آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ
آرامش ِ پنهان

آرامش ِ پنهان

ღ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ღ

سبزترین تولد

هواللطیف...


باران حوالی هوای تو بود و من ابرها را به بزم روز عجیب آمدنت دعوت کرده بودم...

باران جای تمام دست های خالی، می بارید

جای چشم هایی که منتظر بودند

جای آغوشی که باز مانده بود

جای بویی که می آمد و مشام جان را مست می نمود


باران آمده بود تا بدانی که خدا هست و تو در یاد من همیشه سبز...


باران آمده بود تا آمدنت را اشک شوق گردد و بودنت را لبخند عشق

آمده بود تا بگوید آمدنت مبارک فاطمه ی سبز خدا...


باران از حوالی دلم آمده بود تا حریر دوستی را بر سرت بیندازد و میلادت را بوسه باران کند...


فاطمه جانم

تولدت مبارک

تولدت سبز سبز سبز...


Happy Birthday Purple Roses


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 11 دی 1395 ساعت 10:25

فاطمه شنبه 11 دی 1395 ساعت 10:26

سلام

اااا سلام
پس چرا جاخالی دادی نظر قبلیو

فاطمه شنبه 11 دی 1395 ساعت 10:27

اوا خاک به سرم... میدونی چی شد؟
من هی میگم چرا هرچی نظر میزارم میگه امکان ثبت وجود نداره...

نمیدونم چرا ایمیلم رو میزنم اینو میگه ولی وقتی عادی میخوام نظر بزارم و بدون ایمیل اینو نمی گه...چرا واقعا؟

دیگه حتما ایمیلت به فنا رفته:دی
اون آواتور خوشگلتو بساز پس دوباره
دلم براش تنگیده:دی

تولد تولد تولدت مباااارک

فاطمه شنبه 11 دی 1395 ساعت 10:29

ممنون دوست خوبم...
ممنون رفیق همیشگی من...

و ممنون که روز منو یادت بود و ممنون که هستی...

و منو ببخش و حلال کن واسه خیلیییی وقتایی که مرهم نبودم واست...
میدونم تعداد بدی هام بیشتر خوبی هام بوده...


ممنونم ازت ...
و ببخشید که اگر خیلی وقتا اونی نیستم که باید...

خواهش می کنم
دیگه به قول یکی از استیکرای تلگرام : ما اینیم

نه بابا این چه حرفیه

تولد تولد تولدت مبارک

فاطمه شنبه 11 دی 1395 ساعت 10:32

اعتراف کردن رو دوست ندارم...

ولی خب این چند ماهه من به قدری سختی کشیدم توی زندگیم که دیگه از اعتراف کردن نمی ترسم...

حتی به گناهای نکردمم اعتراف می کنم...

عین کسی که انقد کتک خورده که به تمام دزد های نکرده هم اعتراف می کنه...


خلاصه که ممنونم واسه تموم خوبی هات
و شرمنده ام واسه تموم بدی هام...

امیدوارم ی آدمایی نصیبت بشن که جای من و تموم آدم های قبلی زندگی تو بهت حال خوب بدن...

ان شاالله که امسال برات یکی از بهترین سال های زندگی ت باشه و از خدا برات بهترین بهترین ها رو میخوام
ان شالله که بتونیم از امتحانای خدا هم سربلند بیرون بیایم و 20 بشیم همگی

و اینکه تولد تولد تولدت مببببببببببببارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد