آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

شب آرزوهایتان آذین ِ رحمت ِ نور..

شب آرزوهاست امشب


یک سال پیش در چنین روزی گفتم که


برای بازگشت بال هایت آرزو کن...

حتی اگر خورشید در دستانت جا خوش کرده باشد!


http://upload.p30pedia.com/uploads/1276844660.jpg



امسال می گویم 


بال گشودن و پرواز تا بینهایت ِآسمان ها را آرزو کن....

حتی اگر به مـــاه و مهـــتاب رسیده باشی!


http://s4.picofile.com/file/7765728274/2HZRDAS.jpg



به رسم پارسال و سال قبل بار دیگر می خواهم که آرزوهایتان را برایم بگویید...


لطفا تمام نظرات این پست بی نام و نشان و بدون آدرس نوشته شود

هیچ کدام از آی پی ها چک نخواهد شد



به آرزوهای پارسالتون رسیدین؟


نظرات 18 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 23:10

امیدوارم!
اون چیزی که خدا میخواد بشه
حتی اگر اون چیزی که من میخوام
و
اون میخواد نباشه

اما
پیج آرزوهای سال پیش رُ نتونستم پیدا کنم
اما
امسال به آرزو هام یا شاید آرزوم نزدیک تر شدم
شکر به خاطر تمام خوبی های خدا

این یه رازه که باید بهش رسید

چیزی که اون بخواد خیلی خیلی بهتر از چیزیه که ما میخوایم


خدا را شکر

... پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 23:26

انگار پیدا کردم آرزوهای پارسالُ
دیدم آرزوی سال پیشم همون آرزوی امسالمه و همینطور آرزوی سال قبلش
چه خوب که آرزوی من پایدار مونده و هر سال خدا منُ به آرزوم نزدیک تر میکنه
شکر

ایشالله که هر سال به آرزوهات برسی و هر سال با یه آرزوی جدید این شبو به دعا بشینی دوست خوبم


پس آرزوی بلند مدتیه این طور که معلومه

برای این روند صعودی خدا را شکر

- - - - - پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 23:32

همه آرزویم است
روزی
همه آرزویم شوی...

خوشبحال اونی که آرزوی تو می شه...

! پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 23:38

یکی از آرزوهای من داشتن یه کار خوبه
خسته شدم از این بی کاری



یکی دیگه از آرزوهام اینه کسی که عاشقشم بهش برسم

آره به آرزوهای پارسالم رسیدم یه جوری که خودم راه رسیدنشو نمی دونستم...........

ایشالله که یه کار خوب پیدا می کنین دوست عزیز

و ایشالله که به هم می رسید اگر خدا بخواد

خدا که بخواد هیچ محالی وجود نداره

. پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 23:41

اللهم عجل لولیک الفرج

راضی بودن

چقدر خوب که گفتید

اللهم عجل لولیک الفرج

;-) جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 00:14

نگام روی کیبور خشک مونده که کدوم واژه رو بزنم
از کدوم آرزوم بگم
از کدوم حرف دل
اولین آرزویم اینست:اللهم عجل لولیک الفرج
بقیه اش را خدا ختم به خیر کند
الهی آمین
ملوم بود من کی ام؟

اللهم عجل لولیک الفرج...

چقدر خوبه اگه این آرزو از ته ته دل باشه...

نه می فهمم نه اصراری دارم برای فهمیدن این که ببینم این کامنتا واسه کی ین دوست خوبم

امسال سال سومه که این روال اینجا ادامه داره خیالت راحت

;-) جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 00:19

در نوبتی دوباره دلت را مرور کن

از غم به هر بهانه ممکن عبور کن

گیرم که تمام راه تو مسدود شد، بگرد

یک آسمان تازه و یک جاده جور کن

التماس دعا در شب آرزوها

چقد خوب

یک آسمان تازه و یک جاده جور کن

ممنون

;-) جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 00:34

الهی نام تو ما را جواز،
مهر تو ما را جهاز،
شناخت تو ما را امان،
لطف تو ما را عیان
الهی ضعیفان را پناهی
قاصدان را بر سر راهی
مومنان را گواهی
چه عزیز است آن کس که تو خواهی
الهی ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد،
ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت
ای ظاهر بی صورت و ای باطن بی سیرت،
ای حی بی ذلت و ای معطی بی فطرت و ای بخشنده بی منت،
ای داننده رازها،
ای شنونده آوازها،
ای بیننده نمازها،
ای شناسنده نامها ،
ای رساننده گامها،
ای مبر از عوایق،
ای مطلع بر حقایق،
ای مهربان بر خلایق،
عذرهای ما بپذیر که تو غنی و ما فقیر
و بر عیب های ما مگیر که تو قوی و ما حقیر،
از بنده خطا آید و ذلت و از تو عطا آید و رحمت

چقد قشنگ

ممنون دوست خوبم

امروز خوندمش به جای دیشب

... جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 09:08

آرزویم همه خوشبختی توست بهترین من...

آرزویم همه خوبیست و عشق برای نو که تا ابد دوست داشتنی ترین هستی...

بهترین آرزو فقط همون عاقبت بخیریه که گفتی...

تو که خودت گفتی بم کی هستی
معلومم هست از کامنتت
بالاخره توی من کامنت گذاشت

آرزوی منم عاقبت بخیری و خوشبختی توإ بهارم

.. جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 10:21

هیچ آرزویی ندارم!

یعنی نمیتونم هیچ آرزویی داشته باشم!

اینم یه جورشه! کی باورش میشه!

_ دیشب زل زده بودم به خدا. میگفتم خودت که داری میبینی همه چیز رو.خودت که میدونی بهتر از هر کس میدونی که.

زل زده بودم به خدا و میگفتم چی میتونم ازت بخوام!
وقتی که. آرزوهام رو فقط خودم دوست دارم.

_اما برای عزیز دلم و چشمانش و قلبش یه عالمه آرزو کردم.

_ امیدوارم هیچوقت توی زندگیتون به جایی نرسید که آرزویی نداشته باشید.

_امیدوارم به همه ی آرزوهایی که دوست دارید برسید.

هیچ آرزویی؟!

آره به نظرم این خیلی خوب نیست که آدم هیچ آرزویی نداشته باشه

تو جریان زندگی خیلی وقتا باید تند رفت یا کند یا حتی خلاف جهت! تا زندگیو فهمید
زنده بودنو فهمید

برات آرزو داشتن رو آرزو می کنم دوست خوبم

آرزو داشتن و امید به برآورده شدن ها رو

( جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 11:05

آرزو می کنم به اندازه ی کافی شادی داشته باشی تا خوش باشی
به اندازه کافی بکوشی تا قوی باشی
به اندازه کافی اندوه داشته باشی تا یک انسان باقی بمونی
و به اندازه کافی امید تا خوشحال بمونی..


آرزو می کنم آرزوی همه برآورده بشه.

ممنون دوست خوبم

واقعا به این متن اعتقاد دارم

و ایشالله آرزوی شما هم برآورده میشه و میره تا خدا

.... جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 11:08

فکر کنم اینجا راحت می تونم برات از آرزوم بگم...
چون کسی قرار نیست اسم بنویسه...

امسال آرزوم تنها و تنها خوشبختی و عاقبت بخیری تو بود و بس...
برای خودم هیچ آرزویی نداشتم...
هیچ آرزویی...

چرا که آرزو یعنی خوده تو...

آرزوهای منم واسه تو بود در عوضش

همش

خدا رو شکر که هستی و چقدر امسال با پارسال و با سال قبلش متفاوته...

چقدددددددر....

( جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 11:08

برای خودم عاشق موندن را آرزو می کنم
چرا که بدون عشق زندگی خیلی خیلی سخت می شه
برای دل ها پاکی و برای دل های پاک عاشقی را آرزو می کنم

انشالله آرزوهای خودتم برآورده بشن خانومی

الیس الله بکاف عبده؟




هرچی خدا بخواد
راضی یم به رضای خودش

چقدر خوب گفتید دوست خوبم

برای دل ها پاکی و برای دل های پاک عاشقی...

و ایشالله که عشق پاکی توی دلتون ریشه می کنه
عشقی دوطرفه و بدون ابهام

ممنون و ایشالله آرزوهای شما


...

یکی از بچه ها دیشب فقط گفته راضی بودن
راضی بودن به رضای خدا اما

... جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 12:19

سلام.
اللهم عجل لولیک الفرج...
منم آرزو می کنم همه اینایی که اینجا آرزو کردن به آرزوهاشون برسن.
از بس بچه خوبی هستم.
تازه سلام هم یادبگیرن.

سلام

آمین

ایشالله شما هم به آرزوهاتون می رسین

بله بر منکرش لعنت:-)

.. جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 12:24

خنده هم برای شما آرزو می کنیم پس

..... جمعه 27 اردیبهشت 1392 ساعت 15:15

مرگ.

این نهایت کفره که حق زندگی داشت و مرگ رو آرزو کرد!

... شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 08:12

خدایا
لباس ُ ماهِ سیرت ِ مان را بتکان و
گرد و غبار را از آسمانِ اندیشه مان بگیر و
شیشه ی ِ پنجره ی ِ احساسمان را برق بینداز و
بغض های ِ مانده در گلویمان را بباران و
راحت مان کن
تا بی هیچ بغضی و
هیچ ریگی در کفش
عاشق باشیم !!
راستی ...

چقدر خوب گفتید

تا بی هیچ بغضی
و هیچ ریگی در کفش
عاشق باشیم...


راستی عشقتان مستدام...

... شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 22:46

اونشب خیلی دعا کردم
واسه همه
کاش صدام رسیده باشه به اون بالاها

اول ظهور آقامون
بعد سلامتی و خوشبختی همه خانواده، دوستان و عزیزانم
و بهترینهاش برای تو..

ایشالله که رسیده و کم کم به آرزوهای قشنگت می رسی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد