آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

آمدنت، خوب ترین است!

هواللطیف...


به حضورت گل ِ شوق، می شکفد

و با یادت، ستاره ی چشمک زن دی، پیوسته می درخشد


تو از تبار غنچه های رز سربسته ای،

تو با آسمان نسبت نزدیک داری

و امواج مواج دریا را خوب می فهمی


میان من و خدا و ماهی و دریا، رازیست که ماه هاست، کمر ماه ِ نقره فام آسمان را خم کرده، و هر شب بر فراز آسمان من و آسمان تو و آسمان ما می تابد و اخم به چهره نمی دهد! اما دیروز روز دیگری بود که آمده بود، خم شده بود، شکسته بود و خطوط شکسته ی دلواپسی را در پس انحنای خاکستری وجودش می دیدم...

بگذریم که تو از دیار آسمان آمده ای و ماه هر سال این روزها که می شود تو را کم دارد

و عشق نفست می کشد، عمیق! از هر جای این گردی ِ گردونی که عجیب روی خطوط موازی گونه ای می چرخد و جهشی باید تا بتابی، بیایی، بپری، بتابم، بیایم، بپرم و زندگی در جهش ناگهانی جنبش یک تصمیم ته دل آنان که می دانیم، هویدا شود.


زندگی از همین امروز، همین یک ساعت پیش که آمدی و همین لحظه ها شروع شده

زندگی با آمدنت، رنگ و بوی ماندن می گیرد

و زمین ماه می شود و ماه، زمین

و ماهی، ستاره می شود و ستاره، ماهی

و من می شکفم

می خندم

غرق نور می شوم

در شعف می نوازم سرود هستی بخش حضورت را

که بودنت، دریای بیکران ِ رحمت حق

و چشم هایت، هزار حدیث ناگفته ی لبخند اقاقی هاست


آمدنت، خوب ترین است !

در چنین روزی

و چنین ساعاتی


اینجا که منم

و تو

لای تمامی نرگس های انتظار، معطر می شوی


آمده ام تا تمام ستارگان را به بزم میلادت دعوت کنم

و به تمام ماهی ها بگویم، ماهی کوچک خدا، خونش، سرخ تر از تمام ماهی های هستی ست


و خدا می داند

و این جا

و روزهایی که می گذرند


چقدر به نگاه ها

به دست ها

مدیونند


و میلادت را

درون اتاق تاریکم

یواشکی

جشن می گیرم


با تو که بهترینی



تولدت مبارک فاطمه ی خوب من

                                                                           


نظرات 18 + ارسال نظر
محمد ناقوس دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 23:40 http://naghous.blogsky.com

تولدش مبارک
بسیار متن زیبایی بود

ممنون

تولدش واقعا مبارک باشه

لطف دارین

نازی چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 00:29

تولدش مبارک

به به به!

ببین کی اینجاس

مژگــان چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 10:40 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

چقدر قشنگ.... خیلی ها
از خوندنش حس خوبی به آدم دست میده!
خوشبحال فاطمه

بازم بهش تولدشو تبریک میگم!
انشالله همیشه سلامت و شاد باشه
انشالله همه بچه ها سلامت باشن

خدا رو شکر

آره دیگه

خوشبحال همتون که من دوستتونم اصن


ممنون مژگان جون

فاطمه جمعه 12 دی 1393 ساعت 23:21

تولدم مبارک....:دی

بیا بغلم کن‌....منو بغل کنید وگرنه جیییییییغ میزنما....

من اووووووووومدم...

:دی

اینقده فاز می ده وقتی میگی به خودت تولدم مبارک:دی


اینو پارسال تو پست اینستاگرامم تجربه کردم:دی

و قبل ترشم اینجا تو وبم

خیلیییییی فاز می ده ها:دی

فاطمه جمعه 12 دی 1393 ساعت 23:23

من تشکرامو از خودت کردما ولی دیدم نرسیدم بیام نظر بزارم‌‌‌الانم با گوشی اومدم...

ممنووووووووووون فریناز مهربون من

عیب نداره خب تازه به دنیا اومدی سرت شلوغ پلوغه

فاطمه جمعه 12 دی 1393 ساعت 23:25

اصا بخند...

نیگا من دنیا اومدم:دی


چقد سوتو کوره... هیچ کی نیست یخده قر بیایم...قدیما تولدامون یخده شلوغ تر بودا‌..

اصا پاشو خودت برقص :دی

:دی

منم که همیشه خندون:دی

اومدن دوستان

نیگا پایینو

خبرایی بوده


من و رقص
استغفرالله

رهــ گذر شنبه 13 دی 1393 ساعت 21:22

خخخخخخ
سلام فاطمه خانوم! بابا پیدا شدی بالاخره!!! تولدت مبارک، هزارتا

می خوای خودم واست شلوغش کنم حیف که وقت نیس، مگرنه اینجا رو می ترکوندیم! صاحابشم که نیس فعلا، شلوغ پلوغ می کردیم می رفتیم

پیدا نشده که
به دنیا اومده بچمون کوشولو إ نیمیتونه تایپ کنه هنوز

بروووو اول از آقادون اجازه بگیر اجازه داد بیا وسط

صاحابش مث چی تو امتحاناش غرق شده بود و اینا

رهــ گذر شنبه 13 دی 1393 ساعت 21:24

و سلام خدمت نازی خانوم! بابا دوستانُ باید اینجا پیدا کرد مث این که

بعله
فک کردی اینجا کم جاییه

نازنین شنبه 13 دی 1393 ساعت 22:50

به به تولدش مباااااااااااااااااااااارک همزادخانوم خودم
انشالله تولد 126 سالگیش : )))

خب منم الان دلم ازین متنای خوشگل خواست
حسودم خودتی

ایشالله :)))))

توام که همزادشی باهم دیگه 126 سالگیتونو جشن بگیریم مثلا

خب بذار تولدت بشه چشم

نازنین شنبه 13 دی 1393 ساعت 22:54

دوستان غایب هم که همه توی این پست رونمایی شدن
کاش زودتر به دنیا میومدی فاطمه

ولی نه اونطوری دیگه همزاد نمیشدیم

همینو بگو


اُ اُ ماه همزادبازیاتون شرو شده دوباره

یک سبد سیب یکشنبه 14 دی 1393 ساعت 22:56

وقتی میام خبری نیست

وقتی نمیام خبری هست


تولدت مبارک فاطمه ی ارباب

ببخش یادم رفته بود


سلام بر فریناز رگباری از آرامش

سلام لیلا جون

خب تاریخای خبرا رو اگه بدونی میای کلا

مقداد دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 15:22

رخ نشون دادن دوستای غائب از چهره ها دلیلی شد واسه نظر گذاشتنم. بعضی چیزا این وسط عجیبه!!!!
صاحبخونه هم تشریف ندارن، تا نیومده ی ریخت و پاش حسابی میشه کرد اینجارو

ینی چقدددر دلیل محکم و خوبی بود مقداد برای نظر گذاشتنت:دی


خودتم که جز چهره های غایب در صحنه شدی که

من دوربین مخفی دارما حواستون باشه

فاطمه دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 15:38 http://lonely-sea.blogsky.com/

اینا همه نشون میده من چه آدم مهمی هستم

که همه واسه تولدم اومدن...

صاحبخونه حسااااااااااابی درگیر امتحاناشون هستن

+ خیلی خوشحال شدم دیدم مهرناز اومده...رهگذر اومده... نازنین اومده...مژگان اومده... لیلا...

درسته شاید دیگه مث قدیم نشه همه دور هم جمع شیم... انگار همه دیگه بزرگ شدن...اما خوشحالم که هنوز هم گاهی بهانه هایی هست که دور هم جمع شد!!!

بعله
شک داری مگه؟

آره واقعا

ینی داغووووونا

امتحانات کلا خر است


کلا همه جمع بودن فقط گلتون کم بود که خودم بودم

فاطمه دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 15:39 http://lonely-sea.blogsky.com/

البته اینم بگم که همه ی دوستان از جمبه ی پایین بنده هم خبر دارن...
مخصوصا نن جووووووووووووووون گلی

خطاب به دوستان گرامی حاضر در کامنت دونی

نگین دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 19:07

به به مبارکه
من که دیر رسیدم اما یادم بود

انشالا عمر با عزت داشته باشی فاطمه جون در کنار خانواده

سلام نگین جون

مرسی که اومدی:)

ایشالله

مقداد شنبه 20 دی 1393 ساعت 21:29

خدا قوت، بالاخره این امتحاناتت گذاشت که ی سر به وبلاگ پرطرفدارت بزنیا
من همیشه با دلایلم همه رو قانع کردم و میکنم
من همیشه حاضر در صحنه هستم منتها به صورت نامحسوس جدی!!!! آشنا داری واسه منم دوربین مخفی بگیری؟! میخوام ملتو بزارم سرِ کار، خوش میگذره

نه بابا هنوز تو اوج امتحانات محترم و محترمه می باشیم:دی

بعله شص درصد

اونم بعله

پلیس نامحسوس بلاگ اسکای تویی اصن:دی

حقوق می دن بت :)))))

نهههه دوربین مخفی واسه شوماوا نیس
خطرناکه

مژگــان یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 17:30 ttp://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

حسین دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 15:06

سلام
خوشحالم دوباره مهمون وبت میشم
و خوشحال بیشتر از اینکه همون رنگ و بوی قبلی رو حفظ کرده

پ.ن: منم تولد رو تبریک میگم

سلام حسین

خوش اووووومدی

آره اما شاید عمیق تر از قبل


ممنون ایشالله تولد خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد