آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

از جنس رویا

هواللطیف...


بر حسب اتفاق، جایی به نوشته ای برخورد کردم که دو سال پیش نوشته بودم تحت عنوان رویای من! یکی از رویاهایم را نوشته بودم، چند خطی بیشتر نبود اما همین که نوشته بودم و جایی ثبت کرده بودم، با مرور خاطره اش لبخند بر لبانم نشست و حالم را خوب کرد

به این فکر کردم که کاش می توانستم رویاهایم و آرزوهایم و آنچه که می خواهم را واضح و شفاف بنویسم و بعد چند سال دیگر از خواندنش حس خوبی پیدا کنم

هرچند حالا که از آن رویا نوشته می گذرد، و به رویایم نرسیده ام دلم می گیرد اما شاید باید نوشت تا یادت نرود که دل تو هم رسم عاشقی می داند اگر خدا بخواهد


شاید توانستم اینجا هم رویاهایم را بنویسم

رویاهای یک دختر زیباترین بخش زندگی اوست...

نظرات 7 + ارسال نظر
حنّا ... سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 01:40 http://Sorkh-Fam.blogsky.com

...

بلاگ اسکای سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 06:45 http://bit.do/bPKVk

سلام
ارسال 1000 کامنت به بلاگ اسکای، میهن بلاگ و نی نی وبلاگ فقط ؟؟؟؟؟ تومان!

؟؟؟؟ تومان؟

امیرحسین سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 11:11

سلام فریناز خوبی؟
خوبه آدم رویاهاشو بنویسه. البته من خودم هیچ وقت نمی نویسم. فقط شاید تو ذهنم تجسم کنم.
اگه کسی واقعا بخواد به رویاهاش برسه باید هر روز به اون فکر کنه و در راه رسیدن به اون کار عملی انجام بده.
تو فقط نوشتی. شاید بهش فکر هم کردی. ولی احتمالا در راه رسیدن به اون گام برنداشتی. اینه که هنوز هم رویا مونده. البته شاید الان دیگه اون چیز رویای تو نباشه.
آدم ها به هر چیزی که بخوان میرسن. فقط باید بخوان. خواستن به معنای واقعی.

سلام امیرحسین
ممنون تو خوبی؟

یه رویاهایی هست که دست آدم نیست و هرچقدرم فکر و تلاش کنه فقط دست خداس رسیدنش
ولی ی رویاهای دیگه چرا مثل درس و این حرفا

راستش قبول ندارم
آدم ها به هر چیزی که می خوان نمیرسن
این خداست که تعیین می کنه کی به چی برسه و کی نه...
ممنون از نظرت

فاطمه چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 21:56

یادمه وقتی دبیرستانی بودم و حتی تا سالای اول کارشناسیم
هر سال ی سررسید بر می داشتم و توش با خودم حرف میزدم. مخاطب تمومش خودمم... اگر کسی بخونه فک میکنه واسه کسی نوشتم ولی خودم میدونم که فقط دارم با خودم حرف میزنم...
از بین تمووووم اون سالا فقط سر رسید دو‌سه سالمو نگه داشتم... بقیه اش رو سوزوندم... ولی همون دو سه تا دفترم که گاهی میرم سراغشون وقتی میخونم غم عالم میاد توی دلم...
دلم هم واسه اون روزام تنگ میشه و‌هم میگم خوبه ک گذشته... چون اگر قرار یود برگردم به عقب نمی دونم بازم می تونستم طاقت بیارم یا نه...
خلاصه که ی دختر زنده اس به ارزوهایی که زندگی جوری پیش میره واسش که دیگه اونا ارزو نباشن!
و وای از روزی که ی دختر حس کنه میون تموم ارزوهاش مرده!

با نظر این اقای امیر حسین تاحدی موافقم... ولی ادمیزاد بعضی چیزاش دست خودش‌نیست!
این حرف و‌خواستن و‌رسیدنا مال فرهنگ غربه!
نه فرهنگ ما که توش ی دختر هزار جور‌محدودیت داره!
واسه شما ک‌پسرین این حرف میتونه صادق باشه!


ببخشید خیلی پرحرفی کردم.
شرمنده

آره واقعا یه دختر به همین چیزاس که هست و می تونه دخترونگی کنه
رویاهای قشنگ و فکر های قشنگ تری که یه دختر رو دختر می کنه

اوهوم خیلی چیزا و اتفاقات دست ماها نیست
خداست که حرف اول و آخرو می زنه
حتی اگه برای دنیا دنیام تلاش کنی
فقط باید قبول کرد
نه بابا این چه حرفیه کامنت طولانی خوبه

Mohammadeshoon شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 12:46

سیلاااااااام
ما اومدیم
خصوصی میترکونیم البته

سیلوووووم
خوش اومدین
بله بفرمایین

Mohammadeshoon شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 13:21

خوب ترکوندم؟:دی

خخخخخخ بعله چه خووووووبیم
بووووووووووووووووووووووم

مریمی شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 19:54

الهی عزیزدلم
رویاهات همیشه شیرین فرینازم

ممنون مریمیییی
خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد