آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

بی مقدمه آمده ام...

هواللطیف...


بی مقدمه آمده ام


سلام.... 


سر در گریبان ِ شرم فرو برده


چشم بر سنگفرش انتظار نهاده


و دل در آرزوی حسرتی دیرینه وامانده...


 

مهدی جان


آقای خوبی های همیشه ام



سلام...



و ببخش بر من تمام این ثانیه های سکوتم را...



فرصتم این روزها کم!

عجیب کم!

برای لحظه های ظهور

نه کاری کرده ام

و نه گامی برداشته ام

و نه حتی اسباب دعوتی گشته ام!


فرصتم این روزها عجیب کم!

عجیب در بی برکتی لحظه های به هدر رفته می پرند...

لحظه های پوچ

می نامم ِشان


فرصتم این روزها کم ِکم...!

به قدر انگشتان گنجشککی بی قرار...

در تاریکی، امید به پرواز دارم و آرزوی وصال...


و در سیاهی شب و روزم، غرق در شما شده ام که تجلّی نورید بر زمین...



مولای من...


نوری

از جنس نگاه نافذتان...


و برکتی

از جنس دستان رئوفتان

را خواهانم...



آقای من!


آقای خوبی های همیشه ام!


تب و تاب لحظه هایم

در بی شرمی پوچی ها به کنجی خزیده...


و از نگاه افتاده ام

شرم می بارد...


نگذار دفن شوم

و فرصتم کم بماند

و نبینمتان

و نداشته باشمتان

و هر لحظه

پوچ شود

و غرق گناه شوم و....



بعد

پشیمان

سرخورده

به بارگاه پُر از امامتتان پناه آورم و...


که بر بارگاه شما هم

هیچ کجا ننوشته اند

جای گنهکاران نیست...


 

مهدی فاطمه


به حق مادرتان

بر من ببخشایید اگر...



بی مقدمه آمده ام...


سلام...

 




نایت اسکین

 

اَللّهُـمَّ عَجـِّل لِوَلیِـّکَ الفَرَج 

 

نایت اسکین

نظرات 20 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:04 http://lonely-sea.blogsky.com/

قشنگ گریم گرفت...

داشتم این تک خوونی که تو وبم واسه دانلود گذاشتمو گوش میدادم که وبتو خوندم...

قشنگ گریم گرفتا...

چرا؟

چرا گریه؟

دانلود نکردم میام ببینم چی بود

ای بابا
چرا گریه آخه؟

فاطمه جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:06 http://lonely-sea.blogsky.com/

اللهم عجل لولیک الفرج...


می دونستم که می نویسی و انشالله که این سلام ِ بی مقدمه بی جواب نمی مونه...


تونستی اینی که گذاشتمو دانلود کن حتما

آمین

امیدوارم...

باشه ولی درستش نیس اینقد گریه ها!!!

فاطمه جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:09 http://lonely-sea.blogsky.com/

بیا تا جوانم

بده رخ نشانم

که این زندگانی

وفایی ندارد

....

وفایی ندارد...


ولی باید یه کاری کرد تا بیان...
همینطوری که نیس

مریم جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:14

وضو که میگیرم
گنبد فیروزه ایِ مسجد جمکرانت دلم را می لرزاند
وضو که میگیرم
صدای استاد فرهمند و دعای عهدش دلم را به بهشت میکشاند
وضو که میگیرم
آرام میشوم در بحبوحۀ غریب روزمرگی های دنیایم
وضو که میگیرم
جمعه که میشود... نماز صبح... دلی که بیقرار است... تسبیحی که تربت است... دانه به دانه... اللهم عجل لولیک الفرج

زیبا بود... زیبا و آرامبخش

وضو که می گیرم...

چقد خوب...

می رسه به نماز صبح جمعه و ...


تسبیح تربت

الههم عجل لولیک الفرج
یک دور...

پایه ام صب های جمعه
پایه ای مریمی؟


مرسی
مثل کامنت قشنگت

مریم جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:14 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

میگه
دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است آقا

عجیب می لرزونه منو این جمله ها.....

الــــــی ... جمعه 26 مهر 1392 ساعت 14:01 http://goodlady.blogsky.com/

ازشنبه درون خود تلمبار شدیم

تا آخر پنجشنبه بیکار شدیم

خیر سرمان منتظر دیداریم

جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم

فریناز عزیز :)

مثل همیشه یه شعر قشنگ

مرسی الی


سلا الی جون:)

نگین جمعه 26 مهر 1392 ساعت 17:35

نگین
فقط گل؟!

محمدرضا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:12 http://mamreza.blogsky.com

سحر خیز شبهای...
سحر یاد ما باش
شحر یاد ما باش...

...
یاد ما باش...

سهبا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:13

یکسره خوندم تا پایین صفحه ! چقدر دلم تنگ شده بود برای شنیدن حرفهای زیبایی از این دست ! چقدر دلم تنگ شده بود برای شنیدن حرفهای دلم از زبان عزیزی چون تو ! چقدر دلم برای تو , برای خودم , برای همه خوبی ها تنگ شده بود ...
سلام فرینازم ...

بانووووووووووووو
اصن معلومه شما کجایین؟

دیروز اومدم وبتون فقط با اشک برگشتم...

این حق دوستیه آخه؟

خوش اومدین

سلام نرگس خوشبو

محمدرضا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:13 http://mamreza.blogsky.com

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

فاطمه جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:25 http://lonely-sea.blogsky.com/

منم منظورم همین طوری نشستن نبوده هیچ وقت و نیست...

باید یه کاری کرد برای اومدنشون...

هرچند تو این دورو رمونه دارم به این نتیجه می رسم همین که سعی کرد خیلی از محبت ها رو نگه داشت تو دل خودش میشه بهترین قدم...

کاش که محبت اهل بیت تو دل هامون همیشه بمونه...

یه محبت واقعی...نه محبتی که بوی ریا و تظاهر بده...
ریا و تظاهری که این روزا خیلی میشه دیدش...


ببخش که با اشکام اذیتت کردم...


اللهم عجل لولیک الفرج...

اوهوم
همین که نگه داشت این محبتو...

خیلی وقتا سخته! مخصوصا وقتی تو شرایطی قرار می گیری که این محبتا رنگ و لعاب خاصی ندارن...

ریا...
کاش اون روز که رنگ و بوی ریا گرفت همش پاک بشه... برای تنبیه فک کنم خوب باشه

پس دیگه گریه نکن!
گریه م حد داره
وقتی باعث آسیب به چشمات مثل الان ِ تو می شه فک کنم نه تنها مستحب که حروم می شه!!!!!

آمین

مژگان جمعه 26 مهر 1392 ساعت 23:45 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/


مهدی جانم
به حق مادرتان بر من ببخشاید
برای لحظه هایی که که نه کاری کرده ام ، نه گامی برداشته ام
نگذارید دفن شوم و فرصتم کم بماند و نبینمتان و نداشته باشمتان و پوچ شوم و غرق گناه شوم.
آخ ، چی نوشتی فریناز تک تک کلمه هاتو بلعیدم با چشای نم گرفته

دلم برا نوشته هات تنگ شده بود. با سر اومدم رگبار آرامش
سلامممممممم بلند میگم که جبران سلام پست قبل بشه!
برام دعا کن که سخت محتاج دعاتم :*

سلاااااااااااااااااااام به روی ماه غایبتون خاااانوم

یه وقتایی فراخور حال و هوام میاد دیگه...
مث دیروز که بی مقدمه سرازیر شد...

دل رگبارمم واسه تو
خب نبودی اصن

چشم حتما
به همچنین بانو

از بارون چه خبر؟
سلاممونو برسون بش اگه اونورا باریدا!

اینجا که از عید تا حالا بارون ندیدیم ما اصن

مریم شنبه 27 مهر 1392 ساعت 12:03 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

کیا تموم ثروت دلشون تسبیح تربته؟؟؟
-من... من... من
همیشه همراته؟
- نه... توی جانمازمه... بعد از هر نماز یه دور صلوات
و روزای جمعه؟؟؟
قرارمون اینه که هر صبح جمعه بعد از نماز و دعای عهد یه دور تسبیح : اللهم عجل لولیک الفرج
پس منم پایه ام فرینازم

میدونی ارزش تسبیح تربت چقدره؟؟؟
اصن نمیشه ارزشی گذاشت براش
خعلی سفارش کردن با تسبیح تربت ذکر بگین
میگه اصن ذکر نگو تسبیح رو بگیر توی دستت و همینجوری دونه بنداز... صوابش میشه مث ذکر

تسبیح تربت...

از کربلا تاحالا که اومدم دارمش
ینی از اونجا آوردم

چشم خانومی

پس می فرستیم ایشالله

یک سبد سیب شنبه 27 مهر 1392 ساعت 20:35 http://yeksabadsib.blog.ir

بی مقدمه امده ای!

جالب بود...

شاید چون خیلی پُری... پُر از حرف!


سر در گریبا ن شرم...
چشم بر سنگفرش انتظار ...
دل در آرزوی حسرتی دیرینه...


آقای خوبی های همیشه ام...


ببخش...
ببخش...
بر من تمام این ثانیه های سکوتم را...


برای لحظه های ظهور
نه کاری کرده ام
نه گامی برداشته ام
و نه حتی اسباب دعوتی....


لحظه های پوچ


گنچشکی بی قرار ...

تاریکی...
و امید به پرواز
و آرزوی وصال...



...

تب و تاب لحظه هایم

در بی شرمی پوچی ها که به کنجی خزیده ...



نگذار دفن شوم...

و نداشته باشمتان!

...


به حق مادر...

آه...

شاید چون پر بودم...

اوهوم می شه گفت

یه وقتایی یهویی دعوت می شی...

به حق مادرتان....

ینی آهت منو بُردا لیلیا...

دل نوشته( سمانه) یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 14:19 http://fun-thing.blogsky.com

سلام بانو

یه لحظه یادت افتادم فریناز
خیلی وقت بود وبلاگتو باز نکرده بودم
آهنگ وبلاگت خیلی روح بخشه بانو

و این پستت هم خیلی قشنگ بود با خوندنش یاد فاطمه خانم و آقای ستاره پوش افتادم....

موفق باشی دوست خوبم

سلام سمانه جون

ممنون لطف داری

بیا از این طرفا بانو

به همچنین

سها یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 18:14

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

کنار تو درگیر ارامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس می کشم...

سلام سها

خوبی؟

کم میای نتا کلا

مگه نه؟

همین از تمام جهان کافیه...

نازنین یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:05

چقدر دلم واسه جمعه هات تنگ شده بود

سلام و
اللهم عجل لولیک الفرج

و دل جمعه هامونم واسه شما خااانوم

سلام

آمین

ⓖⓞⓛⒾツ دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 11:21 http://flowerever.blogsky.com/

سلام خانومی
خیلی وقته اینجا نیومده بودم
نوشته هات ارامش خاصی داره
هنوزم از مهدی مینویسی
خوبه که اینقدر استواری تو عشقت.. به آقا امام زمان
سلام منم بهش برسون حس میکنم تو خیلی نزدیکتری از من بهش!!!
حال احوال خانوم خوشگل

سلام گلی جون

این هفته نوشتم و چقدرم خوب شد که نوشتم...

یه وقتایی برای نوشتن هم باید بخوان تا بنویسی...

هر کسی به قدر خودش می تونه نزدیک باشه

خوبیم شما چطوری گلی جون؟

محمدرضا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:17 http://mamreza.blogsky.com

سلام.
کجی رفتی؟
پاش بیا دوتامطلب برفس بینیم
اصی معلوم نی کوجا رفتس

سلام

هسّیم دادا

کارا بارا زندگیا اصی یه وععععضی نیمیشد بیایمون نت

عروسی بودیم شامو اینا می دادن آخه

go♥od girl پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:34 http://aseman-man.blogsky.com

من غریب...
هم همیتم...
شرمنده از مولایم...


به ما توفیقی عطا کن یا الله که بی یاد مولایمان روزهایمان گذر نکند.
خیلی زیبا نوشته بودید...

سلام
خوش اومدی دختر خوب با یه قلب وسطی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد