آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

حرف های خوب....

هواللطیف...


دلم می خواهد حرف های خوب بزنم

خسته شده ام از چین و چروک ها

از حرف هایی که توی دلم مانده

از اشک هایی که بی اختیارند

و دلی که پناهی جز خدا ندارد...


می خواهم حرف های خوب بزنم و بی خیال تمام روزهایی که بیهوده می گذرند، باشم

یک شاخه گل نرگس می خواهم تا بوی زندگی ام عوض شود

یک....

بگذار حرف های خوبی را بزنم که می توانم انجام دهم، شبیه خریدن یک شاخه گل نرگس برای خودم

از ازدیاد آدم های جدید گاهی تمام محتوای افکارم را، دلم را، و معده ام را بالا می آورم

و یک اتفاق بزرگ می خواهم که دنیای مرا پر کند

شبیه پفکی که تمام دنیای کودک را دگرگون می کند و دیگر یادش می رود برای اسباب بازیه گم شده اش آسمان ها اشک ریخته

روزهای خوب جوانی دارند بیهوده می گذرند

و من حالا به این سن، از فرجه های میان دو ترم متنفرم!

قرار بود حرف های خوب بزنم!

باید تمام زندگی ام را غبار روبی کنم! دیوارهایم را، پرده ام را، فرش و کف و سقف را...

تمام گرد نشسته ی این سال را بزدایم و بعد بنشینم به تماشای تمام شدن امسال...

نههههه

باورم نمی شود 94 بدون اتفاق خوبی تمام بشود...

و من بُریده باشم،

دل را

از بهمنم

از سالی که دوستش داشتم

و آدم هایی که همه خاطره شدند

خاطره هایی نافرجام که تنها قداست ازدواج را برایم کم رنگ می کنند

نه نه

باید حرف های خوب بزنم!

شاید باید به بازار بزرگی بروم و تمام طبقاتش را بالا پایین کنم

شاید هم خودم را به چهارباغ همیشگی برسانم و از ابتدا تا سی و سه پل راه بروم و تمام مغازه ها و اجناسشان را برانداز کنم و شاید حتی یک بلوز شیک دیگر به کلکسیون لباس های ممنوعه ی نپوشیده ام اضافه کنم....

یا به همان محدوده ی سی و سه پل، که هنوز به برکت قایق سواری ها اندک آبی جاری ست بروم

باید جاری بودن را ببینم تا جاری شوم

از ماندن در خانه و چاردیواری های بهمن ماه و زمستان و تمام شدن 94 متنفرم!

باید فرار کنم........................

نههههه قرار بود حرف های خوبی بزنم...!

می شود بیایی و کمی حرف خوب بزنی؟

خوب حرف زدن را بلدم

حرف ِ خوب می خواهم......



یادم باشد از امتحان بنویسم

امتحانات خدا....

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 19:39 http://tanzestann.ir

جالب بود

ممنون

فاطمه سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 22:38

در به در حرف خوب اون نفر بالایی شدم من...
حرف خوب بهتر ازین میخوای تو؟
جالب بود...
خخخخخ

+ حرفای خوب همیشه هستن. و حتی ادمای خوب.‌
فقط یکم باید باهم خوب بود...

خخخخخ آره
راست میگی
قبول دارم

فاطمه چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 11:27

ان شالله اونی که میخوای میاد و بهت کلی حرفای خوب می زنه...
حرفایی که شبیه حرفای هیچ کدوم از آدمای زندگیت نباشه...

این تنها دعایی بود که می تونستم از ته دلم بخوام واست...

:)

محمدشون چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 13:27

اقا نامردیه
کلی حرف خوب تایپیده بودم ثبت نشد

خخخخخ
صبور باش مهندس
صبور:دی

محمدشون چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 13:32

سلام یعنی حرف خوب
که یادم رفته بود

حرف خوب یعنی همون پستی که الان من آپ کردم

حرف خوب یعنی حرف خودت که

این غافله عمر عجب میگذرد
مخصوصا اون ی تیکه جوانیش که زیادی تند میگذرد!
نمیذاره مزه اش کنیم
والا!


کلا خوب خوبه:دی
میخواد حرف باشه یا چیز دیگه!
این جمله اخرم خیلی فلسفی و سنگین بود خودم حال کردم باهاش:دی

حرف خوبم مثل خوب شنفته شدن خوبه
هرکی خوب شنفتتت (:دی) خوبم میحرفه برات

ایشالا جفتشو بهت بدن...

بله
سلام
میام ببینم:دی

آره اصن چنان با سرعت گذشت الان دیگه ما پیر شدیم شما اومدین جای ما:دی

خخخخ جمله قصار میگی؟
خب مشخص و مبرهنه که خوب خوبه:دی
میخوای خوب بد باشه یا مثلا بد خوب باشه؟:دی

اینم یه جمله خوب بودا
آفرین
خوبم که خوبه و این جمله ی خوبتم خیلی خوب بود
چقدر خوب تو خوب شد:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد