آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

تو را خواهم نوشت!

هواللطیف..


گاهی آدم دلش می خواهد فقط بنویسد... اینجا، آنجا، تمام جاهایی که فکرش را می کنی. فقط می نویسد. واژه ها را صدا می زند و دوست دارد قلبی باشد که به او تکیه کند و صدایی که او را دلگرمی بخشد و دست هایی که تشویقش کند... اما اگر هیچ کدام هم نباشد، آدمی باید بنویسد و بگوید و از خودش تمام واژه هایی را که بلد بوده و هست و تمام احساس ناب و منحصر به فرد خودش را به یادگار بگذارد .... برای روز مبادا!

                                                                                                                                               


و من می خواهم از دلهره هایم بنویسم

از سر در گمی هایم

از بلاتکلیفی هایی که این روزها میهمان دلم شده اند


گاهی احساس می کنم فرصتم به قدر یک ثانیه ی دیگر است و تمام

و گاهی چندین و چند برابر سن خودم را پیش بینی می کنم و به هشتاد نود صد سالگی می اندیشم


باید خندید و زندگی کرد و به روی کسی نیاورد که نمی شود!

حتی به روی خودت!


قرآن می خوانم و آرام می شوم

اشک هایی که می بارند، سرریز ِاحساساتیست که نباید باشد

قرآن را می نگرم و تمام وجودم پر از حس حضور خدا می شود

و لبخندی ناخوداگاه گوشه ی لبانم و شاید حتی توی مردمک چشمانم


می نویسم تا یادم بماند روزهایی را که بر لب هایم مُهر سکوت زده ام

می نویسم تا روزی قدر نعمت های در راه ِ خدا را بیشتر بدانم


می نویسم خدا

می نویسم شُکر؛

می نویسم قرآن

می نویسم آرامش؛

می نویسم عشق

می نویسم ...

می نویسم ...

می نویسم ...

خواهد آمد؛...

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 22:55 http://darya-tanhast.blogsky.com/

یاد اون شعره افتادم که میگه:
روزی تو خواهی آمد
از کوچه های باران...

البته مخاطبینش فرق دارن ها... من یاد این شعر افتادم

آره
خخخخ
شعر کاملشو اگه بلدی بذار برام اینجا

نازی چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 13:27


دلم برات تنگ شده

منم همینطور آجی
خیلییی وقته ندیدمت

فاطمه شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 20:17 http://darya-tanhast.blogsky.com/

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشویی غمهای روزگاران

تو روح سبز گلزار گل شاداب بی خار
مرا از پا فکنده شکستنهای بسیار

تو یاس نو دمیده من گلبرگ تکیده
روزی آیی کنارم که عشق از دل رمیده

ترا نادیدن ما غم نباشد
که در خیلت به از.ما کم نباشد

من از دست تو در عالم نهم روی
ولیکن چون تو در عالم نباشد

روزی تو خواهی آمد از کوی مهربانی
اما زمن نبینی دیگر به جا نشانی

چه قشنگه
مرسییییی

فاطمه شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 20:18 http://darya-tanhast.blogsky.com/

اینم شعر کاملش

آهنگشو محمد اصفهانی خوند من نوشتم

همچین آدمی هستم من

ی دونه ام
اونم واسه نمونه ام

جدی؟
خب آهنگشم بم بده اگه داری

اون خط آخر منو یاد دیشب انداخت

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 20:25

سلام..
این پستتُ خیلی دوست دارم..

از تفسیر حرفم فاکتور میگیرم چون اگه بگم مزه ی اون چیزی که الان زیر زبونمه میپره

قدم ِ وبت مستدام

ببییییین کی اومده

میگفتی گاوی گوسفندی شتری چیزی می کشتیم بابا

خوش اومدی نگین
کجایی نیستی اصن؟؟؟

نگین یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 20:26

آواتورم پریده آیا؟

اسم و آواتور و کلهم نبود:دی

دنیا دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 13:19 http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام عزیزم ممنون که به وبم سرزدی
باتبادل لینک موافقی؟؟؟

سلام دنیا جان
وبت و آهنگش عالی بود

به شرط خونده شدن:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد