آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

چندمین دعوت تازه

هواللطیف...



حالا یازده ماه از آن روز می گذرد و دعوتی که تازه بود و تازگی را میان تمام پژمردگی روزهایم پاشید...

مجلسی که خطبه ی غدیر خوانده شود و دعا برای ظهور امام زمانمان...

مجلسی که سراسر حس خوب باشد و تو حتی با این حال نزار، به خانه ای دیگر بروی و حالت خوب خوب شود! خوب تر از چند ساعت پیش که کلافگی از سر و رویت می بارید...

درست از یک روزی یک اتفاق هایی در زندگی هست که آدم را در مسیری جدید قرار می دهد

شبیه همان یازده ماه پیش و دعوتی که تازه ی تازه بود...


شبیه تمام آدم هایی که امشب با شوق خاصی به مسجد می رفتند، من هم شوقی خفته دارم که چند سالیست بیدار نمی شود...

هر چیزی لیاقت می خواهد... حتی اعتکاف و سه روز تنهایی با خودت و خدای خودت... سه روز که روحت را تطهیر می کنی و هر هزار هزار آیه ی نور در جای جایش می ریزی و غنی تر از همیشه از حریم امن دوست بازمی گردی و دلت اما پاک پاک پاک...

اعتکاف برایم شبیه یک اتفاق زیبای دست نیافتنی ست...


خدای بزرگم

شکر برای بودنت...

برای آن دعوت تازه و تکرار و تکرار و تکرار این مجالس نور

و سپاس مهربانترینم چرا که امید دارم روزی من هم اینجا می آیم و می نویسم که سه روز نیستم! در مسجد خواهم خوابید...


برای تمام داده ها و نداده هایت شکر که تو عالِم به تمام عالَمی...



مبارک باد عیدتان


میلاد مولود کعبه

همسر ِ فاطمه سلام الله علیه...

پدرِ حسن و حسین علیه السلام...

یاور و برادر محمد صلی الله علیه و آله

و اولین امام ما


دلم برای شب های نجف و نشستن روبروی حرم شاه آن سرا تنگ شده... برای ضریح مقدسش...

و تمام وجودم می لرزد که زمانی در یک قدمی مولای مومنان عالم بوده ام...

غربت از تمام کوچه های نجف می چکد و شاه مردان، هنوز در غربتی غریب زیارت می شود...


http://www.radsms.com/wp-content/uploads/2011/06/hazrateali-radsms10.jpg



+ هنوز خوب نیستم و با تمام این دردها دست و پنجه نرم می کنم!...


نظرات 12 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 23:54

دلم میخواست منم امشب میرفتم اعتکاف توی خودِ حرم! چقدر ...

عیدت مبارک خانوووم مخصوصا به پدرت! انشالله همیشه سلامت باشن : )

راستی میدونستی چقدر خوبِ که دلتنگِ شبهای نجف میشی! خیلی قشنگِ که خاطره ای داری که دلت براش تنگ میشه ؛ قدرشُ بدون!

آی آی گفتیااا

اسم منم درنیومد

ممنون به همچنین گلی

آره... و امیدوارم از صمیم قلبم که این دلتنگیا رو هرچند سختن ولی تجربه کنی و اینقدرم زود به زود بری که به دلتنگیم نرسی حتی

ایشالله امسال ببینی کربلا و نجفو نازنین

فاطمه دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 23:55 http://lonely-sea.blogsky.com/

خداروشکر که شد و رفتی...

لااقل روحی آروم شدی..
ایشالله جسمی هم زودتر خوب می شی...
ف
زود خوب شو ...من ورشکست شدم از بس صدقه دادم

عیدت هم مبارک...


+ همراه با بهترین حال و احوال و بهترین آرزوها
و این که باز هم به زودی چشمت به گنبد شاه ِ نجف بیقته...حرمی که به جرئت می گم اونقدر ابهت داره که تو رو در لحظه میخکوب می کنه...

واقعا عجیب ابهت داره... اصا نگاش که کردم بار ِ اول فقط همین جوری مات زده شدم

آره واقعا
خیلی مردد بودم که دم آخر دوستم ز زد گفت بیا پس

ببخشید خب چند روز یبار بده یا کمتر بده
مهم نیته وگرنه یه ریال و یه تومن و 100 تومن و 1000 تومن یه کارو می کننا

اینطوری صدقه می دیم ما اصفانیا
روزی یه ریال مثلا

ممنون و به همچنین
چقدددددر دلم می خواد
خیللیاااااا

فکرشم نمی کردم بعد اینکه بیام اینقدر همه چیش یادم بمونه...
نجف ی حال عجیبی داشت که دلم می خواد بگم رفتم نجف نه فقط کربلا

اوهوم ابهت اون سر در ورودیش... محشره

فاطمه دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 23:56 http://lonely-sea.blogsky.com/

به به ...

باز ازون شباس که منو همزاد حانوم همزمان اینجاییم...

سلام همزاد ِ گلم

فریناز = گل تو باغچه

فاطمه دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 23:58 http://lonely-sea.blogsky.com/

منم خیلی دلم می خواست اعتکاف امسال رو برم...
ولی خب نشد... این روزا به حدی می سوزم که واقعا می مونم خودمم...

و خب نشد کلاسمم کنسل کنم...یعنی نتونستم...دلم نیومد

لایقش نبودم...

ایشالله سال دیگه می ریم

شما با این معده ی درخشان خیلی بیجا می کنی روزه بگیری اصن تازه می خواد بره اعتکافا :|

عیب نداره ایشالله سال دیگه

نازنین سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 00:00

به به
سلام سلام همزاد خانومِ گل

بعد سالی اومدم چه خوب همزمان تو هم هستی
دلم واسه اون قدیما تنگِ چقدر!

اعتکاف! حس میکنم اصلا نمیشه که برم :(

فریناز = خاک تو باغچه

کلا هماهنگ می شیا نازنین

ایشالله سال دیگه همگی میریم
ایشالله ایشالله

فاطمه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 00:12 http://lonely-sea.blogsky.com/

اوهوم

اصا انگار ذوق و شوق از دل هممون رفته...

یاد اون شب افتادم که بلاگ اسکای می خواس به روز شه...
چقد ضایع شدیم اون شب

امسال واسه اعتکاف مشهد ثبت نام کردم ولی اسمم در نیومد

به جاش برو حرم نازنین...
واسه همه هم دعا کن..

راستی نازنین
می شه یه خواهش؟

می شه ی بار که رفتی حرم وقتی نقاره می زنن صداشو ضبط کنی بعد بزاری وبت؟

اصا بدجوووووووووووور دلم هوای حرم امام رضا رو کرده ها

دقیقا!!!

وای یادش بخیر:دی تا کی بیدار بودیم و ضایع شدیم من خوابیدم دیگه:دی

نازنین می گف خیلی سخت درمیاد اصن چون آمار ثبت نام خیلیییی زیاده
ماهام هیش کی درنیومد :(

نازنین اصن پاشو برو حرم واسه من دعا کن سلامتیم بیاد خب

پس تو چه دوستی هستی من مریضم تو نمی ری حرم
بدو همین الان نتو ول کن بپر تو تاکسی برو تو حرم
بدوووووو

نازی سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 00:32

عیدت مبارک

ممنون عید توام مبارک باشه

امید گرمکی سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 09:52

خوب است که هنوز می نویسید! عیدتان مبارک!
خواجه فریناز اصفهانی!

به به

آقا امید گرمکی

روزتون و عیدتون مبارک جناب

نوشتن با من عجین شده...
حالا چنـــــد ساله پیوسته ست

الـــی ... چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 19:51 http://goodlady.blogsky.com/

کاش یادت باشه واسه منم...


چرا من هر موقع میام اینجا از خودم ناراحت میشم؟

کاش یادت باشه واسه منم....

همیشه یادمه واسه تو و بقیه ام...

و کاش بقیه م یادشون باشه واسه من و همدیگه ام...

چرا آخه؟؟؟

نگین (آلبالو ) چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 19:57

عیدت مبارک با یه روز تاخیر :*
امیدوارم خیلی زود خوب شی :)

مررررسی نگین جون

عید توام مبارک باشه با خیلی تاخیر:دی
:*

مررررررسی امیدوارم همچنان:)

محمدرضا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 19:40 http://mamreza.blogsky.com

سلام
من خبر نداشتم مریض شدی وگرنه کمپوت میخریدم برا خودم
ان شا الله که بهتر و بهتر شده باشی.
و زیارت حضرت امیرالمومنین علیه السلام به زودی دوباره قسمتت بشه.
برای ما هم دعاکنی واین دفعه بالاغیرتا!سوغاتی بیاری

سلام
چه عجب آقا سبز آسمونی

خسته نباشی واقعا

ممنون

چقدرررر دلم می خواد باز برم.... خیلییییی

تو مگه آوردی سوغاتی؟

مریم شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 15:16 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

الهی بگردم
دلم همش پیش توئه فرینازم
دعا میکنم هر چی زودتر سلامتی ات رو بدست بیاری

خدا نکنه مریمی...

بهترم یکم خدا رو شکر
ممنون :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد