آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

بهار شده ام به دیدارت... و سبز! سبز ِسبز ِسبز...

هواللطیف...


همیشه آخرش خوب می شود... و شاید آخر معجزه ها... هر چه بود، معجزه یا اتفاقات خوب ِ خوب، آمد و خوب هم آمد... بسان شاخه های خشکیده ی زمستان بودم و چشم به راه... که ببینم... ببویم... لمس کنم... جان بگیرم و جان بدهم...

آری تمام ِ جان ِ تکیده ام در انتظار بهاری بود از جنس حضور...

رویایی در دوردست های زندگی...

به رنگ و بوی همین شکوفه های سپید و صورتی درختان بیدار شده...

همین که خدایم بهار را به جان زمین انداخت مرا نیز یادش بود... و حالا با چشمان دیگری به شکوفه ها می نگرم... به گیسوان خوشرنگ بیدهای مجنون و چنارهای تازه به برگ نشسته... به همیشه بهارهای رنگارنگ و بنفشه های اصیل عید...

حالم خوب شده... درست از همان روز که باران می آمد... خوب شد... تمام حالم آن لحظه های زیبای رهسپار عشق خوب شد... 

و من بر فراز آن بلندی محال، می اندیشیدم که اگر خدایم بخواهد، تمام نشدن ها می شوند... و همه چیز دست در دست هم می دهد که اتفاقی تازه بیفتد! از جنس ارغوانی خوش رنگ غروب سرخ یکشنبه...

آرامم

و سبز

شاید شوق بهار حالا که به گل نشسته ام در جانم هویدا شده

همین که آن زنجیره های زیبای پیاپی پر از گل های بهاری را بر دوشم می کشم و خودم را تمام قد در آیینه ی اتاقم می نگرم، بهار را به وضوح لمس می کنم...

و یا گلدان خوش رنگی که این روزها میهمان اتاقم شده... همان که هدیه ی سبز توست.. تو که همیشه سبز بوده ای... به سبزی شناختمت و به سبزی بوییدمت و چشمانم به چشمان مشتاقت افتاد...

چقدر می شود بهار را بویید... بوسید... بهار را کلمه کرد... گرما کرد... آغوش کرد... زندگی کرد...

فرقی نمی کند پای عقل به میان باشد یا عشق

آشوب یا بلوای غریبی در دل!

تنها یک اتفاق خوب از سوی خداست که بهار را متفاوت تر از همیشه درست در آخرین لحظه ها به جانت میهمان می کند

و تو مست

مست ِ مست ِ مست

زنده می شوی

برمی خیزی

لبخند می زنی

و شعر بهار را می خوانی

و آمدن بهار را تبریک می گویی

و نگاه می کنی

و سلام می کنی

و بهار را زندگی می کنی


و خدا در این لحظات آرامش، قرین ِ شادی توست...

همان خدایی که سختی ها را جز به وجودش تاب نمی آوردی...

همان که صدایش می زدی و می شنوید... می آمد و تو را، تمام ِ تو را در آغوش خود می گرفت و آهسته زندگی را می پیمودی...

حالا خدایت به وقت آرامش و شادی، به وقت زیبایی و بهار نیز کنار توست...

و صدایش می زنی...


شکر خدایم

سپاس

و هزاران سپاس

برای همه ی روزهای خوب

برای شنبه ای که خادم فاطمه ی زهرایت بودیم

و چه قدر زیباست خادم مادرت باشی... با تمام وجود...

برای یکشنبه ای که بهشت آمد... بهار رسید... زندگی دمیده شد و زنده شدیم...

برای دوشنبه ای که چه زیبا آغاز شد... و در بدو ورود خود دوتایی هایی را به خاطرات سنجاق زد که جاودانه می مانند...

برای آتشی که برافروختیم و از رویش نه یک بار که ده ها بار پریدیم و شعر ماندگار زردی من از تو و سرخی تو از من را خواندیم

برای چهارشنبه سوری محشری که با تمام دلتنگی هایش تمام شد...


کاش دوباره به دیدارت می نشستم

همین روزهای واپسین ِ زمستانی، به دیدار تو زنده شدم

و به عطر تو بهار گشتم...

کاش لحظه های خوب هم جاودانه می گشت...

تمامی نداشت

کاش می شد تمام زندگی را دور زد و جایی در انحنای احساس تو گم شد...


شکر خدایم...

و سپاس

هزاران سپاس برای تمام روزهایی که آمدند و رفتند...

سالی که چند تا بهترین داشت

سالی که بهترین بهترین ها و بدترین بدترین ها را با خود آورده بود...

به سال قبل که می نگرم گویا فریناز دیگری را می بینم که نمی دانست زندگی چه روزهایی را برایش رقم می زند...

سال نود و دوی من...

سالی که کربلا را دیدم...

کعبه را با زبان روزه گشتم و گشتم و گشتم

و تو را دیدم...

تو را که زندگی زیبا شد به نامت

و بهار گشت به حضور سبزت...



شکر خدایم

و سپاس

هر چه بگویم کم گفته ام...

شکر... شکر... شکر...


خدایم...

سال جدید را به بهترین ِ حال ها... بهترین ِ بهترین ِ حال ها برایمان بگردان.....


مبارکــــ ــــبادتان عید... بهـــار... سبــــزه و گـــل و سنبـــل...


مبـــارکـــــــ ـبــــادتــــان نــــــوروز


http://pro-boys.persiangig.com/Pic%20Noruz.jpg


http://amoomajid.persiangig.com/image/jashn/ru4ah2.jpg



مریم عزیزم


دختر واپسین لحظه های زمستان

نوید بخش بهاری زیبا


مهربانی را معنایی دیگری

و محبت عجین نفس های آرام توست

تویی که فقط و فقط خدا برایم کافیست

و نجوای تنهایی ات مأمن امن دوستی های بی انتهاست...


به روز میلادت رسیده ایم...

به تولدت

به آمدنت


و آمده ام تا بودنت را

سالروز ِ میلادت را

تبریک گویم


باشد که عشق قرین ِ تمام لحظه هایت باشد

و شادی و آرامش و خوشبختی سهم تو از زیستن...


سرآغاز تو، رویش شکوفه های عشق

میلاد تو، سراسر شور و شوق و شادباش

و دلت که پاک تر از باران خداست...


مبارک باد تولدت

میلادت

آمدنت

و بودنت...

http://www.parsnaz.ir/upload/23/0.659182001313928059_parsnaz_ir.gif


نظرات 11 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:43

سال نو مبارک فریناز
سال خوبی داشته باشی

سلام
ممنون امیرحسین

سال نو توام مبارک باشه

به همچنین

مهرداد پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 17:17

سلام آبجی فرینازم
خداروشکر که پر از حس خوبی تو این چند ساعت پایانی سال
امیدوارم بهترین ها در انتظارت باشه
عیدت مبارک...

سلام مهرداد آقای گل
خوبی؟
ممنون
عید توام مبارک باشه
ایشالله امسال یکی از بهترین سالای زندگیت باشه
پر از خوشبختی و آرامش و یاد خدا

فاطمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:14 http://lonely-sea.blogsky.com/

سلااااااااااااااام فریناز خانوووومم

خداروشکر که خوبی الان...

چقد اینجا خوشگل شده ...رنگ و بوی عید گرفته

دوسش دارم

ولی خودتو بیشتر دوس می دارما

ایشالله که امسال هم برات سرشار از حال خوب و بهترین اتفاقات باشه

به به بـــــــــــــــه!
سلاااااااااااااااااااام به روی ماهت

اوهوم
خدا رو شکر
مرررررررررسی

آره دیگه! تو جرئت داری اصن وبمو بیشتر دوست بداری اونوخ حسابت با فرینازالکاتبینه

ممنون ایشالله برای خودت عزیزم
از اون سال های به یاد موندنی ها

فاطمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:15 http://lonely-sea.blogsky.com/

تولد مریم هم مبارک باشه ایشالله...

چه زمان جالبی به دنیا اومده ها...نمی دونستم

تاریخ تولدش خیلی باحال و جالبه...شب عید

ایشالله که خوشبخت باشه این عروس خانوم ما

ممنون
خودشون که عروس خانوم اصن نت نیستن فک کنم خونه ی شوهر تشریف دارن

آره
تازه خواهر مهرناز هم شب عید به دنیا اومده

ایشالله
و دعای مامانت

فاطمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:18 http://lonely-sea.blogsky.com/

و بازم خدارو برای حال ِ خوبت شکر می کنم از ته دلم...

ایشالله که موندگار ِ تموم ِ لحظه ها و ثانیه هات باشه عزیز دلم

و این که با آرامش ِ محضی از جنس ِ خدا وارد سال ِ جدید بشی

ممنونم
منم خدا رو شکر می کنم برای همه چی
برای خدا بودنش

ممنون به همچنین فاطمه جوووونم

فاطمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:20 http://lonely-sea.blogsky.com/

دلم واسه نظر گذاشتن تنگ شده بود
ازون وقتا که هی نظر بزاری...
هی نظر بزاری

یادش بخیر...با همزاد خانوم گاهی ازین کارا می کردیم

الان دیگه پیر شدیم مادر...

آره
خیلی وقته نظر نمی ذاری اینطوری خب

خودتم که در وبتا بستی
می گما نکنه اصفانی شوما

پیری واسه بقال سر کوچس
افتاد؟

فاطمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:21 http://lonely-sea.blogsky.com/

میگما الان نزدیکه اذانه...

خو من الان نماز بخونم یا بزارم سال دیگه بخونم؟

یا اصا الان دغدغه من اینه شام امسال بخورم یا بزارم سال دیگه بخورم؟

خو چیکار کنم؟

اصا کوجایی ؟

بیا پاسخ گو باش

اووووم
من که پارسال نماز خوندم
توام کاش پارسال می خوندی آخه اول وقت یه چیز دیگه س

شامم که سال دیگه بخوریم

خو داشتم کارای آخرین لحظه ها رو می کردم
برنجم با من بود تازشم

فاطمه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:23 http://lonely-sea.blogsky.com/

عیدت مبارک فریناز کربلایی و آسمونی من

قدر چشمات رو بدون...امسال تو روزی ِ چشمای تو هم مکه بود هم کربلا...هم مشهد...
این خیلیه ها...قدر خودتو بدون جونم

ممنون عید توام مبارک باشه فاطمه ی مهربووووونم

ایشالله روزی ِ چشمای توام تموم این جاهای خوب و عالی باشه امسال
چشم

الــــی ... پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 18:57 http://goodlady.blogsky.com/

یه عالمه آرزوهای خوب واسه فریناز گل توی سال جدید...

مبارکا خانووووووووم

ممنوووووووووون الی جووونم

عید و امروز توام مبارک باشه عزیزم
ایشالله هر روزت عید باشه

یک سبد سیب پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 23:26 http://yeksabadsib.blog.ir

سلام فریناز رگبار آرامش

بهارتون سبز ، به نور ِ مادر فاطــــمه الزهـرا(س)

و سال پیش رو براتون ، پر باشه از محبت ِ مادر...

http://bayanbox.ir/id/6088545792701607664

سلام لیلا جون

ممنون
عید و نوروز توام سبز به نور مادرمون حضرت فاطمه ی زهرا

ایشالله عیدیامون همه با خودشون

به به جه سیییییییییییبای سرخ قشنگی
مرسیییی

مریم جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 18:48 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

نازنین فرینازم...
مبهوت واژه های زیبای دل مهربانت نمی دانم چه بگویم تا شاید گوشه ای از بودنت و مهربانی ات را قدر بدانم
بخدا من ناتوانم از تشکر و سپاس بابت اینهمه خوبی ات
تو بهترین رفیق من بوده و هستی توی این سالهایی که من توی مجازستان بوده ام
امید که بتوانم توی شادیهایت جبران کنم

قابلتو نداشت عروس خانوم

ایشالله امسال پر باشه از بهترین هایی که منتظرت بودن تا برسی بهشون

تولدت بازم مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد