آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

حس ِلمس ِ بودنت

هواللطیف...


تغزل ِ چشم هات ، باران ِ بهاریست

آنگاه که زیر ِ زلالشان خیس می شوم!


و طراوت دست هات، ابریشمان ِ احساسیست

که خم ِ قامت ِ مرا، به اوج می رساند


حلاوت ِ بوسه هایت، انگور ِ شیرین ِ تابستان است

و هُرم ِ آغوش ِ بیکرانت،...

تمام ِ دنیای من است!



بگذار مردمان ِ این دیار گناهمان بدانند

بگذار نفهمند

بگذار هرچه می خواهند بگویند

ببینند

بشنوند

و حتی برای خودشان قصه های هزار و یک شب ببافند


نه من آنم که گویند و نه تو


تو، تویی که از لابلای سرنوشت، گهگاهی، مرا به عرش می بری

و من، منم که همسفر یکه تاز توام در این عروج ِ بی همتا...


بگذار هرآنکه فکر می کند که می فهمد، به خیال ِ خام ِ خود، غرق ترین باشد!





+: چشمه ی احساسم که می جوشد

در زلال ِ قطراتش آبتنی کن

شاید

باید

گاهی

قطره ها را هم ذخیره نمود

برای روزهای مبادا



++: خنده دار است، دلسوزی سرنوشت را می گویم

گاهی، میان ِ برهوت ِ روزهایی که دوستشان ندارم، روزهایی را برایمان می آورد شبیه همین دوروز پیش!

اما کاش کسی می رفت، در ِ گوش ِ سرنوشت فریاد می زد و می گفت:

این بی عدالتیست! فقط یک رووووز؟؟؟؟؟!!!


این تاریخ را دوست دارم

94/2/22

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدشون جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 00:49

سلام!
میترسم الان یه چیز بگم بعد پخ پخ بشم اینجا!:دی

خخخخ

پس سکوت اختیار کن پسرجان!:)))

سلام

الهام جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 00:50 http://elham7709.blogsky.com

چه حس قشنگ داشت این نوشته.
امیدوارم برای تو هم روزها زیبا و مهربون باشند همیشه.

ممنون الهام جون
آره حس خیلی خیلی خوبی بود

من هم امیدوارم و برای تو هم

مریم جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 15:46 http://najvaye-tanhaii.blogsky.com

اینجا اگر روزی دلم گرفت فقط واژه های زیبای تو آرامش من است
سلام فریناز عزیزم
چقدر چقد دلم برات تنگ شده بود
هفتۀ پیش قرار شد بیایم اصفهان و من دلم میخواست میشد تو رو هم ببینم اما انگار قسمت نبود:(

سلااااام مریم گلی جون
خوبی؟

بی وفا شدیا

اِ جدیییی؟؟؟ الانم زاینده رود بازه و مححححشره ها

نازنین جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 23:55

چقدر خوب...
خوشحالم برات؛ همیشه همینقدر خوب و اردیبهشتی باشی : ))

ممنون
اما همیشه تو کار ما نیست

فقط و فقط یک روز بود

محمدشون جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 00:33

حسین جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 13:01

سلام
خوبه! خیلی خوبه که تاریخ روزای خوبت رو یادته

سلام
نوشتم اینجا که یادم بمونه:)

hasrat be del شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 22:52

:)

محمدشون یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 19:18

رمزونکی؟!
از اون رمزونکیای رمز داده نمیشوده؟!

رمز همیشگیه

گرچه اگه یادت باشه رمزرو

نبودم عیب نداره کلا دغدغه های دخترونس میای میخونی ی چی می گی بمون:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد