آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

سوالات سه نقطه ای

هواللطیف...

دروغ است هر که می گوید دوست ندارد دوست داشته شدن را

هر که می گوید وقت ندارم دوست داشته باشم و دوست داشته شوم

و  هستند آدم هایی که به روی آدم می آورند

هستند افرادی که خودشان میان زمین و آسمان معلقند

و میان حرف های دیگر، یکهو از تو می پرسند راستی چرا...؟

و من می خندم! در دلم گریه می کنم، در چهره ام جدیتی هویدا می شود

در دستانم لرزشی

در وجودم خلأیی

و اما شانه هایم را راست می کنم و درست می نشینم و با شجاعت تمام دروغ می گویم!

آخر دروغ گفتن هم شجاعت می خواهد!

جلوی اشک ها را گرفتن و از اعماق جان سوختن هم!

پوشاندن لرزش عصبی دست ها هم حتی

و یا پلکی که می پرد

آری

شجاعانه چشم در چشم کسانی که از من می پرسند چرا ...؟! دروغ می گویم

و کسی جز افکار پریشانم و اویم و خدا نمی داند که دروغ مصلحتی گفتن هم چقدر برایم سخت است

اما مجبورم

در برابر درک کم آدم هایی که از من این سوالات احمقانه را می پرسند، مجبورم

و گاهی دلم می خواهد راست راست در چشم هایشان نگاه کنم، اصلا جلوی خودم را نگیرم، و اشک بریزم و بگویم: نمی شود! می فهمی؟! ن م ی ش و د!!!


تا هر بار که مرا می بینند این سوالات احمقانه را نثارم نکنند و این من ترک خورده را پتکی دیگر نپاشند

بند زنی نمی یابم و این روزها می ترسم از فرو ریختن

اگر جایی

صدای خورد شدن یک قامت زنانه ی نحیف بلند را شنیدید

اگر هزار تکه شد

اگر تکه هایش هم می خندید و داشت تمام غرورش را حفظ می کرد

بدانید آن منم!

منی که این روزها کم آورده ام از ایستادن

از محکم بودن

از کم درکی و بی درکی آدم هایی که حتی ادعای دوستی  می کنند...


http://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu3051.jpg

+ یاد بگیریم کمی منصفانه حرف بزنیم، کمی منصفانه سوال کنیم!

اصلا به آدم ها چه ربطی دارد که فلانی ازدواج می کند یا نه؟ یا حتی کی! کجا و با چه کسی


واقعا به آدم ها چه ربطی دارد؟!!!!


++ آهنگ جدید وبلاگم رو دووووس دارم... اصلا ویلون واسه همین وقت هاس که بیاد چوبشو بکشششششه به دلت... بلکه یکم حالت عوض شه

سوز داره شبیه سوز این شبای پاییزی


+++   دلم برای رگبارآرامشم تنگ شده بود....  لینک وبلاگم

نظرات 5 + ارسال نظر
خاتون سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 20:27 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام.
چه متن زیبایی بود.کاش حرفمون رو بدون قسم و آیه قبول میکردن

سلام خاتون
ممنون

دقیییییییقا

الهام چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 00:09 http://Www.divaretanhai.blogsky.com

امیدوارم هرگز خورد نشی، محکم باش. زندگی دردهایی داره که باید زیرش نمرد، بلکه فقط نفس های عمیق کشید.
کاش ما آدمها به حریم هم احترام میزاشتیم...

نفس های عمیق
مرسی الهام
با این نفس های عمیق دیافراگمی خیلی وقتا نجات پیدا کردم..


کااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش

mst شنبه 23 آبان 1394 ساعت 00:35

میدونم که به حضور من تو وبلاگت نیاز داری...

اصلا من واسه همین اینجام...

اولا که... سلام...
دوما... یه فریناز داریم که خیلی قویه... خورد بشه؟ نه بابا... محکمه... بعله...

فریناز... خدا... خیلی خوبه... خیلی...

=========

خووووب... بگو ببینم چطوووووری؟

ام اس تییییی
میای از این ورا گذرییی

سلام
من خوبم تو خوبی؟
کجایی بابا اصن نیستی نامریی شدی رفت که:))

خدا خیلییییییی محشر و خوبه
ممنون که یاداوری کردی برام

خدا رو شکر شما خوبین ام اس تی نامرئی؟

مهرداد سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 00:57

سلام فریناز
یه حس خاصی پیدا کردم
من خییییییییییلی وقته که این موقع شب نوشته های تو رو نخوندم
سر زدن به وبلاگا با گوشی برام عادی نیست فعلا،هنوزم فکر میکنم حتما باید پشت کامپیوتر بشینم واسه اینکار
الان یهو با خودم گفتم حالا که این ساعت سرعت نت خوبه ببینم میشه تو آرامش پنهان فریناز یه کم شبگردی کرد یا نه؟!
میخوام این جمله ی کلیشه ای رو بگم فریناز،جملهه کلیشه ای هستش اما من الان واقعا رو حساب عادت نمیگما:مواظب خودت باش،سعی کن مواظب خودت باشی،منم یکی از اونایی هستم که حالت براشون اهمیت داره...

سلام مهرداد
خوبی؟
ااا گوشی جدید گرفتی؟ مبارکا باشه:)

منم یه شبایی وبگردی می کنم با گوشی تا خوابم ببره

چشم شمام همینطور داداش کوچیکه

مریم چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 15:31 http://najvaye-tanhaii.blogsky.com

از هر چی آدمیزاده که سرک میکشه تو زندگی مردم و قضاوت بیجا میکنه متنفرم هیچ دلمم ازشون پاک نمیشه هیچوقت
سلام فریناز عزیزم

دقیقا...
چقدرم آدم اذیت می شه از دستشون و حرفاشون

سلام مریمی
خوبی؟
حال و اوضاعت میزونه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد