آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

برسد به دست خدای مهربانم

هواللطیف...

سلام خدای مهربانم

گاهی چشم هایم باز است و گوش هایم شنوا، تلنگر پیام رسان هایت را خوب می فهمم

آن وقت هاست که یک حس عجیب یقین در دلم می پیچد، شاید چیزی شبیه یقین به حس قدرت تو! یا چیزی شبیه یُعزُ من یشاء و یُضلُ من یشاء... یا انما امرُه اذا اراد شیء ان یقول له کُن فیکون....

همین شدن هایی که فقط به دست توست و نشدن ها هم

همین خواستن ها و نخواستن ها حتی

هدایت و ضلالت....

و تمام خدایی ات که این روزها همه ی وقایع زندگی ام را جور دیگری تفسیر می کند

خدا می خواهد

خدا نمی خواهد...

و بعد هم یک قدرت اعتماد قوی به تو که خدای منی

تویی که همین حال بد و خوبم هم از آن توست

خدایا در رسیدن یقین به اعتمادت کمکم کن

ایمان را سرلوحه ی افکار پریشانم نموده ام بلکه سبب آرامشی گردد بر سیاهه های دلم

یقین می خواهم

خدای مهربانم

می شود بخواهی آرامش را، هدایت را، راه راست را برایم؟

می شود صراط مستقیمت را بر من بگشایی؟

تشنه ام

تشنه ی قطره ای مهربانی تو ، خدای مهربانم....


http://photos02.wisgoon.com/media/pin/images/o/2015/6/25/5/500x509_1435193344637470.JPG

نظرات 2 + ارسال نظر
مریمی پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 11:48

قبلنا خیلی خیلی میترسیدم،
کوته فکر بودم
فکر میکردم که مثلا اگه نماز صبحم قضا بشه خدا بدجور جوابمو میده
اما الان که کمی فقط کمی عاقلتر شدم میگم خداجون بیا این من این گوش من
اگه خطا رفتم گوشمو بپیچون؛ نمیگم از خطاهام چشم پوشی نکن
اما خب گاهی تلنگر نیازه
اونم تلنگر خدا
تلنگر عشق
این متن فوق العاده بود
دستت مرسی عزیزم

آره کلا همه کارای خدا حکمت دارن ولی ما نمی دونیم و نمیتونیم خیلی وقتا صبر و تحمل کنیم
ممنون مریمی
گاهی یه نسیمای خوبی میاد میخوره به ادم باید بنویسدشون واسه روزای سخت ترش

فاطمه جمعه 18 دی 1394 ساعت 19:28

این عکس...

همه چی ی طرف
این عکسم‌ی طرف

چه رازها که با این عکس ندارم من...

+ امروز دیدم دوتا پسته که نیومدم... توی ایام امتحانا تو همیشه فعال تر میشی:دی

یعنی دربه در تم‌من با این اوضاع...
حال کن چطور می شناسمت من:دی

هر کسی به نوعی رازها داره با این عکس
همین هاست که باعث ایمان ته دل آدم می شه

آرهههه مخصوصا اینکه باید ذهن و فکرم خالی شه تا بتونم درس بخونم واسه همین بیشتر می نویسم:دی

خخخ آره واقعا خوبه می دونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد