انتخابت

باشد که شراره های عشق لابه لای نامه های آتش گرفته، بزرگی کوچکش را به تماشا بنشیند..
............
خیلی هم سنگین زهرا جون...
ولی دل نمی فهمه.هر چیم بزنی تو سرش بازم کار خودشو میکنه

ممنون که اومدی خااااانوم

راضیه چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 23:36


سلام
خوشحالم که خوشت اومد
راستش این متن یه آهنگ زیبا از آقای سعید شهروز هستش . خیلی از غروبای این روزای من ژر از این آهنگ هاست ولی هنوز هم اعتقاد دارم که

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است

سلام
خوشحالم که خوشحال شدی
آره سرچ کردم رفتم دانلود کردم دیروز
به من میگن فری فرفره

بهترین ها نصیبت بشه راضیه جون

فرفری پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 20:24 http://reminders.blogsky.com

من الان دارم تصمیم گوش میدم!

میبینی خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد