آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

تغییر

هواللطیف...


طبق عادت همیشگی ام با گوشی به مدیریت وبلاگم سر زدم و یکباره تغییرات بی سر و صدای بلاگ اسکای را دیدم!!! و همین تغییرات بود که مرا ترغیب کرد تا لپ تاپم را روشن کنم و به سراغش بیایم...


هرروز بیشتر شبیه آن وقت های بلاگ فا می شود و از این تغییر خوشم نمی آید!

یادم هست آن روزها کسی که مرا به بلاگ اسکای معرفی کرد دلیل اصلی ایجاد وبلاگ در این سرور بود اما بلاگفارو هم همزمان نگاه کرده بودم و از قالبش و طریقه ی وبلاگ داری اش خوشم نیامده بود...

حالا دلم برای آن روزهای بلاگ اسکای تنگ شده...

حتی دلم برای قالب های قبلی ام! وبلاگ قبلی ام! یا بهتر است بگویم نام آن...


کلا گاهی یک تغییر آدم را می برد داخل یک دایره ی خاطره بازی


شاید اگر این شبکه های اجتماعی روی کار نمی آمدند و نهایت ارتباطات به همان یاهومسنجر خلاصه می شد، وبلاگ ها از رونق نمی افتاد.

زمانی یادم هست کسی می گفت من با گوشی وارد نت می شوم، با گوشی آپ می کنم و با گوشی حتی به نت وصل می شوم و من تعجب می کردم که چطور می شود با گوشی نت داشت چون گوشی قبلی ام اندروید هم نبود و خلاصه زیادی اذیت می کرد. اما بعد ها فهمیدم چقدر راحت تر از روشن کردن لپ تاپ و بالا آمدنش و آمدن در صفحه ی وبلاگ است!


کاش با این همه تغییر، دل هایمان آرام تر می شدند و ما بهتر...

این روزها همه در پی آسایش بیشتر می دوند و بعد در خانه و خلوت و تنهایی هایشان دنبال آرامش می گردند...


و هنوز نمی دانم راز آرامشی توام با آسایش و بالعکس چیست و کجا می توان آرامش را یافت

میان این همه دغدغه و افکار تو بر توی آدمیان و تفاوت ها و اتفاقاتی که هست...


امشب یک جور عجیبی دلم برای تمام ماه قبل و ماه قبل ترش تنگ شده... آخر 21 ام و 22 ام اردیبهشت و خردادم یک جور عجیبی آرام بود و این آرامش را در چشم هاش دیده بودم...

و یادم هست ماه قبل همینجا گفته بودم که 21 و 22 تیر ماه چه می شود... 



دلم برایت تنگ شده....



http://www.gallery.minafam.com/wp-content/thumbnails/2670.jpg


+ امشب فهمیدم تمام سال 93 بلاگفا پریده! و از این اتفاق واقعا ناراحتم چرا که دامنگیر خودم هم شده این موضوع.... به هرحال امیدوارم هرچه زودتر مسئولان بلاگفا این مشکل رو حل کنن و اون یک سال رو جبران کنن


++ کاش می شد از مطالب وبلاگ ها یک نسخه ی پشتیبان گرفت. کسی بلده از مطالب بلاگ اسکای نسخه ی پشتیبان بگیره؟؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
Mohammadeshun شنبه 20 تیر 1394 ساعت 23:32

سلام
باو فریناز بانو ایراد بنی اسراییلی میگیریااااااا

نسخه قبلی اسکای به قول گوگلیا اصلا mobile friendly نبود

الان خیلی تو گوشی بهتر میشه باهاش کار کرد و مچ شده
ما که راضی ایم
خدا خیرشون بده
نسخه قبلی واسه گوشی اصلا خوب نبود

سلام
والللا ما با گوشیمون خیلیم عالی فرندلی بودیم باش
عیب از گوشی شوما بوده مهندس:دی

نچ ما اعتراض داریم

Mohammadeshun شنبه 20 تیر 1394 ساعت 23:42

فریناز بانو
نعمتان مجهولتان:الصحه و الامان
رو که شنیدی؟
تو معنیش دقت کن به معنی
پیامبر نگفته الصحه فی بدنی
یا الامان من الاعدا

صحت و امنیت خوبه هم تو جسم باشه هم تو روح

میشه هم آسایش هم آرامش

دومی رو که میدونم کجاس
الا بذکر ا... تطمئن القلوب
آرامش جز به یاد خدا نیس
البته اگه تفسیر أین آیه رو بخونیا میفهمی همچین الکی هم ادم به اینجا نمیرسه
میمونه آسایش
که خودم موندم چجور سنجاقش کنم به آرامش
چون آیات اول سوره عنکبوت میگه
کافیه ادعا کنی ایمان آوردی
تا خدا بلافاصله به کمبودی در آسایش امتحان بگیره از ایمانت

این سنجاق کردنه آسایش و آرامش و منم دنبالشم
یافتی به منم بگو!

چه تعبیر جالبی بود محمد
صحت در جسم و روح

آسایش تعریف عمومی پیدا کرده، اینکه با تکنولوژی بهش نزدیک تر می شن و یک جور بی نیازی تعبیر می شه شاید
ولی به نظرم اگه آسایش روح هم باشه کامل می شه و وقتی آسایش و آرامش توی روح و جسم تامین بشه، ی جورایی می شه آرامانشهر درون هر کسی که به بیرون و اطرافیانش هم سرایت می کنه
چشم دنبالشم اتفاقا

نمی دونم توی این دویدن ها جایگاه آرامش و آسایش واسه یه آدم هایی کجاست و چی می شه
مخصوصا برای آقایون که صبح تا شب کار می کنن

نبات شنبه 20 تیر 1394 ساعت 23:47

منم شوکه شدم دیدم....
چقد حس خوبی داره قالبت
تو بلاگفا داره اما اینجا نه فک نکنم داشته باشه یعنی من ندیدم
هه تمام دوستام گم شدن دیگه تو بلاگفا نمینویسم

نبات عزیز سلام
کاش آدرس می گذاشتین

آره اینجا نداره و بده خب

ممنون قابل شما رو نداره

دختر مردابی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 16:05

فریناز جان
سلام
ما و تکنولوژی و این روزهای عجول همه یک مقصد داریم، آرامش
منتها تعریفمان از این واژه پنج حرفی متفاوت است
من و تو آرامش را یک سکوت پر خدا و امیدوار می بینیم
تکنولوژی در دنیای بی مرز تعریفش می کند و این روزهای عجول در پایان زودرس

باید سر سپرد به این جبر
چاره ای نیست
ما باید آرامش را به روش خودمان پیدا کنیم

مدت ها نبودم و حالا می بینم که در متن این خانه تازه چقدر بزرگ شده ای بانو
هم قلمت پخته تر شده و هم تفکراتت شکل تازه ای گرفته اند
آرزویم مثل همیشه برایت سلامتی و شادی و موفقیت است

دختر مررررررررردابی
سمیه ی عزززززززززززززیز
سلام

بالاخره آرامش پنهانم مزین شد به رد پای واژه های آشنای شما

چقدر دلم براتون تنگ شده بود

سمیه جون می دونین که آدم سرسپرده ای نبودم مخصوصا به جبر و این اذیتم می کنه و دایم الجنگم باهاش

ممنون بانو جان به همچنین
بازم بیاین
خیلییییی خوشحالم کردین

نازی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 03:19

موافقم باهات
بلاگ اسکای روز به روز داره بی مزه تر میشه
من که این تغیرشو دوست ندارم همون اولا که اومدم بلاگ اسکای خیلی بیشتر دوسش داشتم...

اوهوم یه ایمیل اساسی باید بدم بشون نظرات پیشنهادات انتقاداتمو بشون بگم

آرههه اون اوووووووولیش خیلی خوب بود

نازی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 03:23

یادش بخیر
قدیما که ویواز داشتم
یه موقع هایی که ناچار بودم یه پستی رو می‌نوشتم بعدا که خونه نبودم با هزار بدبختی میومدم نت با گوشی فقط پستمو ثبت میکردم که همینم کلی طول میکشید...
یادش بخیر
اون موقع ها قدر وبلاگ و نوشته هامون رو بیشتر میدونستیم...

و من هم هیچ وقت نتونسم این نیمباز اینا رو نصب کنم:دی
یادش بخیییییر

وایییی آره واسه منم همینطور بود مخصوصا سر جمعه های انتظارم:دی

خیلییییی
الان باورت می شه حتی دستم به نوشتنم نمی ره حتی

فاطمه پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 18:54 http://darya-tanhast.blogsky.com/

اینجا رو خیلی دوست دارم...

حتی اگر هیچی نگم بهت.. حتی اگر هیچ وقت نظری نذارم... فارغ از تموم نظرها... این وب رو واسه خودش میخوام...

به هزاران دلیل نگفته... که میتونه گفته بشه ولی نه اینجا

+ عجب نظر فیلسوفانه ای شدا... کلا این روزا خیلی باشعور شدم
می دونی که

پشت هر وبلاگ یک صاحب وبلاگ ایستاده:دی

ینی ما رو هم بخواین خب:دی
بعله:دی

آره واقعا اصن مطلب سنگین بود تا چند روز تو افقم

فاطمه پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 18:59 http://darya-tanhast.blogsky.com/

دلم واسه آواتار خودم تنگ شده بود

اصولا آواتار باس شبیه خود آدم باشه... مث تو ...
اصا عین خود آواتارتی

خخخخ ینی من دایم الخنده م عایا؟

آواتور توام کپپپ خودته هاا
ینی اصن مو نمی زنید

Muhammadeshon دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 21:27

سلام

از مشخصه های مدیران موفق پاسخگویی میباشد
حتی مدیران وبلاگ
بلی:))))))

سلام
خخخخ بله با این قالب جدید بلاگ اسکای اصن رغبتی نیس واسه اومدن که

تو تابسون بیکارما ولی واقعا نمی رسم بیام پای لپ تاپ
نمی دونم سرّش چیه واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد