آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

قدم قدم، با یه علم، ایشالله اربعین میام سمت حرم...

هواللطیف...


پارسال، گز مظفری، یه نامه، یه تسبیح، من، دانشگاه،  یک زائر پیاده ی امام حسین

موسسه ی اهل البیت، قدم زدن، لیوان موزیکال، خدا، آرزو، محال، اشک، دعا، کربلا....


عید، لحظه تحویل سال، حرم سیدالشهدا، عشق، خلصه، شور، اشک، آرزو، دعا، دست های خالی...


این روزها، نزدیک اربعین، من، موسسه ی اهل البیت، تنها، برگه ی عوارض کربلا، فردا، پرواز، بغداد، سامرا، نجف، پای پیاده، ان شاالله اربعین کربلا.......



این تموم یک آرزوی محال بود که فقط و فقط و فقط به نگاه امام زمان و امام حسین علیه السلام داره به یک واقعیت رویایی تبدیل می شه


زندگی بعضی ها درست چیزیه که گاهی توی رویاهام بهش فکر می کنم، و گاهی یه کم از اون رویاها واسه منم اتفاق میوفته


ان شاالله فردا عازم کربلا خواهم بود...

قول می دم به یاد همممممتون باشم... هم خوانندگان روشن هم خاموش:دی

منو از دعای پاکتون محروم نکنین...


ان شالله اگه توفیقی باشه و تو راه نجف به کربلا قرار بگیریم، حتما و حتما به نیابت از طرف همگی قدم برمی دارم


از الان دارم می لرزم

یعنی می شه قدم های صاحب جمعه های انتظار رو اونجا دید؟!.................


+ حلالم کنین دوستان عزیزم
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xpf1/t51.2885-15/s320x320/e35/11931010_1241686819227857_768685985_n.jpg

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدشون چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 10:03

سلام

حلاوت زیارت کربلا ی چیز دیگه اس
که تو درک و تصور من یکی نیس

خوشا به حالت بانو

سلام
ان شاالله خیلی زود بچشی
سفر اول توی بهتی
سفر دوم پر شوقی
سفر سوم مجنون و عاشقی

ان شاالله روزیت بشه محمدشون

مریم پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 11:25 http://najvaye-tanhaii.blogsky.com

فدات نازنین فریناز
محتاج شدید دعاتم برای بدست آوردن آرامش
پیشاپیش زیارت دلت قبول

به یادت بودم مریمی
ان شاالله خدا صبر و آرامشی قشنگو بهت بده...
ممنون قبول حق باشه
ان شاالله به زودی کربلایی بشین

نازی پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 18:58

واااااای چه سعادتی
التماس دعای خیلیییییییی زیاد آجی

آره جات خالی بود آجی

به یاد همتون بووودم

negin جمعه 6 آذر 1394 ساعت 14:29 http://i-whisper.blogsky.com/

salam
khosh be sa'adatet dokhtar..

doamoon kon farinaz..

سلام نگین جون
محتاجیم به دعا
به یادتون بودم

دورافتاده جمعه 6 آذر 1394 ساعت 21:34

آرامش پنهان ...

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد