آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

جدا از تو در آشیانه...

فلـک با من ِ مــانده بی تـو، سر ِسازگاری ندارد

ازین دشمن ِجان عاشق، دلم چشمِ یاری ندارد


نگویم که در عشقبازی، چرا خوب ننشیندم نقش

کسی کز سر ِجــان گــذشته، غـمِ بدبیــاری ندارد


یکی همچو من بهر ِمعشوق، یکی بهر ِ دلخواه ِدیگر

به عــالم کسی را نیــابی، که چشم انتـظاری ندارد


فتاده ست در صیدگاهی که راه ِرهایی ازان نیست

بمیـــرم بـرای دل ِخـود، که جز زخـــم ِکــــاری ندارد!


دل ِناتوانم ازین پیش، چه بار ِفـراقی که می برد!

کنـون طاقـت او شده طــاق، دگـر بـردباری ندارد


تو ای دورافتاده ازمن، چه می پرسی از حال و روزم؟

جــدا از تــو طفلی یتیــمم که جـز آه و زاری نــدارد


تــرا دوست دارم، ولیکن نپرسم مرا دوست داری؟

که تـرســم بــرون آیـد از کار، سوالی که آری ندارد


مـــرا گر برانی، نرنجــم، که از لطـــف زودم بخــوانی

که دیده ست چون من عزیزی، که پروای ِخواری ندارد؟


مذاقم شود تلـخ ازان می، که باشد خمارش ز دنبال

من و مستی از بوسه ی تو، که در پی خماری ندارد!


جـدا از تـو در آشیـانه، دلم تنگ تر از قفس شد

بهـــار است، امّـا گلستـان صفـای بهـاری ندارد


به دیواری از جنس ِکاغذ، توان بی خطر پشت دادن

به پیمــان ِتــو تکیــه کردم، که آن استـــواری نــدارد!


استاد محمّد قهرمان

89/8/16


http://upload.tehran98.com/img1/gpbxtwzhhfls0ctm9rz.jpg


چهلمین روز عروج آلاله نشانت تسلیت باد...


روحت شــاد و یــادت جـــاویدان

قهـــرمان ِ غــزلیات ناب ِخراسانی


نظرات 11 + ارسال نظر
نگین شنبه 8 تیر 1392 ساعت 23:48

روحشون شاد ...

روح عموی عزیزتم شاد و یادشون گرامی نگین:-*

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 10:38

خدا رحمتش کنه
روحش شاد....

ممنون

شما؟

محمدرضا یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 10:47

کسی کز سر جان گذشته غم بدبیاری ندارد...
خدارحمتشون کنه. روحشون شاد.

سلام مسافرکوچولوی (فسقلی)خونه خدا.
کم کم دیگه داره زمان پرواز نزدیک میشه.
پیشاپیش پرنده شدن تو حریم امن الهی مبارکت باشه.
زود تبریک گفتم زود سوغاتی بیاری
زهی خیال باطل .نه؟

بعله

البته سوغاتیای نت اصولا عکسن و جاهای زیارتی هم دعا که انجام می شه جناب!

سلام
فسقلی پسران:دی این یه قانونه:دی

مرسی...
تو که شعر دوس داری غزلیات استاد قهرمان فوق العاده س

بعدشم چرا کم پیدایی؟
غیبت می خوره براتا
بدون حقوق

محمدرضا یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 11:12

بذار بری و برگردی بعد بهونه بیار برای سوغاتی نیاوردن .
همون دعا از سرمون هم زیاده البته اگر یادت نره.
سلام.
فسقلی دختر و پسر نداره.خودم دیدم به انواع مخاطبینت فسقلی میگی:دی
اتفاقا خوندم.خیلی عالی بود.منم مرسی.
کم پیدا بودنم جریان داره.یه کم سرمون شلوغه تو کانون.
حضورمون هم بدون حقوق بوده تا حالا

گفتم پیش پیش بگم چشم به راه نباشی

یادم نمیره...
دوستای رگبارم دوستای دل منن... محاله یادم بره...

باز گفت سلام:دی

فسقلی در مواردی گفته می شود که کسی فسقلی شود:دی
بیشترم پسرا می شن

سرتون تو کانون شلوغه؟ چی کارا می کنین مثلا؟
یه شربتم بهمون ندادن نیمه شعبونیه

فاطمه یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 12:11

خدا رحمتشون کنه...


میشه برای شادی روحشون سوره تبارک بخونیم?!

اگه موافق بودی بهم خبر بده بخونیم...
هر کسی از دوستان هم که میتونه بخونه


باشه فرینازم?



بابت همه چیز هم ممنونم ازت...

سوره تبارک؟

باشه الان خبرت می کنم پس:-*

دوستان اگه تونستین سوره ی تبارکو واسه شادیه روحشون بخوووووووووووونین
آفرین:)

بابت چی فدات شم؟

محمدرضا یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 12:28

چشم به راه نیستم اصلا.
چون از احوالات شما بسیار بسیار مطلعم و میدونم که
اصلا سوغاتی آوردن تو ذاتت نیست منم بارها اینو متذکر شدم.
منم از طرف همه دوستان رگبار ازتون می تشکرم به شرطی که ویژه دعامون کنیدا.
سلام.دوست دارم .سلام خوبه.سلام عالیه حتی.تو هم که اصا بلد نیستی.
اصی فسقلی خوددی دادا.پسرا شیرن مثی شمشیرن.آ دخترام که دیگه خوددون میدونید

پس چشمت به آسمونه سبزه خودته آیا؟:-"

اتفاقا من خیلی سوغاتی می دم:دی
می تونی از دوستان بپرسی
منبع موثقم دارم تازشم
از فاطمه بپرس:-"

دعا که حتما...
ایشالله اگه قبول بشه...

سلام بازم:)))
من همش سلام می کنم اتفاقا:دی

پسرا فسقلی ین بادشون کنی بادکنک می شن فوتشون کنی می ترکن:دی
شاعر شدم اصن:دی

محمدرضا یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:14

چشمم به سبز آسمونی خودمه حتا.
عمرا سوغاتی نمی دی.
عطف به شعر معروف اصفانیا چایی نیمیدن به کسی چه برسه به سوغاتی اگر بدن فقط یکی جخ زورکی و الی آخر...
منبع موثق موردنظر در پشت بام ورامین مشغول چیدن کاکتوس می باشد.
ممنوناتیم.
سلام بازم:دی دی دی
چه قدر هم شعرت هم قافیه و ردیف داشت.چیزی نخوری ترشی میشی .
نیازار موری که دانمه کش است
که فریناز دراصفهان کله پزی دارد

آفرین حتا!

جخ زور ِکی می دیمون:دی

خیلی باحال بودا:دی
یعنی زدی تو هدف:)))))

ایشون دارن تشریف میارن جمکرانتونو سرفراز کنن

علیک سلام بازم:دی
آره خیلی یم خوب بود باید عاقل باشی تا به عمقش پی ببری اصن

دانمه می کشه یا دانه یا دلمه؟

محمدرضا یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:16

دانمه نوعی از خوراکی های دانه ایی در خانواده ی دانه ها میباشد.
این گیاه نوعی خوراکی هست که مورچه ها وقتی دانه گیرشان نمیاد از اونا می کشن میبرن خونه شون درضمن شاعر در اینجا اصلا سوتی نداده است

بروووووووووووووووو

اشتباه تایپیشم توجیه می کنه تازشم!

کلا تو کار توجیهیا!

اصلا و ابدی خواننده هم نفهمیده

لیلیا یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:35

سلام فریناز..

روحشون شاد و یادشون گرامی..



اوهوم. خیلی راحت راه توجیهش رو پیدا میکنن ، هه!
بر میگردم..فریناز عزیز ..

فعلا..

سلام لیلیای یک سبد سیـــــــــــــــــب

ممنون

خیلی راحت...
اوهوم
زودا! تا نرفتم
خب؟
ن گ ر ا ن م

دل نوشته (سمانه) دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 10:24 http://www.sulky.blogsky.com

سلام فرینازی اونی که اسم نداره منم
اسممو فراموش کردم

از آیپیت حدس زدم سمانه:دی
سلام

عیب نداره

لیلیا دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 13:40

لیلیای یک سبد سیب... اوهوم..

سلام فریناز قصه ما...

خوبی ؟!

حتما. زود میام.

قبل از اینکه بری..

لیلیای یک سبد سیبی خب:دی

سلام
مرسی

اوهوم... پس زود بیا
منتظرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد