آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

نــازنیــــن


هواللطیف...


مهربانی از سر و رویت می بارد...

در حریم امن خدا آنگاه که دیدارت را به تماشا می نشینم و مهر از کلامت و محبت از نگاهت و دوستی از دستانت می بارد


توامان تمام بارش های خوب دنیایی

مانند نامت

مثل باران


و همیشه بی آنکه هواسم به واژه ها باشد نازنین ِ بارانی خطابت می کنم



نازنین ِ بارانی ام


به سالروز میلادت رسیده ام

به ابتدای زایش مهربانی های خفته در وجودت

به چشم های آرامت

به لبخند گرم شکفته بر لبانت



تولدت مبارک دختر زلال ِ مثل ِ باران 




نظرات 18 + ارسال نظر
طهورا پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 20:20

نمی شناسمشون ولی نامش نازنینِ
تولدشون مبارک

سلام فرینازی

همشهری سهبا جونن عمه :دی

ممنون

سلام عمه طهورای مهربون

rahgooozar پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 20:20 http://gallery-20.blogsky.com/

تولدش مبارک
تاریخ تولد بهانه ای است تا فراموش نکنی آمدنت را...
به منم سری بزن خوش حال میشم تازه کارم

ممنون


بله تا فراموش نکنیم آمدنش را حتی

تازه کار؟ باشِد

rahgooozar پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 20:49 http://gallery-20.blogsky.com/

تویی که داری این پُست رو میخونی ...

آره
با خودِتَم !!!
.
.
.
.
.
.
از خُدا میخوام

به همه آرزوهای خوب و قشنگِت بِرسی
تو زندگیتم َهمیشه لَبخند رو لَبات باشه
ممنون سرزدی گلمممممم

چه قشنگ
ممنون

ایشالله همه آرزوها و دعای خوب خوب همگی برآورده بشن:)

خواهش می کنم

نازنین پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 20:59

فریناز! عزیزم
خیلی خیلی ممنونم

باور کن همون تبریکای پشت صحنه کافی که نه خیلی هم بیشتر از کافی بود : ))

اصلا کاش اینجا بودی امشب دوباره میدیدمت

بازم مرسی مرررسی مررررررسی

به به صاااااااااااااااحبشم اومد

خواهش می کنم مگه چیکار کردم خانومی
ببخشید که دیر شد تازشم

پشت صحنه رو خوب اوووومدی :)))))))

آره اینقد دلم می خواس ولی خب هنوز علم اونقد پیشرفت نکرده

خواهش می کنم ایشالله عمر بابرکتی داشته باشی پر از بهترین اتفاقا

نازنین پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 21:03

اصلا هی میام نگم ولی نمیشه خب! چقدر دیماه ؛ ماهِ پربرکتیِ

راستی به مامانتم سلام مخصوص برسونُ تولدشونم تبریک بگو

اون مدل وضو هنوز یادمِ

بعله
تو دلت می مونه اصن

آره دیگه! اصن از آسمون داره میاد دختر دی ماهی

چشم سلام میرسونه تبریکم می گه

ای جاااان یادت مونده ها هنوز

نازنین پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 21:07

به عمه طهورای عزیز :
خیلی خیلی ممنونم

البته! من شما رو میشناسم بارها کامنتهای قشنگتون رو توی وبلاگهای دوستانتون دیدم و همیشه شخصیت دوست داشتنیتون رو مخصوصا در قالب یه عمه ی مهربون دوست داشتم : )
امیدوارم همیشه سلامتُ شاد باشین

عمه جون نازنین باشماست

اصن یه وبلاگستانه و یه عمه طهورای مهربووووووووووون

یک سبد سیب پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 22:26 http://yeksabadsib.blog.ir

چقدر متولد دی...

تولدت مبارک نازنین عزیز

امیدوارم همیشه مثل باران زلال و پاک باشی... لطیف...

اووووووووه آره

اصن ترافیکه این نیمه ی دوم کجای کاری

مرسی لیلا جون

ایشالله تولد خودت
راستی چه ماهی خانومی؟ و چه سالی و چه روزی؟
آمار بده بینیم

فاطمه پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 23:11 http://lonely-sea.blogsky.com/

به به ...

هر دم از این باغ دری می رسد و اینا

اصا واقعا این دی ماه عجب ماه ِ محشریه...

اصا اومدم اینجا حالم خوب شد...


تولدت مبارررررررررررررررررررک همزاد خانوم گلم

به به

دی ماهی به دی ماهی رسیدا
آره دیگه

باز شما دی ماهیا به هم رسیدین من شطرنجی می شم

خدا رو شکر

فاطمه پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 23:13 http://lonely-sea.blogsky.com/

خوش اومدی به این دنیای ِ هزار رنگ همزاد خانوووووووووم...

امیدوارم 25 سالگی خوبی رو تجربه کنی

هزار رنگ:دی

رنگین کمونه رنگین کمونه

ایشالله جفتتون ایشالله ایشالله

طهورا جمعه 27 دی 1392 ساعت 20:20

سلام نازنین جان .
آرزوی سعادت بهترین دعای ست که میشه تو این روز براتون داشته باشم .
ممنونم ...بازم تبریک

ممنون عمه جون

نگین جمعه 27 دی 1392 ساعت 21:01

ینی سه سال ِ دیگه من میشم الان ِ نازنین!!

چقد زود میگذره خدا :(

+ تولدت مبارک نازنین ِ نازنین :**

با آرزوی بهترین ها :*

70 بودی نگین؟
آره خب اگه 70 باشی می شی...


نازنین ِ نازنین:دی
بامزه بود خب:دی

اوهوم می گذره عجیب و غریبببب!!!

نازنین جمعه 27 دی 1392 ساعت 22:32

خیلی ممنونم از همه
انشالله تولد خودشون جبران کنم : )

خیلی ممنونم عمه طهورای عزیز! دقیقا همینطورِ
من هم سلامت و سعادت مستمر رو براتون آرزومندم

خواهش می شه
ایشالله ایشالله

خودم یادت می ندازم اصن

نازنین جمعه 27 دی 1392 ساعت 22:36

نگین زودتر از اونچه که فکر میکنی میگذرن لحظه ها
امیدوارم که برای همه خوب بگذرن

راستی نگین تو جرا اخه سن منُ زیاد میکنی!!! دقیقا دو سالُ سه ماهُ نوزده روز

اخه تو نمیدونی ما خانوما رویِ سنمون حساس میباشیم
نگاه به سنم نکنینا دلم هنوز چهارده سالشِ خو

آره اصن خیلییییی زود

داره شاخام در میاد کم کم وقتی فکر می کنم چقدر همه اینجا بودم و تو این دنیا حتی

آخی
اصن این محاسباتت منو کُشته ها

و من بهت پیشنهاد می کنم همون برو دکتراتو بخونو اینا

الهی الهی
اصن نازنین 10 سالو اندی که می گم تویی فک کنم

یک سبد سیب جمعه 27 دی 1392 ساعت 23:01 http://yeksabadsib.blog.ir

پیشاپیش عیدت مبارک فریناز عزیز

تولدم...

14 مهر

ممنون عید توام مبارک باشه لیلا

خصوصیم اگه خواستی بگو متولد چه سالی؟

14 مهر

سازگاریم با مهریا بدک نیستا

ذره شنبه 28 دی 1392 ساعت 00:20 http://zareh.blog.ir

سلام.
گل سرخ...
http://zareh.blog.ir/post/297

سلام

ممنون

خوده خودم شنبه 28 دی 1392 ساعت 01:17 http://khalvatttam.blogsky.com

خب یدونه ازون دهه هام مینوشتی مام نظر بدیم دیگه

راه دوری نمیرف!

خب حرف حسابم که کتاب و دفتر و خودکار و اینا نداره

+ الان می شه قرون وسطی ی دهه ی دوم نازنین آیا!

مهرداد شنبه 28 دی 1392 ساعت 22:16

سلام
...
.
.
.
الان این نقطه ها یعنی از یه سری حرفا فاکتور گرفتم.
خوشحالم که امشب تونستم بیام تو رگبارت فریناز
امشب رو تبریک میگم که واقعا شب بزرگیه
چه جالب که با فاصله ی چند روز تولد دو تا از دوستای خوبت بود!
هردوشون رو کم و بیش میشناسم و تبریک میگم تولد مهرناز خانوم و نازنین خانوم رو
...
این نقطه ها هم یعنی اینکه باز از یه سری حرفا فاکتور گرفتم
اما یه چیزی رو نمیتونم نگم
نمیتونم نگم که چقدر دلم برات تنگه(لبخند)
بازم زود میام
اوهوم

سلام

داداشی گل من

خوبی؟

ممنون منم تبریک می گم هم به تو هم مامانت هم اون آرشام کوشولو که فک کنم الان دیگه خیلیییی بزرگ شده باشه ها

بین کارات سعی کن بیای مهرداد
جات خالیه خب...
باشه داداشی
خونه ی خودته اصن

نگین دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 12:15

نازنین همون دو سال ُ سه ماه ُ نوزده روز هم میرسه بالاخره..

فقط خداکنه امسال زور بگذره که دارم دق میکنم از دستش!
همیشه از 23 سالگی بدم میومد و آخرشم شد بدترین سال ُِ زندگیم!

ایشالله به خوبی و دل خوش برسه

کلا تمومه روزای زندگی یه جوری عجیب شدن

غیر قابل پیش بینی

ایشالله بقیه ش خوب باشه برات نگین
تازه هنوز که 23 سالت نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد