آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

بیست و هفتمین: با چشم های دلم

هواللطیف...


کافیست تنها چشم هایم را ببندم و شما را همین نزدیکی ها تصور کنم

نه

اصلا کافیست چشم های بسته ام را رها کنم تا ببارند، و تمام شود این بغض ِ گیر کرده در لحظه های زیستنم!


و یا کافیست که حتی از چشم هایم، اشک هایی که می ریزند، گوش هایی که می شنوند، و تمام زندگی دست بکشم و حتی به پشتی صندلی که تنها تکیه گاهم شده نیز، بی توجه باشم و شما را در هاله ای از نور و مهتاب و روشنایی بنگرم...

همین نزدیکی هایید مولایم؟


راستی سلام

دوباره بی کفش، پا برهنه ، وسط میدان دویده ام...

کاش می شد فکر ها را، حرف هایی که تند تند از ذهن و دلم تا شما می رسند را اینجا نوشت... کاش می شد گفت که چقدر بودنتان در ثانیه های زیستنم حس می شود و اگر شما و باران رحمت و مهربانی هایی بی انتهایتان نبود، تا بحال زیر شراره های داغ ظلمانی بی پناهی، به کجراهه هایی می پیچیدم که نافرجام ترین جاده های زندگیست...

هر آنجا که نور نباشد و نور حضور ِ شما، تنها بیراهه ای بیش نیست و چقدر هر روز و هر لحظه صدایتان می زنم تا باشید و نگذارید از صراط مستقیم حق دور شوم مهدی جان...

چقدر دنیا تشنه ی قطره ای از وجود شماست و دریای بیکران ِ حضورتان بر همگان ناپیدا...

چقدر خوبید که به من ِ بد کمک می کنید و چقدر بدم که یادم می رود جهان برای شماست که هنوز هم پابرجاست...

چقدر خسته ام و شما که ظهورتان اکسیر زندگانیست و ندارمش مولایم....



دریا که رفته بودم به تمام آب ها سپردم سلامم را به شما برسانند، و مرا تا شما بیاورند، اما نمیدانم چرا دوباره به همان ساحل سوزان بازگشتیم و از دریا دور شدیم و زندگی هنوز و هنوز و هنوز هم جریان دارد...


راستی

این روزهای

بی

ظهور ِشما 

زیستن

هم

نامش

زندگی ست؟؟؟؟؟



کاش بیایید

و زندگی را

برایمان

به ارمغان بیاورید



من از این زنده گی ها سال هاست که مرده ام...


نایت اسکین

اَللهُــمَّ َعَجِّــلْ عَجِّــلْ عَجِّــلْ لِوَلیِـــکَ الْفَـــرَج

نایت اسکین


نظرات 10 + ارسال نظر
مقداد شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 21:33

سفرها بی خطر
ایشالا روزی برسه که پشت سرش به نماز جماعت بایستیم

مرسی

ان شاء الله

نگین شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 23:32

اللهم عجل لولیک الفرج

به!
نگین خانوم

آمین

علی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 00:50 http://ploton.blogsky.com

سلام برا متنتون ووبلاگتون بعدنظرهم میزارم ولی چون
دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم ازشمادعوت می شودهرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

سلام
مبارک باشه تولدشون

مژگان یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 16:36 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

یادم می رود جهان برای شــــــــــماست که هنوز هم پابرجاست
چقدر خوب که هستید و باران مهربانیتان بی انتها...
اللهم عجل لولیک الفرج

بی انتهاست...

آمین

مژگان یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 16:42 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

سلام فریناز خانوم ( چون دوست داشتی گذاشتمش)
انشالله که خوش گذشته
یه سفر لازم بودی
دوست داشتم دریای جنوب رو هم ببینم و تفاوت آبی دریاشو با اینجا خودم حس کنم!
عکس نداری سوغاتی بدی آیا؟

سلام مژگان جون
آره خیلی باحاله این شکله

آره واقعا:دی

ی دریا لازم بودم شدیدا

چرا عکسا رو میریزم رو لپ تاپم و ی پست می نویسم ایشالله

فاطمه یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:55

با مدل جدید نظرات اسپم هم روبه رو شدیم...

آخه جدیدا سرویسای وبلاگ دهی اسپم ها رو حذف می کنه حالا روز به روز شاهد نظرات ملت همیشه در صحنمون هستیم

بگذریم...

نه...این روزها اسمش زندگی نیستن...اصلا نیستن...

مثل اون باری که نوشتم این زندگی بدون شما زندگی بشو نیست...

اللهم عجل لولیک الفرج



خب تبریک می خواس جمع کنه:دی


اوهوم
زنده گی ین شاید

آمین

مژگان دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 16:24 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

منم آواتار میحوام

بالای اینجا که نظرتو مینویسی نوشته چطوری آواتور بسازی مژگان
Gravatar.com
راهنماشم داره

دیدی؟

مژگان سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 10:14 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

دیده بودم ولی تلاش هام بی نتیجه بود!
الان دوباره امتحان میکنم

حالا امتحان کن با فیلتر شکن ببین جواب میده؟

مژگان سه‌شنبه 1 مهر 1393 ساعت 12:52 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com

نمیشه
قبلا هم سعی کرده بودم طبق توضیحات راهنما ولی نمیدونم مشکل کجاست!
اگه وقت کردی امتحان کن ببین جدیدا میتونی بسازی؟
ممنون

با فیلترشکن امتحان کن مژگان

یادمه یه مدت فیلتر بود کلا

رهــ گذر چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 22:48

سلام، خوبی، خوشی؟!
رسیدن به خیر
امیدوارم خوش گذشته باشه، منم که دیدیُ... پس حتما خوش گذشته دیگه
سوغاتی هم که نمی خوایم چون معلومه نمیدی

سلام مرسی تو خوبی؟
جای شما خالی

آره خوب بود:دی

آره بابا:دی
قشنگا انگاری تو بود:دی
ینی حدسیاتم می گفتا:دی

می گم تو نبودی خدایی؟

سوغاتی چی چی هس اصن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد