آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

لرزشی عمیق

هواللطیف...


این طبلُ دُهُل ها

آمده اند تا تکانمان بدهند

با هر ضربه

تو

دل ِ  خاک گرفته ات

تنهایی هایت

غم و غصه هایت

و ته مانده های درون سینه ات

تکان می خورند!

شبیه یک شوک عظیم

یک دو

یک دو

یک دو

و میان هیاهوی حسین

هم نوا با صدای زنجیرهای کوبیده بر کمر

و هماهنگ با بیرق یا علی اصغر

یک مرتبه  لرزشی عمیق تو را فرا می گیرد

و

زنده می شوی

و کسی بالای  سرت می گوید

زنده شد!!


این دل ِ مرده

در عزای حسین

با ضربه های طبل و دهل و سنج ها

به عشق حسین

به آبروی حسین

به برکت حسین

زنده شد

زنده شــــــد

زنده شـــــــــد!!!!


http://www.ahrabnews.com/images/docs/000021/n00021483-t.jpg


+ خدا رو شکر آقاجون

دوباره محرمتو دیدم

من زنده به سیاه پوشیدن برای توام و سینه زدن تو عزاداری هات


++ اصلا حسین جنس غمش فرق می کند!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
ZiZoOo پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 16:03 http://shaloot.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااام فریناز بانو
چجوری ؟
خیلی خوشحالم کردی که یه سری به خونه منم زدی .
فقط نمیدونم منو از کجا پیدا کردی دختر ؟! یهو فهمیدی من هستم ؟
نکنه پلیس نامحسوس شدی ؟ :)


ببخشید الان باید برم . بهت سرمیزنم دوباره

به به
سلااااام زیزیوووووو
خوش اومدی دوست قدیمیییی

خب از وبلاگ دوستام دیدم آدرستو یهو اصن یباره گفتم ا زیزو روووو:دی
بعله

Muhammad شنبه 2 آبان 1394 ساعت 22:35

امروز دوباره فیلم روز واقعه رو دیدم
۲۰سال از زمان ساختش میگذره من سه سالم بوده
ولی حالا میفهمم چرا بیضایی دیالوگ نوشته بود:

تمام حجت من در مسلمانی حسین(ع)است...

یه چیزایی یادمه ازشو ولی خیلی نه

آره واقعا

مقداد دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 23:26 http://mazerouni.blogsky.com

چه قشنگ شده اینجا!
اینجارو ازین دپرسی و غم آلودگی دربیار، جنس نوشته هات جدیدا خیلی غمناک شده!!!

یه شاعری می گفت
آتش بگیر تا بدانی چه می کشم
احساس سوختن به تماشا نمی شود

نازی جمعه 8 آبان 1394 ساعت 11:35

اصل شعره اینه
همچون من بسوز تا که بدانی چه میکشم
احساس سوختن به تماشا نمی شود

یه بار تو وبم گذاشته بودم گمونم.

ولی من فرعشو بیشتر دوس دارم:دی
این به شعر نمی خوره اصن:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد