آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

دختر سپیدروی زمستان

 هواللطیف...


دختر سپیدروی زمستان آمده... با گیسوان باران 

لحافش را گنجشکی نوک زده 

دنیا پنبه باران می شود

پنبه ها در راه با هوا دوست می شوند

پولک ها نطفه ی عشق پنبه و هوا هستند

می نشینند روی بدن ماهی ها

ماهی ها پولک دار می شوند

پولک ها در آب می ریزند

ماه خود را در آب می بیند

چشم هایش برق می زنند

و نمیداند که پولک ها چشم های او شده اند

دختر سپید روی زمستان ماه را بر گیسوانش می آویزد

و می خندد


این است قصه ی بی پایان دختر زمستان


آهای دختر زمستان!

لحافت را به باد بسپار

پنجره ات را باز کن

تا گنجشککی سر برسد

نوکی بزند

گوشه ی لحاف راه امن فرار پنبه ها گردد

پنبه ها در راه عاشق شوند

ماهی پولک دار شود

ماه خودش را دوست داشته باشد

و تو ، ماه را....


http://img.asemooni.com/Snow-comes-from-what-is-a-symbol3.jpg


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام و دورد
من فرشاد هستم
مسافر شهر باران
بعد از سال ها اومدم سلامی عرض کنم...
خوسحالم که هنوز اینجا هستی..

چه آرامشی داشتم توی وبلاگ...
راستی فیلم چهارشنبه با بازی شهاب حسینی رو خریدی ؟

سلام فرشاد
بله من این مدتم میومدم وبلاگت اما بسته بود متاسفانه

چه خبر؟ خوبی؟ به کجاها رسیدی؟

نه نخریدم اما پیامتو تو وبلاگت خوندم
حتما میگیرم
موفق باشی هرجا که هستی خیلی خوشحال شدم از اومدنت

مهرداد چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 09:10

سلام فریناز
سه شب پیش خوابتو دیدم
مرسی که هنوز هستی آبجی دوسداشتنیم
واقعا ممنون
واقعا
بودنت هم قشنگه هم مهمه

سلام داداش مهرداد
خوبی؟ کجایی؟
حتی وبلاگتم دیگه به روز نشده
چه خبرا؟

دورافتاده جمعه 10 دی 1395 ساعت 13:53

چقدر دلنشین، ساده، و سلیس بود این متن؛
حس میکردم یکی از نوشته های نظرآهاری رو میخونم؛

سلام ...

سلام
ولی خودم نوشتمشون
من حقیر کجا و خانم نظرآهاری عزیزم کجا ...

ممنون

دورافتاده سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 18:05 http://khe-mesle-khoda.blogsky.com/

بله که خودتون نوشتید؛ غرض بنده هم تعریف از متن شما بود (:

سلام مجدد
احوالتون چطوره؟

ممنون لطف دارین شما
سلام
خدا رو شکر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد