آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

کافی ست بخواهی!

هواللطیف...


بیا جز نجوای عاشقانه ی سرو های آسمانی را نشنویم

بیا بوسه زنیم بر لطافت گل سرخ

بیا عشق بورزیم به لحظه، به لبخند، به گندم زار

بیا ابرها را در دست بگیریم 

پُر شویم از حس خدایی که همینجاست

بیا دعای باران بخوانیم، و آسمان را به اشک دعوت کنیم

بیا فراموش کنیم آنچه بود آنچه شد و آنچه می شود را

بیا تنها در لحظه ای غرق شویم که ما را به آینده می کشاند

اصلا بیا دست در دست آبی ترین احساس هستی ، خدا را شکر گوییم، لب تاقچه ی محبت ، انار دل را دانه دانه کنیم و عشق را  با تمام وجودمان ببلعیم!

آری

بیخیال تمام بدی ها و اشک ها و غصه ها و دل شکستگی ها و نداشتن ها 

بیا اندکی بخندیم، ببوییم، لمس کنیم، نگاه کنیم، قدم بزنیم، بشنویم و ...

و زندگی کنیم!!!



+ بعد از مدت ها ازین سبک حرف های دلم رو نوشتم

حس خوبی داشت

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 14:16 http://naziweb-94

تبریکات برای متفاوت نوشتنت

خخخخ تبریکات برای اومدنت

محمدشون چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 00:49

اقا سلام


اقا خداییش نباید ب دماخ کسی خندید!

ما مورد داشتیم طرف تو یونی ب یکی خندید ک خنگ بود بعد اون ده ترمه تموم کرد رفت اون شد 12 ترمه

نتیجه:
به دماخ عملی ها نخندیم


من آقا نیستم و خانومم

دوباره هم من آقا نیستم و خانومم

بعله ایشالله عمل می کنی کلی میام خودم بت می خندم

محمدشون چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 00:51

افرین راه افتادی

مثبت اندیش شدی و از این حرفا

کلا این حرفهای شیک تو دماخی ناشی از عمل کردن دماخه
کلا کلاس داره
دماخو عمل کنی بعد تو دماخی حرفا شیک بزنی






خخخخخ دیگه باید به دماغ عملیمون بخوره حرفامون

من تو دماغی حرف نمی زنم ولی حرفای باکلاس عملی می زنم

فاطمه دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 22:29

از ته دلم دعا می کنم حال دلت همیشه خوب باشه...
و امیدوارم بعد از دیدن دریا بهتر باشه حال دلت...

ممنون
آره خدا رو شکر
آب آرامش داره

hasrat be del سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 10:29

بنویسید

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد